Şimdi Ara

Citroen Özel Servis Tavsiyesi !! (istanbul için)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
2
Favori
53.050
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İstanbul'da Citroen grubu araçlara bakım ve onarım yapan, bildiğiniz veya tavsiye edebileceğiniz Özel Servis var mı? Bakım ve onarımda citroen servislerine göre daha uygun fiyat olacağı büyük ihtimal. malum servisler faturayı kabartmak için olmadık parçaları da değiştirilecek diyebiliyorlar. Servis yerine iyi ustaların bulunduğu bir Citroen özel servisi daha mantıklı geliyor.. bilgi sahibi olan arkadaşlar önerilerini yazarlarsa herkes için faydalı olur.



  • arkadaşlar herkes yetkili servise mi gidiyor?
    ne yazık citroen'in servisleri çok pahalı. bugün bakım için citroen ulugöl dudullu'ya fiyat sordum. yaklaşık 250ytl tutar dediler.
    özel servis gibi birşey olsa 100ytl'yi geçmezdi sanırım..
    hiç özel servis kullanan veya duyan-gören arkadaş yok mu?
  • ben maslaktaki citroen özel servisini kullanıyorum. gayaet iyi.
  • 1. Matbaacılar'ın yakınlarında bir servis var LİON diye ben oraya gidiyorum ve çoook memnunum.Sen 1.matbaacıların oraya git.eski geroni fabrikasını sor seni yönlendirirler,serviste zaten şimdi o fabrikanın yerinde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ıcestar

    ben maslaktaki citroen özel servisini kullanıyorum. gayaet iyi.


    cevabınız için teşekkür ederim.
    sonradan hem ben, hem de bu konuyu okuyan diğer arkadaşların istifade etmesi açısından isim ve biraz ayrıntılı adres verebilir misiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eranyumm -- 26 Ocak 2008; 20:09:02 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: burak0708

    1. Matbaacılar'ın yakınlarında bir servis var LİON diye ben oraya gidiyorum ve çoook memnunum.Sen 1.matbaacıların oraya git.eski geroni fabrikasını sor seni yönlendirirler,serviste zaten şimdi o fabrikanın yerinde



    merhaba, mesajlarınız için teşekkür ederim.
    ben anadolu yakasında oturduğum için matbaacılar'ı bilmiyorum. internetten baktığım kadarıyla sanırım topkapı'da imiş. topkapıda ise matbaacılar'a gitmek için topkapı'nın neresine gitmeliyim? teşekkürler
  • quote:

    merhaba, mesajlarınız için teşekkür ederim.
    ben anadolu yakasında oturduğum için matbaacılar'ı bilmiyorum. internetten baktığım kadarıyla sanırım topkapı'da imiş. topkapıda ise matbaacılar'a gitmek için topkapı'nın neresine gitmeliyim? teşekkürler


    avrupa yakasına geçtiğiniz de topkapı tabelalarını takip edin daha sonra davutpaşa tabelalarını takip ederseniz 1. matbaacılar'a çıkmış olursunuz.zaten dediğim gibi matbaacılar a geldiğinizde kime sorsanız eski geroni fabrikası diye gösterirler.hatta yanlış hatırlamıyorsam collezione la karşı karşıyaydı servis..
    (gümüşsuyu caddesi,litros yolu üzerinde kalıyor..)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yürüyen Johnnie -- 27 Ocak 2008; 10:11:38 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • anadolu yakası otourdugum için Arkas Otomotiv ve Ulugöl Otomotiv tercihindir.ewt cok pahalı ne desen haklısın...
  • zeytinburnu degil mi orasi?

    quote:

    Orjinalden alıntı: burak0708

    quote:

    merhaba, mesajlarınız için teşekkür ederim.
    ben anadolu yakasında oturduğum için matbaacılar'ı bilmiyorum. internetten baktığım kadarıyla sanırım topkapı'da imiş. topkapıda ise matbaacılar'a gitmek için topkapı'nın neresine gitmeliyim? teşekkürler


    avrupa yakasına geçtiğiniz de topkapı tabelalarını takip edin daha sonra davutpaşa tabelalarını takip ederseniz 1. matbaacılar'a çıkmış olursunuz.zaten dediğim gibi matbaacılar a geldiğinizde kime sorsanız eski geroni fabrikası diye gösterirler.hatta yanlış hatırlamıyorsam collezione la karşı karşıyaydı servis..
    (gümüşsuyu caddesi,litros yolu üzerinde kalıyor..)




