Şimdi Ara

Civic fb7 nasıl bilirdiniz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
6.659
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi forumlar . Civic fb 7 kasaları araştırıyoruz 75 bütçemiz var. Biz arabadan konfor ve yakıt tüketimi iyi olsun istiyoruz. Honda motorunun sağlam olduğunu biliyorum fakat 110 binde arabaya girilir mi sizce? Bu kasa ile ilgli yorumlarınız neler?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 2015 modelini 3 sene kullanıp sattım. Lpg'li olanın tüketimi iyidir. Şanzımanı sağlam, 5 ileri tam otomatik. Motor atmosferik, sorunsuz ama yokuslarda ve yuksek hizlarda cok zayif, cok bagiriyor ama gitmiyor. Daha önce turbo benzinli veya dizel kullandıysanız zayıf gelebilir. Yetkili servis bakımları çok pahalı. 10000 km'de bir servise giriyor. Ikinci eli hızlı. En üst paketi Executive sunroof, deri koltuk, koltuk isitma, geri gorus kamerasi, anahtarsız giriş çalıştırma, navigasyon, bi xenon far vs donanımı gayet iyi.
    Benzer bir konuya da yazmıştım, yaklaşık 1 yıl fb7 civic kullandım. Yol ve rüzgar sesini çok alıyor, iç mekanı çok kalitesiz, hızlanması pek iyi değil. Bu bahsettiğim 0-100 hızlanması değil. Bazı arkadaşlar eleştiriyor ama hızlanma benim sollamaya çıktığımda gaza basıp aldığım sonuçtur. Torku yetersiz atmosferik motorun bu sebeple de 125bg gücü yansıtamıyor yola. Filyos’tan Amasra’ya giderken bir aracı sollamaya çıktım yaklaşık 110km hızla ama araba vites düşürmeme rağmen bir türlü ivmelenip hızlanmadı yol boşken 500-600m çabaladım sonra karşı şeritten bir araç çıktı az kaldı kaza yapıyordum, sollamaya çıktığım aracın arkasına döndüm. Sağımdaki p.zevengin de suçu yok değil, yol vermemek için çok uğraştı sinyal verip sollamaya çıkmama rağmen ama araba dediğin bu durumda bile 5-10 litre fazla yakıp gaza tepki vermeli. Bu olaydan sonra sattım zaten. İyi taraflarına gelirsek; sorun çıkarmıyor, vites geçişlerini hissettirmiyor, lpg’de gerçekten çok ekonomik, eco elegance paketini alırsanız golf highline’da ekstra satılan hemen her şeyi standart sunuyorlar.
    Merhabalar, bizim iki aracımızdan biri Honda civic eco elegance. Aracı 2016'da sıfır olarak aldım (71.5k'ya ek olarak navi, seramik kaplama, alt izolasyon, cam filmi ve bagaj havuzu dahil). Araç şu anda 98bin km'ye dayanmış durumda. Aldığımdan beri lpg'de kullanmaktayım. Herhangi bir sorun yaşamadım, bakımlarını servis dışında genelde total 300-400tl'ye mal etmekteyim. Servise giderken de yağı kendim götürüp giderdim servisin aldığı meblağlar da şanzıman yağı ve subap ayarı yapılmıyorsa 300-400tl arasında değişmekteydi 2018 yılına kadar.

    Araç yol sesini çok almakta, bu sebeple en düşük 68db lastiklerle kullanmanızı tavsiye ederim. Bunun dışında rüzgar sesi pek yok yol sesi yetiyor zaten. Ayağınız alıştığında yakalayacağınız lpg yakıt ortalaması şehiriçi 9-10lt, şehir dışı da 6-7lt civarlarındadır. Daha düşüğü İstanbul dışında yakalanabilir. Bunun dışında fabrika çıkışlı lpg'li araçlarda özellikle 1750rpm civarlarında vites geçişlerinde bir kararsızlık ve silkme ya da tekleme gibi bir his göreceksiniz. Bunun sebebi: " manifolt delikleri benzin enjektör girişlerine oldukça uzak geride bir noktadan bırakılmış. Bu ciddi bir gecikmeye neden oluyor. Brc'nin enjektörleri pistonlu yapıda, hortum uzunluklarını tolere edebiliyor ama manifolda gaz girişi yapılan nokta hayati önem taşıyor. Bu durumda civic'lere en uygun sistem pipolu montaj oluyor." (alıntıdır civictr'den). Ayrıntıları şuradan okuyabilirsiniz :

    Bunun dışında AFR ayarınız iyiyse ve şanzıman yağınız 40bin km'de bir değiştirilmişse (ilki 60bin km) tekleme yaşamazsınız pek lpg'de.

