Şimdi Ara

CİTROEN KIŞ BAKIM KAMPANYASI HAKKINDA

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
2.934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • MERHABALAR CİTROEN KULLANICILARI

    17 KASIM DA BAŞLAMIŞ OLAN VE 6 ARALIKTA SON BULACAK OLAN KIŞ BAKIM KAMPANYASINDA SON HAFTAYA GİRİLMEK ÜZERE....
    EĞER YAPILMASI GEREKEN BAKIMLARINIZ VAR İSE HEMEN BİR YETKİLİ SERVİSİN YOLUNU TUTMANIZ TAVSİYEMDİR.(İSTANBULDAKİ KULLANICILAR BANA ÖZEL MESAJ YOLUYLA ULAŞABİLİRLER)ÇÜNKÜ GERÇEKTEN FİYATLARDA ÖNEMLİ MİKTARLARDA FARK EDİYOR.

    3 YAŞINDAN BÜYÜK ARAÇLAR İÇİN MEKANİK YEDEK PARÇA VE İŞÇİLİKTE %30

    3 YAŞINDAN KÜÇÜK ARAÇLAR İÇİN İSE MEKANİK YEDEK PARÇA VE İŞÇİLKTE %20 İSKONTO UYGULANMAKTADIR.

    AYRICA ORJİNAL AKSESUARLARDA VE MOTOR YAĞLARINDA DA % 20 İSKONTO UYGULANMAKTADIR.

    BİLGİNİZ OLSUN KARAR SİZİNN....

    BİMİS



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bakogul -- 3 Aralık 2008; 8:57:41 >



  • Bence Citroen.in ve diğer tüm firmaların yetkili servislerinin uyguladıkları servis zamanlarını ve saat işçliik ücretlerini gözden geçirmeleri gerekmektedir. Saat başına işçilik ücreti uygulaması doğru bir uygulamadır ancak bu işçilikler için belirlenen zaman ve ücretler bence hiç adilane değildir.

    Kendi aracım için değil ancak tanık olduğum bir başka olayda 30.000 km bakımı için 2 saat işçilik zamanı oldukça abartıdır (fren balataları değişimi dahil) ki bu da indirimsiz şekliyde 160 YTL + KDV demektir. Hadi bunda iskonto yapılsın bu da KDV dahil 150 YTL.ye gelmektedir. Lütfen herkes elini vicdanına koysun.

    Yağ, yağ filtresi, hava filtresi, yakıt filtresi, polen filtresi ve 2 adet fren balatası değişimi için alınan bu ücret fahiş fiyat değildir de nedir? Tüm bunlar gerçekten 2 saatte mi yapılır? Bu konuda tabiki yetkili servislerin bir günahı yok çünkü fiyatları belirleyen onlar değil.

    Garanti dahilindeki araçlar yetkili servise gitmek durumundalar ve bence bu fırsatları tabiki değerlendirmeliler ancak benim gibi garanti süresi dolmuş bir araç sahibi inanın yetkili servise ancak samimi olduğu servis ustalararının, müşteri temsilcilerinin bir çayını içmeye giderler.

    Ben parçalarımı (yağ ve fren balataları hariç) gider en kötü ihtimalle yetkisi servisten alırım ama yukarıda saydığım tüm işçilik için sadece 10 YTL ücret öderim. Artık özel servislerin yapamayacağı, müdahale edemeyeceği bir durum yoktur. Hemen tüm ilgili servisler Bocsh ya da Delphi cihazlarını almışlar ve arıza tespiti yapabilmektedirler. Hatta tüm araçların ikame parçalarını İstanbul.da bulmanız mümkün. Hatta orijinal ürünleri daha yüksek iskontolu alabilirsiniz.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Yavuz

    Bence Citroen.in ve diğer tüm firmaların yetkili servislerinin uyguladıkları servis zamanlarını ve saat işçliik ücretlerini gözden geçirmeleri gerekmektedir. Saat başına işçilik ücreti uygulaması doğru bir uygulamadır ancak bu işçilikler için belirlenen zaman ve ücretler bence hiç adilane değildir.

    Kendi aracım için değil ancak tanık olduğum bir başka olayda 30.000 km bakımı için 2 saat işçilik zamanı oldukça abartıdır (fren balataları değişimi dahil) ki bu da indirimsiz şekliyde 160 YTL + KDV demektir. Hadi bunda iskonto yapılsın bu da KDV dahil 150 YTL.ye gelmektedir. Lütfen herkes elini vicdanına koysun.

    Yağ, yağ filtresi, hava filtresi, yakıt filtresi, polen filtresi ve 2 adet fren balatası değişimi için alınan bu ücret fahiş fiyat değildir de nedir? Tüm bunlar gerçekten 2 saatte mi yapılır? Bu konuda tabiki yetkili servislerin bir günahı yok çünkü fiyatları belirleyen onlar değil.

    Garanti dahilindeki araçlar yetkili servise gitmek durumundalar ve bence bu fırsatları tabiki değerlendirmeliler ancak benim gibi garanti süresi dolmuş bir araç sahibi inanın yetkili servise ancak samimi olduğu servis ustalararının, müşteri temsilcilerinin bir çayını içmeye giderler.

    Ben parçalarımı (yağ ve fren balataları hariç) gider en kötü ihtimalle yetkisi servisten alırım ama yukarıda saydığım tüm işçilik için sadece 10 YTL ücret öderim. Artık özel servislerin yapamayacağı, müdahale edemeyeceği bir durum yoktur. Hemen tüm ilgili servisler Bocsh ya da Delphi cihazlarını almışlar ve arıza tespiti yapabilmektedirler. Hatta tüm araçların ikame parçalarını İstanbul.da bulmanız mümkün. Hatta orijinal ürünleri daha yüksek iskontolu alabilirsiniz.





  • arkadaşlar ben gumushanedeyım malesef citroen servısı veya bayısı yok.erzıncana gıtmek zoundeyım ordada yok.2 ayda bir erzıncana gelıyor.ve düşünün şu kış devresınde yanı ındırım oldugu donmde degılde bayramdan sonra erzurumdan erzınacana servıs gelecek..malesef böyle ücra yerlerde servıs bıle fazla bize neyse ii günler..
  • Hocam Gümüşhane'den Erzincan'a gitmektense Trabzon'a gelmeniz daha rahat olmaz mı? İsterseniz bir çayımı içersiniz sizi yetkili servisteki arkadaşlarla tanıştırırım. Her ne kadar yetkili servise bakıma gitmesem de şirket aracımızı götürüyorum ve oldukça da samimiyim kendileriyle.
  • İstanbul Kartal Bostancıoğlu citroen e dizel c4 aracımı 30.000 bakımı için götürdüm. Araba 26.000km de olduğu için bakım için erken dediler ama yinede yağına suyuna hava filtresine vb. baktılar. Fransanın araçları bakımına 1000km den önce alınmamasına dikkat ettiğini söylediler. Yani 29000 km olsaydı aracımın km si bakım yapacaklardı.
    Serviste yapılanlar
    1. Yağ 150-200gr eksilmiş tamamladılar.
    2. Hava filtresine baktılar değişime gerek yok dediler. (Özellikle gerekiyorsa değiştirin demiştim.)
    3. Suyunu silecek suyu gibi şeyleri tamaladılar.
    4. Yol testi yaptılar
    5. Ön koltuklardan gelen gıcırtıları hallettiler.
    6. Camlardan gelen çıtırtı seslerini kestiler.
    7. Sağ ön cam zaman zaman takılıyordu tamir ettiler.
    8. Bagaj lambası değişti.
    9. Silecek lastikleri değişti (100 ytl civarı)
    10. İkili koku aldım (38 ytl)
    11. Güzelce iç dış yıkama yapıp teslim ettiler.
    İlgi alaka da gayet iyiydi. Yapılanların bir kısmının garantiden yapıldığını söylediler.
    % 20 indirim le toplam 124 ytl ödedim. Bakımın yapılsaydı 300 ytl civarında tutacağını söylediler.




  • YAVUZ YARBAY KARDEŞİM MESAJINI YENİ OKUDUM İLGİN İÇİN TEŞEKKÜRLER..ARACA BAKIM YAPTIRDIM 16.000 KM DE..307 YTL TUTTTU..YAPILANLAR 4 LT 5/30 YAĞ,HAVA ,YAĞ, POLEN FİLTRESİ DEĞİŞİMİ..ÇOK PAHALI MALESEF..İNDİRİMDNEDE YARARLANAMADIM SEBEBİ GECİKMEM..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sağlık olsun hocam. Aracın garantiliyse tabiki yetkili servise gideceksin bunun uçarı kaçarı yok.

    Fikir vermesi açısından ben 15.000 km bakım fiyatı yazayım. Tamamı orijinal parçalar.

    Yağ, Hava ve Polen Filtreleri = 80 YTL
    Castrol 5w40 edge tam sentetik 4 lt = 70 YTL
    Antifirizli Cam Suyu 5 lt = 10 YTL (Kalanı kullanırsın) Serviste sadece 1 lt.sine 10 YTL alıyorlar bu arada.
    Mekanik İşçilik = 20 YTL
    Rot / Balans = 20 YTL

    TOPLAM = 200 YTL

    30.000 km bakımıda aynı fiyat.
    45.000 km bakımında bu fiyata birde yakıt filtresi ekleniyor ki o biraz pahalı = 75 YTL


    Yine önemli bir ayrıntı. Servisin kullandığı 5w30 yağ partikül filtreli araçlar için şart (garanti kapsamında en azından). Ancak bu yağın tam sentetik olmadığını hatırlatmak isterim. Bu yağ kısmi sentetik bir yağdır. Koruyucu etkisi (yüksek sıcaklıkta) tam sentetik yağlar kadar iyi değildir. Ayrıca ilk değeri 5w olmasına rağmen soğukta ilk çalıştırmada da yine tam sentetik yağ kadar iyi değildir. Sanırım partikül filtreli araçlarda kurum oluşumunu geciktirdiği için tercih ediliyor.

    Gerçi Allah göstermesin hararet yükselmeye başlamadan önce bizim kasa C5.lerde (sanırım yeni C5.lerde yağ ısı göstergesi yok ama ikaz olduğunu okudum yabancı forumlarda) yağ ısı göstergesi yükselmeye başlıyor. Bu durumda aklınızda bulunsun kesinlikle aracı zorlamaktan vazgeçin ve hemen kenara çekerek aracın rölantide bir süre çalışmasına müsade edin. Benim başıma birkez geldi. O da Toruldan Ziganaya tırmanırken inanılmaz kastırdım. Tam tünele gelmeden son virajda yağ ısı göstergesi her zamanki seviyesinin biraz üzerine çıktı. Dağın diğer tarafını inmeye başlayınca daha ilk km.de ısı seviyesi kendine geldi. Bu arada özellikle dikkat ettim yağ ısı göstergesi yükseliğinde hararet göstergesi normal pozisyonundaydı.




  • Verdiğiniz bilgiler servise gitmeden önce çok
    önem arz ediyor.Teşekkürler.
    Bende 15.000 bakıma gitmeyi düşünüyorum.Sizce
    minimum kaç paraya yaptırabiliriz???
    Ayrıca philips Xenon taktırmayı düşünüyorum.480 YTL dediler.( Garantiliymiş)
    Nasıl Xenon taktırsakmı acaba????
  • Philips xenon piyasada alabileceğinin en iyi xenonlardır ama bence alacaksan MTEC R1 roleli 6000k xenon tercih et. Tabi illa istiyorsan bunu yazıyorum çünkü ben 1 sene kullandıktan sonra çıkardım sattım. Eğer farlarınızda mercek yoksa özellikle karşıdan gelen ve önününüzde giden araçlardan çok zılgıt yersiniz. Ben halen Osram Nightbreaker kullanıyorum ama bunları da çok tavsiye etmiyorum. İki defa kesildi ve yedekten devam ettim ama kesinlikle bir daha takmayacağım. Çok çabuk kesiliyor. Xenon farlar ise en az 2 yıl garantili ve gerçekten kesilmiyor.

    Özetle xenon alacaksanız MTEC R1 (röleli) modeli alın yoksa orijinal ampulden şaşmayın.
  • Yavuz bey bilgiler için teşekkürler.
    Servis garanti olması için Philip şart diyor.Bakalım düşüneceğiz.
    Bu arada Eşimede C3 aldık.Inşallah pişman olmayız.
    Yani tam Citroenci olduk....



    quote:

    Orjinalden alıntı: Yavuz

    Philips xenon piyasada alabileceğinin en iyi xenonlardır ama bence alacaksan MTEC R1 roleli 6000k xenon tercih et. Tabi illa istiyorsan bunu yazıyorum çünkü ben 1 sene kullandıktan sonra çıkardım sattım. Eğer farlarınızda mercek yoksa özellikle karşıdan gelen ve önününüzde giden araçlardan çok zılgıt yersiniz. Ben halen Osram Nightbreaker kullanıyorum ama bunları da çok tavsiye etmiyorum. İki defa kesildi ve yedekten devam ettim ama kesinlikle bir daha takmayacağım. Çok çabuk kesiliyor. Xenon farlar ise en az 2 yıl garantili ve gerçekten kesilmiyor.

    Özetle xenon alacaksanız MTEC R1 (röleli) modeli alın yoksa orijinal ampulden şaşmayın.




  • Aracınız garanti kapsamında ve servis sadece Philips Xenon.a onay veriyorsa sizde güvenle Philips Xenon kullanabilirsiniz. Fiyatı da makul seviyelerde.
  • Az önce Kar plaza ile görüştüm. (İstanbul Topkapı)

    işcilik (85 ytl +kdv) + yağ + yağ, polen, hava filtreleri = 240 +kdv. (%15 işcilik, %10 yedek parça indirimi varmış)

    toplam 210+kdv ye geliyormuş. 240 ytl yani.

    Araç C3 2005 model 1.4 hdi 16V. 105000 km bakımı. 150 ytl olsa kdv dahil, düşünmeden giderim yetkili servise de...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrdzy -- 25 Nisan 2009; 10:57:08 >
  • Arkadaşlar aslında ben isterim ki yetkili servisler işçilik zaman saati ve ücretlerini makul seviyelere çeksinler de bizde sürekli yetkili servise gidelim. Ama olmuyor. Yine de yetkili servisle arayı sıcak tutmak gerekiyor inancındayım. Aracım garanti dışı da olsa 30.000 km.de bir yetkili servislere gitmeye devam edeceğim. Bu bizim menfaatimize ancak benim gibi her 7.500 km.de bir bakım yapan birinin sürekli yetkili servise gitmesi bütçede önemli sıkıntılar oluşturuyor.
  • Citroen de yaz bakımı indirim kampanyası gibi bişey yok mu?
    Bikaç yedek parça lazım, indirim kampanyalarını bekliyorum...
    Mayıs gibi bişeyler olabilir mi?
  • 2009 C5 2 1.6 HDI SX için 310 TL nakit fiyat verdiler.

    hava polen yağ filtresi + yağ değişimi + işçilik.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.