Şimdi Ara

CİVİC DİZEL OTM FİYATLAR AÇIKLANDI + Test Sürüşü (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
1
Favori
6.409
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hunharca Eleştiri H kullanıcısına yanıt
    Audi ayrı vw ayrı. Bugatti de vag grup o ne olacak?

    Mantıklı yorum yapın biraz.

    Eskiden accord vardı şimdi yok, ona bişey diyemeyiz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    demek istediğim grup kalitesi ürünlerin kalitesini etkiler,
    polo bile her nesilde belli bir kalite seviyenin altına düşmüyo ve fakat honda kalite düşüyo, ör: NCAP 4 yıldız ve kaportada çukurlar ve tüplü performans düşüklüğü vs. Volvo BMW Audi için böyle şeyler gündeme gelmiyo
  • Hunharca Eleştiri H kullanıcısına yanıt
    Premium üreticilerde de görülür, normal Vw, honda, ford, reno gibi üreticilerde görülebilir durumlar bunlar. Modele özgü kronik sorunlar olabilir. Forumda c serisi sahibi birinin konusu var, yıllardır davalılar mercedes ile, o konuyu okuyabilirsiniz. Kul yapımı bu araçlar, hiç biri tamamen sorunsuz olamaz.

    Bu arada civic 5 yıldızlı, tekrar teste girmişti.

    https://www.euroncap.com/en/results/honda/civic/29192

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hunharca Eleştiri H kullanıcısına yanıt
    bir kısım dediklerinize amenna ama 140 bine orta donanım golf efsane tercih olur dediginizde ben ortada efsane göremiyorum.

    nasil dizel diye dolu civice 160 vermezsem yarı dolu golfe de 140 vermem ben şahsen. 115 bine elegance lpgli otomatik civic tercih edilebilir belki.

    bir de golf ile civic aynı kategoride degil bence. golf küçük bir araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Navi kullanıcısına yanıt
    tüplü civic kesinlikle uzak durulmalı, sollamalarda çok zorlanıyo resmen tüplü motor kötü olmuş
    Golf ve civic ikisi de aynı segment içinde yer alıyo ama iç hacim açısından hb olmasına rağmen golf daha ferah algısı var
    dizel otomatik golf civic'e göre daha mantıklı olur
    VW sevmem, DSG sorunu ve emisyon sahtekarlığı olan tdi sevmem ama bunlara rağmen vw'nin Honda'dan kaliteli olduğu gerçektir

    2. el önemli krtiter ben 2. elde dizel otomatik Golf'ün daha hızlı satılacağını öngörüyorum (civic de sattım golf'de)
  • Hunharca Eleştiri H kullanıcısına yanıt
    Size katılmıyorum atmosferik motorlu bir araba lpg ile ne kadar gidiyorsa civic de o kadar gidiyor. Uçtuğu kaçtığı yok ama bi aileye gayet yeterli...



    Uzak durulmalı dediğiniz kombinasyon özellikle son yıllarda çok fazla tercih ediliyor... Hele ki bu aralar Honda satış rekorları kırıyor... Atm. Motor+lpg+cvt şuan ülkemizin ilacı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bozak07 kullanıcısına yanıt
    Performansı muadil araçlara kıyasla çok düşük, dizel otomatik kombinasyonu ile henüz tanışmamış olanlar tercih ediyor.
    Vag karşıtı birisi olarak söylüyorum, TDI DSG Highline Golf'e 1 defa binen kişi bir daha Civic'i tercih etmez, vag - honda arasında büyük fark var
    tüplü araçlara ben güvenlik yönünden önyargılı yaklaşıyorum, hala arkada sanki bomba varmış gibi hissediyorum, ve 6.000 devirde bağıran motora rağmen gitmeyen lpg'li araç kullanıcısının acı çektiğini düşünüyorum

    184 Hp 2009 model 320d ile bile torku iliklerimde hissederken, 2018 model civic ile sanki 320d'de gibi sol şeride geçip gazı köklediğimde motorun bağırmasına rağmen santim sollayamamam zoruma gitti
  • şu an liste fiyatlarına bakiyorum. confortline dizel dsg golf 172 bin tl. VW 32 bin tl indirim yapıyor mu gerçekten?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fc5 ilk çıktığında da fiyatlara böyle tepkiler verilmişti, şimdi dizel otomatik çıktı yine aynı tepkiler. Çok pahalı, fiyat fazla, ölü doğdu vs..



    İzleyelim görelim ama bence bu rakama satacak bu araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golfu cok ovmusler ama beni ne zaman yolda birakacagi belli olmayan bir arabaya sirf malzeme kalitesi daha iyi diye 5 kurus vermem hele su piyasada hic vermem, emin olun cogu kisi ayni goruste, sen arabanin en hayati 1-2 organindan biri olan vitesi yapmayi beceremiyorsun, kaliteli arac yapsan ne ise yarayacak ama manuel derseniz golf segmentinde liderlige oynar, premiumlarla kapisir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karti -- 18 Temmuz 2018; 22:18:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hunharca Eleştiri

    Performansı muadil araçlara kıyasla çok düşük, dizel otomatik kombinasyonu ile henüz tanışmamış olanlar tercih ediyor.
    Vag karşıtı birisi olarak söylüyorum, TDI DSG Highline Golf'e 1 defa binen kişi bir daha Civic'i tercih etmez, vag - honda arasında büyük fark var
    tüplü araçlara ben güvenlik yönünden önyargılı yaklaşıyorum, hala arkada sanki bomba varmış gibi hissediyorum, ve 6.000 devirde bağıran motora rağmen gitmeyen lpg'li araç kullanıcısının acı çektiğini düşünüyorum

    184 Hp 2009 model 320d ile bile torku iliklerimde hissederken, 2018 model civic ile sanki 320d'de gibi sol şeride geçip gazı köklediğimde motorun bağırmasına rağmen santim sollayamamam zoruma gitti
    Yanlış mı okuyorum yoksa 2.0 184 beygir araçla 1.6 120 beygir aracın performansını karşılaştırıp 120 lik motoru mu eleştiriyorsun? Bunun model yılıyla alakası yok 80 model bile olsa 184 beygir aracın kondüsyonu iyiyse 120 beygirlik araçtan performanslı olması gayet normal.

    Ayrıca nasıl vag karşıtısın anlamadım. İnsignia konusunda hunharca eleştirini yaptıktan sonra a4, c serisi, 3 serisi gibi araçların yanına bu araçların hiçbirinden -insignia da dahil- daha iyi olmayan passatı sıkıştırmandan belli vagcı olduğun.

    Not: Civici günahım kadar sevmem bu arada.




  • Bana hiçbir otomobil üreticisi menfaat sağlamadığı gibi tarafsız ve bağımsız ama sert eleştiriler yapıyorum.

    Bir otomobili yağlandıra ballandıra öve öve anlatmaktansa eksi yönlerini açık söylemek tüketiciler için faydalı olacaktır.



    Honda motor teknolojileri konusunda Alman firmalarının tamamının gerisinde, özellikle tüplü olan performans düşüklüğü nedeniyle çok eleştiriliyor kimse tüplü Civic performansının yeterli olduğunu söylemeyemez



    Ayrıca problemli DSG ve emisyon sorununa rağmen Passat Insignia'dan iyi bir araç ayrıca sınıfında 2. Eli en kuvvetli araçtır



    Zaten Audi BMW Mercedes Volvo VW ile Japon markaları kıyaslamak doğru olmaz



    Ben şu anda c Serisi kullanıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hunharca Eleştiri H kullanıcısına yanıt
    Golf TDI DSG Comfortline 2018 model sıfır 140.000 TL (Doğuş Oto Çankaya)



    İsteyen arayıp sorabilir, pazarlık için bastırabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 gözle bekledim, fiyat husran oldu.

    Bu fiyata 2016-17 passat, A4 ler dururken sirf sıfır diye Civic almam.



    Herkesin düşüncesi kendine tabiki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Navi kullanıcısına yanıt
    Evet hiç pazarlık yapmadan bile %12 indirimle tezgah açıyorlar



    Golf için Doğuş Oto Çankaya ile görüşebilirsiniz TDI DSG comf. 2018 model sıfır 140.000 TL idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hondanın bu fiyatla istediği satışı yapabileceğini pek sanmıyorum. Dizelde 5 lt, benzinde 9 lt yaksa aradaki 50 bin lira farkı çıkarması için 200 bin km kullanmak gerekiyor. Bakım masrafları da hariç.



    Bence benzin/lpg ekonomi açısından en iyi kombinasyon. Performansı da günlük hayatta aileler için gayet yeterli seviyede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda civic benzinli ile 1.5 saat ile sehirlerarasi yol gittim.. Arkadasin arabasiydi.. Polo, golf ve son arabam passat ile kiyaslasam polo ile esdegerdi.. Arabayla 7 8 saat yolculuk yapmis gibi indim arabadan.. Yalitim felan yok gibiydi hiçbir konfor almadim.. Son kasasınida arkadasjm aldi bi ayağımı içeri attım.. Direksiyona malzemeye baktim indim.. Honda motor uretsin dedim.. Honda memur arabasi tüplü olsun da nolursa olsun zihniyeti.. Heee bide alir kapida yatirirlar binmezler.. Km fazla olmasın hesabi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belirlenen fiyat politikasının isabetli olmadığını ve diğer firmalar tarafından belirlenen fiyat seviyelerinin yerinde olmaması nedeniyle kullanılmamış otomobil pazarı %60-70 daralacaktır.

    Özellikle Civic için kalite ile orantısız bir fiyat belirlenmiş, yeni Focus daha kaliteli ve daha çok tercih edileceğini tahmin ediyorum. Muadil sıfır Golf 140.000 TL iken, Golf'ün çok üzerinde bir fiyat ile satılması çok zor olacaktır.

    Sınıfın efsanesi Golf pazarda limitleri belirlerken, alt sınıf bir aracın bu fiyatla pazara girmesi zor olsa da, filo şirketlerine ucuz fiyatlardan satarak pazara yavaş yavaş girmeye çalışacaktır.
  • karti K kullanıcısına yanıt
    Ben hiç Golfle yolda kalan görmedim. Golfle Civic mukayese edilmez. Civic'in bagaj kaplaması bile halıfleks gibi, kaporta zayıf, yalıtım zayıf
  • En az 150 bin liradan girer demistim buradaki cahil arkadaslar 120-130 falan diye salliyordu. Otomobil sektorunu ben yonlendiriyorum resmen ya inanilmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.