Şimdi Ara

Citroen C-Elysee / Satın Aldım / Teslim Aldım / Kullandım ve Fotoğraflar. (41. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
976
Cevap
24
Favori
300.597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • chasteeer kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bir sakıncası yoksa bu fiyatı nerden aldığınızı öğrenebılırmıyım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AHMOZT5334

    Merhaba,

    Bir sakıncası yoksa bu fiyatı nerden aldığınızı öğrenebılırmıyım?

    Merhaba,

    Dün yine aradılar ve 500 TL daha indirim yapabileceklerini söylediler :) Tabi biz almaktan vazgeçtik orası ayrı bir konu. Birden seviye atlayıp, bütçeyi çok fazla zorlayıp Ford Focus Sedan 1.6 TDCi Style almaya karar verdik hatta kredinin çıkmasını bekliyoruz.

    Fiyat aldığım yer Bornova Kavuklar (İzmir)

    Telefonla da olsa mutlaka her bayiyi arayın ben şuradan bu kadar teklif aldım siz daha aşağısına verebilir misiniz diyin. Sizi arıyorlar, gelin birşeyler yaparız falan diyorlar kaybetmiyorlar sizi. Kesinlikle bir yerden teklif almayın ve ortalığı kızıştırın almak için :)

    41500 'e düşürdüler. İzmir 'den isteyen var ise benim opsiyonu kullanabiliriz. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chasteeer

    quote:

    Orijinalden alıntı: AHMOZT5334

    Merhaba,

    Bir sakıncası yoksa bu fiyatı nerden aldığınızı öğrenebılırmıyım?

    Merhaba,

    Dün yine aradılar ve 500 TL daha indirim yapabileceklerini söylediler :) Tabi biz almaktan vazgeçtik orası ayrı bir konu. Birden seviye atlayıp, bütçeyi çok fazla zorlayıp Ford Focus Sedan 1.6 TDCi Style almaya karar verdik hatta kredinin çıkmasını bekliyoruz.

    Fiyat aldığım yer Bornova Kavuklar (İzmir)

    Telefonla da olsa mutlaka her bayiyi arayın ben şuradan bu kadar teklif aldım siz daha aşağısına verebilir misiniz diyin. Sizi arıyorlar, gelin birşeyler yaparız falan diyorlar kaybetmiyorlar sizi. Kesinlikle bir yerden teklif almayın ve ortalığı kızıştırın almak için :)

    41500 'e düşürdüler. İzmir 'den isteyen var ise benim opsiyonu kullanabiliriz. :)

    Vaybe navigasyon'lu iyi fiyatmış. Boya koruma dendiğine göre de metalik sanırsam. Biz opak, navigasyonsuz'unu 42.000 TL'ye aldık diye sevinmiştik. :)




  • Merhaba, bütün mesajları okumadım, o yüzden genel bir cevap vermek istedim;


    Yıllardır bu forumu takip ediyorum, ne zaman teknik bilgi ihtiyacım olsa hep ziyaret ediyorum.


    Öncelikle şunu söylemek istiyorum, bizim Türk milleti olarak en büyük sorunlarımızdan bir tanesi bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmamız, bir diğeri ise ön yargılarımız.


    Burada konu sahibi kişi bir paylaşımda bulunmuş, insanlarla fikir alışverişi yapmak maksaydıyla konu açmış, buraya kadar herşey normal, anormal olan şey ise buraya yorum yapanların neredeyse tamamının bu konuda bilgisiz olması.


    Adam aracı sadece dıştan birkaç kez görmesine rağmen resmen bilirkişi olmuş, gerçekten gözlerim yaşardı.



    Yorumları okuyunca çileden çıkmamak mümkün değil gerçekten. Adam demiş yahu bu arabaya o kadar para verilir mi? Yok efendim tamamen plastik, kalitesiz bir araç vs. vs. vs.


    Bu yorumları yazan kişiler acaba kaç kere bu aracın direksiyonuna geçmiş, kaç kilometre yol yapmış, ne kadarlık bir yol /kullanım tecrübesi edinmiş.

    Bu aracı üreten Citroen firması bu aracı kimseye zorla satmıyor. Bu aracı satarken Mercedes - Bmw - Audi diye de satmıyor. Alan kişi o paraları verecek olsa, kusursuz bir araç istiyorsa gider o markalardan alır zaten.