    Alacağınız araçta dikkat etmeniz gereken nokta buji'lerin değişimi yapılıp yapılmadığı ve şanzıman yağının değişip değiştirilmediği olacaktır. Şanzıman yağını orjinal honda dw-1 ve bujileri de orjinelleri dışında değiştirmemelisiniz bu kritik bir öneme sahip. Bujiler 100-120bin km gitmekte, şanzıman yağı da 40bin km... Motor yağı da 0w20 acea a5 önerilmekte, max. 5w30 acea a5 kullanın. Subapları da 20bin km'de bir kontrol ettirin. Yakıt tüketimi ve motordaki ses artarsa subapların ayar gerektirebileceğini düşünün.
    niye gitmiyor derler bu arabalara anlamıyorum... şu an kullanıyorum fb7 lpglisini gidişinden şikayetim yok... gitmiyor diyen arkadaşlar muhtemelen pistlerden çıkmıyor. bütün gün 15-20 km ortalama hızlarla giden insanların bu performans şikayeti niyedir anlamıyorum. he gitsin istersen de biraz devir çevireceksin atmosferik motorun karakteri bu... performans konusu görecelidir tabi ama bundan önceki aracım 1.6 tdi polo idi sanayiden çıkmadı çekiciden inmedi... ben rampada vites düşürür devir çevirir öyle çıkarım... yemişim rampasını
    Burada pek çok bi halt bilmeden sallayan Turbo kompresöründen daha yüksek basınçlı hava basanların sallamasyonlarının aksine 1.6 atmosferik bir aracın gidebileceği kadar giden bir alet. Son vites ekonomi amaçlı uzun oranlı.
    Bagajı abisi kadar çok kötü değil. Zira o hb'si kadar bagaj sunuyordu. Otomatik sayesinde 0-100 de bendeki 140 bg ile baya yakın hatta belki geçer bile. I-SHİFT 1'den 2 ye geçerken 2 sn kaybediyor. Ama herkes bunlara takmış. Demekki bunlar her ışıkta drag yapıyor.
    Sollamaya çıktın diyelim zaten momentum avantajı sendedir. Rahatça geçersin. Yok kaybettin acil hızlanma lazım iki vites düş gaza bas torku 4k devrin üstünde veriyor. Devirden korkulacak bi motor değil. Hızlanmak istiyorsan basacaksın. Acil değil bi vites düş. Karşıda araba varsa turbo da olsa aklı başında olan beklemektir. Yandaki hayvanın biri çıktı o da hızlanıyor o zaman sen hızını koru geç arkasına. Kendini tanı. Sen onu senden yavaş diye solluyordun artık senden hızlı sollama gerekçesi artık yok. Yarışta değilsiniz.
    Fabrika çıkışlı lpg li olanlar gayet ekonomik olur.

    Şunları da ekleyeyim. Zamanına göre değerlendirmek kaydıyla üretilmiş en kaltesiz civic denebilir. Geliştirme süreci 2008 kriz dönemine rastlamış bir alet bu. (2011 modelden başlıyor) Mümkün olduğunca ucuz yapmaya çalışmışlar. İç mekan gürültüsü japon klasiği. Ama motor şanzıman bunlarda sıkıntı yok. Çünkü bunlar hep üstüne konulan şeyler. Japon tarzı gelişme var onlarda. Ağırlığı düşür sürtünmeyi azalt vs. Avrupa olsa bas turbo bas yazılım turbo basıncını artır al sana yeni motor.
    110 km hiç bişey. Başka heryeri yıpranmış olsa bakımı yapıldıysa o hala diridir. Ama sen ne arıyorsun o önemli. Bunu alacağın paralara accord.alıp daha konforlu yaşayabilirsin. Civic alırsan da sportif olur. Bazıların dediği gibi alt hızlarda değil üst hızlarda daha canlı olur üst devirlerde daha canlı olur. Yolda molda da sana sıkıntı çıkarmaz.
    Bravo! gerçekten çok ama çok zekisiniz. Demek Civic hızlanmasını aynı durumda Turbo motorlu Golften daha yavaş yapıyor. Sorunları kendi kendinize çözebilecek kadar IQ’ya sahipsiniz. Zaten bizim de söylemek istediğimiz şey buydu ama biz anlatmasını beceremedik. Allah’a şükür ki bu forumda sizin gibi zeki ve karşısındakine saygılı üyeler var.
    Burda mesele arabayı olduğundan kötü göstermeye çalışma ve ortada turbo konusu yokken konuyu oraya getirme saçmalığı. Birincisi bu araba kendi klasmanında en.iyilerden gidiş olarak. Atmosferikler içinde. Turbo olup gücü yakın olanların da yazdıklarınızı önemli kılacak kadar gersinde kalmıyor. Yani boş sallıyorsunuz.
    Adam bi araba hakkında bilgi sormuş sen gelmiş Turbo gizellemesi yapıyorsun. 125 bg bi turbo bu araca kayda değer bi fark koyamaz. Ama sürekli performans mı yapacaksın. Hayır ekonomi sağlamlık günlük kullanım için daha önemli.
  • 2015 modelini 3 sene kullanıp sattım. Lpg'li olanın tüketimi iyidir. Şanzımanı sağlam, 5 ileri tam otomatik. Motor atmosferik, sorunsuz ama yokuslarda ve yuksek hizlarda cok zayif, cok bagiriyor ama gitmiyor. Daha önce turbo benzinli veya dizel kullandıysanız zayıf gelebilir. Yetkili servis bakımları çok pahalı. 10000 km'de bir servise giriyor. Ikinci eli hızlı. En üst paketi Executive sunroof, deri koltuk, koltuk isitma, geri gorus kamerasi, anahtarsız giriş çalıştırma, navigasyon, bi xenon far vs donanımı gayet iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • niye gitmiyor derler bu arabalara anlamıyorum... şu an kullanıyorum fb7 lpglisini gidişinden şikayetim yok... gitmiyor diyen arkadaşlar muhtemelen pistlerden çıkmıyor. bütün gün 15-20 km ortalama hızlarla giden insanların bu performans şikayeti niyedir anlamıyorum. he gitsin istersen de biraz devir çevireceksin atmosferik motorun karakteri bu... performans konusu görecelidir tabi ama bundan önceki aracım 1.6 tdi polo idi sanayiden çıkmadı çekiciden inmedi... ben rampada vites düşürür devir çevirir öyle çıkarım... yemişim rampasını
  • ayrıca 110 bin km konusuna kafan hiç takılmasın düzgün bakılmış motor için hiçbir şey değil...
  • Wolkswagenden daha az sorun çıkartır, şanzıman saglam, konfor çok iyi degildir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • +

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konfor bekleme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    civic fb7 alınır mı
    2 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErkekAdamınNickiUzunOlur

    niye gitmiyor derler bu arabalara anlamıyorum... şu an kullanıyorum fb7 lpglisini gidişinden şikayetim yok... gitmiyor diyen arkadaşlar muhtemelen pistlerden çıkmıyor. bütün gün 15-20 km ortalama hızlarla giden insanların bu performans şikayeti niyedir anlamıyorum. he gitsin istersen de biraz devir çevireceksin atmosferik motorun karakteri bu... performans konusu görecelidir tabi ama bundan önceki aracım 1.6 tdi polo idi sanayiden çıkmadı çekiciden inmedi... ben rampada vites düşürür devir çevirir öyle çıkarım... yemişim rampasını
    Eleman 3 yıl kullandım diyor üst hızlarda gitmiyor. Turbo kullandıysan zayıf gelir diyor. Şimdi bunun neresini düzeltesin bu elemana nerenle gülesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benzer bir konuya da yazmıştım, yaklaşık 1 yıl fb7 civic kullandım. Yol ve rüzgar sesini çok alıyor, iç mekanı çok kalitesiz, hızlanması pek iyi değil. Bu bahsettiğim 0-100 hızlanması değil. Bazı arkadaşlar eleştiriyor ama hızlanma benim sollamaya çıktığımda gaza basıp aldığım sonuçtur. Torku yetersiz atmosferik motorun bu sebeple de 125bg gücü yansıtamıyor yola. Filyos’tan Amasra’ya giderken bir aracı sollamaya çıktım yaklaşık 110km hızla ama araba vites düşürmeme rağmen bir türlü ivmelenip hızlanmadı yol boşken 500-600m çabaladım sonra karşı şeritten bir araç çıktı az kaldı kaza yapıyordum, sollamaya çıktığım aracın arkasına döndüm. Sağımdaki p.zevengin de suçu yok değil, yol vermemek için çok uğraştı sinyal verip sollamaya çıkmama rağmen ama araba dediğin bu durumda bile 5-10 litre fazla yakıp gaza tepki vermeli. Bu olaydan sonra sattım zaten. İyi taraflarına gelirsek; sorun çıkarmıyor, vites geçişlerini hissettirmiyor, lpg’de gerçekten çok ekonomik, eco elegance paketini alırsanız golf highline’da ekstra satılan hemen her şeyi standart sunuyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m4a2

    Benzer bir konuya da yazmıştım, yaklaşık 1 yıl fb7 civic kullandım. Yol ve rüzgar sesini çok alıyor, iç mekanı çok kalitesiz, hızlanması pek iyi değil. Bu bahsettiğim 0-100 hızlanması değil. Bazı arkadaşlar eleştiriyor ama hızlanma benim sollamaya çıktığımda gaza basıp aldığım sonuçtur. Torku yetersiz atmosferik motorun bu sebeple de 125bg gücü yansıtamıyor yola. Filyos’tan Amasra’ya giderken bir aracı sollamaya çıktım yaklaşık 110km hızla ama araba vites düşürmeme rağmen bir türlü ivmelenip hızlanmadı yol boşken 500-600m çabaladım sonra karşı şeritten bir araç çıktı az kaldı kaza yapıyordum, sollamaya çıktığım aracın arkasına döndüm. Sağımdaki p.zevengin de suçu yok değil, yol vermemek için çok uğraştı sinyal verip sollamaya çıkmama rağmen ama araba dediğin bu durumda bile 5-10 litre fazla yakıp gaza tepki vermeli. Bu olaydan sonra sattım zaten. İyi taraflarına gelirsek; sorun çıkarmıyor, vites geçişlerini hissettirmiyor, lpg’de gerçekten çok ekonomik, eco elegance paketini alırsanız golf highline’da ekstra satılan hemen her şeyi standart sunuyorlar.
    Yanındaki de hızlanmaya başlarsa geçmesin diye turbo olsa ne olacak. sanki civic satıp Ferrari aldı. Ya da 200-25/ bg aldı da kimse aşık atamıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Burada pek çok bi halt bilmeden sallayan Turbo kompresöründen daha yüksek basınçlı hava basanların sallamasyonlarının aksine 1.6 atmosferik bir aracın gidebileceği kadar giden bir alet. Son vites ekonomi amaçlı uzun oranlı.
    Bagajı abisi kadar çok kötü değil. Zira o hb'si kadar bagaj sunuyordu. Otomatik sayesinde 0-100 de bendeki 140 bg ile baya yakın hatta belki geçer bile. I-SHİFT 1'den 2 ye geçerken 2 sn kaybediyor. Ama herkes bunlara takmış. Demekki bunlar her ışıkta drag yapıyor.
    Sollamaya çıktın diyelim zaten momentum avantajı sendedir. Rahatça geçersin. Yok kaybettin acil hızlanma lazım iki vites düş gaza bas torku 4k devrin üstünde veriyor. Devirden korkulacak bi motor değil. Hızlanmak istiyorsan basacaksın. Acil değil bi vites düş. Karşıda araba varsa turbo da olsa aklı başında olan beklemektir. Yandaki hayvanın biri çıktı o da hızlanıyor o zaman sen hızını koru geç arkasına. Kendini tanı. Sen onu senden yavaş diye solluyordun artık senden hızlı sollama gerekçesi artık yok. Yarışta değilsiniz.
    Fabrika çıkışlı lpg li olanlar gayet ekonomik olur.

