Şimdi Ara

CIVIC 1.8 İ-VTEC-TYPE-S 0-100km

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
7.782
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese mrb.şu an 1.6 102bg golf v kullanıyorum.aracı satmak üzereyim.kafamdaki araç civic hb yada type_s.yalnız tek kapı sevmiyorum dar bana göre yoksa type-s güzel araç.fabrika verilernde 1.8 hb at 0-100 10.9s 1.8hb mt 0-100 8.9s type-s at 0-100 8.9s. işin içinden çıkamadım. bildiğim kadarıyla(yanlış biliyor olabilirim ) type-s ve hb deki motor ve şanzuman aynı peki bu 2 s lik kayıp neden.manuel arac kıllanmaktan çok zevk alıyorum hb i-shift beni pişman edermi.birde yazılım yüklmesi hakkında bilgi verrsenz sevinirim.son olarak golfteki konfora çok alıştım civic hb le çok fark varmıdır?herkese tesekkürler



  • Konfor olarak Golf ü arayabilirsiniz.. Golfun tümsekleri kavrayışı, sessizligi Civic de yok... ki bildigim kadarıyla HB cicivler daha da bir sert ...
    Benim hatırladıgım kadarıyla HB civic lerin 1.4 olanlarıda vardı.. belki bir yazım hatası olmuş olabilir.. 1.8 HB Civic 8.9 da 100km ye çıkıyordu
  • manuel hb 8.9 zaten, oto. 10.9 , type-s oto. 8.9 .... hb le type-s otomatk şansumanı aynı değilmi?


    mesela bu araç civic hb değilmi type-s demiş araç 4 kapı


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-inci-otomotiv-den-2008-model-1-8-type-s-civic-hb-hatasiz-67092258/detay/#

    bi sorum daha olucak f1 ile i-shift farklı değilmi?
  • yokmu honda uzmanları beyler araç alıcaz :)
  • forum niye yalnız bıraktın bizi
  • HB ile TypeS arasındaki yegane fark 3 kapı ve 5 kapı olmasıdır. Diğer bütün yapı, yürüyen aksam, motor ve şanzıman aynıdır. (Sadece boyutlarda çok küçük farklar var. Arka Tekerlek izi HB 1510mm, TypeS 1530mm.. Aradaki 2cm ne kadar önem arzeder bilemiyorum. Ayrıca, Araç boyu HB 4256mm, TypeS 4275.5mm; Araç genişliği HB 1765mm, TypeS 1785mm.)

    Gelelim teknik verilere;

    0-100 -- 1.8 -- TypeS -- Manuel 8.9sn ---- I-shift 10.9sn
    0-100 -- 1.8 ---- HB ---- Manuel 8.9sn --- I-shift 10.9sn TamOtomatik 11sn
    0-100 -- 1.4 ---- HB ---- Manuel 13sn ---- I-shift 15sn

    Son hız: 1.8 manuel ve I-shift için 205km/s , TamOtomatik için 197km/s.
    Son hız: 1.4 manuel ve I-shift için 177km/s


    Aradaki kayıplar otomatik vites sistemindeki (ister I-shift olsun, ister TamOtomatik) aktarma kayıpları nedeniyle oluyor. Kayıpsız aktarma şu an için bildiğim kadarıyla sadece çift kavramalı otomatik viteslerle (DSG, EDC, TCT, PowerShift vs.) sağlanabiliyor.

    Kolay gelsin.




  • Bir şey değil..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    honda accord 1.8 ls
    14 yıl önce açıldı
    Fiesta ST 2.0 16 v Duratec
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • kusura bakmayın ama hiç yorum gelmeynce umudu kesip bakmadım kendi açtıım konuya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    HB ile TypeS arasındaki yegane fark 3 kapı ve 5 kapı olmasıdır. Diğer bütün yapı, yürüyen aksam, motor ve şanzıman aynıdır. (Sadece boyutlarda çok küçük farklar var. Arka Tekerlek izi HB 1510mm, TypeS 1530mm.. Aradaki 2cm ne kadar önem arzeder bilemiyorum. Ayrıca, Araç boyu HB 4256mm, TypeS 4275.5mm; Araç genişliği HB 1765mm, TypeS 1785mm.)

    Gelelim teknik verilere;

    0-100 -- 1.8 -- TypeS -- Manuel 8.9sn ---- I-shift 10.9sn
    0-100 -- 1.8 ---- HB ---- Manuel 8.9sn --- I-shift 10.9sn TamOtomatik 11sn
    0-100 -- 1.4 ---- HB ---- Manuel 13sn ---- I-shift 15sn

    Son hız: 1.8 manuel ve I-shift için 205km/s , TamOtomatik için 197km/s.
    Son hız: 1.4 manuel ve I-shift için 177km/s


    Aradaki kayıplar otomatik vites sistemindeki (ister I-shift olsun, ister TamOtomatik) aktarma kayıpları nedeniyle oluyor. Kayıpsız aktarma şu an için bildiğim kadarıyla sadece çift kavramalı otomatik viteslerle (DSG, EDC, TCT, PowerShift vs.) sağlanabiliyor.

    Kolay gelsin.

    type s nin bir farkida dual klima olmasi.hb ler mono.




  • honda 1.8 kasaların hepsi tam spor bir araç duzenegı vardır. sert amortısör guclu takımlar. bu konuda golf ıle kıyaslanamaz. hem dayanıklılık hem yol tutus hemde aerodınamık olarak. (kasa tasarımı ıtıbarı ıle.) buna karsı çıkan varsa hb araçlar ıcınde sadece fk2 kasalarda arka cam da silecek yoktur. adamların hesabı o kadar ınce.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk_acar

    honda 1.8 kasaların hepsi tam spor bir araç duzenegı vardır. sert amortısör guclu takımlar. bu konuda golf ıle kıyaslanamaz. hem dayanıklılık hem yol tutus hemde aerodınamık olarak. (kasa tasarımı ıtıbarı ıle.) buna karsı çıkan varsa hb araçlar ıcınde sadece fk2 kasalarda arka cam da silecek yoktur. adamların hesabı o kadar ınce.



    silecek olayini güzel yakalamişin.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.