Şimdi Ara

Citroen C-Elysee / Satın Aldım / Teslim Aldım / Kullandım ve Fotoğraflar. (42. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
976
Cevap
24
Favori
300.591
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gulziya

    Citroen Elysee sıfır aldım. Aracım 37000 km de turbodan sesler gelmeye başladı. Servise götürdüm. Turbodan ses geldiğini kabul ettiler ama çalıştığı için değiştiremeyeceklerini söylediler. Turboyu değiştirmek için yolda kalmamı veya garantinin dolmasını bekliyorlar. Ben kimseye bu aracı tavsiye etmiyorum. 37000'de sıfır aracın turbosu bozulur mu? birde üstelik ben garantisi bozulmasın diye bir yıl içinde servise 1000TL para verdim. Madem garantiden parça değiştirmeyecekler neden garanti veriyorlar. Arabanın tüm parçaları çürük, garantisi kötü, kesinlikle almayın bu aracı.

    Söylemezsem içim rahat etmeyecek.

    Bir Fransız markası olan Citroen, yaptırdığı aracı neden Fransa'da satmıyor? Bunu bir düşünmek lazım. C-Elysée B sınıfı bir sedan araçtır. Yani C3'ün sedanı gibi düşünebiliriz. Ama nedense C3'ün daha ucuz olması gerekirken C-Elysée'den daha pahalıya satıldığını görüyoruz. Bu aradaki fiyat farkı nereden kaynaklanıyor acaba? Ayrıca EuroNcap'da C-Elysée veya kardeşi 301'i göremedik. C-Elysée yeni çıkan bir model değil, yıllarca Çin'de farklı kasalarda satıldı. Araçtaki parçaların büyük bir çoğunluğu Çin'de üretiliyor İspanya'da birleştiriliyor. 3. Dünya ülkeleri için hazırlanmış bir araç.

    Şimdi siz böyle bir araçtan kalite ve sağlamlık bekliyorsanız araç seçiminizde hata yapmışsınız demektir. Kimse kusura bakmasın.

    Edit: İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlperAkbilgi -- 15 Şubat 2014; 9:47:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: gulziya

    Citroen Elysee sıfır aldım. Aracım 37000 km de turbodan sesler gelmeye başladı. Servise götürdüm. Turbodan ses geldiğini kabul ettiler ama çalıştığı için değiştiremeyeceklerini söylediler. Turboyu değiştirmek için yolda kalmamı veya garantinin dolmasını bekliyorlar. Ben kimseye bu aracı tavsiye etmiyorum. 37000'de sıfır aracın turbosu bozulur mu? birde üstelik ben garantisi bozulmasın diye bir yıl içinde servise 1000TL para verdim. Madem garantiden parça değiştirmeyecekler neden garanti veriyorlar. Arabanın tüm parçaları çürük, garantisi kötü, kesinlikle almayın bu aracı.

    Söylemezsem içim rahat etmeyecek.

    Bir Fransız markası olan Citroen, yaptırdığı aracı neden Fransa'da satmıyor? Bunu bir düşünmek lazım. C-Elysée B sınıfı bir sedan araçtır. Yani C3'ün sedanı gibi düşünebiliriz. Ama nedense C3'ün daha ucuz olması gerekirken C-Elysée'den daha pahalıya satıldığını görüyoruz. Bu aradaki fiyat farkı nereden kaynaklanıyor acaba? Ayrıca EuroNcap'da C-Elysée veya kardeşi 301'i göremedik. C-Elysée yeni çıkan bir model değil, yıllarca Çin'de farklı kasalarda satıldı. Araçtaki parçaların büyük bir çoğunluğu Çin'de üretiliyor İspanya'da birleştiriliyor. 3. Dünya ülkeleri için hazırlanmış bir araç.

    Şimdi siz böyle bir araçtan kalite ve sağlamlık bekliyorsanız araç seçiminizde hata yapmışsınız demektir. Kimse kusura bakmasın.

    Edit: İmla

    alper kardeş fiat linea yıllardır segmentinde en çok satan araba onunda hb puntodan hiçbir farkı yok punto 5 yıldız almış bir araç linea da teste girmedi buna ne diyorsun?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: phaeton26

    quote:

    Orijinalden alıntı: AlperAkbilgi

    quote:

    Orijinalden alıntı: gulziya

    Citroen Elysee sıfır aldım. Aracım 37000 km de turbodan sesler gelmeye başladı. Servise götürdüm. Turbodan ses geldiğini kabul ettiler ama çalıştığı için değiştiremeyeceklerini söylediler. Turboyu değiştirmek için yolda kalmamı veya garantinin dolmasını bekliyorlar. Ben kimseye bu aracı tavsiye etmiyorum. 37000'de sıfır aracın turbosu bozulur mu? birde üstelik ben garantisi bozulmasın diye bir yıl içinde servise 1000TL para verdim. Madem garantiden parça değiştirmeyecekler neden garanti veriyorlar. Arabanın tüm parçaları çürük, garantisi kötü, kesinlikle almayın bu aracı.

