Şimdi Ara

Citroen C6 ile 460 KM. (Yok böyle bir şey.) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
111
Cevap
7
Favori
15.332
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    C6 çok özel bir araç. Aracı kullanmayanlar boş boş konuşuyorlar.

    C6 yıllar önce yıkamaya gelen bir araç.içine bin logoları sök citroen değil bu dersin o kadar kaliteli.Fakat işte pazarlama stratejileri zayıf olduğundan araba satamıyorlar.Elinde 1.6 thp adlı mükemmel bir motor var,içindeki teknolojileri muhafaza ederek kasa değiştirse almanlara ciddi rakip olur uygun fiyat klasmanında.batıp yeniden diriltilmiş volvo bunu yapıyor,yıllardır piyasadaki citroen peugeot yapamıyor.Hakikaten ahmak bunlar.
  • konforu zaten tartışılmaz kendini ve çağını aşmış bir arac ama tipini bende iğrenç ve ötesi sanıyordum..geçen yolda önümde gidiyordu canlı gördüm ilk kez hemen gaza basıp geçtim..sollarken arabaya bakacağım diye boynum kopuyordu.. hiç te iğrenç bir araç değilmiş dedim..acayip dikkat çekiyor..hatta uygun vergi diliminde olsa düşünmeden alır keyfine bakardım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doctor I


    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Ön tekerleklerin içeride olmasının sebebi, yolda gördüğünüz A-B-C-D-E-F sınıfı araçlardan çok farklı bir süspansiona sahip olması. Pek çok üretici arka süspansiyonu bağımsız yaptığında bunun bagaj alanından veya arka koltuk hizasında istenmeyen bir yer kaybına uğratır aracı..

    Citröen C6'daki ön süspansiyon diğer pek çok araçtakinden çok daha fazla parçaya, hareket alanına, hidrolik sistemlere sahip olduğu için lastiğin serbest hareket edebileceği geniş bir alana ihtiyaç duyar..

     Citroen C6 ile 460 KM. (Yok böyle bir şey.)

    Yukarıda vediğim video'yu izleseydin birşeyler öğrenebilirdin..

    Bir diğer husus. O beğenmediğiniz ön kaput yayalara en az zarar verilmesi için de o şekilde dizayn ediliyor.. Hatta ön kaputta otomatik bir yükseltme özelliği mevcut.. Kaza anında yaya ile motorun sert yğzeyi arasında boşluk oluşturmak için otomatik olarak alan açmakta..

    Viraja girdiği anda araçtaki uçaklardaki gibi kara/hava eğim sensörü sayesinde isterseniz yarım saniyeden daha az sürede sertlik otomatik ayarlanarak yanal hiçbir yatma olmadan, ağırlık transferini minimuma indirip araç sınıfında max viraj alma kabiliyeti sağlıyor..

    100km sonrası aracın arkadaki spolier kendisi devreye giriyor ve iç bükey camdan toplarnana havayı aracın arkasını bastırmak için kullanıyor..

    Araç belli bir hız sonrası ön şaseyi otomatik olarak indirerek yol tutuşunu artırıyor.. Aracın yere olan mesafesi ön ve arkada farklı oranlarda değiştirilerek rüzgar direnci düşürülüyor..

    Aracın içindeki işlemciler 0.1 ms aralıkla ön arka lastik arasındaki titreşim farkını gözlemleyip her bir tekerleğe 16 farklı türde sertlik kazandıabiliyor..

    Ön tekerleğin aldığı tepki arka tekere gönderiliyor ve darbe veya çukur gelmeden otomatik olarak tekeler kendini ayarlıyor..

    C6 sınıfında en kısa mesafede durabilen araçlardan biri çünkü aktif süspansiyon ile body roll denen kontrolsüz kütle yığılmasını sönümlendirme ile baş ediyor..


    Yeter mi?

    Sadece ön sertleştir arka bilmem ne olur falan filan.

    Lisede kaldiraç gören bir insan bile bu arabanin ağırlık merkezinin ön tekerlere cok yakin olduğunu anlar.

    Dönüşlerde merkez kac kuvveti ağırlık merkezinden etkiler. Ağırlık merkezi ön tekere yakın olacağından ön tekerler yeteri kadar surtunme kuvveti nedeniyle yere tutunabilirken arka tekerler daha az surtunme kuvvetine sahip olup merkez kactan daha fazla etkilenecektir.

