uygun yer bulamadım, yanlış yerse konuyu ilgili yere moderatör arkadaşlar taşırsa sevinirim. Çiçeksepeti.com Rezaleti, Tefecilik eşkıyalık yapıyor. Aman Dikkat! İptal iade diye bir şey yok! Alışveriş yapacaklar dikkat muhatap yok (kendine müşteri hizmetleri deniyorsa var) Ödeme yaptıktan 1 dakika sonra bile sipariş iptali yok iade hiç yok (yani kırıldı ben beğenmedim mümkün değil) iptal ettirmenin ya da iade etmenin bilinen bir yolu dahi yok. 3 gündür sipariş iptal etmek istiyorum, ayak oyunları ile laf cambazlığı ile oyalıyor, erteliyor. yıllardır alış veriş yaparım ben böyle bir firma görmedim. 3 gündür aldığım ürün kargoda hazırlanıyor diyor, iptel edin diyorum. kargoya verildi diyor, takip numarası istiyorum. Sistemlere birazdan düşer diye yalan söylüyorlar. Koskoca Çiçek Sepeti varvar müşterisine yalan söylüyor. Kardeşim ne diye yalan söylüyorsunuz. İlk defamı internetten ürün alıyoruz. Dalga geçer gibi 1 saat sonra arayın arıyorum 2 saat sonra sorununuz çözülecek. En sonunda satıcının 13 gün gönderme hakkı var diyor. E o zaman ihtiyacım kalmıyor ki zamanı geçtikten sonra ne gerek var hediyeye. Bildiğin tefeci gibi. Satıcının gönlünü bekliyorsun. Açıklamaları ise kişiye özel olduğundan diyor iade iptal yok diyor. (aldığım ürün takı sandığı yani kardeşim kişiye özel takı sandık mı olur.) sonra haklısınız deniyor 1 saat sonra iptal edeceğiz 1 saat sonra dönüş yapar mısınız deniyor. 1 saat sonra dönüş yapıyorum yine satıcının 4 gün daha gönderme hakkı var deniyor. Tezgah iyi, ürün teslim tarihi dikkat satışta 29-13ağustos yazıyor. 29-30 sa tamam sorun yok diye 27sinde aldım ve irtibat sağladım. Satıcıyı arayıp rica ettim kargoya vermesi için bugün kargoya teslim ettim diye utanmadan yalan söylüyor. 2 gündür verdim dediği kargo sistemlere nedense girilmiyor. (yok çünkü öyle bir kargo) evlilik yıl dönümümüzde geçti ve bir anlamı kalmadı. Taktir sizin. bu firmaya Aman ha dikkat demedi demeyin mağdur olmanız yakındır < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uzagabey -- 29 Temmuz 2021; 21:9:56 > |
Bildirim