    O zaman sorun ne peki? Bu aracı kullananlar yorum yapmalı.



    Saçma sapan yazanlara şunu sormak istiyorum, siz hayatınızda kaç kere araba alıp sattınız? Kaç farklı markada kaç bin kilometre tecrübeniz oldu?



    Bu araçla şu ana kadar 45 bin kilometre yol yaptım, Citroen'in avukatı ya da sempatizanı değilim, beni buraya yazmaları için başkaları da göndermedi.


    Size şunu söyleyebilirim, bu araç lüks / konfor / performans aracı değil, parası da ona göre zaten, size dünyaları vaad eden bir araç olsaydı fiyatı 40.000 TL değil 80.000 TL olurdu, öncelikle bunu anlamanız gerekiyor.


    Dediğim gibi, araçla 45 bin km. yol yaptım, 3. bakıma girdi, ilk 6-8 bin km'de yakıt sarfiyatı çoktu, uzun yolda ilk başlarda 3-4 bin kilometrede 8 litre ortalamalarla gezdim, genelde uzun yolda kullandım yaklaşık 32-35 bin km. ortalama 120-150 km. arası seyrettim.


    Zamanla bu sarfiyat düştü, şu anda 5.2-5.5 litre arasında geziyor 120-150 km. hızlarda.



    Aracın beğendiğim yanları; Tasarımı hoşuma gidiyor, genel tasarım 301 ile aynı olsa da bence Elysee 301'den daha güzel bir görünüme sahip, özellikle ön kısım.


    Bluetooth büyük kolaylık sağlıyor.

    Usb girişi mevcut. Telefon şarjı için çok iyi, flash bellek de takıldığı için müzik dinleyebiliyorsunuz.



    Geleyim aracın en beğendiğim yanına, çok yol yaptığım için bu araçta beni en çok cezbeden kısmı performansı oldu, belki yüksek hızla giderken kontrolde zorlanıyorsunuz ama ara hızlanmalardaki kıvraklığı çok iyi, geçmişte çoğu araçta (fluence, astra h, focus II) yapamadığım o manevraları bu araçta yapabiliyorum, aracın 1.6 motor 92 beygir olması büyük bir avantaj, araç biraz da hafif olduğu için oldukça kıvrak.


    Bir başka yanı aracın Esp'li olması, Esp çok önemli bir ayrıntı.


    Uzun yolu çok yaşayanlar için en önemli ayrıntı Cruise control şüphesiz.




    Aracın eksi yanları, hafif bir araç olduğu için kontrolü zorlaşabiliyor, özellikle yüksek hızda dikkatli olmak gerekiyor, sollamalarda dikkat etmelisiniz, bir kamyonu / otobüsü zorlarken sizi az da olsa sarsıyor.



    Bunun haricinde lastik ebatları daha büyük olmalıydı, ayrıca lastik kalitesi de pek iyi sayılmaz.


    Arka aydınlatmanın olmaması kötü bir ayrıntı.


    Cam açma düğmeleri yanlış yerde.


    Sonuca gelecek olursak, yakıt oldukça makul seviyelerde, donanım yetersiz gelirse şu anda Exclusive donanımlısını 41.000 TL'ye alabiliyorsunuz. Yakıt ön planda ise doğru tercih, az km. yapıyorum dizel ihtiyacım yok derseniz benzinlisi de olabilir.




  • Şahsi düşüncem Bu arabada 4 Silindir 1,2 16V bir motor olsaydı ve fiyatı bu fiyatlar arasında kalsaydı
    Bu araba deli satardı.Alacaklar kimler biliyormusunuz.?
    1-Taksi işletenler
    2-20.000 tl civarı araba bakanlar
    3-Zaten aracını değiştirmek niyetinde olanlar.
    HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: herşeye muhalif türk

    Merhaba, bütün mesajları okumadım, o yüzden genel bir cevap vermek istedim;


    Yıllardır bu forumu takip ediyorum, ne zaman teknik bilgi ihtiyacım olsa hep ziyaret ediyorum.


    Öncelikle şunu söylemek istiyorum, bizim Türk milleti olarak en büyük sorunlarımızdan bir tanesi bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmamız, bir diğeri ise ön yargılarımız.


    Burada konu sahibi kişi bir paylaşımda bulunmuş, insanlarla fikir alışverişi yapmak maksaydıyla konu açmış, buraya kadar herşey normal, anormal olan şey ise buraya yorum yapanların neredeyse tamamının bu konuda bilgisiz olması.


    Adam aracı sadece dıştan birkaç kez görmesine rağmen resmen bilirkişi olmuş, gerçekten gözlerim yaşardı.



    Yorumları okuyunca çileden çıkmamak mümkün değil gerçekten. Adam demiş yahu bu arabaya o kadar para verilir mi? Yok efendim tamamen plastik, kalitesiz bir araç vs. vs. vs.


    Bu yorumları yazan kişiler acaba kaç kere bu aracın direksiyonuna geçmiş, kaç kilometre yol yapmış, ne kadarlık bir yol /kullanım tecrübesi edinmiş.

    Bu aracı üreten Citroen firması bu aracı kimseye zorla satmıyor. Bu aracı satarken Mercedes - Bmw - Audi diye de satmıyor. Alan kişi o paraları verecek olsa, kusursuz bir araç istiyorsa gider o markalardan alır zaten.



    O zaman sorun ne peki? Bu aracı kullananlar yorum yapmalı.



    Saçma sapan yazanlara şunu sormak istiyorum, siz hayatınızda kaç kere araba alıp sattınız? Kaç farklı markada kaç bin kilometre tecrübeniz oldu?



    Bu araçla şu ana kadar 45 bin kilometre yol yaptım, Citroen'in avukatı ya da sempatizanı değilim, beni buraya yazmaları için başkaları da göndermedi.


    Size şunu söyleyebilirim, bu araç lüks / konfor / performans aracı değil, parası da ona göre zaten, size dünyaları vaad eden bir araç olsaydı fiyatı 40.000 TL değil 80.000 TL olurdu, öncelikle bunu anlamanız gerekiyor.


    Dediğim gibi, araçla 45 bin km. yol yaptım, 3. bakıma girdi, ilk 6-8 bin km'de yakıt sarfiyatı çoktu, uzun yolda ilk başlarda 3-4 bin kilometrede 8 litre ortalamalarla gezdim, genelde uzun yolda kullandım yaklaşık 32-35 bin km. ortalama 120-150 km. arası seyrettim.


    Zamanla bu sarfiyat düştü, şu anda 5.2-5.5 litre arasında geziyor 120-150 km. hızlarda.



    Aracın beğendiğim yanları; Tasarımı hoşuma gidiyor, genel tasarım 301 ile aynı olsa da bence Elysee 301'den daha güzel bir görünüme sahip, özellikle ön kısım.


    Bluetooth büyük kolaylık sağlıyor.

    Usb girişi mevcut. Telefon şarjı için çok iyi, flash bellek de takıldığı için müzik dinleyebiliyorsunuz.



    Geleyim aracın en beğendiğim yanına, çok yol yaptığım için bu araçta beni en çok cezbeden kısmı performansı oldu, belki yüksek hızla giderken kontrolde zorlanıyorsunuz ama ara hızlanmalardaki kıvraklığı çok iyi, geçmişte çoğu araçta (fluence, astra h, focus II) yapamadığım o manevraları bu araçta yapabiliyorum, aracın 1.6 motor 92 beygir olması büyük bir avantaj, araç biraz da hafif olduğu için oldukça kıvrak.


    Bir başka yanı aracın Esp'li olması, Esp çok önemli bir ayrıntı.


    Uzun yolu çok yaşayanlar için en önemli ayrıntı Cruise control şüphesiz.




    Aracın eksi yanları, hafif bir araç olduğu için kontrolü zorlaşabiliyor, özellikle yüksek hızda dikkatli olmak gerekiyor, sollamalarda dikkat etmelisiniz, bir kamyonu / otobüsü zorlarken sizi az da olsa sarsıyor.



    Bunun haricinde lastik ebatları daha büyük olmalıydı, ayrıca lastik kalitesi de pek iyi sayılmaz.


    Arka aydınlatmanın olmaması kötü bir ayrıntı.


    Cam açma düğmeleri yanlış yerde.


    Sonuca gelecek olursak, yakıt oldukça makul seviyelerde, donanım yetersiz gelirse şu anda Exclusive donanımlısını 41.000 TL'ye alabiliyorsunuz. Yakıt ön planda ise doğru tercih, az km. yapıyorum dizel ihtiyacım yok derseniz benzinlisi de olabilir.












    Çok güzel özetlemişsin ama şunu söylemek istedim exlusive modelinde lastikler 195/55/16 Michelin energy saver dir ve arka aydınlatma da var,
    muhtemelen sizin aracınız comfort modelidir o yüzden lastik ebadı 15 inçve de arka tarafında aydınlatma yoktur.
    İyi sürüşler kazasız belasız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thunder 06 -- 31 Aralık 2013; 14:27:14 >




  • takip
  • Selam arkadaşlar,
    Bende 2 Hafta Önce Sıfır 2013 model Beyaz C-Elysee 1.6 Hdi Exclusive Alarak aranıza katıldım. Araba ile ilgili gözlemlerim;

    Artılar;
    -Düşük tüketim
    -Cezbedici dizayn
    -Geniş iç hacim+ Bagaj
    - 11.2 snlik 0-100
    -ESP+ASR+Dijital Klima
    -Park sensörü
    -Tam boy stepne

    Eksileri
    -Sert Plastik
    -Kalkmayan silecekler
    -Emniyet Kemeri yükseklik Ayarı olmaması
    -Cam kontrollerinin ortada olması

    Aracımla şuana kadar 815km yaptım. Bunun 250kmsi şehir dışı kalanı ise şehir içi. Şehir dışında 110 ile gittim. Şehir içinde ise genellikle vitesi 2500devirde değiştirdim. Aldığımdan beri genel yakıt tüketimim 5.2lt :))
    Önceki aracımda dizeldi. 2004 model 1.5 crdi getzdi. Aynı koşullarda 7.5-8lt yakardı. O yüzden yakıt tüketiminden çok mutluyum :))

    Aracımı Eskişehir Citroen Plaza'dan aldım. Ellerinde kalan son aracı aldığım için ve bayaa bi pazarlıkla aracımı net 40 bin tl ye aldım (Trafik sigortası dahil değil)( Ve bi hediye de vermediler )

    Araçla ilgili sorularınızı cevaplayabilirim ;)




  • isates26 İ kullanıcısına yanıt
    Yeni aracınız hayırlı olsun ,kazasız günlerde kullanınız.Bugün itibari ile aracınızın yeni zamlı fiyatı 47.000 tl civarındadır.epey bir kardasınız demekitr.Eskişehir hilal otodan almışsınız sanırsam gelip geçerken bakıyorum bahçede elyseeleri görüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: luix

    Banada 41000 fiyat verdiler nav ve korumlar haric

    arkadaşlar, 1hafta önce arkadaşıma aldık İstanbul dan. Bu hafta teslimat var. 39900 exclusive + 1000 Navi paket. Bu hafta teslimat var...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isates26


    -Kalkmayan silecekler


    aracın kontak anahtarını çıkardıktan sonra silecek kolunu bir kademe çalıştırısanız silecekler yere dik konuma gelecektir.o şekilde silecekleri kaldırabilirsiniz.
  • C-Elysee 1.6 dizel Comfort kullanıyorum. 14.000 KM oldu. Hem şehir içi hem de şehir dışı yol yaptım. Biraz yorumlarımı yazayım.

    Öncelikle bir aracı başka bir araçla kıyaslıyorsak fiyatları birbirine çok yakın olmalı. Bence en fazla + - %5 oynamalı. Bu önemli bir başlangıç noktası.

    Damarlarında Alman kanı dolaşan Skoda Rapid gibi bir araçla Fransız kanı dolaşan Elysee'mizi kıyaslamanın da doğru olduğunu düşünmüyorum. Zaten fiyat farkı da var. Rapid o para eder veya etmez ama bizim aracımızdan en azından yarım gömlek üstün.

    Elysee'mizi Accent Blue ile kıyaslayanlar da çok. Blue'nun motor teknolojisi donanımı üstündür kabul ama görünüş olarak Elysee'nin Blue'ya göre daha güzel olduğunu düşünüyorum. Blue taksici arabası. Güzellik görecelidir ama tahminimce insanların büyük çoğunluğu Elysee'yi tercih eder diye düşünüyorum.

