Şimdi Ara

Chrysler grand voyager kullanan varmı. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
105
Cevap
7
Favori
91.704
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok teşekkür ederim.
  • @zottegem

    Istanbul daha dogrusu Besiktas/Maslakda ART-CAR deri dösemeci var. E5 Otobanina yakin.Cok uygun ve daha önemlisi kaliteli iscili vardir.Bu Forumda onua ait kendi basligi var.Ilerde deri dösettirmek istiyorsan, siddetle tavsiye ederim.
  • Donsuzlaz teşekkür ederim aslında deri döşeme olayına pek sıcak bakmıyorum yazın yakar kışın dondurur :))

    Ama tam böyle bir döşemeciye taban döşemesi için ihtiyacım vardı. Yer halı ve köpek tüyleri kolay temizlenmiyor pvc türü bir kaplamaya ihitiyacım var. Dediğin yere bir uğrarım tekrar teşekkür.
  • bende gecen ay Grand Voyager Limited Edition 2002 model 3.3 V6 otomatik vitesli modelinden aldim . viyanada yasiyorum sehir ici cok yakmasindan baska bir sorunum yok . arac full donanimli ve komple deri kapli yaz sicaklarinda eger gunes altinda birakirsaniz 1 saat sonra arabaya bindiginizde pismeyi goze almalisiniz. onun disinda klimasinin hizlica devreye girip sizi sogutmasi yaklasik 1 dakikayi buluyor. kisinda koltuklarda isitma oldugundan sorun olmayacaktir. arac 75 litrelik ve sehir icinde ortalama 17 18 litre yakiyor. bir depo ile 470 500 kilometre felan gidiyorum sehir icinde. sehir disi ortalama 720 750 arasi km yapiyor full depo . cocuklugumdan beri hayal ettigim arabayi aldigim icin kendimi cok mutlu hissediyorum . su ana kadar fazla araba kullanmadim , toplasaniz 10 tane farkli arac kullanmisimdir. cok kesin olarak soyleyebilirim bunun kadar rahatina binmedim ve sürmedim. arac hurda olana kadar kullanmayi dusunuyorum. bu arada araci 5580 euro ya aldim ve 141000 km deydi. temmuz sonunda turkiyeye gidicem , tecrubelerimi tr den geldikten sonra paylasirim .




  • Eski arabamdı.İyiki sattım diyorum.Tam anlamıyla bir benzin delisi
  • Alan arkadaşlara hayırlı olsun, allah kaza bela vermesin. Ama;

    Güvenlik nedeniyle uzak durulması iyi olur kanımca :
    EuroNcap'te pek başarılı bir araç değil, hatta oldukça başarısız.

    Alacak arkadaşlar almadan önce aşağıdaki sonuçlara bakarlarsa iyi olur:

    http://www.euroncap.com/results/chrysler/voyager.aspx
    http://www.theaa.com/allaboutcars/ncap/ncap_car_results.jsp?make=Chrysler&modelYear=Grand%20Voyager:2001&publicationDate=2007-01-01




  • euro ncapda gercektende kotu sonuc almis , demek ki dikkatli surmek lazim . bu arada gercektende benzin delisi. ama yasattigi konfor icin bence deger. chyrsler bu arabayi luks kategorisine sokmus ve demiski herkes almasin sadece zenginler alsin. o nedenle yakit tuketimi yeni modellerde bile yuksek. ben hayallerimin arabasini ucuza buldugum icin aldim. birde gorseniz cok temiz kullanilmis arac sifir gibi. hayatimda ilk defa otomatik vitesli arac kullandim gercektende buyuk rahatlikmis .
  • Dizelini bile alsanız çok fena yakar. Bu nebiçim dizel dedirtir. İş yerimde var bir tane ordan biliyorum. Yakıt sorun değilse alınabilir. Yedek parça maliyeti de pahalıya gelir bunu da hatırlatayım.
  • bizde dizeli var, şehiriçi ağırlıklı 10 litre civarı yakıyor
    o ağırlıkta ve büyüklükteki bir araç için çok değil,
  • Sehir ici 10L bu boyutdaki arac icin gercekden hirbirsey deyil.Sehir disi 7,5 L yakar....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    Viano düşünmez misiniz? Veya Multivan.


    Viano kadar rahat bir arac tanımıyorum Para harcandığında hem Prestij olarak hemde lüks rahatlık konfor olarak vazgeçilemez bir araba. İnce ayrıntılarıda sizi o arabaya daha çok bağlıyor Tavsiye ederim.
  • Öncelikle her keze hayırlı işler ve hayırlı günler. İzmir Buca'dan yazıyorum. Bende 2002 model 2.5 dizel var amerikan yapımı ve 3 senedir kullanan biri olarak konuya müdahil olabileceğimi düşündüğüm için yazıyorum, kusurum varsa şimdiden özür dilerim.