    Dolayisiyla bu araba girdiği virajlarda arkadan kopma problemini her turlu yasamak zorunda kalacak.

    Bu yuzden ki sedanlar viraj icinde daha dengeli kaliyor. Bu yuzuden ki hb araçlar arkadan surekli kopuyor.

    Bu yuzden ki BMW surekli bu ağırlık orani %50 %50 tutup surus dinamiği viraj performansi yuzunden BMW olabiliyor.

    Istedigin kadar suspansiyon sertligi değişsin yanal yatmayi azalatabilirsin fakat şase mecbur olarak arkadan kopmaya mecbur.

    Aracın konforunu kabul ettim dikkatli okursan! Bu aracin konforu herkes tarafindan bilinir. Benim yaklaşımımın konfor olmadigini umarim anlayabilmissindir

    Tebrikler bu forumda vw konusu dışında okuduğum en saçma ve anlık düşünülerek yazılmış yorumun sahibsiniz allah aşkına kaldıraçla bunun ne alakası var hadi onu geçtik ağırlık dağılımı yürüyen yada içinde hareketli parça (insan vs) bulunduran bir taşıtta nasıl eşit olur? Dış kuvvetler bu arabaya hiçmi etki etmez ? 50 50 ağırlık dağılımı her araç için mükemmel değildir en iyi yol tutuşunu sağlayamaz vede bu c6 nın sistemi arkadan kopma falan yavaşamaz adamların sistemi ağırlık dağılımını hesaplayıp 4 tekere dağıtıyor bmw deki gibi sabit değil bu sistem bana boss manyetik süspansiyon sistemini hatırlattı aracın yaşadığı bir saniyelik sarsıntı bile ağırlık dağılımını değiştirir bunu mekanik bir sistemle sabitlemek yerine elektronik bir sistemle canlı halde tutmak gördüğümüz gibi her konuda kendinden birkaç gömlek üst markalara nal toplatabiliyormuş fransız arabalarını sevmesemde bu araba gerçekten mühendislik harikası denilebilecek düzeyde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig


    quote:

    Orijinalden alıntı: xiamen

    Bende işyerinde kullandığım e-hdi C5 ten inip Getz'e binince kola kutusunun içindeymiş gibi hissederdim. Yüksek segment araçlardan inip b segment araçlara binince çok kötü bir his oluşuyor insanda. Aslında eski aracım Getz'i çok severdim ama yüksek kalitedeki araçlardan geçiş yapmak farklı.

    O nasil bir isyeriymis oyle c5 sirket araci kullaniyor ? Ya biz cok fakiriz ya diger is yerleri zengin c5 in fiyati,yurutme maliyeti ve bakimini dusunursek patronun parasi bol.Bosu bosuna dacialara biniyoruz ozel sektorun cani cehenneme millet bosu bosuna deli gibi kpss kasmiyormus.

    Bizim şirkette de var, C5 1.6 e-hdi confort model, C4 de var, C-Elysse de var, Berlingo, Jumper hatta C2 bile var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanoz07


    quote:

    Orijinalden alıntı: doctor I


    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Ön tekerleklerin içeride olmasının sebebi, yolda gördüğünüz A-B-C-D-E-F sınıfı araçlardan çok farklı bir süspansiona sahip olması. Pek çok üretici arka süspansiyonu bağımsız yaptığında bunun bagaj alanından veya arka koltuk hizasında istenmeyen bir yer kaybına uğratır aracı..

    Citröen C6'daki ön süspansiyon diğer pek çok araçtakinden çok daha fazla parçaya, hareket alanına, hidrolik sistemlere sahip olduğu için lastiğin serbest hareket edebileceği geniş bir alana ihtiyaç duyar..

     Citroen C6 ile 460 KM. (Yok böyle bir şey.)

    Yukarıda vediğim video'yu izleseydin birşeyler öğrenebilirdin..

    Bir diğer husus. O beğenmediğiniz ön kaput yayalara en az zarar verilmesi için de o şekilde dizayn ediliyor.. Hatta ön kaputta otomatik bir yükseltme özelliği mevcut.. Kaza anında yaya ile motorun sert yğzeyi arasında boşluk oluşturmak için otomatik olarak alan açmakta..