    Bir diğer taksici arabası da Linea. 50000 km yok yaptım Linea'yla. 1.3 dizel. Yeni kasasını kullanmadım ama onda dünyaları değiştirmedilerse Linea'yı arabadan saymam, o derece. Bu hafta bir arkadaşımın bir önceki kasa 2012 sonu trafiğe çıkmış Linea'sını kullandım da indiğimde gidip arabamı öptüm. Linea yol tutmaz, gitmez, hızlanmaz, bağırır da bağırır, yazın rampada klima kapatırsın çeksin diye. Direksiyon adama kol kası yaptırır. Sen ne kadar çevirsen de araba manevra yapamaz. Ve en önemlisi özellikle şehir içinde dur-kalk trafikte çooook yakar. O motor çekmiyor o kasayı. Hele ki yazın. Sevmiyorum Linea'yı.

    Elysee'ye geleyim şimdi. Motorun performansı müthiş. Ara hızlanmaları, gaz pedalına verdiği tepkiler çok iyi. Yakıt tüketimi de harika bence. Sürekli İstanbul şehir içi ortalama 5,5 LT yakıyor. Biraz da ben seri kullanırım. Uzun yolda fazla hız yapmazsanız tüketim rahatlıkla 5 LT altına iniyor. Aracın hem iç hacmi, hem de bagaj hacmi oldukça iyi. Bluetooth, cruise control, usb giriş güzel özellikler. Aracın dış görünüşünden de çok memnunum. Bence sınıfın en şık arabalarından. 301'den daha şık düşüncesindeyim.

    Aracın eksilerine gelirsek, en önemlisi yol tutuş. 120-130 km üzerinde en ufak rüzgarda savruluyor.Bir kere çok rüzgarlı havada uzun yolda 100 km hızla gidemedim. Beni acayip yordu. Ama temiz bir havada 140-150 km ile de rahat rahat gittiğim oldu. Bu aracın hacmine göre en azından 100 kg daha ağır olması gerekiyor ki yolda kalsın. Bir de lastikler bu hacme göre oldukça küçük. Benim aracımda 185 lastik var. Lastiğin markası da Good Year, bir Michelin değil. Bence 195 veya 205 lastik bu aracı ancak yolda tutar. Kamyon otobüs sollarken dikkat etmek lazım. Yoldan çıkacak gibi oluyor. Araba çok seri olduğu için dikkat etmek lazım. Ne zaman o hıza çıktığınızı anlamazsınız.

    Aracın iç ergonomisinde de sorunlar var. En çok dikkat edilen konu cam açma düğmeleri. Ben konumuna alıştım ama özellikle arka koltuğa binenler bir süre düğmeleri arıyor. Konumundan ziyade bir basışla camın tamamen açılmıyor ve kapanmıyor olması benim daha çok hissetiğim bir eksiklik. Önemli bir konu da ayna ayar düğmesinin yeri ki ergonomi açısından en büyük aptallık. Arabada sırtını koltuğa dayayıp aynayı ayarlayamıyorsun. Aracın sadece ön tarafında tavan aydınlatması olmaması da eksiklik. Aynı şekilde ön tarafta tavanda tutacakların olmaması da ayrı bir eksik. Bir ara Bostancı sanayiye gidip yaptıracağım birşeyler.

    Ben aracımı keyifle kullanıyorum. Fiyatına göre oldukça iyi bir araç. Eksikleri de olsa. Şirket aracı olmasa ilk yapacağım şey yol tutuşuna yatırım yapmak olurdu. Lastik ve jant. 205 lastik ve 16 inç jantla yol tutuşu oldukça değişecektir. Bütçesi "max" bu aracı alabilecekler için uygun bence. Üstüne 3-4 bin daha verip alınacak daha iyi bir araç bilmiyorum.