    Alan arkadaşlara hayırlı olsun, olmayanada Allah nasip etsin diyorum(parça sıkıntısı ve ücreti hariç). Benzinli ve otomatik için bişey diyemem çünkü kişi kullanmadığı şey hakkında iddialı kanuşmamalı oyüzden dizel ve manuel için yazıyorum.

    Çok yakma olayı tamamen yanlış çünkü 2100 kg boş ağırlığı ve 143 bg lik güçüyle şehir içi 9,3lt şehirler arası ise abartısız 6,8 lt gibi bir oranda tüketimi var(kullanan arasında fark olduğunu söylemem gerek çünkü babamın E 320 cdı mercedesi babam şehir dışında kullandığında 7.5ltnin altına düşemiyor ama ben veya abim kullandığımızda ve 110 sabiti geçmediğimizde 6.4 ltye kadar düşürüyoruz) ve bu tüketim hiç çok değil.

    Aracın hızlanması istendiğinde tepkimesi çok iyi ve yüklü yüksüz farketmeden süzülebliyor.

    Aracın savrulması yeteri derecede iyi ve ağırlığının verdiği avantajla yolda hissetmeden, farketmeden ve rahatsız etmeden ilerliyor. İnsana güven veriyor

    Araç çok geniş, 7 kişi(bizim sülale kalabalık olduğundan ve piknik gibi faaliyetlere gittiğimizden koltuklu 9 kişi ve yeteri bağaj, koltuksuz 12 kişi ve rahatsızlık vermeden) çok rahat otarabiliyor ve yeteri bagaj alınabiliyor

    Yükede geliyor. Bizim kamyonet başka yerde olduğu zaman ve muhakkak olarak o an o malzemeyi almam gerektiğinde acımadan 1,5 tonluk malzeme yığabiliyorum ve inanın yokuş iniş demeden aynı keyfi ve gücü alıyorum

    Bu sağlamlık olayına kesin ve kesin olarak karşıyım. EuroNcap'ta aldığı not beni hiç ilgilendirmiyor ve EuroNcap'ın günenilirliğinede güvenmiyorum. Çünkü çinli araçlara tam not veren bir kuruma güvenmemi beklemeyin. Birader Belediyenin Su aranzözünün tamponuna(Bmc marka araç ve tamponu 3mm kalınlığında) yandan vurdu. Aracın tamponunu görmeyin, bizim araçta yan arka kabıda hafif göçük oluştu. Belediyenin aracını tamirciye götürdüğümüzde bu aracın bu hale getrinen grand voyager olduğuna inanmadı

    Araçta yok yok ve bugün çıkan araçlardan bile konforlu

    Biz müteahhitlikle uğraşıyoruz ve daire karşılığı sayısız araç gelip geçti(E320 cdı, E270 cdı, Passat, Bora, Captiva, Focus, Vectra ve birçok düşük sınıf araç) ama aile için, ergonomi için, konfor için, sürüş keyfi için daha iyisine raslamadım ve satmayı gerektirecek tek neden sıfırını almak olur.

    Eksileri: Servis yatarsiz ve pahallı, üstelik bazen parça için 10-15 iş günü bekliyorum. Birazda büyük olduğunda dar sokaklarda ve parkta sorun yaşanabiliyor. Manevra kabliliyeti çok iyi ama araç büyük.


    Hepinizi Allah'a emanet ediyorum, kendinize iyi bakın




  • EuroNCap hangi Çinliye tam puan vermiş?
  • burda bi baslik vardi bi cin model üzeri...orda bir arkadas yazmisti yanlis hatirlamiyorsam.Gelelim Euro NCAP testlerine.Ben kendim almanyada ikamet ediyorum, ve daha hic duymadim su arac 5 yildiz almis bu arac 3 felan vs vs övünenlere.... kimse burada bu teste fazla önem vermiyor.Ve Renault haric hicbir bayi/servis bu konudan bahsetmiyor.....5 yildiz alan olsa bile.Ben sahsim adima konusmak gerekirse...sadece türk Boardlarda bu pek konusuluyor.Almanlarin bir atasözü var:" Hicbir istatistige inanma....kendin deyistirmedin sürece". Euro NCAP´i Renault icat etti...ve nedense herzaman kendi araclari 5 yildizlan tamamliyor....umarim nedemek istedimi anladiniz. Almanya veya avrupada insanlarin tek güvendigi testler ADAC aittir.
    Voyagere gelince...tas gibin araba.Yukarda arkadas Viano demis, ama Viano ilen Voyager birkere ayni sinif araclari deyil.
  • Arkadaşlar bütün yazılanları okudum. Herkese paylaşımlarından dolaytı sonsuz teşekkürler.
    Doğruyu söylemek gerekirse 3 gün öncesine kadar bu arabaların varlığından bile habersizdim. Geçen gün araba alım satımı yapan bir arkadaşımın yanına gitmiştim. Hava biraz yağmurluydu. Hadi şu arabaya binip biraz yağmuru seyredeyim dedim. O da ne? Arabaya bindiğim anda bu yaşıma kadar hiç yaşamadığım bir duygu yaşadım. Şu ana kadar aonlarca araba geldi geçti. Ama hiçbiri beni bu kadar heyecanlandırmamıştı. Üstelik araba değil mi? Lüks olsa ne olmasa ne der geçerdim. Ama bunu görünce şaşırdım ve adeta vuruldum. 2.8 ve 2004 model dizel. Fişyatı yüksek geldi. 11.000€. Bir de km yüksek. 239.000 aslında bu araba için bu km belki o kadar önemli değil diye düşündüm ama karar veremedim. Bir de yakıt olayı beni çok düşündürüyordu. ortalama 10,5 diyen arkadaşlar olmuş. Ki ben de araştırmalarımda bu kitabi bilgiye rastlamıştım. Fakat kitapta yazılan tabii pratikte çok tutmuyor. Bu yüzden endişeliydim. Bir arkadaş 2,5 dizel olandan söz etmiş. Ama bu model de sanırım piyasada çok yok. Ya da ben mi bulamadım bilmiyorum. Bu beni çok mutlu etti. Eğer uygun bir şey bulabilirsem bu modelden mutlaka edinmeyi düşünüyorum. Resmen rüyalarıma girmeye başladı.