    Viraja girdiği anda araçtaki uçaklardaki gibi kara/hava eğim sensörü sayesinde isterseniz yarım saniyeden daha az sürede sertlik otomatik ayarlanarak yanal hiçbir yatma olmadan, ağırlık transferini minimuma indirip araç sınıfında max viraj alma kabiliyeti sağlıyor..

    100km sonrası aracın arkadaki spolier kendisi devreye giriyor ve iç bükey camdan toplarnana havayı aracın arkasını bastırmak için kullanıyor..

    Araç belli bir hız sonrası ön şaseyi otomatik olarak indirerek yol tutuşunu artırıyor.. Aracın yere olan mesafesi ön ve arkada farklı oranlarda değiştirilerek rüzgar direnci düşürülüyor..

    Aracın içindeki işlemciler 0.1 ms aralıkla ön arka lastik arasındaki titreşim farkını gözlemleyip her bir tekerleğe 16 farklı türde sertlik kazandıabiliyor..

    Ön tekerleğin aldığı tepki arka tekere gönderiliyor ve darbe veya çukur gelmeden otomatik olarak tekeler kendini ayarlıyor..

    C6 sınıfında en kısa mesafede durabilen araçlardan biri çünkü aktif süspansiyon ile body roll denen kontrolsüz kütle yığılmasını sönümlendirme ile baş ediyor..


    Yeter mi?

    Sadece ön sertleştir arka bilmem ne olur falan filan.

    Lisede kaldiraç gören bir insan bile bu arabanin ağırlık merkezinin ön tekerlere cok yakin olduğunu anlar.

    Dönüşlerde merkez kac kuvveti ağırlık merkezinden etkiler. Ağırlık merkezi ön tekere yakın olacağından ön tekerler yeteri kadar surtunme kuvveti nedeniyle yere tutunabilirken arka tekerler daha az surtunme kuvvetine sahip olup merkez kactan daha fazla etkilenecektir.

    Dolayisiyla bu araba girdiği virajlarda arkadan kopma problemini her turlu yasamak zorunda kalacak.

    Bu yuzden ki sedanlar viraj icinde daha dengeli kaliyor. Bu yuzuden ki hb araçlar arkadan surekli kopuyor.

    Bu yuzden ki BMW surekli bu ağırlık orani %50 %50 tutup surus dinamiği viraj performansi yuzunden BMW olabiliyor.

    Istedigin kadar suspansiyon sertligi değişsin yanal yatmayi azalatabilirsin fakat şase mecbur olarak arkadan kopmaya mecbur.

    Aracın konforunu kabul ettim dikkatli okursan! Bu aracin konforu herkes tarafindan bilinir. Benim yaklaşımımın konfor olmadigini umarim anlayabilmissindir

    Tebrikler bu forumda vw konusu dışında okuduğum en saçma ve anlık düşünülerek yazılmış yorumun sahibsiniz allah aşkına kaldıraçla bunun ne alakası var hadi onu geçtik ağırlık dağılımı yürüyen yada içinde hareketli parça (insan vs) bulunduran bir taşıtta nasıl eşit olur? Dış kuvvetler bu arabaya hiçmi etki etmez ? 50 50 ağırlık dağılımı her araç için mükemmel değildir en iyi yol tutuşunu sağlayamaz vede bu c6 nın sistemi arkadan kopma falan yavaşamaz adamların sistemi ağırlık dağılımını hesaplayıp 4 tekere dağıtıyor bmw deki gibi sabit değil bu sistem bana boss manyetik süspansiyon sistemini hatırlattı aracın yaşadığı bir saniyelik sarsıntı bile ağırlık dağılımını değiştirir bunu mekanik bir sistemle sabitlemek yerine elektronik bir sistemle canlı halde tutmak gördüğümüz gibi her konuda kendinden birkaç gömlek üst markalara nal toplatabiliyormuş fransız arabalarını sevmesemde bu araba gerçekten mühendislik harikası denilebilecek düzeyde

    Zerre fizik kafasi olmayip adamlar yapiyor kafasina sahip anti vw ci %50 dagilim iyi değil bmw ye laf atanlarla tartisip kendimi yipratmyacagim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • veteriner69 kullanıcısına yanıt
    Forum içinde güncel kasa ve bir önceki kasa için konu başlıkları mevcut.Vakit bulup inceleme şansınız olur ise konu başlıkları içinde arkadaşlar sorularınıza cevap vereceklerdir. Kendi tarafınızda değerlendirmenizi daha sağlıklı yapabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    hydraaktiv bir Citroén'e binen birisi, başka bir arabayı beğenmez, en azından beğeneceği araç Magic Body Control'lü bir S Class olur.

