Şimdi Ara

civic mi golf mü? (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
0
Favori
7.683
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herşey şoförlükte başlıyor ve bitiyor... Benim GP'yi geçsinler de göreyim 77HP, 115 Nm. Rakamlar fasa fiso, mübarek triple turbolu sanki. Civic mi, golf mü, GP mi anlaşılır o vakit.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TcpIp -- 1 Kasım 2009; 0:28:19 >
  • @ TcpIp ;


    Yazdıkların şaka mı gerçek mi?


    Bizde 77hp GP da var, motoru sessiz ve ekonomik ancak performans adına en sevdiğim yanı düşük gücüne rağmen yokuşlarda kolay bayılmaması,bunun dışında bu araçla 110-120 km hıza çıkana kadar bana bir sene geçmiş gibi geliyor!!
  • golf bana kalsa civicden daha az sorunludur ve parçası,malzemesi daha kalitelidir,daha sağlamdır,2.elde üzmez,donanımı tatmin eder.konfor olarak bence golf.benim gözümde golf civicden daha karizmatik.civicin daha sportif durduğunu tartışmaya gerek yok,daha genç arabası hız arabası,moda daha yatkın. beygir fazlası,vtec olayı falan da var tabi.ayrıca civic alçak bir araba kimine göre avantaj,kimine göre dezavantaj.köye gittiğimize pişman oluyorduk amcamın civicle.ama tanıdığın golfu bizden daha rahat bu yola giriyordu.
    iki arabanın da artısı çok,iyi araçlar.
    son hız muhabbetleri,onu böyle geçtim,bunu şöyle geçtim,seni geçerim muhabbetlerinin fazlası gereksiz.bu başlıkta da hiçbir faydası yok!
  • Şaka esmerce. Güzel özetlemişsin.
    Esmerce sende civic de var mı? Civic alsam performans dışında neler değişir GP'ye göre onu da özetleyebilir misin? GP hiç sorun çıkarmadı kıyamıyorum bir taraftan.
  • 2008 GP 1.4 Dynamic 77 hp,2004 156 1.6 ve 2009 Focus Tdci hb sahibiyim.


    Civic de kullanıyorum yakın çevremde var.


    GP sorunsuz ve kısa mesafeler için çok kullanışlı bir araç,fren mesafesi,yol tutuşu ve iç hacmi,park manevraları esnasında çok hafifletilebilen direksiyonu bana göre sınıfına göre başarılı yanları,geliştirilmesi esnasında yol dinamikleri aşamasında Ferrari mühendislerinden de destek alındı,tabi bunu sportif modellerinde hissetmek daha kolay.

    Civic se sınıfının popüler modellerinden, GP dan sonra Civic alırsan ciddi farklar yaşarsın,bundaki en önemli etken sınıf farkı olur,GP mini sınıfa dahil bir araçken Civic kompak sınıfa dahildir.

    Sınıflardan ziyade modelleri kıyaslarsak Civic te Punto ya göre daha renkli ve kaliteli bir iç ambiyans,daha rahat devirlenen performanslı bir motor ve daha dengeli darbe yutan yumuşak ayarlı amortisörler vardır,ilk başta dikkat çeken farklar bu yönde olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Superonline1


    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    quote:

    Orijinalden alıntı: Superonline1


    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Geçen ışıkta masum masum dururken iki eleman birinde golf birinde de leon vardı. Sanırım ikisi de arkadaştı bana gaz veriyor aklınca. Yeşil yanmadan S ye çektim vitesi benden önce kalkmalarına rağmen 2-3 sn sonra çırpınışlarını görebiliyordum arabayı zorluyorlar basması için, çok komikti. İkisine de fark atınca bıraktım geçtiler sonra


    YA BEN BİR TÜRLÜ SİZİN GİBİLERE RASTLAYAMIYORUM
    NE OTOBANDA 220 İLE GİDEN BİR CİVİCE RESTLADIM
    NE DE IŞIKLARDA OTOMATİK VİTESLİ ORTA SINIF ARAÇ İLE DÜZ VİTESLİLERLE YARIŞANLARI

    1,6 125 HP CİVİC İLE 102 - 105 - 115 HP GOLFÜ GEÇERSİN
    1,6 125 HP CİVİC İLE 1,4 TSİ 122 HP GOLFÜ DE GEÇ DE GEÇ BAKALIM


    Sana özel hız denemesi yapalım istersen belki inanırsın.
    Onu da geçtim merak etme sen. Sen sanırım civicteki koldan vites olayını bilmiyorsun . S'ye çekince onun atmasını beklemiyoruz yani.
    Bahsettiğim şahısları da manuel vites kullanarak geçtim bilmem anlatabildim mi acaba?
    Hem sen nereden biliyordun acaba o araçların düz vites olduğunu onu da sorsam?


    Meydanı boş bulmuşsun gibi konuşuyorsun, makina teknikeriyim konu araba motoru olunca
    biraz anlarım neyin ne olduğundan. Atmosferik honda 1,6 125 ile 1,4 122 tsi geçmen imkansız



    arkadaşım makine teknikeri değilsin.. kendini makine teknikeri sanıyorsun sadece..

    herşeyden önce sadece teori ile gerçek hayatın bazen birbirini tutmadığını bilmen gerekiyor..

    ayrıca bu mesleğe sahip olanlar asla fanatiklik yapmazlar, oradan da ele verdin bu işi anlamadığını, tekniker falan olmadığını..

    atmosferik honda, ile tsi golf tekrar deneriz videolarını da koyarız buraya.. o zaman ne diyeceksin? bu araç stock değil mi diyeceksin

    benden sana bir öğüt.. sen sen ol, bu kadar keskin cümleler, asla olmaz imkansız yapamazsın geçemezsin edemezsin gibi cümleler kurma dışarıdaki hayatında da, birisi gelir morartır seni, ezilirsin sen de kendi cümlelerinde..




  • gerçekten zor bir soru sormuşsun ve herkes birbirine düşmüş arkadaşım iki dünya devinin en iyi modelleri diye nıtelendırılebılecek secimler koymussun ortaya. ikisinide sürdüm ben ama honda taraftarıyım. ama wv de apayrı bir dünya tartışılmaz bi arkadaş ben sıfır araba konusunda ısrarcıyım demiş. ben ona katılıyorum. kesinlikle sıfır almanı tavsiye ederim.
  • Sağolasın esmerce.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TcpIp -- 1 Kasım 2009; 13:29:35 >
  • http://videos.streetfire.net/video/Civic-Vs-A3tfsi_210610.htm
    tsı motorun audi a3 teki versiyonu ve sonucu...
  • Bende 2008 model Civic Dream var. Çok memnunum hiç bir sorun yaşamadım 1.5 yıldır. Ayrıca kimse garanti konusuna değinmemiş. 30000 TL'ye benim arabam gibi 4 yıl daha garantisi olan bir Civic bulabilirsin. Benim Civic'i seçmemdeki en büyük etken 6 yıl garantisidir.
  • golf civic 2side iyi arabalardır 2side alınır
    0 alınacaksa ben yılda 30bin km yaptığım
    için 1.6 tdi tercih ederim
  • 6 yıllık bir HONDA Civic kullanıcısı olarak, EĞER yılda 20.000km ve üzerinde yol katediliyorsa; elbette TDI motorlu Golf öneririm. Yılda 10.000-15.000km katediliyor ve benzinli motor alınacaksa, yedek parça-bakım-servis giderleri de dikkate alınınca HONDA ağır basar.
  • karpuz mu, havuç mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hozturan

    karpuz mu, havuç mu?


    kuru fasulye.

    hiç olmazsa gazından faydalanılabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Superonline1


    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    quote:

    Orijinalden alıntı: Superonline1


    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Geçen ışıkta masum masum dururken iki eleman birinde golf birinde de leon vardı. Sanırım ikisi de arkadaştı bana gaz veriyor aklınca. Yeşil yanmadan S ye çektim vitesi benden önce kalkmalarına rağmen 2-3 sn sonra çırpınışlarını görebiliyordum arabayı zorluyorlar basması için, çok komikti. İkisine de fark atınca bıraktım geçtiler sonra


    YA BEN BİR TÜRLÜ SİZİN GİBİLERE RASTLAYAMIYORUM
    NE OTOBANDA 220 İLE GİDEN BİR CİVİCE RESTLADIM
    NE DE IŞIKLARDA OTOMATİK VİTESLİ ORTA SINIF ARAÇ İLE DÜZ VİTESLİLERLE YARIŞANLARI

    1,6 125 HP CİVİC İLE 102 - 105 - 115 HP GOLFÜ GEÇERSİN
    1,6 125 HP CİVİC İLE 1,4 TSİ 122 HP GOLFÜ DE GEÇ DE GEÇ BAKALIM


    Sana özel hız denemesi yapalım istersen belki inanırsın.
    Onu da geçtim merak etme sen. Sen sanırım civicteki koldan vites olayını bilmiyorsun . S'ye çekince onun atmasını beklemiyoruz yani.
    Bahsettiğim şahısları da manuel vites kullanarak geçtim bilmem anlatabildim mi acaba?
    Hem sen nereden biliyordun acaba o araçların düz vites olduğunu onu da sorsam?


