Şimdi Ara

cihazda belirtilen arıza görüldü doa /iade işlemine uygundur doa/iade işlemi sağlanacaktır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
321
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yeni aldığım xiaomi 12 lite telefonum kutusundan bozuk çıktı. Garantiye götürdüm servis bu notu düşmüş iade işlemine uygundur demiş. Evofone garantili cihaz. Bu şekilde daha önce işlem yapmış olan var mı? Yarın servise gitsem hemen yenisini veriyorlar mı ya da iade ücretini nasıl alıyoruz ?


    cihazda belirtilen arıza görüldü doa /iade işlemine uygundur doa/iade işlemi sağlanacaktır




  • Doa işlemi, alınan telefonun ilk 1 ay içinde arıza vermesinde uygulanan prosedür. Geçmişte Samsung telefonumda ben de buna benzer bi durum yaşamıştım. Yani servis, telefonun fabrika çıkışlı hatalı olduğuna onay vermiş. Para iadesi veya birebir değişim, telefonu servise verirken hangi seçeneği talep ettiyseniz o şekilde yenisini veya para iadesi alırsınız. İadeye uugundur yazdığına göre siz para iadesi talebinde bulunmuşsunuz. Ya da servis öyle not düşmüş. Firmaların iade süreci farklı olabiliyor. Servis merkeze durumu bildirir, merkezden onay gelir gelmez sizinle iletişime geçerler. İade için sizden bir Iban no isterler, form vs imzalatırlar. Sonrasında paranın hesabınıza yatmasını beklersiniz. Bir haftayı buluyor. Siz yine de servisi arayıp telefonunuzun olmadığını mağdur olduğunuzu söyleyip üstüne düşün. Süreci hızlandırmaya bakın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.