    Şunları da ekleyeyim. Zamanına göre değerlendirmek kaydıyla üretilmiş en kaltesiz civic denebilir. Geliştirme süreci 2008 kriz dönemine rastlamış bir alet bu. (2011 modelden başlıyor) Mümkün olduğunca ucuz yapmaya çalışmışlar. İç mekan gürültüsü japon klasiği. Ama motor şanzıman bunlarda sıkıntı yok. Çünkü bunlar hep üstüne konulan şeyler. Japon tarzı gelişme var onlarda. Ağırlığı düşür sürtünmeyi azalt vs. Avrupa olsa bas turbo bas yazılım turbo basıncını artır al sana yeni motor.
    110 km hiç bişey. Başka heryeri yıpranmış olsa bakımı yapıldıysa o hala diridir. Ama sen ne arıyorsun o önemli. Bunu alacağın paralara accord.alıp daha konforlu yaşayabilirsin. Civic alırsan da sportif olur. Bazıların dediği gibi alt hızlarda değil üst hızlarda daha canlı olur üst devirlerde daha canlı olur. Yolda molda da sana sıkıntı çıkarmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etusch -- 18 Ağustos 2019; 21:32:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • etusch kullanıcısına yanıt
    Noldu bilader bu kadar garibine giden? Turbo değil bu araç, atmosferik ve turbo kadar canlı değil, hızlanması kötü, torku düşük. Bu bilinen birşey, ne anlatacaksın başka?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: false6

    Noldu bilader bu kadar garibine giden? Turbo değil bu araç, atmosferik ve turbo kadar canlı değil, hızlanması kötü, torku düşük. Bu bilinen birşey, ne anlatacaksın başka?
    Burda mesele arabayı olduğundan kötü göstermeye çalışma ve ortada turbo konusu yokken konuyu oraya getirme saçmalığı. Birincisi bu araba kendi klasmanında en.iyilerden gidiş olarak. Atmosferikler içinde. Turbo olup gücü yakın olanların da yazdıklarınızı önemli kılacak kadar gersinde kalmıyor. Yani boş sallıyorsunuz.
    Adam bi araba hakkında bilgi sormuş sen gelmiş Turbo gizellemesi yapıyorsun. 125 bg bi turbo bu araca kayda değer bi fark koyamaz. Ama sürekli performans mı yapacaksın. Hayır ekonomi sağlamlık günlük kullanım için daha önemli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etusch -- 18 Ağustos 2019; 22:12:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etusch

    Burda mesele arabayı olduğundan kötü göstermeye çalışma ve ortada turbo konusu yokken konuyu oraya getirme saçmalığı. Birincisi bu araba kendi klasmanında en.iyilerden gidiş olarak. Atmosferikler içinde. Turbo olup gücü yakın olanların da yazdıklarınızı önemli kılacak kadar gersinde kalmıyor. Yani boş sallıyorsunuz.
    Adam bi araba hakkında bilgi sormuş sen gelmiş Turbo gizellemesi yapıyorsun. 125 bg bi turbo bu araca kayda değer bi fark koyamaz. Ama sürekli performans mı yapacaksın. Hayır ekonomi sağlamlık günlük kullanım için daha önemli.

    Alıntıları Göster
    Sen niye bu kadar gerildin? Atmosferik motoru neyle kıyaslayacaktık? Elektrik motorla mı, hibritle mı? En çok kullanılan iki motor türü turbo ve atmosferik. Bos yere heyecan yapma, üslubuna da dikkat et.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konfor ve performans hariç her yönden mutlu eder
    Yanlız çok tehkikeli konu seviyesizlik tavan yapar burda ven kaçim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kimbehicayy -- 19 Ağustos 2019; 12:21:14 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • etusch kullanıcısına yanıt
    Dün Trabzon’dan Ankara’ya geldim 1.4 125bg golf kullanarak. Araba arkadaşıma ait ve ben sırf dsg mevzusu yüzünden Golf almamış biriyim belirteyim. Yokuşta yine 120 ile birini sollarken arkadan başka bir sığır bmw dibime dayandı sellektör üstüne sellektör yapmaya başladı, normalde istifimi bozmadan hızımı da artırmadan sollamaya devam ederdim ama azıcık arabayı denemek için vites düşürüp gaza kökledim hiç zorlanmadan 140ı geçti.

    Yine belirtmem gerekir uzun yolda dahi 110km hıza sabitleyip öyle kullanırım, hız manyağı değilim. Kurallara uyarım sinyalsiz sollama yapmam, kavşak içlerindeki araçlara ve yayalara yol veririm. Burada da bir arkadaşıma yardımcı olmak için bir yorum yaptım ama sizin bu şekilde bir yorum yapma sebebinizi anlayamadım. Siz el arabasından sonra civic aldıysanız tabi ki baya hızlı gelmiştir size. Benim şu anda almayı düşündüğüm araç da çok merak ettiğiniz için söyleyeyim 2006 model Mercedes Clk320 230 bg filan olması lazım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.