    Bilenlerden yardım istediğim başka bir konu var. Bu hafta sonun aracın hoparlörlerini değiştirmek istiyorum. Kendim yapabilirim diye düşünüyorum. Sanırım arkalar biraz uğraştırıyormuş. Hoparlörlerin çaplarını bilen var mı? 4 hoparlör için max 250 TL gibi bir harcama yapmak istiyorum. En azından araç içinde müzik dinleme keyfini artırır düşüncesindeyim. Hoparlör tavsiyesi yapabilecek var mı? Özellikle Pioneer'da çok model var ama pek bilmem özelliklerini. Özellikle arkaların bassları daha kuvvetli olsun istiyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi f1colic -- 18 Ocak 2014; 13:59:34 >




  • f1colic F kullanıcısına yanıt
    Yeni aracınız hayırlı uğurlu olsun dediklerinize 1e 1 katılıyorum artı ve eksileri ile herşeyni yazmışsınız.
    Hoparlör konusuna gelince benim arabamda da arkalarda hoparlör yok slim 16 cm ler uyuyor diye duymuştum yaptırırsanız haber verin bilgileneyim bende tşk kazasız sürüşler. . .
  • f1colic F kullanıcısına yanıt
    sn f1colic aracı çok güzel ve objektif şekilde yorumlamış.kendisini tebrik ederim.ben şu anda c-elysee exclusıve dizel aracımla 32.500 km'deyim.2.bakımdan daha yeni çıktık.mesleğim veteriner hekim ve TARSİM eksperiyim.o yüzden bu aracı çok değişik arazi şartlarında kullanabilme imkanım oldu.şu ana kadar herhangi bir sorun-sıkıntı veya tıkırtı ile karşılaşmadım.yol tutuş ve lastik ebadı konusunda da hemfikirim.bence aracın bagaj kapağı hidrolik olsaydı ve iç plastik malzeme 1-2 tık daha kaliteli olsaydı çok daha iyi olurdu.ama o zaman Citroen C-3'ü C-4'ü kime satardı o da ayrı bir konu tabii.ağırlık konusuna gelince..eğer aracınızı ağırlaştırmak isterseniz bagaja 2 adet 50 kg'lık kum çuvalı atarsınız olur-biter.tabiatıyla bu da size yakıt sarfiyatındaki artış olarak geri dönecektir.her seçiş-bir vazgeçiş demektir hayatta ve araç dünyasında.full donanım isterseniz paradan,full yol tutuş isterseniz de yakıttan vaz geçeceksiniz demektir.sonuç itibarıyla araç benim için gayet tatminkar.farlara film kaplatmanızı öneririm bu arada.inanılmaz güzelleşiyor aracın bakışları.tavsiye ederim arkadaşlar.selam-saygı-dua ile kalın..(Y)




  • Merhaba,

    Aracın hoparlörleri ile ilgili forumlarda araştırma yaptım. Arka tarafı sökmek biraz teferruatlı. Pandizotun tamamen sökülmesi lazım. Ön taraf zaten çok kolay. Ön 13 cm, arka 16 cm çapında. Ben Pioneer'ın TS-G1344r ve 1644r modellerini Bimeks internet sitesinden sipariş verdim. İki takım kargo parası ile beraber 140 TL. Bulduğum en uygun fiyat. Geldiği gibi montajını yapacağım. Forumlarda okuduğum kadarıyla arka tarafta bagaj kapağının çubukları yeni takılan hoparlöre değebiliyormuş. Bunun için hoparlörü yükseltecek bir mdf parça kestirmek gerekebiliyormuş. Bakalım, işin başına geçince göreceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f1colic

    Merhaba,

    Aracın hoparlörleri ile ilgili forumlarda araştırma yaptım. Arka tarafı sökmek biraz teferruatlı. Pandizotun tamamen sökülmesi lazım. Ön taraf zaten çok kolay. Ön 13 cm, arka 16 cm çapında. Ben Pioneer'ın TS-G1344r ve 1644r modellerini Bimeks internet sitesinden sipariş verdim. İki takım kargo parası ile beraber 140 TL. Bulduğum en uygun fiyat. Geldiği gibi montajını yapacağım. Forumlarda okuduğum kadarıyla arka tarafta bagaj kapağının çubukları yeni takılan hoparlöre değebiliyormuş. Bunun için hoparlörü yükseltecek bir mdf parça kestirmek gerekebiliyormuş. Bakalım, işin başına geçince göreceğiz.

