Şimdi Ara

Clio 1.5 dCi turbo sorunumu mu var ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
36
Cevap
0
Favori
8.543
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam Arkadaşlar, Hayırlı Ramazanlar
    Benim Çok yakın arkadasımın 2008 1.5 dCi cliosu var... 70 binde araç.. Sorunumuz ise araç 150'yi Geçmiyor.. Sanki gaz ayagın altında bitiyor.. Bir turbo dizel gibi de ivmelenmesi yok.. 2. vites 70 3.vites 110 4.vites 130 5.vites 150.. Clionun vitesleri bunlar işte.. Tuhaf olan Şey ise 2000 berlingo 1,6 düz dizel aracımda aynı oranları yapıyor..

    Aynı durum kuzenım toledosunda oldugu için benim tahminim turbodan kaynaklanan bir sorun olabilir.. Sizin görüşlerinizi almak istiyorum..



  • bir arkadasimin symbol u vardı. bende otobanda bıraz zorlayım dedım aracı. 150 yi geçmemişti oda. daha eski 1.5dci clio ile 170 görmüştüm ama. bir sorun olup olmadığını bılemıyorum..
  • Sürekli diyorum!Her turbodizeli ivmelenme kralı, rampa şampiyonu olarak görmeyin diye.Sanırım arkadaşındaki 65 hp olan cliolarda.65 beygir gücü olan araca 1000nm torkta koysan o araba 65 hp dir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Sürekli diyorum!Her turbodizeli ivmelenme kralı, rampa şampiyonu olarak görmeyin diye.Sanırım arkadaşındaki 65 hp olan cliolarda.65 beygir gücü olan araca 1000nm torkta koysan o araba 65 hp dir.

    İvlenme kralı olarak görmüyorum ancak 150'yi geçmemesi beni şaşırttı.. Arkadasım motoru acılmamıstır dedi ama pek katılmadım ben..
    Ayrıca 80 beygir arac..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TaNeR.61

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Sürekli diyorum!Her turbodizeli ivmelenme kralı, rampa şampiyonu olarak görmeyin diye.Sanırım arkadaşındaki 65 hp olan cliolarda.65 beygir gücü olan araca 1000nm torkta koysan o araba 65 hp dir.

    İvlenme kralı olarak görmüyorum ancak 150'yi geçmemesi beni şaşırttı.. Arkadasım motoru acılmamıstır dedi ama pek katılmadım ben..
    Ayrıca 80 beygir arac..

    Alıntıları Göster
    70 bindeki aracın moturu açılmıştır.Turbonun bağlantı hortumlarında gevşeme olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TaNeR.61


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Sürekli diyorum!Her turbodizeli ivmelenme kralı, rampa şampiyonu olarak görmeyin diye.Sanırım arkadaşındaki 65 hp olan cliolarda.65 beygir gücü olan araca 1000nm torkta koysan o araba 65 hp dir.

    İvlenme kralı olarak görmüyorum ancak 150'yi geçmemesi beni şaşırttı.. Arkadasım motoru acılmamıstır dedi ama pek katılmadım ben..
    Ayrıca 80 beygir arac..


    bence iyi yapmis 150 yaptiysa eger opel combo 1.3ctdi ile denemistim

    o da 150 de bit
    ti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Sürekli diyorum!Her turbodizeli ivmelenme kralı, rampa şampiyonu olarak görmeyin diye.Sanırım arkadaşındaki 65 hp olan cliolarda.65 beygir gücü olan araca 1000nm torkta koysan o araba 65 hp dir.
    Küçük hacimli turbodizel araçlardan yüksek süratler beklememek lazım.Şu an benim aracımda da 86 hp lik aynı motor var.Özellikle 0-80 performansı etkileyici.120 km ye kadar performanslı.Vites oranları çok dengeli ancak 6 ıncı vites eksikliği hisstettiriyor.Ben bir kere deneme amaçlı otobanda 170 yaptım.Zaten daha fazlada gideceğini zannetmiyorum.140 - 170 arası hızlanma bayağı sürüyor.Clio nun 1.5 80 hp lik versiyonu ve sizin aracınızın da 2000 motor 70 hp olması lazım.Turbo ile turbosuz olanın benim gözlemlediğim farkı yokuşlarda ve ara hızlanmalarda oluyor.
    Hayırlı ramazanlar diliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kizashi -- 6 Eylül 2010; 15:14:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION


    quote:

    Orijinalden alıntı: TaNeR.61


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Sürekli diyorum!Her turbodizeli ivmelenme kralı, rampa şampiyonu olarak görmeyin diye.Sanırım arkadaşındaki 65 hp olan cliolarda.65 beygir gücü olan araca 1000nm torkta koysan o araba 65 hp dir.