  • Dudulluda kadosan sanayi sitesinde hazarbey otomotive aracımı götürüyorum çok memnunum.Orada Arif Usta var sizinde gittiğiniz Ulugöl otomotivin eski baş mekanikeri;citroenlerden çok iyi anlıyor. Şirkette hem peugeot hemde citroen konusunda uzman sizi yormadan ve iyi fiyatlarla işinizi hallederler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cihan7

    Dudulluda kadosan sanayi sitesinde hazarbey otomotive aracımı götürüyorum çok memnunum.Orada Arif Usta var sizinde gittiğiniz Ulugöl otomotivin eski baş mekanikeri;citroenlerden çok iyi anlıyor. Şirkette hem peugeot hemde citroen konusunda uzman sizi yormadan ve iyi fiyatlarla işinizi hallederler.



    çok teşekkürler. anadolu yakasında olmam nedeniyle bu söylediğiniz yer benim için çok iyi. uzak değil bulunduğum yere..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cihan7

    Dudulluda kadosan sanayi sitesinde hazarbey otomotive aracımı götürüyorum çok memnunum.Orada Arif Usta var sizinde gittiğiniz Ulugöl otomotivin eski baş mekanikeri;citroenlerden çok iyi anlıyor. Şirkette hem peugeot hemde citroen konusunda uzman sizi yormadan ve iyi fiyatlarla işinizi hallederler.




    evet aynen katılıyorum hem uygun hemde ustaları çok iyi benim peugeot 206 var peugeot dada ersin usta var kendisi zaten aktif iriyıl peugeot baş mekanikerliğini yapmış gerçekten bende çok memnun kaldım
  • Arkadaşlar İstanbul olarak değil de Ankara olarak citroen özel servis hizmeti vermekteyiz...www.ozsimgepeugeotcitroenservis.com web adresinden bize ulaşabilirsiniz...

     Citroen Özel Servis Tavsiyesi !!  (istanbul için)
  • Aslında neresinden baksanız, bir markaya özel servisin, kendi platformu paylaşan otomobiller dışında başka markalara da bakması ve onlar için ayrıca ek donanım bilgisi ve ek eğitim/ parça aşinalığı içermeden bu işi yapması kadar kötü birşey yok.

    Kimi zaman Citroen servislerinde görüyorum, adam içeri Honda da almış, BMW de almış, Toyota' da almış, elinde 3. parti aksam ve bol bol da çırak var ya, hepisini kurcalayalım gitsin mantığıyla herşeye hizmet veren sözüm ona "Peugeot-Citroën" servisleri var.

    Yahu yetkili bakım anlaşmasını PSA grubu ile imzalayan bir adam, Peugeot Citroën haricinde oraya bakım için "Renault" bile sokmaması lazım.


    Çünkü o tip servisler, günü kurtarmak ve biraz daha fazla kazanmak için her türlü markaya bakıyorlar, ama yaptıkları bakımlar esnasında mutlaka birşeyler eksik kalıyor ve tek bir markaya yoğunlaşmadıklarından mutlaka o markaya özgü sorunlara istinaden yapılması gereken ince bakım eksik kalıyor. Ki şu şu şu yapılacak, yaptırmak ister misiniz diye müşteriye sorulmuyor bile...


    Mesela genel bakımda [bir 30000 veya 50000 bakımı gibi] şanzumandaki veya baskı balatadaki aşınma durumuna, debriyaj baskı balatasının seviyesine / sertliğinin kontrolüne, klima filtresini kontrolü kesinlikle yapılmasına, hatta gerekirse fren hidrolik seviyesine, sıvı dağıtımının yapıldığı boruların sızdırmazlığına bakılması gerekir. [Kimi zaman çatlama yapmış ve tek bir bijon yuvasında bile çatlak olan poryalar dahi, ileride aracın tekerlek fırlatmasına mani olmak için UV ile çatlaklarına bakılıp, değiştirilir] Ya da soğuk havalarda ses yapan arka salıncağın yataklarının, yayların şasiye ve karosere bağlandığı noktadaki lastik contalara özellikle bakılması lazım.

