Klima derecesi en yüksekteyken böyle bir durum oldu, 26 dereceye indirince düzeldi. Mantığını çözemedim.
quote:
Orijinalden alıntı: ukumi
Yalnız fan olarak düşük ayarda derece olarak high kastetmiştim, o sebeple farkedememişim.
Ben fan kademesi olarak düşünmüştüm
quote:
Orijinalden alıntı: ukumi
Klima derecesi en yüksekteyken böyle bir durum oldu, 26 dereceye indirince düzeldi. Mantığını çözemedim.
Hocam mantığı yukarı da da söylediğim gibi siz maximum verim istediğiniz için (klimadan) start stop çalışırsa stop konumunda klimanın verimi maximum olamayacağından bu şekilde programlanıyor.
otomobilci_x
kullanıcısına yanıt
Çok teşekkür ederim. Sizden ricam, kendi aracınızda da deneme şansınız olursa aynı durum yaşanıyor mu öğrenmek isterim. Konuyu okuyanlara da küçük bir tüyo vermiş oluruz.
otomobilci_x
kullanıcısına yanıt
Yani eğer tüm cactuslerde bu hata (hata demek ne kadar doğru bilemiyorum) varsa cactus sahipleri bilgilensin isterim. 🙂
quote:
Orijinalden alıntı: ukumi
Yani eğer tüm cactuslerde bu hata (hata demek ne kadar doğru bilemiyorum) varsa cactus sahipleri bilgilensin isterim. 🙂
Hocam bu bir hata değil. Start stoplu bütün araçlarda buna benzer yazılımsal tercihler var. Ve hatta klimadan tam performans istendiğinde tamamı start stopu devre dışı bırakıyor dur (bütün araçlarda denemedim ama ss li kullandığım bütün araçlarda bu böyleydi) Bu zaten bilinen birşey siz sorduğunuz da benim aklıma 1 hafta boyunca kısa be uzun yolda hiçbir şekilde çalışmıyor yazdığından arıza ihtimali geldi yoksa yazardık zaten
Her S&S’lu aracın aktif durumda olması için bir dizi prosedürün oluşması gerekli, çalışmıyor ise belli bir kriteri karşılamıyor demektir, buna hata değil yazılımsal bir önlem demek daha doğru olur.
Merhaba arkadaslar.Dun 2018 c4 cactus alarak araniza katildim.Sormak istedigim bir konu var. Mirrorlink, apple car play veya android auto kullanarak telefonunuzu araca nasil bagliyorsunuz? Baya ugrastim ama malesef basarili olamadim..Denedigim telefonlar samsung s7 ve iphone 7..Yardimci olup anlatabilcek var mi?
quote:
Orijinalden alıntı: emrett7
Merhaba arkadaslar.Dun 2018 c4 cactus alarak araniza katildim.Sormak istedigim bir konu var. Mirrorlink, apple car play veya android auto kullanarak telefonunuzu araca nasil bagliyorsunuz? Baya ugrastim ama malesef basarili olamadim..Denedigim telefonlar samsung s7 ve iphone 7..Yardimci olup anlatabilcek var mi?
Hayırlı olsun güle güle kullanın.Yeni kasamı hocam aracınız? Bizdeki eski kasa o nedenle denediğim birşey değil.
quote:
Orijinalden alıntı: otomobilci_x
Hayırlı olsun güle güle kullanın.Yeni kasamı hocam aracınız? Bizdeki eski kasa o nedenle denediğim birşey değil.
Alıntıları Göster
Tesekkurler hocam..Evet yeni kasa 1.2 benzinli. Arabanin ayarlarini kurcaliyorum da su telefon baglama olayini, navigazsyon vs. cozemedim henuz malesef..kullanim klavuzuna, internete falan da baktim. Belki burda yapan arkadaslar vardir.
ukumi
kullanıcısına yanıt
Tüm cactuslerde aynıdır en yüksek degil klimayı en düşüğe 14 e getirdiğinizde de start stop çalışmaz.maximum havalandırma istediğiniz için yazılım musade etmiyor.
Ayrıca emniyet kemerini takmazsanız anlık veya devamlı aku voltaj düşüklüğü dakikada 6 dan fazla, partikülün dolma riski olduğunda v.s start stop girmez..
quote:
Orijinalden alıntı: emrett7
Tesekkurler hocam..Evet yeni kasa 1.2 benzinli. Arabanin ayarlarini kurcaliyorum da su telefon baglama olayini, navigazsyon vs. cozemedim henuz malesef..kullanim klavuzuna, internete falan da baktim. Belki burda yapan arkadaslar vardir.
Alıntıları Göster
Güle güle kullanın..
Güzel araba ..
Bizdekilerde olmadığı için bilemiyoruz.
Motor ve şanzuman nasil acaba ilk deneyimler
quote:
Orijinalden alıntı: ftk44
Güle güle kullanın..
Güzel araba ..
Bizdekilerde olmadığı için bilemiyoruz.