    Meydanı boş bulmuşsun gibi konuşuyorsun, makina teknikeriyim konu araba motoru olunca
    biraz anlarım neyin ne olduğundan. Atmosferik honda 1,6 125 ile 1,4 122 tsi geçmen imkansız


    Makina mühendisiyim. Ben de dediğinin tam tersini savunuyorum yani 122 HP TSI ile 125 HP Honda'yı geçemezsin. Ara hızlanmalarda TSI daha esnektir fakat maksimum sürat ve 0-100 hızlanması gibi değerler bakımından HOnda motoru devirli yapısı sebebiyle TSI'nın avantajlarını ekarte edebiliyor. Bunu anlamak için motoru çok iyi tanımak gerekir. Tork'la ilgili yazmış olduğum bu makale konunun anlaşılması için yardımcı olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drmoz

    golf al golf,
    civic alınca da gelir başımızın etini yersin :D

    eski arabam polo ile ne zaman yetkili serviste bakıma gitsem 500 tl nin altında çıkmadım. ya yetkili servislerin beni görünce öpesi geliyor herhalde.
    sanayideki ustaya bile 250 tl ye rutin bakım yaptırmıştım.

    civic'in rutin bakımı serviste polen filtresi hariç 19o tl. serviste polen filtresi toplam 60 tl, ben dışarda taktırdım 20 tl
    tüm rutin bakımını sanayide yaptırırsam polen filtresi dahil 140 tl (yağ servistekinin aynısı mobil 1 10w40)

    kim demiş honda daha pahalı diye????
    misal polo arka tampon boya dahil 450 tl idi, civic arka tampon boya dahil 400 tl serviste...


    Ucuz olan bakım fiyatını yazmışsınız birde şu 20.000 katlarında ve daha pahalı olan bakımı yazsaydınız, ha civicin bakımları 10.000 de bir de sanırım; hesap ortada...




  • bakımları yetkili serviste yapılıp da cep yakmayan bi araba varsa bize de söyleyin ondan alalım..BMW bile özel serviste bakım yapılınca x markanın yetkili servisinden ucuza gelir..bugün bi lagunanın yetkili servis bakım faturasını gördüm;2.300 taale(baskı balata-triger v.s. extralar mevcut),halk arabası v.s. dediğimiz reno bile böyleyse gerisini siz düşünün..
  • Zaten ne zaman garantisi bitti + büyük bakım zamanı geldi Laguna yı çıkardım elden, öpüvereceklerdi gözlerimden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Superonline1


    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    quote:

    Orijinalden alıntı: Superonline1


    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Geçen ışıkta masum masum dururken iki eleman birinde golf birinde de leon vardı. Sanırım ikisi de arkadaştı bana gaz veriyor aklınca. Yeşil yanmadan S ye çektim vitesi benden önce kalkmalarına rağmen 2-3 sn sonra çırpınışlarını görebiliyordum arabayı zorluyorlar basması için, çok komikti. İkisine de fark atınca bıraktım geçtiler sonra


    YA BEN BİR TÜRLÜ SİZİN GİBİLERE RASTLAYAMIYORUM
    NE OTOBANDA 220 İLE GİDEN BİR CİVİCE RESTLADIM
    NE DE IŞIKLARDA OTOMATİK VİTESLİ ORTA SINIF ARAÇ İLE DÜZ VİTESLİLERLE YARIŞANLARI

    1,6 125 HP CİVİC İLE 102 - 105 - 115 HP GOLFÜ GEÇERSİN
    1,6 125 HP CİVİC İLE 1,4 TSİ 122 HP GOLFÜ DE GEÇ DE GEÇ BAKALIM


    Sana özel hız denemesi yapalım istersen belki inanırsın.
    Onu da geçtim merak etme sen. Sen sanırım civicteki koldan vites olayını bilmiyorsun . S'ye çekince onun atmasını beklemiyoruz yani.
    Bahsettiğim şahısları da manuel vites kullanarak geçtim bilmem anlatabildim mi acaba?
    Hem sen nereden biliyordun acaba o araçların düz vites olduğunu onu da sorsam?


    Meydanı boş bulmuşsun gibi konuşuyorsun, makina teknikeriyim konu araba motoru olunca
    biraz anlarım neyin ne olduğundan. Atmosferik honda 1,6 125 ile 1,4 122 tsi geçmen imkansız


    Makina mühendisiyim. Ben de dediğinin tam tersini savunuyorum yani 122 HP TSI ile 125 HP Honda'yı geçemezsin. Ara hızlanmalarda TSI daha esnektir fakat maksimum sürat ve 0-100 hızlanması gibi değerler bakımından HOnda motoru devirli yapısı sebebiyle TSI'nın avantajlarını ekarte edebiliyor. Bunu anlamak için motoru çok iyi tanımak gerekir. Tork'la ilgili yazmış olduğum bu makale konunun anlaşılması için yardımcı olabilir.

    test bitti..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi logicman -- 18 Kasım 2009; 8:18:47 >




  • 122 lik wosvos 8 sn de mi 0-100km/h yapıyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tanerm -- 16 Kasım 2009; 22:29:51 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.