    Ancak çoğu serviste bu tip ince noktalara değinmek yerine sadece motor yağını değiştirip, kilometre bakım sayacını sıfırlayıp, üstüne de silecek lastiklerini kontrol edip, bir de silecek haznesine deterjanlı su koyup yolluyorlar.

    Sonra da "arka süspansiyon ses yapıyor", "kavrama rahatsız", "klimam soğutmuyor", "takımlardan ses geliyor", "araç devamlı rot balans ayarı bozuyor" diye arkadaşlar gelip buraya yazıyorlar. (Ha "ne de olsa ucuza aldık" deyip araçlarını langır lungur çukura sokanları veya bakımını aksatanları hesaba katmıyorum bile)

    Tabi suç kimin orasına siz karar verin. Patavatsız Üretici / Bilinçsiz Tüketici / Paragöz Servisçi. Bunlardan hepsi olmasa da 3'ünden 1 tanesi geçerli...


    Bu hususta duyarlı olan ve parça temini olsun, belli başlı çözümlerinde yardımcı olmaları olsun, aynı zamanda bu konularda da bilgilendiren ve aydınlatan bir servis olarak, Yenibosna'da İhlas Koleji'nin karşısında yeralan "Serhan" Citroën servisini öneririm. WEBSİTESİ


    Adamlar sadece Citroën üzerinde çalışıyorlar. Orada bir adet dizel 1988 CX TRI , bir adet 1986 C15 bir de 1996 Xantia, ilk günkü gibi çalışır halde duruyor. (CX aşağıdaki fabrika depolarından birine ait)

    Ve o kadar bakıma pek de pahalı servis vermiyorlar. Bir 30 bin bakımı 270 tl ye maloldu bize. (Ki yukarıda saydıgım extra bakımların hepsi yapıldı)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AEA24002F -- 31 Ocak 2009; 16:13:29 >




  • Yetkili servise genelde ana bakımlarda giderim. Yani 30.000 60.000 ve 90.000 bakımlarında. Ama inanın bana ben yetkili serviste sizin söylediğiniz kontrollerin yapıldığını hiç görmedim. Bakım yapılırken arabamın başında dururum ve inanın bana yetkili servis elemanına şuraya da bakın buraya da bakın dediğimi hatırlıyorum.
  • Bölgeden bölgeye fark gösteriyor servis anlayışı ne yazık ki.

    Tabi sürüm problemi yaşayınca araçlara pek özenli bakmıyorlar.

    Şükür ki sizin bizim gibi bazı bilinçli tüketiciler halen var.


    Örneğin bugün yolda iken, dediklerimi doğrular nitelikte bir peugeot 307 falan gördüm ki, adamlar arka farlara doğru giden kablo hortumlarını bir toplama zahmetinde bile bulunmamışlar, Servisten çıkan arabanın altında salkım saçak kablolar, hidrolik servis boruları vs. dışarıdan görünüyor. Kazara aracın altı bir yere sürtse veya takılsa bir yere gidecek. Belli ki "ben x senelik ustayım,tornavidayı aldım mıydı herşeyi yaparım abi" ci yerlerden birine teslim edilmiş ve hallaç pamuğu gibi kurcalanmış.

    Yani çok zor olmasa gerek onları derleyip toplamak !

    Kullanıcıların tasarufları ve hesaplı/ucuz arasındaki ayrım meselesi ve özen konusunda ise hiç birşey demek istemiyorum.

    ""Kompakt"" bir araca "malum markalardaki" gibi , sırf yumuşak iç kaplama için 70 bin TL para dökmek zorunda kalmadıklarıdan mıdır bilemeyeceğim.
    Yeni nesil dizel araçlarına rutin olark kırsal motorin koyanlar dahi var.
    Acaba Malum markada da aynı cesareti gösterebilirler miydi ya da malum markada o kadar para şerefiye ödenmesine rağmen araç o kadar hor kullanmaya aynı kararlılıkta gider miydi bilemem.

