Şimdi Ara

civic mi golf mü? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
0
Favori
7.683
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BAkin Ne buldum


    Bu arada LPG uyumlu oldugu icin 8V motorlu A3 alabilirim

     civic mi golf mü?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: Superonline1

    Ben sana söyleyeyim doğan ile 7500 / 8000 devir çevirmeye kalkarsan ne olacağını
    muhtemelen 200 km hıza çıktığında en ufak bir rüzgarda sinek gibi ilk bariyere yapışırsın
    Ben doğan ile değil 200 yapmak 140 yapmaya çekinirim.
    Böyle varsayımlarla olmaz yapacaksın diyeceksin ben yaptım tamam diyeceğiz
    sen doğanla iniş aşağı 220 yap eyvallah diyeceğim ama kuru sıkıyla olmaz
    Yakıt otamatiği dediğim halde anlıyorsan ne demek istediğimi sorun yok

    kurusıkı değil;
    mitsubishi L300: 160(panelvan ve boş)
    fiat ducato: 170
    şahin 1.6: 200
    clio symbol 1.4: 190
    civic es a.t: 218
    skoda octavia 1.6 mpi: 180
    v.s.

    konuya dönecek olursak skoda octavia 1.4tsi ;hem sedabdan büyük ve kullanışlı bagaj,hb görüntüsü,tsi gücü,ucu bucu olmayan donanım+konfor.. ne golf ne civic..



    Eeeee 220 yapan doğanı göremedim, demek ki kuru sıkı
    Ayrıca doğanın 5. viteste 8000 devir çevirmesi imkansız, ispatla eywallah,
    AL SANA POLO
    http://www.youtube.com/watch?v=U-UJY9FFckQ&feature=related




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakNSX


    Sana rastlamamis olabilir. Ben gordugumu soyluyorum. 1. olarak Opel 2 olarak da Vw en cok yolda kalan orta sininif arabalar.

    Vw de yolda kaldigini en cok gordugum 1 Bora 2 golf (2000 -2004 kasalar).

    Analayamadigim bir sey var Audi A3 8 V lik motorunu neden hic yolddigini gormedim. Ilginc



    Motordan değilde elektronik aksamdan dolayı yolda kalıyorlardır belki.

    Ben 95-99 yıllarında ünv. deydim Opel ve Renault sahibi arkadaşlardan elektronik arıza yüzünden yolda kalanlar olurdu.

    Vw den -kaçak mazottan ötürü enjektör arızası dışında- bir şey hatırlamıyorum,Honda lı arkadaşlarda hiç sorun yoktu ama modifiye edip hızlı kullandıklarından savrulan kaza yapanlar vs olurdu,o zamanlar efsane kasa Corolla lar bir numara kabul ediliyordu vs vs ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce


    quote:

    Orijinalden alıntı: burakNSX


    Sana rastlamamis olabilir. Ben gordugumu soyluyorum. 1. olarak Opel 2 olarak da Vw en cok yolda kalan orta sininif arabalar.

    Vw de yolda kaldigini en cok gordugum 1 Bora 2 golf (2000 -2004 kasalar).

    Analayamadigim bir sey var Audi A3 8 V lik motorunu neden hic yolddigini gormedim. Ilginc



    Motordan değilde elektronik aksamdan dolayı yolda kalıyorlardır belki.

    Ben 95-99 yıllarında ünv. deydim Opel ve Renault sahibi arkadaşlardan elektronik arıza yüzünden yolda kalanlar olurdu.

    Vw den -kaçak mazottan ötürü enjektör arızası dışında- bir şey hatırlamıyorum,Honda lı arkadaşlarda hiç sorun yoktu ama modifiye edip hızlı kullandıklarından savrulan kaza yapanlar vs olurdu,o zamanlar efsane kasa Corolla lar bir numara kabul ediliyordu vs vs ..




    Benimde aklima elktirik aksami geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Superonline1

    quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: Superonline1

    Ben sana söyleyeyim doğan ile 7500 / 8000 devir çevirmeye kalkarsan ne olacağını
    muhtemelen 200 km hıza çıktığında en ufak bir rüzgarda sinek gibi ilk bariyere yapışırsın
    Ben doğan ile değil 200 yapmak 140 yapmaya çekinirim.
    Böyle varsayımlarla olmaz yapacaksın diyeceksin ben yaptım tamam diyeceğiz
    sen doğanla iniş aşağı 220 yap eyvallah diyeceğim ama kuru sıkıyla olmaz
    Yakıt otamatiği dediğim halde anlıyorsan ne demek istediğimi sorun yok

    kurusıkı değil;
    mitsubishi L300: 160(panelvan ve boş)
    fiat ducato: 170
    şahin 1.6: 200
    clio symbol 1.4: 190
    civic es a.t: 218
    skoda octavia 1.6 mpi: 180
    v.s.

    konuya dönecek olursak skoda octavia 1.4tsi ;hem sedabdan büyük ve kullanışlı bagaj,hb görüntüsü,tsi gücü,ucu bucu olmayan donanım+konfor.. ne golf ne civic..



    Eeeee 220 yapan doğanı göremedim, demek ki kuru sıkı
    Ayrıca doğanın 5. viteste 8000 devir çevirmesi imkansız, ispatla eywallah,
    AL SANA POLO
    http://www.youtube.com/watch?v=U-UJY9FFckQ&feature=related


    ben sana burda doğanı şahini savunacak değilim,senin önden çekişli 100hp polon rampa aşağı 220 yapar,sıradışı olan ise daha eski teknoloji 85hplik arkadan iter doğanın o aerodinami ile 200yapması..http://www.youtube.com/watch?v=EMYf8hEI7Uw




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce


    quote:

    Orijinalden alıntı: burakNSX


    Sana rastlamamis olabilir. Ben gordugumu soyluyorum. 1. olarak Opel 2 olarak da Vw en cok yolda kalan orta sininif arabalar.

    Vw de yolda kaldigini en cok gordugum 1 Bora 2 golf (2000 -2004 kasalar).

    Analayamadigim bir sey var Audi A3 8 V lik motorunu neden hic yolddigini gormedim. Ilginc



    Motordan değilde elektronik aksamdan dolayı yolda kalıyorlardır belki.

    Ben 95-99 yıllarında ünv. deydim Opel ve Renault sahibi arkadaşlardan elektronik arıza yüzünden yolda kalanlar olurdu.

    Vw den -kaçak mazottan ötürü enjektör arızası dışında- bir şey hatırlamıyorum,Honda lı arkadaşlarda hiç sorun yoktu ama modifiye edip hızlı kullandıklarından savrulan kaza yapanlar vs olurdu,o zamanlar efsane kasa Corolla lar bir numara kabul ediliyordu vs vs ..


    efsane kasa corollalar özellikle 98 model gli specialller favorim,onlardaki rahatlık-performans çoğu araçta yok günümüzde..
    daha geçenlerde ışıklarda opel astra h bozuldu,itiyolardıonlarda da 1.3cdti 90lıklar güzel de ESP yok,öyle satış stratejisinin....




  • golf ne yaa araba mı...

    geçen gün alt komşu jetta almış içine bindim sürdüm varya civicin yanına yaklaşamaz bile. ne konfor var ne estetik...


    ayrıca civic için bazıları 197km/h yazmış. işte insan bilmeden sürmeden konuşursa öyle olur.

    herkes biliyor 200-210'u rahat yapıyor bu araba, civicle ben 227 yaptım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    golf ne yaa araba mı...

    geçen gün alt komşu jetta almış içine bindim sürdüm varya civicin yanına yaklaşamaz bile. ne konfor var ne estetik...


    ayrıca civic için bazıları 197km/h yazmış. işte insan bilmeden sürmeden konuşursa öyle olur.

    herkes biliyor 200-210'u rahat yapıyor bu araba, civicle ben 227 yaptım.



    sen 227 yapmışın ben 234 yaptım hatta internette video sitelerinde 240 gören civicler var.son hızı çok önemli degil önemli olan ara hızlanmalar.bana kalırsa ara hızlanmaları iyi derecede.yakıtı basmana göre değişir.ben yine konuyu açan arkadaşa söylüyorum her iki arabada iyi güzel ama her ikisinin full donanımlısını alacaksan arada çok fiyat farkı oluyor(civic daha ucuz)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 80honda253


    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    golf ne yaa araba mı...

