< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Section8 -- 21 Haziran 2019; 10:51:12 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Section8 -- 21 Haziran 2019; 10:51:12 > |
Birkaç bin sayfalık güvenlik mevzuatı içerisinde aracın hangi şartlarda güvenli olduğu ve şartları belirtilir. Aşağıda yer alan 6 regülasyonun tek bir cümlesinde aracın dış sacının dayanımı ile ilgili birşey bulamazsınız çünkü güvenlik ile alakası yoktur bu durumun.
R-12 Çarpışma Durumunda Direksiyon Tertibatına Karşı Sürücünün Korunması Konusunda Motorlu Taşıtların Onayı R-32 Motorlu Taşıtların Arka Darbelerde Otomobil Yapısının Davranışı Onayı R-33 Motorlu Taşıtların Ön Darbelerde Otomobil Yapısının Davranışı Onayı R–42 Karayolu Taşıtlarının Ön ve Arka Koruma Parçalarının (Tamponlar vb.) Onayı R–94 Önden Çarpma Durumunda Yolcuların Korunması Konusunda Taşıtların Onayı R-95 Yandan Çarpmaya Karşı Yolcuların Korunması Konusunda Motorlu Taşıtların Onayı Her geçen gün araçlar hafifletilmeye çalışılıyor ve daha da ilerisi kompozit malzeme kullanımına yöneliyor üreticiler. Araç yaşam alanına kadar ne kadar fazla dağılır ve yaşam alanında darbe durdurulursa araç o kadar güvenlidir. Aracın dışındaki sacın binde bir dahi güvenliğe etkisi yoktur, bugün araç üreticisi ve mevzuatların amacı kazada aracınızın mekanik aksamının, dış giydirmesinin ya da tamponunun minimum hasar alması ve sizi minimum hasar ve masrafla kazadan kurtarmak değildir, bir kaza anında vücut bütünlüğünüze gelecek hem doğrudan hem de dolaylı etkileri minimuma indirmektir. Kimse kaza anında malınızı korumaktan mesul değildir amaç canınızı korumaktır. |
Hocam komik olan ya da garip olan birşey yok ki bu civiclerin kaportalarının ne kadar zayıf ve dandik olduğu herkes tarafından bilinen bir şey o yüzden şaşırmadım. Umarım bir gün şu civicle yolculuk etmek zorunda kalmam canımızı yoldan bulmadık.
|
Arkadaşlar tamam araçlarınıza çok para veriyorsunuz ama her şeye de saldırmak veya savunmak zorunda değilsiniz. Kaza işte olmuş bitmiş. Can kaybı var mı ? Yok. Gerisi yapılır, değişir bir şeyler olur.
Bu kadar da yüklenmeyin birbirinize sonuçta hepimizin aracı kötü bu kadar basit. 5000 Euroya X6 alabilseydik 2.elde kimse tartışmazdı zaten ama 150 bin verince çöp diyemiyorsunuz. Bakın ben söylüyorum benim aracım çöp ve yurt dışında olsa asla bakmayacağım bir araç ama bu ülkede alıyorum çünkü başka seçeneğim yok. |
ne var yaw 4 tane olunca kötü mü duruyor bence çok hoş duruyor yani body kit falan da yapınca çok daha güzel bir araba oluyor.
tofaşın kaportası daha sağlam doğrudur ama aynı kazayı önden yandan arkadan yaparsa tofaşı kaporta kurtarmaz, civici güvenlik bariyerleri kurtarır burada köşeden demir yığını tofaş civicin en korumasız en boş yerine vurmuş, altı plastik tampon üstü boş ince sac. asıl güvenlik bariyerleri yolcuların bulunduğu kısımlardadır, kapı çevrelerinde özellikle. Sadece plastik tampon ve bagaj kapağı yamulmuş fotoğrafta. Alt kısım dümdüz duruyor. |
Buna inanan aptaldır.
Büyük ihtimalle arkadan motosiklet filan çarpmıştır yada civic geri geri giderken direğe çarpmıştır. Tofaşı aracın arkasına yanaştırıp fotoğraf çekmişler. |
honda sahibi değilim, hiçte olmayı düşünmüyorum,
ancak şurada hondayı kötüleyen insanların arabalarının birçoğunun içinden geçecek şasi sağlamlığı var fc5 hondanın.. small overlap testine girmeye tenezzül edememiş fransız sevicilerinin hondayı kötülemesi nekadar basit.. sizin seviyenize inersem şunu söylerim honda ve kuş serisi 80kmh ile kafa kafaya girsinler.. hondanın motor kulakları yerinden oynamaz doğanın içindekilere sela okursunuz |
Ben civic ile 3 kez kaza yaptım. Hemen hemen hepsi de ufak çaplı kazalar ama hepsinde tampon ve bagaj değişmek zorunda kaldı. Aynı kazayı Leon ile yaptım boyası bile çatlamadı sadece plakası yamuldu. Bana vuran aracın ön kaput yamuldu.
|
Araba yıkanırken yamuluyor tofaş yamultmuş çok mu
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaDMaxiBo -- 22 Haziran 2019; 12:42:14 > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 21 Haziran 2019; 12:39:29 > |
|
|
|
|
|
|
|
|