    İvlenme kralı olarak görmüyorum ancak 150'yi geçmemesi beni şaşırttı.. Arkadasım motoru acılmamıstır dedi ama pek katılmadım ben..
    Ayrıca 80 beygir arac..


    bence iyi yapmis 150 yaptiysa eger opel combo 1.3ctdi ile denemistim

    o da 150 de bit
    ti

    normal mi yani 180'ni görmesini düşünmüştüm..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TaNeR.61


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION


    quote:

    Orijinalden alıntı: TaNeR.61


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Sürekli diyorum!Her turbodizeli ivmelenme kralı, rampa şampiyonu olarak görmeyin diye.Sanırım arkadaşındaki 65 hp olan cliolarda.65 beygir gücü olan araca 1000nm torkta koysan o araba 65 hp dir.

    İvlenme kralı olarak görmüyorum ancak 150'yi geçmemesi beni şaşırttı.. Arkadasım motoru acılmamıstır dedi ama pek katılmadım ben..
    Ayrıca 80 beygir arac..


    bence iyi yapmis 150 yaptiysa eger opel combo 1.3ctdi ile denemistim

    o da 150 de bit
    ti

    normal mi yani 180'ni görmesini düşünmüştüm..

    siz 150 yaparken motor kaç bin devirde idi onuda söylerseniz normal mi değilmi belli olur , o araç o kasa ile vites oranları ile bir sıkıntısı yoksa 180 ni rahat görmeli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    quote:

    Orijinalden alıntı: TaNeR.61


    quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION


    quote:

    Orijinalden alıntı: TaNeR.61


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Sürekli diyorum!Her turbodizeli ivmelenme kralı, rampa şampiyonu olarak görmeyin diye.Sanırım arkadaşındaki 65 hp olan cliolarda.65 beygir gücü olan araca 1000nm torkta koysan o araba 65 hp dir.

    İvlenme kralı olarak görmüyorum ancak 150'yi geçmemesi beni şaşırttı.. Arkadasım motoru acılmamıstır dedi ama pek katılmadım ben..
    Ayrıca 80 beygir arac..


    bence iyi yapmis 150 yaptiysa eger opel combo 1.3ctdi ile denemistim

    o da 150 de bit
    ti

    normal mi yani 180'ni görmesini düşünmüştüm..

    siz 150 yaparken motor kaç bin devirde idi onuda söylerseniz normal mi değilmi belli olur , o araç o kasa ile vites oranları ile bir sıkıntısı yoksa 180 ni rahat görmeli

    Alıntıları Göster
    fabrika versi zaten maksimum hız 155 km

    normal yani

    bendede ayni motoru kullanan logan sedan var 165 km zorla gördü antalya yolunda ısparta afyon arası

    sorun yok yani hepsi ayni bu motorların 5 ileri vites kutusu

    amaç belli ekonomi


    birkere denedim bir daha asla teyp bir anda müziği kesti sela vermeye başladı zaten(bunuda forumda biri yazmıştı az gülmemiştim)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    fabrika versi zaten maksimum hız 155 km

    normal yani

    bendede ayni motoru kullanan logan sedan var 165 km zorla gördü antalya yolunda ısparta afyon arası

    sorun yok yani hepsi ayni bu motorların 5 ileri vites kutusu

    amaç belli ekonomi


    birkere denedim bir daha asla teyp bir anda müziği kesti sela vermeye başladı zaten(bunuda forumda biri yazmıştı az gülmemiştim)

    Alıntıları Göster
    Ben dizel clioları 1.5 dCi 85 hp sanıyordum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    Ben dizel clioları 1.5 dCi 85 hp sanıyordum.