Motor ve şanzuman nasil acaba ilk deneyimler
Alıntıları Göster
2 gunden beri kullaniyorum..ilk izlenimleri guzel acikcasi..eat6 sansiman gecisleri hissettirmiyor, motorda 1.2 olmasina ragmen basinca hizlanmasi iyi..bundan once 2010 otomatik polo vardi onunla kiyasliyorum.bir de suspansiyonlari cok basarili bence, polo ile gectigimiz tumseklerden cukurlardan gecince darbeyi cok iyi emiyor cactus bu da surus konforunu arttirmis bence.yakit tuketimiyle ilgili bi sey soylemek icin erken biraz ama deneme amacli bu aksam okmeydani - umraniye arasi sifirladim yol bilgisayarini, kopruye kadar yogun trafik vardi dur-kalk, 7.2 yakti ortalama.. poloda sehir ici 9 civarlarini goruyordum.
emrett7
kullanıcısına yanıt
Motor şanzuman yürüyen aksam şu anda sınıfının en iyisi..
Eat 6 dunyanin en iyi şanzuman üreticisi japon aisin
Motor 3 silindir turbolu olan heralde..
Süspansiyon yeni nesil amortisörün iki ucuda hidrolik destekli ve super bir konfor sunuyor olması lazım..
Inşaallah eski kasadaki izolasyonu geliştirmişlerdir bizim eski kasada 120 130 dan sonra rüzgar sesi alıyor..
Bu arada yeni C4 Cactus için Android Auto'nun nasıl kullanılacağını buldum. Aşağıdaki adımları izleyerek android telefonunuzu araca bağlayıp google maps, whatsapp, mesaj gibi özellikleri aracın ekranında kullanabilirsiniz. - Öncelikle Android Auto uygulamasını telefona indirmek gerekiyor ama şu an Türkiye için bu uygulama google play'e eklenmemiş henüz. O yüzden apkmirror gibi bir siteden Android Auto uygulamasını indirebilirsiniz. - Telefona indirdikten sonra açın ve ayarlarını yapıp kurulumu tamamlayın. - Telefonu usb ile araca bağlayın. Tuş takımının görüldüğü ekranda sol alttaki 'Tel' e basın sonrada gelen ekranda Android Auto ya basın. - Artık telefon ekranınızı, araç ekranında görebilirsiniz. İsterseniz navigasyona basın google maps açılacaktır. Türkçe sesli yol tarifi alabilirsiniz.
Iphone'lar için Apple CarPlay ile telefonu bağlamayı henüz çözemedim, çözersem paylaşırım onu da.
quote:
Orijinalden alıntı: otomobilci_x
Hoca çalıştığımız yerden sorunca çenemiz düşmüş
Bende şimdi yeni bir hastalık başladı ve fark ettim ki yanlız değilim.
Ne bu hastalık, uzun yolda cactus kardeşliği
Sık uzun yol yaptığım için bazen yolda bir cactus le denk geliyoruz gayrı ihtiyari hızlar kendiliğinden eşitleniyor ve o araçla önlü arkalı gitmeye başlıyoruz
Gerçekten keyifli bir otomobil.
2 hafta önce ordudan samsuna kadar beraber geldiğimiz 52 plakalı beyaz cactus sürücüsü aramızdaysa selamlar.
Pazartesi günüde giresun yolundan ordu merkeze kadar beraber geldiğimiz (ben ordu merkeze girdiğim için ayrıldık) kahverengimsi cactus sürücüsünede ayrıca selamlar.
Alıntıları Göster
bizim facebook ta grubumuz bile var zaten 1 adet cactus türkiye grubu var o da bizim bayağı konu dönüyor oraya gelirseniz whatsapp grubu bile var aramızda citroen serviste çalışanlar vs. var bekleriz :)
quote:
Orijinalden alıntı: CooLStyLe
bizim facebook ta grubumuz bile var zaten 1 adet cactus türkiye grubu var o da bizim bayağı konu dönüyor oraya gelirseniz whatsapp grubu bile var aramızda citroen serviste çalışanlar vs. var bekleriz :)
Alıntıları Göster
Katıldım.
zeitgest
kullanıcısına yanıt
Aynı uyarıyı hafta sonu otobanda seyir halindeyken benim aracımda verdi. 1.2 shine benzinli aracım. 130 gibi bir hızda ilerlerken birden aracım gaz kesti ve bir daha gaz yemedi "service" ışığı yandı ve ekranda "motoru tamir ettiriniz" uyarısı verdi, otobanda kaldım. çekici arayalım falan derken yaklaşık 45dk süre geçtikten sonra sevice ışığı söndü fakat motor arıza lambası yanık kaldı.Araç hareket edebilir şekilde yola devam ettim. Pazar sabahı denediğimde motor arıza lambası hala yanıyordu. Araç çalışırken ve boştayken bir kaç kez gaza yüklendim ve ışık bir den söndü gitti. Aynı gün üzerine 200km yol yaptım ve bir sorun yok gözüküyor. Servise bırakıp kontrol ettireceğim ama neden bu şekilde bir arıza verdi anlam veremedim. Siz bir çözüm bulabildiniz m?
emrett7
kullanıcısına yanıt
IOS Carplay bağlanmada hiç problem yaşamadım, telefonu orjinal kabloyla bağladım, koşulları onayladım ve çalıştı.
selamlar
eşime ve eve 2. arac olarak az yakan otm biraz hacimli arac arayısımızda cactuse geldim. hosuma giden bir arac biraz okudum ancak 2016 1.6 dizel orm shine donanım 80bin civarı ıcın dusunculeriniz nelerdir kronik sorunlar vs yada oneriler ? mesela bu arac: