Şimdi Ara

civic mi golf mü? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
0
Favori
7.683
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • flitre kağıt olduğu için yıkamayı göze alamam, şu özel servis dediğin nerde, eğer 20 liraysa çok iyi normal serviste 65 Tl
  • İzmir'de:

    3. Sanayı de Caglar Oto - Apdullah Caglar


    İzmir Honda Servisi
    418 Sok. No:14 D:3
    Bornova Merkez, Bornova, İzmir
    Tel:
    +90 232-4867677


    Alro Teknik Honda Özel Servis, Sanayi Caddesi No:56 Ağaçlıyol / BORNOVA da

    gibi gibi...
  • 30000'e Civic Premium bulunur alınır.
    Golf'le muhatap olunmaz.
  • O hitler motoru dediğiniz motor belkide yeryüzündeki en az arıza istatistikli motordur. Israrla kullanılmasının sebebide budur.
    Sorun yüzdesi yüksek FSI motorda ısrar edilmeden piyasadan kaldırıldığını hatırlarım sizlere. VW markası için sorunsuzluk kavramı marka imajını yücelten önemli bir faktördür. Zaten VW mühendisleri bu motorlu bir golfle civic'e dragda üstünlük sağlamak gibi hayaller kurmamışlardır. O iş için TSI motorları mevcuttur.
    Tabi konuyu başlatan kişinin golfün hangi motoruyla ilgilendiğini belirtmediğinin altınıda çizerim.
  • civic tabikide ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NateHuffman

    O hitler motoru dediğiniz motor belkide yeryüzündeki en az arıza istatistikli motordur. Israrla kullanılmasının sebebide budur.
    Sorun yüzdesi yüksek FSI motorda ısrar edilmeden piyasadan kaldırıldığını hatırlarım sizlere. VW markası için sorunsuzluk kavramı marka imajını yücelten önemli bir faktördür. Zaten VW mühendisleri bu motorlu bir golfle civic'e dragda üstünlük sağlamak gibi hayaller kurmamışlardır. O iş için TSI motorları mevcuttur.
    Tabi konuyu başlatan kişinin golfün hangi motoruyla ilgilendiğini belirtmediğinin altınıda çizerim.




    8 V li hitler motorunun sorunsuzlugunu İstanbul trafiğinde kendini gosteriyor. Her hafta kesin bir tane E5 ye yolda kalmıs bır VW görüyorum.

    Su ana kadar 1 tane bile yolda kalmıs civic gormedim bunlara Vtec 2 lerde dahil.




  • öncelikle hayırlısı olur inşallah senin için

    eğer durumun müsade ederse bir tsi motorlu jetta golf bakarsan da pişman olmazsın
    bizde otomatik civic var yeni kasa, herşeyinden memnumuz sadece yakışı fazla geliyor bize de. tavsiye eder misin diye soruyorsan evet tavsiye ederim. yolsa kalanını falan da görmedim ben de :)
    bir abimde jetta vardı perte çıkardı. tsi motorluydu. yani o arabanın hızlanması falan... kıyas kabul etmez, uçuyordu resmen. çok yakın bir arkımda golf var yenilerden. onun arabadanın görünüşü bence civic kadar havalı değil. tabi artık bir noktadan sonra zevkler tercihler ön plana çıkıyor.
    duruşu görünüşü içi derken... bana göre civic, arkadaşım. çevrendekiler civic için niye öyle demişler anlamadım?
  • haa, TSI+DSG alabiliyorsan,
    VW alınabilir. saygımız sonsuz.

    düz vites, Honda da olsa almam..
  • yav honda kısmına golf mü hondamı yazıosun tabikide honda.... hayat onda... golf vardı sattım allah korusun dahada almam
  • golf un full donanımlısı ve tsi modelini alacagın para ile bir civic üzerinede bir 99-01 arası civic alırsın.parça konusunda hemen hemen bütün arabalar gibi parçaları pahalı ama ww,mercedes,bmv kadarda değil.otm şanzumansa kesinlikle honda(mercedes dahil otm şanzumanda rakip olamaz).tsi ler iyi hızlanır iyi kaçar ama turbo eninde sonunda motoru yiyor bu yeme normal turbosuz motorlara göre yarı yarıya km götürüyor(300 bin gidecegine 150-170 bin ancak gidersin)
  • Golf varken Golf alınır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakNSX


    quote:

    Orijinalden alıntı: NateHuffman

    O hitler motoru dediğiniz motor belkide yeryüzündeki en az arıza istatistikli motordur. Israrla kullanılmasının sebebide budur.
    Sorun yüzdesi yüksek FSI motorda ısrar edilmeden piyasadan kaldırıldığını hatırlarım sizlere. VW markası için sorunsuzluk kavramı marka imajını yücelten önemli bir faktördür. Zaten VW mühendisleri bu motorlu bir golfle civic'e dragda üstünlük sağlamak gibi hayaller kurmamışlardır. O iş için TSI motorları mevcuttur.
    Tabi konuyu başlatan kişinin golfün hangi motoruyla ilgilendiğini belirtmediğinin altınıda çizerim.




    8 V li hitler motorunun sorunsuzlugunu İstanbul trafiğinde kendini gosteriyor. Her hafta kesin bir tane E5 ye yolda kalmıs bır VW görüyorum.

    Su ana kadar 1 tane bile yolda kalmıs civic gormedim bunlara Vtec 2 lerde dahil.


    TAM SALLADIN YANİ 8 V Lİ HİTLER MOTORU DEDİĞİN MOTOR HER HAFTA E-5 DE YOLDA
    KALMIŞ VW GÖRÜYOMUŞ.
    25000 KM DE 98 MODEL POLO CLASSİC ALDIM 100 HP 2006 YILINDA 168000 KM DE SATTIM
    168000 KM YE KADAR BİR KERE DEVİRDAYM HORTUMU PATLADI SADECE ONU DA ÇOK
    CÜZİ BİR PARAYA DEĞİŞTİRDİM. (110 BİNDE DEBRİYAJINI YENİLEMİŞTİM) EVET ARA
    HIZLANMALARDA ÇOK İDDALI OLUĞUNU SÖYLEYEMEM AMA SON HIZ 215 YAPIYORDU
    215 DE DE YAKIT OTOMATİĞİNE TAKILIYORDU

    GOLFÜ TERCİH ETMEM ÇÜNKÜ HB KASA

    AMA JETTA OLUR BİR DE TSİ OLURSA 122 / 140 / 170 FARKETMEZ EN
    BABASIYIM DİYEN CİVİCE BİNİLMEZ
    BİNİLMEZ.




  • yakıt otomatiği mi 215 doğan da yapar rampa aşağı
  • Komik olma doğanda zaten 200 ibre var, o da slx ve s modellerinde sadece

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    yakıt otomatiği mi 215 doğan da yapar rampa aşağı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Superonline1 -- 21 Ekim 2009; 13:10:44 >
  • doğanda devir kesici yok 7500-8000rpm çevirt bak nası yapıyo ben broadway ile 7000devir çeviriyodum,60bin kmde conta yaktım yeni nesil araçlarda ise ECU deviri sınırlıyor,sen de buna yakıt otomatiği diyorsun
  • Ben sana söyleyeyim doğan ile 7500 / 8000 devir çevirmeye kalkarsan ne olacağını
    muhtemelen 200 km hıza çıktığında en ufak bir rüzgarda sinek gibi ilk bariyere yapışırsın
    Ben doğan ile değil 200 yapmak 140 yapmaya çekinirim.
    Böyle varsayımlarla olmaz yapacaksın diyeceksin ben yaptım tamam diyeceğiz
    sen doğanla iniş aşağı 220 yap eyvallah diyeceğim ama kuru sıkıyla olmaz
    Yakıt otamatiği dediğim halde anlıyorsan ne demek istediğimi sorun yok




  • arkadaşlar, konuyu dağıtıyorsunuz, kuş serisini bırakın da arkadaş ne sormuş ona kanalize olun....
  • Ben golfün hb olmasından dolayı civic diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Superonline1