    Alıntıları Göster
    Yeni versiyonları 85 beygir.Benim aracımda note de 86 beygir aynı motor.Şunuda belirteyim daha önce clio dizel testini okuduğum dergide şu ifadelere yer veriyordu.Renault nun iç pazara 80 hp güç 180 nm torklu motoru sattığı , dış pazara ise 85 hp lik 200 nm torklu motorlu aracı ithal ettiği için eleştiriliyordu.Renault dci motorun yeni versiyonunu getirmeden önce Nissan aynı motorun yeni versiyonunu getirmişti bile.Sonuçta bu araç Türkiye de üretiliyor.Yakıtı bahane etcek bişeyde yok.Herhalde stoklardaki eski versiyonu Türkiye de eritelim dediler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kizashi -- 6 Eylül 2010; 17:05:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kizashi

    Yeni versiyonları 85 beygir.Benim aracımda note de 86 beygir aynı motor.Şunuda belirteyim daha önce clio dizel testini okuduğum dergide şu ifadelere yer veriyordu.Renault nun iç pazara 80 hp güç 180 nm torklu motoru sattığı , dış pazara ise 85 hp lik 200 nm torklu motorlu aracı ithal ettiği için eleştiriliyordu.Renault dci motorun yeni versiyonunu getirmeden önce Nissan aynı motorun yeni versiyonunu getirmişti bile.Sonuçta bu araç Türkiye de üretiliyor.Yakıtı bahane etcek bişeyde yok.Herhalde stoklardaki eski versiyonu Türkiye de eritelim dediler

    Alıntıları Göster
    1.5 dci motorun 3 sürümü var bunlar 65hp 85 hp ve 105 hp dir
    ve bu araçlar 8 valfdir

    eğer araba 65 hp olansa çok bile çıkmışsınız
    85 hp ise az daha gideri var demek araçda agırlık biraz fazlaydı
    2008 105 hp de yok zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4JustIce

    1.5 dci motorun 3 sürümü var bunlar 65hp 85 hp ve 105 hp dir
    ve bu araçlar 8 valfdir

    eğer araba 65 hp olansa çok bile çıkmışsınız
    85 hp ise az daha gideri var demek araçda agırlık biraz fazlaydı
    2008 105 hp de yok zaten

    Alıntıları Göster
    Bu aracın 2008 yılı sonuna kadar 1.5 dci 80 bg olan motorlusu yok muydu?Ben mi yanlış hatırlıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M-A-S

    Bu aracın 2008 yılı sonuna kadar 1.5 dci 80 bg olan motorlusu yok muydu?Ben mi yanlış hatırlıyorum.

    Alıntıları Göster
    80 hp güç 180 nm tork
    Doğru hatırlıyorsunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07 note

    Yeni versiyonları 70 ve 85 beygir.Benim aracımda note de 86 beygir aynı motor.Şunuda belirteyim daha önce clio dizel testini okuduğum dergide şu ifadelere yer veriyordu.Renault nun iç pazara 80 hp güç 180 nm torklu motoru sattığı , dış pazara ise 85 hp lik 200 nm torklu motorlu aracı ithal ettiği için eleştiriliyordu.Renault dci motorun yeni versiyonunu getirmeden önce Nissan aynı motorun yeni versiyonunu getirmişti bile.Sonuçta bu araç Türkiye de üretiliyor.Yakıtı bahane etcek bişeyde yok.Herhalde stoklardaki eski versiyonu Türkiye de eritelim dediler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kizashi

    80 hp güç 180 nm tork
    Doğru hatırlıyorsunuz

    Alıntıları Göster
    150 yı gorur ama ustu ıcın zorlanır. Nerden mı bılıyorum aynı motoru kullanan megane kullanıyorum. 150 ye kadar ıvme guzel ama ustu ıcın bıraz sabır. Ama duz yolu bulunca 180-190 yapıyor. 195 ııh cıkmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RONNIE

    150 yı gorur ama ustu ıcın zorlanır. Nerden mı bılıyorum aynı motoru kullanan megane kullanıyorum. 150 ye kadar ıvme guzel ama ustu ıcın bıraz sabır. Ama duz yolu bulunca 180-190 yapıyor. 195 ııh cıkmıyor.

    Alıntıları Göster
    kardeşimde şirket aracı olarak bir ara 2005 clio dizel vardı. 190'ı gördüm der dururdu. bende onun yalancısıyım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SISU

    kardeşimde şirket aracı olarak bir ara 2005 clio dizel vardı. 190'ı gördüm der dururdu. bende onun yalancısıyım...

    Alıntıları Göster
    clio ile hız rekoru kıracağım derken takla rekoru kırmayında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kudal

    kardeşimde şirket aracı olarak bir ara 2005 clio dizel vardı. 190'ı gördüm der dururdu. bende onun yalancısıyım...

    iyi 220 falan görmemiş o zaman
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.