    Citroén PSA ile beraber olmasa ve Peugeot sabote etmese, Citroén premium markalar arasına çok rahat girerdi.

    Magic Body Control atasıdır.

    Citroén'e o kadar bindik, tabi bu forumun Citroén bilgisi olan; C1-C2-C3-C4 gibi modellere değil, BM-XM-Xantia-C6 vs... gibi özel modellere, bir gün olsun bardaklıkta ki kola veya kahvenin sallandığını döküldüğünü görmedim, en derin çukur ve bozuk yollarda bile. Citroén'den sonra başka arabayla çukura girince, tamam süspansiyonlar patladı, ön takım gitti diye tepki veriyorsun.

    Çevremde millet inanmıyor bana.

    Geliyor müşteri dükkana yeni C serisi almış.. Anlatıyor da anlatıyor. Bende diyorum "Ya abi geçen bi C6 ile uzun yol yaptım, bak senin arabana da bindim. Bu saydığın konularda senin arabayı 4'e falan katlar." hemen geliyor cevap "Yağğu bırak Allah aşkına Citroen mi bu arabadan iyi olacak, hiç beğenmiyon zaten aldığım arabaları bilerek kızdırmak için yapıyon."

    Ön yargılar işte. Ben daha öncede C6'ya bindim. Forumada yazmıştım galiba fakat arabanın kıymeti yapılan kilometre uzadıkça hepten anlaşılıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    quote:

    Orijinalden alıntı: udmexpert

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Arkadaşlar ben hayatımda bir yolculuktan bu kadar fazla keyif aldığımı hatırlamıyorum.

    Açık ve net bir şekilde hangi kasa olduğu önemsiz E-5-A6 uzantılarını yok eder bu araç. Böyle konfor ancak F segmenti araçlar ile mümkün olabilir. Ağzım açık bir şekilde 460 km'nin yarısını sürücü koltuğunda geçirdim.

    C6'dan inip i20'ye binince kendimi bir takozun üstünde uçurumdan aşağı yuvarlanıyormuş gibi hissettim. Daha öncede binme fırsatım oldu fakat bu kadar yol yapmamıştık. Tipi resimlerde çirkin dursa da canlı görüldüğünde heybetinden dolayı çok ilgi çekiyor. Sakarya'dan Başakşehir tarafların gittik. Sanki arabanın asfaltla bağlantısı yok gibiydi. Şu araçların göremediği değerlere lanet olsun. :)

    yav arkadaslar hıc arabaya bınmemıssınız anlasılan. Suspansıyonlar yumusak tabıkı konforlu olur. Broadwayede binin oda cok konforlu. Sendekı i20 sert suspansıyonlu ve yol tutusu iyi bir araç. Aynı zamanda cok uzun kmler gorevını yapar ve daha guvenlı viraj alır. Yay ve suspansıyon sıstemıyle alakalı bu ve basit bır olay. Yanı suspansıyon yumusaklıgıyla aracların kalıtesını karsılastırmayın. i20 ye yumusak ayarlı suspansıyon takın 800 tl masraf edın bu kadar basit

    Bu sadece yumuşaklık ile ilgili bir olay değil. Tabii ya konfor için arabalara o kadar para vermeye ne gerek var. 800 TL verelim iş çözülsün. Arabanın her anlamda sana sunduğu çok üst seviye. Biz burada süspansiyon yumuşaklığıyla araç kalitesi karşılaştırmıyoruz. Broadway ile C6 karşılaştırdınız ya daha ne diyeyim. Ben A6'dan E serisinden 5 serisinden açık ara konforlu diyorum siz Broadway diyorsunuz. :) Önceki sayfada C6'nın süspansiyon sistemi üzerine onlarca şey paylaşıldı gidin bir göz atın. Çok basit yazıyorsunuz. Ayrıca meslek gereği binmediğim çok çok az araba kaldı. Onuda belirteyim. Bugüne kadar S serisi dahil beni bu kadar heyecanlandıran bir araba olmadı. S serisine zaten yüksek beklenti ile binip tatmin oluyorsunuz.. Fakat siz C6'ya ilk adımınızı attığınız anda araba beklentilerinizin 150 kat üstüne çıkıyor. Biz salak ya da aptal değiliz. Süspansiyon yumuşaklığı ile araç kalitesini karşılaştıracaz. Siz önce gidin C6'ya binin sonra gelin konuşun bence. Araba her anlamda tepelere oynuyor.