    Ya da Turbonun içine yabancı bir cisim kaçtığında, başka bir markada en az 10 bin YTL masraf çıkarması ve aracın oldugu yerde çakılı kalması muhtemel iken, burada "Turboma metal cisim kaçtı, araç normal çekiyor ama sadece ıslık sesi yapıyor, Fransız araçları şöyle böyle" diyenlere diyecek laf bulamıyorum.

    Arkadaş kaçsın bakalım TSI 'ın intake borusuna öyle bir cisim, bak bakalım bir daha o araçtan hayır geliyor mu !

    İşin acayibi, servis merkezinin de yetkili çıkmaması durumu var.


    Yani yetkisiz servisler rezalet, onları seçenler daha da rezalet, e bu durumda markanın günahı ne ola ki ? Ki aynı ellerden geçme Land Rover da gördük Mercedes E Klasse de, X5 de, Passat da , Astra da Omega da...

    Sonuç: Piyasadaki 90+ yıllık markalar içerisinde, "Kötü araç yoktur, Bilinçsiz Kullanıcı ve Servis vardır"


    Ha bazıları gereksiz marka fanatizmi yaparken parayı söğüt ağacından topluyordur, onların tasarruflarına birşey diyemem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AEA24002F -- 1 Şubat 2009; 20:33:22 >




  • Acharad söylediklerine aynen katılıyorum.

    Hatta abartmıyorum yağ, yağ filtresi, hava filtresi, polen filtresi, yakıt filtresi değiştirme gibi işleri inanın hepiniz en fazla yarım saatte yaparsınız. Bu kadar basit olduğunu iddia etmek bir kenara 1 saatlik sürede bütün arkadaşlara da nasıl yapılacağını bizzat öğretebilirim ama mesele bu değil. Mesele Acharad.ın dediği gibi verilen servis hizmeti sadece bunlarla sınırlı olmamalı. İnce detayları bilmek bizim değil servisteki elemanların görevidir. Onlarda buna dikkat etmezse birde üstüne biz önemsemezsek işte o zaman Allah korusun bela bir gün bizi bulabilir. Bunlar çok önemli.

    Arkadaşlara tavsiyem özel servise gidiyor bile olsanız özellikle her bakım aralığında muhakkak aracınızı bu işte tecrübeli iyi bir ROT / BALANS servisine götürün. Aracınızın direksiyonunun titreme yapmasını ya da bir tarafa çekmesini beklemeyin bu iş için. Ön düzen kontrolü çok önemlidir. Unutmayın size yola bağlayan lastikleriniz, lastiklerinizi de şasiye bağlayan ön düzen elemanlarıdır. Tabi bunu yazarken arka aks aksamını da unutmuyoruz. Gittiğiniz özel serviste ya da Rot Balans servisinde özellikle arka aks kontrollerinin de en azından gözle kontrolünü muhakkak isteyin.

    Yetkili servislerde ise genelde aracın yanına sizi bırakmazlar ama kağıt üstünde aracın bakılmadık yerini de bırakmazlar. Umarım gittiğiniz yetkili servisler kağıt üzerinde yaptıklarını iddia ettikleri tüm kontrolleri yapıyordur.

    Hepinize kazasız, sıkıntısız sürüşler dilerim....