    Söylemezsem içim rahat etmeyecek.

    Bir Fransız markası olan Citroen, yaptırdığı aracı neden Fransa'da satmıyor? Bunu bir düşünmek lazım. C-Elysée B sınıfı bir sedan araçtır. Yani C3'ün sedanı gibi düşünebiliriz. Ama nedense C3'ün daha ucuz olması gerekirken C-Elysée'den daha pahalıya satıldığını görüyoruz. Bu aradaki fiyat farkı nereden kaynaklanıyor acaba? Ayrıca EuroNcap'da C-Elysée veya kardeşi 301'i göremedik. C-Elysée yeni çıkan bir model değil, yıllarca Çin'de farklı kasalarda satıldı. Araçtaki parçaların büyük bir çoğunluğu Çin'de üretiliyor İspanya'da birleştiriliyor. 3. Dünya ülkeleri için hazırlanmış bir araç.

    Şimdi siz böyle bir araçtan kalite ve sağlamlık bekliyorsanız araç seçiminizde hata yapmışsınız demektir. Kimse kusura bakmasın.

    Edit: İmla

    alper kardeş fiat linea yıllardır segmentinde en çok satan araba onunda hb puntodan hiçbir farkı yok punto 5 yıldız almış bir araç linea da teste girmedi buna ne diyorsun?

    Linea'yı detaylı incelemedim ancak Punto ile Linea aynı şaseyi kullanıyor gibi duruyor. Ama C3-C-elysée ve 208-301 arasında benzer bir ilişki yok. Şase tasarımı tamamen farklı. Özellikle yan şase direklerindeki ekleri ve boyadaki bariz kusurları görünce araçtan çok soğudum.




  • Bende şuan 2012 qashqai cvt tekna pack var.Araçtan memnun olmadıgım için satıp 15-20 daha ucuz bi araç almak istiyorum.B segmenti araçların çoguna baktım aralarında en iyi cruz ve aveo yu buldum fakat chevrolet avrupadan 2015 te ayrılıyormuş o şıklar gitti ve linea ya göz atıyım dedim.Fiat'a gittim linea'nın artık otomatik şanzımanının olmadıgını soylediler.Geçenlerdede Citroen e gittim ve c-elysee e göz attım 1.6 vti yarı otomatik exclusive paketini inceledim ve fiyat-performans-donanım ı göze aldıgımda gayet makul bir araç oldugu orataya çıktı.Bayi bu modele 43.000Tl dedi.Sizce iyimi yoksa gelecek kışa kadar beklemelimiyim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Candlymn -- 14 Nisan 2014; 14:20:01 >
  • Forumdaşlar sedan ve fiyatı yüzünden benzinli araba almak niyetindeyim

    Linea fire 77hp ile C elysee 1,2 M/T comfort arasında kaldım

    C-Eleysee nin 3 silindir olması garanti sonrası lpg için problem yaşatır mı?

    Perfomans olarak linea arasında belirgin fark olur mu?

    birde C -Eleysee Peu 301 arasında herhangi fark varmı?