    Öncelikle sizin broadwaye binmenızı tavsiye edeceğim :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan.mustafa


    quote:

    Orijinalden alıntı: udmexpert

    Demekkı suna binsenız kalpten dırek gıdersınız



    Yanı bu tip sarsıntısız bir sistemle arac surmenın zaten hıcbır tadı kalmaz. Siz biraz daha sursenız yolda zaten uyursunuz sonra suspansıyon avantaj degıl dezavantaj olur tabi hayatta kalırsanız

    Harika bir sistem. Bu bose, müzik sistemi yapan bose mu acaba. Engelin üstünden atlamayı nasıl yapti anlamadım, nasıl algıladı, hem ön tekerleri hem arka tekerleri temas etmeden geçmeyi nası hesapladı?

    Türkiye'de var mı acaba, kendi aracımıza taktırabilir miyiz, kaç paradır?

    Bu arada c6'ya hayran oldum. Ama 2008 modelleri bike 80-90 bin tl civarında, ayrıca 7-11 yaş arası 2700 motorun yıllık mtvsi 3.151 tl, hem fiyatı yüksek hem mtvsi. 50 bin civarı olsa alacaktım sırf konforu için, yalıtımı da süperdir bunun.

    evet muzık sistemlri olan bose firması. Ayrıca koltuk alt kısmı için de yenı geliştridiği özellikler var. Yanı bu tip argeler için pejo citroen vb araba sirketi olmaya gerek yok





  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    Bu sistem de baya eskiden beri duyulan bir olay. 2012'de forumda 5000$ civarı diyorlardı teker başına.

    bu bose amortısor sıstemı zannedersem 10 yıl kadar once geliştirilen bir teknoloji ancak araçlarda seri uretıme bir turlu geçmediler. Dediğiniz gibi 2012'de 5000 dolar dahi olsa su an 2000 lere verilebilirdi seri uretıme geçilseydi. Ama bu teknolojiyi bilerek kullanmıyorlar. Benım aklıma gelen araçta söfere uyku getirme durumu olabilir. Surus zevkide kaybolur. O durumda tum araclar benzer yapıda olur ve fiyatlar arasındakı ucurum ortadan kalkar. Luks marka satışları cok azalır. Aklıma gelenler bunlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi udmexpert -- 17 Şubat 2016; 19:54:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercan.mustafa


    quote:

    Orijinalden alıntı: udmexpert

    Demekkı suna binsenız kalpten dırek gıdersınız



    Yanı bu tip sarsıntısız bir sistemle arac surmenın zaten hıcbır tadı kalmaz. Siz biraz daha sursenız yolda zaten uyursunuz sonra suspansıyon avantaj degıl dezavantaj olur tabi hayatta kalırsanız

    Harika bir sistem. Bu bose, müzik sistemi yapan bose mu acaba. Engelin üstünden atlamayı nasıl yapti anlamadım, nasıl algıladı, hem ön tekerleri hem arka tekerleri temas etmeden geçmeyi nası hesapladı?

    Türkiye'de var mı acaba, kendi aracımıza taktırabilir miyiz, kaç paradır?

    Bu arada c6'ya hayran oldum. Ama 2008 modelleri bike 80-90 bin tl civarında, ayrıca 7-11 yaş arası 2700 motorun yıllık mtvsi 3.151 tl, hem fiyatı yüksek hem mtvsi. 50 bin civarı olsa alacaktım sırf konforu için, yalıtımı da süperdir bunun.