    geçen gün alt komşu jetta almış içine bindim sürdüm varya civicin yanına yaklaşamaz bile. ne konfor var ne estetik...


    ayrıca civic için bazıları 197km/h yazmış. işte insan bilmeden sürmeden konuşursa öyle olur.

    herkes biliyor 200-210'u rahat yapıyor bu araba, civicle ben 227 yaptım.



    sen 227 yapmışın ben 234 yaptım hatta internette video sitelerinde 240 gören civicler var.son hızı çok önemli degil önemli olan ara hızlanmalar.bana kalırsa ara hızlanmaları iyi derecede.yakıtı basmana göre değişir.ben yine konuyu açan arkadaşa söylüyorum her iki arabada iyi güzel ama her ikisinin full donanımlısını alacaksan arada çok fiyat farkı oluyor(civic daha ucuz)


    Yapılır abi araba kaldırıyor hızı.

    Geçen ışıkta masum masum dururken iki eleman birinde golf birinde de leon vardı. Sanırım ikisi de arkadaştı bana gaz veriyor aklınca. Yeşil yanmadan S ye çektim vitesi benden önce kalkmalarına rağmen 2-3 sn sonra çırpınışlarını görebiliyordum arabayı zorluyorlar basması için, çok komikti. İkisine de fark atınca bıraktım geçtiler sonra




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38


    quote:

    Orijinalden alıntı: 80honda253


    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    golf ne yaa araba mı...

    geçen gün alt komşu jetta almış içine bindim sürdüm varya civicin yanına yaklaşamaz bile. ne konfor var ne estetik...


    ayrıca civic için bazıları 197km/h yazmış. işte insan bilmeden sürmeden konuşursa öyle olur.

    herkes biliyor 200-210'u rahat yapıyor bu araba, civicle ben 227 yaptım.



    sen 227 yapmışın ben 234 yaptım hatta internette video sitelerinde 240 gören civicler var.son hızı çok önemli degil önemli olan ara hızlanmalar.bana kalırsa ara hızlanmaları iyi derecede.yakıtı basmana göre değişir.ben yine konuyu açan arkadaşa söylüyorum her iki arabada iyi güzel ama her ikisinin full donanımlısını alacaksan arada çok fiyat farkı oluyor(civic daha ucuz)


    Yapılır abi araba kaldırıyor hızı.

    Geçen ışıkta masum masum dururken iki eleman birinde golf birinde de leon vardı. Sanırım ikisi de arkadaştı bana gaz veriyor aklınca. Yeşil yanmadan S ye çektim vitesi benden önce kalkmalarına rağmen 2-3 sn sonra çırpınışlarını görebiliyordum arabayı zorluyorlar basması için, çok komikti. İkisine de fark atınca bıraktım geçtiler sonra


    YA BEN BİR TÜRLÜ SİZİN GİBİLERE RASTLAYAMIYORUM
    NE OTOBANDA 220 İLE GİDEN BİR CİVİCE RESTLADIM
    NE DE IŞIKLARDA OTOMATİK VİTESLİ ORTA SINIF ARAÇ İLE DÜZ VİTESLİLERLE YARIŞANLARI

    1,6 125 HP CİVİC İLE 102 - 105 - 115 HP GOLFÜ GEÇERSİN
    1,6 125 HP CİVİC İLE 1,4 TSİ 122 HP GOLFÜ DE GEÇ DE GEÇ BAKALIM




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Superonline1


    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Geçen ışıkta masum masum dururken iki eleman birinde golf birinde de leon vardı. Sanırım ikisi de arkadaştı bana gaz veriyor aklınca. Yeşil yanmadan S ye çektim vitesi benden önce kalkmalarına rağmen 2-3 sn sonra çırpınışlarını görebiliyordum arabayı zorluyorlar basması için, çok komikti. İkisine de fark atınca bıraktım geçtiler sonra


    YA BEN BİR TÜRLÜ SİZİN GİBİLERE RASTLAYAMIYORUM
    NE OTOBANDA 220 İLE GİDEN BİR CİVİCE RESTLADIM
    NE DE IŞIKLARDA OTOMATİK VİTESLİ ORTA SINIF ARAÇ İLE DÜZ VİTESLİLERLE YARIŞANLARI