    Ben sana söyleyeyim doğan ile 7500 / 8000 devir çevirmeye kalkarsan ne olacağını
    muhtemelen 200 km hıza çıktığında en ufak bir rüzgarda sinek gibi ilk bariyere yapışırsın
    Ben doğan ile değil 200 yapmak 140 yapmaya çekinirim.
    Böyle varsayımlarla olmaz yapacaksın diyeceksin ben yaptım tamam diyeceğiz
    sen doğanla iniş aşağı 220 yap eyvallah diyeceğim ama kuru sıkıyla olmaz
    Yakıt otamatiği dediğim halde anlıyorsan ne demek istediğimi sorun yok

    kurusıkı değil;
    mitsubishi L300: 160(panelvan ve boş)
    fiat ducato: 170
    şahin 1.6: 200
    clio symbol 1.4: 190
    civic es a.t: 218
    skoda octavia 1.6 mpi: 180
    v.s.

    konuya dönecek olursak skoda octavia 1.4tsi ;hem sedabdan büyük ve kullanışlı bagaj,hb görüntüsü,tsi gücü,ucu bucu olmayan donanım+konfor.. ne golf ne civic..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Superonline1

    quote:

    Orijinalden alıntı: burakNSX


    quote:

    Orijinalden alıntı: NateHuffman

    O hitler motoru dediğiniz motor belkide yeryüzündeki en az arıza istatistikli motordur. Israrla kullanılmasının sebebide budur.
    Sorun yüzdesi yüksek FSI motorda ısrar edilmeden piyasadan kaldırıldığını hatırlarım sizlere. VW markası için sorunsuzluk kavramı marka imajını yücelten önemli bir faktördür. Zaten VW mühendisleri bu motorlu bir golfle civic'e dragda üstünlük sağlamak gibi hayaller kurmamışlardır. O iş için TSI motorları mevcuttur.
    Tabi konuyu başlatan kişinin golfün hangi motoruyla ilgilendiğini belirtmediğinin altınıda çizerim.




    8 V li hitler motorunun sorunsuzlugunu İstanbul trafiğinde kendini gosteriyor. Her hafta kesin bir tane E5 ye yolda kalmıs bır VW görüyorum.

    Su ana kadar 1 tane bile yolda kalmıs civic gormedim bunlara Vtec 2 lerde dahil.


    TAM SALLADIN YANİ 8 V Lİ HİTLER MOTORU DEDİĞİN MOTOR HER HAFTA E-5 DE YOLDA
    KALMIŞ VW GÖRÜYOMUŞ.
    25000 KM DE 98 MODEL POLO CLASSİC ALDIM 100 HP 2006 YILINDA 168000 KM DE SATTIM
    168000 KM YE KADAR BİR KERE DEVİRDAYM HORTUMU PATLADI SADECE ONU DA ÇOK
    CÜZİ BİR PARAYA DEĞİŞTİRDİM. (110 BİNDE DEBRİYAJINI YENİLEMİŞTİM) EVET ARA
    HIZLANMALARDA ÇOK İDDALI OLUĞUNU SÖYLEYEMEM AMA SON HIZ 215 YAPIYORDU
    215 DE DE YAKIT OTOMATİĞİNE TAKILIYORDU

    GOLFÜ TERCİH ETMEM ÇÜNKÜ HB KASA

    AMA JETTA OLUR BİR DE TSİ OLURSA 122 / 140 / 170 FARKETMEZ EN
    BABASIYIM DİYEN CİVİCE BİNİLMEZ
    BİNİLMEZ.


    Sana rastlamamis olabilir. Ben gordugumu soyluyorum. 1. olarak Opel 2 olarak da Vw en cok yolda kalan orta sininif arabalar.

    Vw de yolda kaldigini en cok gordugum 1 Bora 2 golf (2000 -2004 kasalar).

    Analayamadigim bir sey var Audi A3 8 V lik motorunu neden hic yolddigini gormedim. Ilginc




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.