    SAnırım atlama için içerden bir dugme var. Cunku bu cok eski bir teknoloji yanı en az 10 yıllık ve arac uzerınde herhangı bır sensor goremıyorum





  • quote:

    Orijinalden alıntı: udmexpert

    quote:

    Orijinalden alıntı: ercan.mustafa


    quote:

    Orijinalden alıntı: udmexpert

    Demekkı suna binsenız kalpten dırek gıdersınız



    Yanı bu tip sarsıntısız bir sistemle arac surmenın zaten hıcbır tadı kalmaz. Siz biraz daha sursenız yolda zaten uyursunuz sonra suspansıyon avantaj degıl dezavantaj olur tabi hayatta kalırsanız

    Harika bir sistem. Bu bose, müzik sistemi yapan bose mu acaba. Engelin üstünden atlamayı nasıl yapti anlamadım, nasıl algıladı, hem ön tekerleri hem arka tekerleri temas etmeden geçmeyi nası hesapladı?

    Türkiye'de var mı acaba, kendi aracımıza taktırabilir miyiz, kaç paradır?

    Bu arada c6'ya hayran oldum. Ama 2008 modelleri bike 80-90 bin tl civarında, ayrıca 7-11 yaş arası 2700 motorun yıllık mtvsi 3.151 tl, hem fiyatı yüksek hem mtvsi. 50 bin civarı olsa alacaktım sırf konforu için, yalıtımı da süperdir bunun.

    SAnırım atlama için içerden bir dugme var. Cunku bu cok eski bir teknoloji yanı en az 10 yıllık ve arac uzerınde herhangı bır sensor goremıyorum




    Bose nın teknolojisi 2004 yılında tanıtılmış bu arada.. 1980 den berı uzerınde çalışıyorlarmış

    http://www.popularmechanics.com/cars/a14665/why-car-suspensions-are-better-than-ever/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    Bu sistem de baya eskiden beri duyulan bir olay. 2012'de forumda 5000$ civarı diyorlardı teker başına.

    Fiyat için bose India ya msj atılabılır sanırım. Sitesinde urun grupları arasında gozukuyor

    http://www.boseindia.com/the-bose-suspension-system/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: udmexpert

    quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    Bu sistem de baya eskiden beri duyulan bir olay. 2012'de forumda 5000$ civarı diyorlardı teker başına.

    Fiyat için bose India ya msj atılabılır sanırım. Sitesinde urun grupları arasında gozukuyor

    http://www.boseindia.com/the-bose-suspension-system/

    hah bıseyler yakaladım su an. 10 bın dolara 4 tekerı cozuyor. 10 bın dolar ek maliyet tahmın edilmektedir yazıyor yazıda

    http://www.extremetech.com/extreme/97177-bose-active-suspension-moves-toward-market/2




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadri.abi


    quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    AMVAR sistemi 607de de vardi fakat onun suspansiyonlari hidrolik degildi.

    Çok fena bir sistem. Biliyorum.

  • f segmenti gemi gibi araba zaten
  • Ne kadar salak salak yorumlar var yine allah askina ya. Boyle suspansiyonda uyursunuz diyen mi ararsin su arabayi tipiyle yargilayan mi ararsin ulan cins cins hic bir halttan anlamayanlar dolusmus yine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 yaş grubundaki insan topluluklari bos bos konusmus gene !

    Citroenin tarih boyunca yaptigi teknolojileri bir Alman firmasi yapabilmis mi?

    1955 yilinda Kova Araba Kübalwagen (VW) uretilirken Citroen 3 tekerlekle gidiyordu heyy...

    Renoyla pejoyla zerre alakasi yoktur onlar polis arabasidir fransada. Citroende makam arabasidir.

    Hayatinizda binmediginiz/bilmediginiz araclari kotulemeyin anca guluyoruz size.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Vakt-i zamaninda Umbek444 hocamiz vardi Allah Razi olsun onu okumasam Citroeni Renoyla kiyaslayacagim.

    1980 yilinda tasarlanmis gosterge tablolari 1955 ylinda 3 tekerlekle giden ,TRANSISTOR BOEING 747 DOLMA KALEM gibi icatlarin oldugu 20. Yuzyilin tasarimi secilen Efsanevi DS...

    Bu yuzden Citroen diyorum premium diyorum: eu da 2.el fiyatlari VW Ford vs gibi ayni sadece burada boyle bizde degerlendiriyoruz firsatlari Citroene biniyoruz bu yuzden :)

    DIGERLERI BIR TARAFA CITROEN BIR TARAFA .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acaba amortisör patlasa fiyatı ne kadardır?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.