    1,6 125 HP CİVİC İLE 102 - 105 - 115 HP GOLFÜ GEÇERSİN
    1,6 125 HP CİVİC İLE 1,4 TSİ 122 HP GOLFÜ DE GEÇ DE GEÇ BAKALIM


    Sana özel hız denemesi yapalım istersen belki inanırsın.
    Onu da geçtim merak etme sen. Sen sanırım civicteki koldan vites olayını bilmiyorsun . S'ye çekince onun atmasını beklemiyoruz yani.
    Bahsettiğim şahısları da manuel vites kullanarak geçtim bilmem anlatabildim mi acaba?
    Hem sen nereden biliyordun acaba o araçların düz vites olduğunu onu da sorsam?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MegaWolt38 -- 27 Ekim 2009; 3:55:46 >




  • Yeni kasa Civic ile 1.4TSI i zor gecersiniz arkadaşlar.. öyle çok kolay diil.. makyajlı 2004-06 lar bile zorlanır baya kalkışta.. belkide geçemez... kolay diil o kadar yani tsi ları geçmek ..
  • Honda nın motor teknolojisi ve sağlamlığını otomobil dünyasıyla ilgilenenler iyi bilir ancak Tsi ve benzeri aşırı beslemeli üretimler Vtec - Vvt-i vs atmosferik sistemlerden şu an daha iyi ekonomi / performans sunuyor arkadaşlar,bunu da inkar etmeye gerek yok,

    Biri yüksek devirle performans elde ediyor biri kompresörle başlıyor sonra devreye turboyuda alıyor!




    Bende 124hp Corolla varken ya da arkadaşımın 125hp Civic iyle bir Jetta Tsi ile yarışınca sonuç bariz şekilde Jetta lehine bitiyordu,siz de yapsanız aynı olur,kimse de bu gerçeği tersine çeviremez,araçları değişip deneseniz de aynıdır.


    122hp lik Tsi yı kalkışta eski Civic zorlar ama sonrasında Tsi alır,bu konuları yakından takip ediyorsanız 1.4 140hp Tsi ile 1.8 140hp Civic testine bakabilirsiniz,sanırım Auto Car da yapılan bir karşılaştırmaydı,kalkış dışında Civic Golf e yaklaşamıyordu,testin amacı Tsi ın başarısını sorgulamaktı.


    Kimi üreticilere göre aşırı beslemeli downsizing uygulamaları dayanıklılık açısından hala istenilen seviyede değil,ancak tüketim ve performans olarak şu an üstün oldukları kesin.




  • Bükemediğin eli öpecen yaneee

    şöle bi 200 000 km sonra tsi lerin motor kompresyon oranları tıssslamıyorsa tabiii




  • civiclerin motoru iyidir çünkü turbosu yok
  • vw nin motor çeşitlerine hayranım aynı silindir hacminden 1001 çesit tork ve at gücü
    honda aynı motoru eğeleyip piyasaya sürüyör vw ustaları işin içinden nasıl çıkıyor
    bu golf 122 140 160 yada 170 tsi olanından tsi yazısını sökmüş 200de olma ihtimali var
    1.2 105 gelecekti o olmasın yok abi 160hp ama chipli vak vak 210hp sonuçta 1.4 tsi
    koy koy aynı yağı koy yoo bunlar süpercharger aşırı bi besleme töbe ne besliyon
    vw servisi ustaları




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    quote:

    Orijinalden alıntı: Superonline1


    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Geçen ışıkta masum masum dururken iki eleman birinde golf birinde de leon vardı. Sanırım ikisi de arkadaştı bana gaz veriyor aklınca. Yeşil yanmadan S ye çektim vitesi benden önce kalkmalarına rağmen 2-3 sn sonra çırpınışlarını görebiliyordum arabayı zorluyorlar basması için, çok komikti. İkisine de fark atınca bıraktım geçtiler sonra


    YA BEN BİR TÜRLÜ SİZİN GİBİLERE RASTLAYAMIYORUM
    NE OTOBANDA 220 İLE GİDEN BİR CİVİCE RESTLADIM
    NE DE IŞIKLARDA OTOMATİK VİTESLİ ORTA SINIF ARAÇ İLE DÜZ VİTESLİLERLE YARIŞANLARI

    1,6 125 HP CİVİC İLE 102 - 105 - 115 HP GOLFÜ GEÇERSİN
    1,6 125 HP CİVİC İLE 1,4 TSİ 122 HP GOLFÜ DE GEÇ DE GEÇ BAKALIM


    Sana özel hız denemesi yapalım istersen belki inanırsın.
    Onu da geçtim merak etme sen. Sen sanırım civicteki koldan vites olayını bilmiyorsun . S'ye çekince onun atmasını beklemiyoruz yani.
    Bahsettiğim şahısları da manuel vites kullanarak geçtim bilmem anlatabildim mi acaba?
    Hem sen nereden biliyordun acaba o araçların düz vites olduğunu onu da sorsam?


