Şimdi Ara

civic 1.4 i.s hondacılar yardım:)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
879
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • uzun araştırmalar sonucu,sırf markasından ötürü,1.6 istesem de bütçem yetmediği için bi de:=) ve güvendiğim birinden aldıgımdan ilk arabam99 model civic 1.4 i.s. oldu,aracın bakım faturları vardı güncel ve 108bindeydi (1 ayda 2500km yaptım).genel olarak bu arabalarda neye dikkat etmeliyim?ve 1 ay kullandıktan sonra sorularım var ilgilenirseniz sevinirim:

    1- fren çok altta kavrıyo,yaptırdım üstte geldi ama yine de memnun değilim,usta anca bu kadar olur dedi

    2- acemilik yarım debriyaj kullanıp aşındırmışız baskı balatayı,usta ilk aldıgımda da binmişti,o zaman yoktu bu sorun dedi,masrafı ne olur tahminen,350 gibi?

    3- en uygun lastik hangisi?fabrika çıkış lastiği ne bilmiyorum,bendekiler 185/65 r14,

    4- kullandıgım yer bayır,alırken tereddüt ettim ama maddiyat::) hocamda clio 75 bg var sanki daha iyi çekiyo,çekiş neden az olabilir?

    5- araç ilk çalıştıgında boşta 1500 devire çıkıyo bazen,ideal devir nedir?ustaya gösterdim kelebek boğazını temizledi,araba rahatladı ve yüksek rölanti azaldı,yine de oluyo,kalıcı bi çözümü var mı?

    6-umrumda pek değil aslında ama yine de sormak isterim,piyasaları nasıldır?elbette 1.6 gibi değil ama fikrinizi merak ediyorum

    7-çok oldum farkındayım ama:) bi de adapazarı bolu ankara da bildiğiniz iyi bir tamirci,şöyle gönül rahatlığı ile arabamı teslim edebileceğim biri,işinin ehli olan?

    şimdiden teşekkürler







  • quote:

    Orijinalden alıntı: prevailingboy

    uzun araştırmalar sonucu,sırf markasından ötürü,1.6 istesem de bütçem yetmediği için bi de:=) ve güvendiğim birinden aldıgımdan ilk arabam99 model civic 1.4 i.s. oldu,aracın bakım faturları vardı güncel ve 108bindeydi (1 ayda 2500km yaptım).genel olarak bu arabalarda neye dikkat etmeliyim?ve 1 ay kullandıktan sonra sorularım var ilgilenirseniz sevinirim:

    1- fren çok altta kavrıyo,yaptırdım üstte geldi ama yine de memnun değilim,usta anca bu kadar olur dedi

    2- acemilik yarım debriyaj kullanıp aşındırmışız baskı balatayı,usta ilk aldıgımda da binmişti,o zaman yoktu bu sorun dedi,masrafı ne olur tahminen,350 gibi?

    3- en uygun lastik hangisi?fabrika çıkış lastiği ne bilmiyorum,bendekiler 185/65 r14,

    4- kullandıgım yer bayır,alırken tereddüt ettim ama maddiyat::) hocamda clio 75 bg var sanki daha iyi çekiyo,çekiş neden az olabilir?

    5- araç ilk çalıştıgında boşta 1500 devire çıkıyo bazen,ideal devir nedir?ustaya gösterdim kelebek boğazını temizledi,araba rahatladı ve yüksek rölanti azaldı,yine de oluyo,kalıcı bi çözümü var mı?

    6-umrumda pek değil aslında ama yine de sormak isterim,piyasaları nasıldır?elbette 1.6 gibi değil ama fikrinizi merak ediyorum

    7-çok oldum farkındayım ama:) bi de adapazarı bolu ankara da bildiğiniz iyi bir tamirci,şöyle gönül rahatlığı ile arabamı teslim edebileceğim biri,işinin ehli olan?

    şimdiden teşekkürler

    Teker teker yanıtlayayım.

    1.Fren altta kavrıyor, doğrudur. Kimileri çelik fren hortumu ile biraz daha üstte kavradığını söylemişti ama test etmedim yorum yapamıyorum.
    2. O civarda birşey olur, işçilikle biraz daha artabilir.
    3. 175 65 r14 orjinal lastik boyutunuz, 185 taban kullanırsanız %2.5luk bir değişiminiz olucak çok kafaya takılcak bir durum değil. Dilerseniz bir sonraki lastiği 185 60 r14 alırsınız.
    4. Hondalar devirle gider, 75hp clio 8 valf olduğu için alt devirleri kuvvetlidir, ondan öyle gelmiştir size.
    5. Soğuk havalarda gayet normal, 800rpmde çalışmasını beklemeyin.
    6. Aracınız sedan mı hb mi? Güvenlik paketli mi değil mi? Bilgi yetersiz olduğu için yorum yapamıyorum.
    7. Ankarada hondacı kadir ustayı çok övüyorlar, kalan iller hakkında bilgi sahibi değilim. Teşekkürler




  • sağolun hocam,aracım sedan ve güvenlik paketi yok,sadece klima,diğerleri standart donanım galiba,ayarlanabilir direksiyon,4 cam otomatik vs. almadan önce adam bakım faturalarını gösterdi,çok anlamam ama triger falan değişmişti,800tl civarında masraf yapmış,500tl lik olan kısmı faturalandırabilmiş...ilgilendiğiniz için teşekkürler
  • 2001 Honda Civic 1.4 is kullanıyorum.

    4 mevsim lastik araştırırken tesadüfen buldum konuyu. 175 / 65 /14 bakıyorum lastik olarak...
    Marka tavsiye edecek var mı?
    _________________________________________________________________________________

    5 numaralı sorudaki mesele kendi arabamda benim de dikkatimi çekmişti. İlk çalıştığında devir yüksek oluyor hatta işyerinden birisi "araba dizel mi?" diye sordu ama ısındıktan sonra sıkıntı yok. Üstelik yakıt tüketimini aylık hesap ediyorum normal çıkıyor.

    Tamirci olarak ==> Ankara'da Hondacı Kadir Usta gerçekten cana yakın, ben arabamı ilk aldığımda bakımları için ona götürdüm. Bi test sürüşü falan yaptı ondan sonra gerekli değişiklikleri kendisi yaptı. Sonradan öğrendim ki burada onun adına konu dahi açılmış

    Aşağıda Hondacı Kadir Usta ile ilgili konuya bakabilirsin.
    http://forum.donanimhaber.com/m_31176365/tm.htm




  • öncelikle kesinlikle honda için en uygun lastik ve jant seçimi 185/55/15 vtec jantlarıyla beraberdir farkı anlıcaksınız aracınızın piyasayı 12-13 bin tl dir ...
  • merhabalar.. öncelikle yeni aracın hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmanızı dilerim.
    sedan civic ler ies olarak geçmekte. is olanlar HB kasalar. 7 senedir 97 hb civic kullanıyorum. benim aracım 200bini buldu hala sıkıntısız kullanıyorum. bakımlarını düzenli yaptırdığınız sürece sorunsuz uzun yıllar kullanabileceğiniz bir araç. aracınızın güvenlik paketi olmayışı, airbag, abs gibi özellikler en basit modellerde bile standart hale gelmesinden dolayı ilerleyen yıllarda satarken karşınıza dezavantaj olarak çıkacaktır.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.