    Cevap ve tavsiyelerinizi bekliyorum.
  • Paylaşıldı mı bilmiyorum ama araç Euro NCAP çarpışma testine girmiş.http://tr.euroncap.com/tr/results/citroen/c_elysee/552.aspx
  • Paylaşım için sağol dostum bak. Bu iyi haber c elysee için, telden girdiğim için videoyu izleyemedim bilgisayardan bakıcam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2014 te çarpışma testleri epey zorlaştı bilginize. son kasa megane da testten 3 yıldız aldı. eski kasasının 5 yıldızı mevcut buarada...
  • O bilgiye nerden sahipsiniz bilmiyorum ama ben testler 2013'te zorlaştırıldı diye biliyorum... Bu bilgi ışığında Mazda 3, Peugeot 308-2008, Toyota Auris ve hatta Dacia Sandero'nun bile daha yüksek puan alması araba almayı düşünen ve c-elysee'nin tasarımını çok beğenen beni araçtan soğuttu... Zaten bu modellerin (301'i de katarak) Avrupa'da satılmıyor oluşu araca karşı bir "acaba" dedirtmişti. Güvenlik ve çarpışma testi elbette tek kriter değil ancak ben yine de daha iyi bir sonuç beklerdim.
  • Tarihinden emin değilim ama son bir kaç yıldır bu böle.
    Beş yıl önce 5 yıldız alan araçların şimdi 3 yıldız alması bile zor. Hatta ilk ncapta 5 yıldız alan renault meganın geçtiğimiz aylarda yeni kasasının yapılan çarpışma testlerinde 3 yıldız alması gelinen aşamayı gösteriyor.
    Bu araçta(elysee) En çok puan güvenlik yardımcılarında kırılmış. Araç içi sürücü, yolcu ve çocuk güvenliği konusunda sıkınhtı yok. Araç gayet iyi darbeyi sönümlemiş ve hayat kabini sağlam kalmış. Yaya güvenliğindende bayağı not kırmışlar. Bence günümüz şartlarına göre sonuç tatminkar.
  • Yıldız Değerlendirmesi Değişti
    Euro NCAP, yeni test kriterleriyle markaları zora soktu. Eski yıldızlar artık geçersiz.

    Yalnızca Haziran ayında 5 otomobilin güvenlik testi yeni kriterlere göre yapıldı. Buna göre; Çarpışma Önleyici Sistem yıldız değerlendirmesi altına alınırken, otomatik acil frenleme, düşük ve yüksek hızda yetişkin boyun koruması ve şerit takip sistemi yine üzerinde durulan önemli noktalar arasında yer aldı. Ayrıca Avrupa'da zorunlu olan ESP sistemini yine Euro NCAP test edecek.
    Bu koşullar doğrultusunda bir önceki yıl beş yıldızla testlerden çıkmış bir model, bu yıl girdiği testten 5 yıldız alabilmesi ise bir mucize olacak. Euro NCAP ayrıca tampon ve motor kaputunda detaylı analiz de yapacak. Eskiden yalnızca ön koltuklar için yapılan kamçı testi, artık arka koltuklar için de geçerli olacak. Bunca değişikliğin ardından bakalım 2014 senesinde Euro NCAP test sonuçları, bizi yeterince etkileyecek mi?
    Kaynak :otohaber




  • Testin zorlaştığı doğrudur ancak girdikleri test aynı test. Dacia Sandero bile 4 yıldız alıyorsa citroen'in sonucu benim için yetersizdir.
  • Siz şimdi inanıyor musunuz ki Sandero'nun 4 yildiz aldığı testten son kasa Megane 3 yildiz aldı? Mantikli mi bu şimdi? İşinize geldiği yeri alin, oh ne guzel. Saçmalık.


    Siz hiç Sandero ile C-elysee'yi yanyana koyup incelediniz mi? Ben inceledim, zira Sandero Stepway almayı düşünürken C-elysee ile tanışmıştım. C-elysee belki 5 yildiz almayabilir (ki kaza fotoğraflarını gördüm ve 5 yildiz dahi alabileceğini düşünüyorum) ama Sandero ile kıyaslama ya çalışanlar resmen işine geldiği gibi muhabbet ediyorlar.
    Aaaaaa Renault'un 70.000 tl'lik C sinifi arabası yeni kasa Megane a bak sen, 30.000 tl lik B sınıfı bir Sandero kadar olamamış. Komiksiniz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thedeparted -- 22 Temmuz 2014; 11:18:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • :=))
  • Şimdi bu forumda tartışma çıkarmak ya da yazılanları tam anlamayıp kendince marka fanlığından mı, o ürünü/malı almış olmaktan mı yoksa çok akıllı olmaktan mıdır bilinmez "giydirmek" adet sanırım... Neyse benim amacım bu konudakilere bilgi vermek ve kendi yorumumu paylaşmaktı, bu sizi mutlu ediyorsa devam edin.

    Zira bir otomobil dergisinde testlerin 2013 yılında zorlaştığını okumuştum, internettede buna benzer bilgiler mevcut ve bu kapsamda bir değerlendirme yapmıştım. C-elysee almayı düşünen biri olarak bunun nesinin işime geldiğini de anlamadım? Amacım tartışma yapmak ya da bu konuyu uzatmak değil ama örneğiniz üzerinden dümdüz olduğu anlaşılan mantığınızla Hyundai'nin 34.900 TL'lik A segmenti i10'unun veya 42.000 TL'lik Ford Tourneo Courier'in "Renault'un 70.000 tl'lik C sinifi arabası yeni kasa Megane" kadar olmaması gerekirken daha iyi sonuç olmasında bir gariplik olmalı? (Elbette testlerin 2014 yılında öyle böyle değişmediğini ve 2013 yılı testlerinin tamamen yalan olduğunu varsayarak sadece 2014 yılı sonuçları için)

    Herkese c-elysee'si ile kazasız belasız sürüşler...