    teşekkür ettim bilgilendirme için takınca yorumlarınızı beklicem




  • Merhabalar 14 aralikta aldim bende 41600 tl fiyata spoiler karter muhafaza ve bagaj havuzlu vergi sigorta dahil exclusive dizel. Vergi sigorta 450 spoiler 300 civari. Aracin 2013 model fiyati su an 50000 2014 fiyati ise 54000. Firsati iyi degerlendirdigimi ve sene sonu alan arkadaslarimda benimle ayni durumda oldugumuzu düşünüyorum. Araca gelirsek su anda 3500 km deyim. Istanbul trafiginde dusunursek sehir ici cogunlukta olmak uzere ortalama 6 litrede. Simdilik tatminkar görünüyor . Ses diger dizel araclardan cok farkli degil. Benzinli arac kullanicilarina tuhaf gelebilir basta ama alisiyor insan. Bana da cok tuhaf gelmisti bastan.ic hacim ve bagaj mukemmel derecede doyurucu. Donanim oldukca iyi. Daha az donanimli bir linea bile 46000 lerden aşağı inmedi. Ki sinifinda linea aveo var. Her ikisi ile kiyaslanmaz bence. Motor performansi inanilmaz ki torkundan anlayabilirsiniz bunu. Simdilik hersey yolunda bu fiyatlara iyiki almisim diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Citroen Elysee sıfır aldım. Aracım 37000 km de turbodan sesler gelmeye başladı. Servise götürdüm. Turbodan ses geldiğini kabul ettiler ama çalıştığı için değiştiremeyeceklerini söylediler. Turboyu değiştirmek için yolda kalmamı veya garantinin dolmasını bekliyorlar. Ben kimseye bu aracı tavsiye etmiyorum. 37000'de sıfır aracın turbosu bozulur mu? birde üstelik ben garantisi bozulmasın diye bir yıl içinde servise 1000TL para verdim. Madem garantiden parça değiştirmeyecekler neden garanti veriyorlar. Arabanın tüm parçaları çürük, garantisi kötü, kesinlikle almayın bu aracı.
  • Sayın gulziya;

    Ben 7000 km'dir kullanıyorum aracı, tabiki ne olacağını kimse bilemez ama 37.000 km'de turbo arıza yaptı diye aracın kalitesine dem vurmak doğru değil. Bu fiyat aralığında alabileceğiniz araçların daha ilk 5.000 km'de ne gibi sorunlar çıkardığını araştırırsanız aslen şanslı olduğunuzu görürsünüz. Zira ben alırken tüm araçların forumlarını, kaç km'de ne gibi sorunlar çıkardığını araştırmıştım.

    Kaldı ki bu arıza 37.000 km'de de olsa tüm araçlarda oluyor mu yoksa sadece sizde mi oldu? Yani genelleme yapmak, her araçta olacağını var saymak ne kadar doğru? Sizin gibi uzun süre kullanan başkalarının görüşlerini de almak gerek.

    Şimdi Turbo hassas bir parça, bu tüm marka ve modeller için geçerli. Özellikle uzun yol ya da şehir içi turboyu devreye sokacak hızlarda gittiğinizde aracı hemen stop etmemeniz, en az 30 saniye rölantide bekletmeniz gerekiyor. Bunlara uydunuz mu ve buna rağmen mi o arıza gerçekleşti acaba? Bu konuda bilgi verirseniz aydınlatmış olursunuz.

    Servis olayına gelirsek; yaptıkları büyük ayıp. Sonuçta ses çıkarması da bir arızadır. Size tavsiyem Citroen merkezle görüşmeniz ve bu şikayetinizi bildirmeniz olacaktır. Hatta yakınlarınızda varsa başka bir servise de gösterebilirsiniz. Bir servisin ak dediğine diğerinin kara demesi sıkça rastlanılan bir durum.

    Bir de sizin gibi uzun süre ve km kullanan kişileri bulmak zor. 37.000 km sonunda aracın iş - dış aksam vs konularında bilgi verirseniz çok seviniriz. Mesela tüm parçaları çürük derken kastınız nedir? Bizim aracı alırken fiyatından ötürü görmezden geldiğimiz şeyler mi, yoksa iç-dış aksamda olmaması gereken çürüklükler mi?

    Bilgi verirseniz sevinirim.




  • Turbodan ses gelmesi turbonun bozulduğu anlamına gelmez. Bilgisayara bağlanır, istenen ve verilen basınç değerlerine bakılır. Eğer bu veriler örtüşüyorsa turbo sağlam demektir. Ses yanılgısından kurtulmak lazım.
  • 
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.