    Bu iki model arasında yakıt farkı çok mudur? Hangi modelini tavsiye edersiniz? Bir de iki model arasında başka ne farklar var acaba? Biraz bilgi verebilirseniz çok sevinirim.

    Frankfurt'ta oturuyorum. Bu civarlarda bildiğiniz gördüğünüz olursa yazarsanız çok sevinirim.

    Tekrar teşekkürler ve saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tahMEL -- 5 Kasım 2010; 2:08:20 >




  • Hocam 2,5 Dizel eski kasa Voyagerlerin motoru. 2002 Modelde onun bi yeni modeli cikdi ve bunlarda 2,8 CRDi. Alirsan kesinlikle 2004den sonra ki modellere bak.Bunlar Facelift edilmis ve 2001-2003 model arasi sanziman sorunu vardi.Faceliftde kaldirdilar bu hatayi.
    Yakit üzeri malesef fazla bilgi veremicem ama donanim olarak zaten bircok extrasi var.Bulabilirsen Stow´n Go paketi olabilir...veya RB3 Navigasyon.Cocuk varsa ,VES Sistemi tavsiye ederim.Uzun yolda tavanda Monitordan film vs vs izlenebilir.
    Frankfurtdan geldine göre bu sayfayi tavsiye ederim. Yakit üzeri bilgiler bulabilirsin. chrysler-forum.com

    2002 kasa

     Chrysler grand voyager kullanan varmı.


    2004 kasa

     Chrysler grand voyager kullanan varmı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DonsuzLaz -- 5 Kasım 2010; 1:27:44 >




  • Çok teşekkürler DonsuzLaz dostum. Verdiğin sayfaya bakacağım. Kısmet artık. Hayırlısıyla inşallah uygun bir şey çıkar karşımıza. Çocuk yok. Aslında kalabalık da değiliz. Ama ben bu tür arabaları seviyorum. Son olarak Seat Alhambra vardı. Ama bu ondan daha lüks. Yakıt durumu da hemen hemen onunla ,aynı gibi görünüyor.
  • Kolay Gelsin

    tahmel arkadaş, bende 2002 model 2,5 dizel manuel var. başkası için bişey konuşmak istemiyorum ama bildiğim kadarıyla 2004 2,8 dizeller daha çok yakıyor. bide dediğim gibi sürücü faktörü çok önemli.
    ben izmirde yaşıyorum ve bu araba türkiyede tek diye iddalı konuşuyorum çünkü parçası kesinlikle türkiyedeki hiç bir serviste yok. buda herhangi bir arıza ve parça değişimi için hafta aşırı parçaların almanyadan gelmesini bekliyorum. tabii frankurtta bu farklı olur herhalde

    iyi günler hepinize
  • güzel araca benziyor
  • lastpiloturk dostum. İlgin ve verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. Evet dediğiniz gibi 2,8'ler bir de otomatik olunca sizinkine göre kesinlikle çok yakıyordur. Sizin arabanın ortalama kaç litre yaktığını söyleyebilir misiniz?

    Bir tanıdık aracılığıyala bir tane 2.0 buldum. Dizel ve 2005 modelmiş. 143.000 km. olduğunu söyledi. Eğer anlaşabilirsek onu almayı düşünüyorum. Çok temizmiş. Hayırlısı bakalım. Kimileri 2.0 motorun kasaya az geldiğini söuylüyoır ama arkadaşın dediğine göre de en çok tutulanları (ekonomik olması açısından) bu model dizel olanlarmış.

    Kısacası arayış içindeyim. Verilen her bilgi için sonsuz teşekkürler.

    Aslında ben her sene İzmir (Buca)'e geliyorum. Tatil öncesi gelişim kesinleştiğinde bir ihtiyacınız olduğunda yazışırsak yardımcı olmaya çalışırım.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.