    :=))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thunder 06

    Yıldız Değerlendirmesi Değişti
    Euro NCAP, yeni test kriterleriyle markaları zora soktu. Eski yıldızlar artık geçersiz.

    Yalnızca Haziran ayında 5 otomobilin güvenlik testi yeni kriterlere göre yapıldı. Buna göre; Çarpışma Önleyici Sistem yıldız değerlendirmesi altına alınırken, otomatik acil frenleme, düşük ve yüksek hızda yetişkin boyun koruması ve şerit takip sistemi yine üzerinde durulan önemli noktalar arasında yer aldı. Ayrıca Avrupa'da zorunlu olan ESP sistemini yine Euro NCAP test edecek.
    Bu koşullar doğrultusunda bir önceki yıl beş yıldızla testlerden çıkmış bir model, bu yıl girdiği testten 5 yıldız alabilmesi ise bir mucize olacak. Euro NCAP ayrıca tampon ve motor kaputunda detaylı analiz de yapacak. Eskiden yalnızca ön koltuklar için yapılan kamçı testi, artık arka koltuklar için de geçerli olacak. Bunca değişikliğin ardından bakalım 2014 senesinde Euro NCAP test sonuçları, bizi yeterince etkileyecek mi?
    Kaynak :otohaber

    ben bu araçdaa ortalama yakıt tüketimi nerden bakıde ort hız nee abii




  • bu araçlarda ortalama tüketim nerden bakılıyor
  • 2012 aralık ayında aldım. 2 sene olacak, kullanıyorum aracı. memnun muyum; bu fiyata alabileceğim en iyi arabayı aldığımı düşünüyorum. öncelikle aracı linea, clio, Accent ile kıyaslayın. hoplayıp zıplamayın. kalite olarak bunların hiçbirinin altında kalmaz. yakıt, performans ve yol tutuşa gelince, kusura bakmayın hepsini sollar. isteyene resmini gönderirim şehir içi 4.8 lt 100 km ortalamasını. 1.6 dizel bir motor için Allah'ını seven böyle bir ortalama söylesin. comfor plus benimki, 39bine almıştım, dolar 1.7 tl di. şimdi 2.1 tl. yani %20-25. aracın fiyatıda 40binlerden 50binlere geldi. çünki dolar arttı. yani meraklısına ben elysee'den memnunum, satma planım da yok. ha şu motor sesi tribine, dizel aracın motor sesi yüksektir zaten, ama dizel kullanmış bir çok arkadaş elysee'nin sesinin bir dizel için gayet uygun olduğunu söylediler.
    eyvallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pklzm71 -- 1 Ağustos 2014; 4:21:13 >




  • Telefonumu bluetooth bağlantısı ile bağladım ama konuşma yapamıyorum. Gelen ve giden çağrılarda telefonu açıyorum 1 sn geçiyor ses geliyor ama görüşme hemen sonlanıyor. Ekranda "handset" uyarısı çıkıyor. 2 farklı telefonla daha deneme yaptım onlar sorunsuz çalışıyor. Galiba sorun benim telefonda(xperia L). Aynı sorunu yaşayanlar oldu mu çözümü nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korkmass

    Telefonumu bluetooth bağlantısı ile bağladım ama konuşma yapamıyorum. Gelen ve giden çağrılarda telefonu açıyorum 1 sn geçiyor ses geliyor ama görüşme hemen sonlanıyor. Ekranda "handset" uyarısı çıkıyor. 2 farklı telefonla daha deneme yaptım onlar sorunsuz çalışıyor. Galiba sorun benim telefonda(xperia L). Aynı sorunu yaşayanlar oldu mu çözümü nedir?

    Ben aracı aldığımda Huawei G301 modeli Android telefonum vardı. Telefon zaten çok sorunsuz bir model ve BT bu telefonla sorunsuz çalıştı. Daha sonra ZTE GRand X adında, adına telefon denilen ama benim eziyet dediğim telefonu aldım ve onda arama yapıyordum, telefonda arama sonlanıyor fakat BT'de arama sonlanmyordu. O "eziyet"i başımdan defedip Motorola Moto G'yi aldım. Yine son derece sorunsuz.

    Özetle sizin telefonda sıkıntı var. Telefonu fabrika ayarlarına geri yüklerseniz belki düzelebilir.




  • 
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.