    Meydanı boş bulmuşsun gibi konuşuyorsun, makina teknikeriyim konu araba motoru olunca
    biraz anlarım neyin ne olduğundan. Atmosferik honda 1,6 125 ile 1,4 122 tsi geçmen imkansız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanerm

    Bükemediğin eli öpecen yaneee

    şöle bi 200 000 km sonra tsi lerin motor kompresyon oranları tıssslamıyorsa tabiii



    ""



    de kim aracını 200.000 e kadar kullanır,ya da hangimiz 2. - 3. elde 200.000km de araç alırız ki,yoksa ben de Tsi lerin daha fazla arıza riski taşıdığına inanıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newerdais

    vw nin motor çeşitlerine hayranım aynı silindir hacminden 1001 çesit tork ve at gücü
    honda aynı motoru eğeleyip piyasaya sürüyör vw ustaları işin içinden nasıl çıkıyor
    bu golf 122 140 160 yada 170 tsi olanından tsi yazısını sökmüş 200de olma ihtimali var
    1.2 105 gelecekti o olmasın yok abi 160hp ama chipli vak vak 210hp sonuçta 1.4 tsi
    koy koy aynı yağı koy yoo bunlar süpercharger aşırı bi besleme töbe ne besliyon
    vw servisi ustaları



    Her ne içtiysen söyle de yasaklansın bu ne leee




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Superonline1


    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    quote:

    Orijinalden alıntı: Superonline1


    quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Geçen ışıkta masum masum dururken iki eleman birinde golf birinde de leon vardı. Sanırım ikisi de arkadaştı bana gaz veriyor aklınca. Yeşil yanmadan S ye çektim vitesi benden önce kalkmalarına rağmen 2-3 sn sonra çırpınışlarını görebiliyordum arabayı zorluyorlar basması için, çok komikti. İkisine de fark atınca bıraktım geçtiler sonra


    YA BEN BİR TÜRLÜ SİZİN GİBİLERE RASTLAYAMIYORUM
    NE OTOBANDA 220 İLE GİDEN BİR CİVİCE RESTLADIM
    NE DE IŞIKLARDA OTOMATİK VİTESLİ ORTA SINIF ARAÇ İLE DÜZ VİTESLİLERLE YARIŞANLARI

    1,6 125 HP CİVİC İLE 102 - 105 - 115 HP GOLFÜ GEÇERSİN
    1,6 125 HP CİVİC İLE 1,4 TSİ 122 HP GOLFÜ DE GEÇ DE GEÇ BAKALIM


    Sana özel hız denemesi yapalım istersen belki inanırsın.
    Onu da geçtim merak etme sen. Sen sanırım civicteki koldan vites olayını bilmiyorsun . S'ye çekince onun atmasını beklemiyoruz yani.
    Bahsettiğim şahısları da manuel vites kullanarak geçtim bilmem anlatabildim mi acaba?
    Hem sen nereden biliyordun acaba o araçların düz vites olduğunu onu da sorsam?


    Meydanı boş bulmuşsun gibi konuşuyorsun, makina teknikeriyim konu araba motoru olunca
    biraz anlarım neyin ne olduğundan. Atmosferik honda 1,6 125 ile 1,4 122 tsi geçmen imkansız


    Arkadaşım arıza mısın sen?

    Ben geçtiğim arabanın motorunu ne bileyim kaputuna mı baktım hey Allahım!

    Banane 1,4 122 tsi midir psi midir... Senin gibilerini çok bilenleri çok gördüm ben, nedense aslafta çıkınca sesleri kesiliyor, o günkü çerezler gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MegaWolt38 -- 31 Ekim 2009; 23:52:04 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.