  • benim aracım c3 bende yetkili servisten garanti bakımından sonra tavisye üzerine hazarbey otomotive götürdüm arabalardan gerçekten anlıyorlar sadece yaptıkları araçlar citroen ve peugeot gayet ilgililer hemen hemen yetkili servis mantığındalar fiyatları hariç onların kullandıkları yazılımları ve araç programlarını kullanıyorlar ben gayet memnunum.
    işçilik ucuz parçayı size orijinal ve ithal olarqak iki grupta sunuyorlar açık bir şekilde kararı vermek size kalıyor eğer servis arayan varsa benden size naçizane bir öneri .
    bende ilk başlarda çok çekiniyorum bu özel servilerden ama tse ve iso belgeli bir firma yani ordayken hemen yanındaki dükkanda şahit olduğum birinn renault megane vardı yanılmıyorsam bakım yaptırtacaktı usta filitreli söktü araç sahibinin eline bir poşette verdi ve bana bu malzemeleri bulun getirin dedi şaşırdım şimdi ben arabadan anlamıyorum filtreyi nereden bulabilirim dikkat ettim adam tam 45 dakikada geri geldi yani gideceğiniz servisin yedek parçası elinde olması şart .
    neyse arkadaşlar benimde önerim bu olsun umarım yardımı dokunur çünki araçlar çok problemli araçlar bir toyota bir honda gibi değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi solidus61 -- 10 Şubat 2009; 17:34:30 >




  • Atatürk oto sanayide ilbantekinler var.1. kısımda 3. ya da 4. sokak.İsteyen olursa tam adres verebilirim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: solidus61
    benim aracım c3 bende yetkili servisten garanti bakımından sonra tavisye üzerine hazarbey otomotive götürdüm arabalardan gerçekten anlıyorlar...............
    ...............
    neyse arkadaşlar benimde önerim bu olsun umarım yardımı dokunur çünki araçlar çok problemli araçlar bir toyota bir honda gibi değil.......................



    konuyu ben açmıştım bugün bakınırken gördüm. evet ben de bir keresinde tavsiye üzerine buraya gittim. sorunumu söyledim..
    bana sorunlu parçayı söküp kontrol etmeden kesin bir fiyat veremeyeceklerini ama 150 ila 500 lira arası tutabileceğini söylediler. (komple değişirse 500). akşama doğru gittiğim içinde bugün yetişmez dediler..

    ben de yayan dönmemek için o zaman sonra bakalım deyip ayrıldım. daha sonra bir arkadaşa danışınca bildiğim bir elektirikçi var, o yapar dedi.. ben de bana daha yakın olduğu için arkadaşın önerdiği yeri tercih ettim ve tanıdık vasıtası ile gittiğim için 50 lira parça parası ve 20 lira işçilik alarak hesaplı bir şekilde yaptırdık. aslında dışarda olsaydı belki yine 150 lira istenirdi, zira sökülen parçanın yeri itibariyle biraz işçiliği vardı..

    orda çalışan Arif Usta işini bilen, iyi bir ustaya benziyordu. ama sanırım iş yeri kendisine ait değil ve orda bir çalışan diye tahmin ediyorum.. o yüzden fiyatta çok pazarlık imkanı olmayabilir. ancak yine de söylenen fiyatla benim yaptırdığım fiyat arasında çok fark vardı. değişen parçaları düşününce sanırım benden 200'den aşağı almazlardı. bence bendeki problem için fiyatın makulu de en fazla 100-150 liraydı..

    özetle orda yaptırmadığım için servis için kesin birşey söylemem zor. fiyat konusunda ise yetkili servise göre daha makuldür.. ama özeller arasında daha makul fiyatlı yerler de bulunabilir diye düşünüyorum..
    hazarbey'in hemen karşılarında yine kendilerine ait peugeot-citroen yedek parçacısı da var. bazı yedek parçaları yeri geldikçe parça satışı yapan yerlerine sordum. birçok parçayı bulamadım orda, bulduğum parçalara da aşırı fiyat verdiler. mesela rutin buji değişimi için buji alacaktım. bir bujiye 20-25 lira dediler.. bana da fiyat yüksek geldiği için 4 tanesi mi dedim.. ama bir tanesinin fiyatıymış.. daha sonra 4 tanesini 25 liraya aldım. arada neden bu kadar fiyat farkı vardır, bilemiyorum.



    @solidus61
    c3 için toyota vs.gibi sorunsuz değil, çok problemli demişsiniz de.. citroen c3 daha doğrusu citreenlerle ilgili çok fazla şikayet duymamıştım.. ne gibi sorunlar yaşadınız? c3 çok mu üzdü sizi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eranyumm -- 21 Şubat 2009; 3:06:46 >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.