Şimdi Ara

CLIO 2 1.2 16V Motor arıza lambasının yanıp sönmesi ve tekleme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
20.371
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Aracımda yaklaşık 2 aydır uğraştığım bir problem var. İlk çalıştırmadan sonra motor arıza lambası sürekli yanıp sönüyor ve motor tekleyerek çalışıyor. Motor biraz ısındıktan sonra arıza lambası sönüyor ancak yolda giderken tekrar aynı şeyi yapıyor. Motor sıcaklığı 90 dereceye geldikten sonra bu sorunu birdaha yapmıyor. Sorun anlamak için bilgisayara bağlattım ama herhangi bir arıza görünmüyor. Ateşleme bobini , buji kabloları ve bujileri orjinalleriyle değiştirdim ama yine düzelmedi. Artık arabadan nefret etmeye başladım.Böyle bir sorunla karşılaşan ve çözüm yolunu bilen biri varmı?

    Desteğiniz için teşekkür ederim.
    CLIO 2 1.2 16V Motor arıza lambasının yanıp sönmesi ve tekleme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    CLIO 2 1.2 16V Motor Arıza Lambası ve Tekleme

    Motor Arıza Lambası Neden Yanar?

    CLIO 2 1.2 16V aracında motor arıza lambasının yanması, motor yönetim sisteminde bir sorun olduğunu gösterir. Bu sorun, emisyon kontrol sistemi, ateşleme sistemi veya yakıt sistemiyle ilgili olabilir.

    Motor Arıza Lambası Yanıp Sönüyor ve Tekleme

    Motor arıza lambasının yanıp sönmesi ve aracın teklenmesi, ciddi bir motor sorununun işareti olabilir. Bu durumda, sürüşe devam etmek güvenli olmayabilir ve aracınızı en kısa sürede bir servis merkezine götürmeniz önerilir.

    Clio 2 Arıza Lambası

    CLIO 2'de motor arıza lambası, gösterge panelinde turuncu renkli bir motora benzer bir sembolle gösterilir.

    Symbol 1.2 Motor Arıza Lambası

    Renault Symbol 1.2 araçlarda da CLIO 2 ile benzer arıza lambası sembolü kullanılır.

    Clio Motor Arıza Lambası Söndürme

    Motor arıza lambası, sorunun kaynağı giderilinceye kadar kendiliğinden sönmez. Arızanın nedenini tespit etmek için aracınızı bir servis merkezine götürmeli ve gerekli onarımları yaptırmalısınız.

    Renault Clio Motor Arıza Lambası Neden Yanar?

    Renault Clio modellerinde motor arıza lambasının yanmasına neden olan yaygın sorunlar şunlardır:

    • Hatalı oksijen sensörü
    • Bujilerin arızalı olması
    • Yakıt pompası veya filtresinin tıkalı olması
    • Katalitik konvertörün arızalı olması

    Sonuç

    CLIO 2 1.2 16V aracınızda motor arıza lambasının yanması veya tek lemesi durumunda, sorunun kaynağını tespit etmek ve gerekli onarımları yaptırmak için aracınızı bir servis merkezine götürmeniz önemlidir. Bu, aracınızın güvenli ve verimli bir şekilde çalışmasını sağlayacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Kaptör yani krank sensörü ve eksantrik sensör arızası olsbilir. Soketlerede bi bakmak lazım. Zayıf bir ihtimal de olsa beyin yani ECU da sorun olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba arkadaşlar bende 1 ay önce 2005 1.2 16 v clio aldım aynı sorun bendede var buji kablosu ve bobin bendede değişti ama sorun devam etmektedir bende soğukken yanıp yanıp sönüyor ısınınca devamlı yanıyor konu eski ama çözüm bulan veya bilgisi olan varmıdır teşekkürler
  • ssinan60 S kullanıcısına yanıt
    Aynı sorun bendede mevcut hocam buji kablosu değişti bobin değişti sorun devam ediyor Araba rölantide dalganlanma yapıyor + giderken misal 1 viteste gaza basıyorum hiç kıpırdamıyor araba bi anda kitleniyor . Çektim videoya

  • Arkadaşlar bendede Clio 1.4 8v araç var 2001 model aracımda tekleme ve rölanti de dalgalanma var oksijen sensorunden şüphelendim soketini çıkardım motor lambasi bile yanmadı ve aracın hiç bir sorunu düzelmedi aynı şekilde gidiyor.
    Hadi diyelim oksijen sensörü arızalı motor lambasi bile. Yanmıyor ne yapabiliriz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rölanti dalgalanması reno motorlarında kronik sorun galiba,benim 1.2 benzinli logandada uzun zamandır var artık alıştım öyle kullanıyorum.boğaz kelebeğini temizlettim bilgisayarda kalibrasyonda yaptırdım hiç farketmedi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 ustaya gosterdim 2 usta sorun yok dedi birisi subaplarin degismesi gerek dedi sabit yanan isik simdide yanip yanip sonuyor sonra sabitlemeye basladi bakalim ne olacak bir cozum bulursam yazarim arkadaslar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kardeşim aynı sorun benim arabada da var çözüm bulabildin mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lpg şu subapları haşlamasa...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Metehan1571 M kullanıcısına yanıt
    ve sonunda sorunum cozuldu cok sukur dun biraktim ustaya bugun aldim subap ayari yapmis birde gaz kelebegini temizlemis simdilik sorun yok arabanin calismasi gitmesi cekisi artti resmen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam merhabalar, clio 1.2 2014 model aracım var . yazdığınız sorunların aynısını yaşıyorum tavsiyeniz nedir çözümü bulamadım. buji kablosu, buji ve bobin değişti ama sorun çözülmedi.

  • 01elma01 0 kullanıcısına yanıt

    Aracı bilgisayara bağlatın, hata kodları nedir? (rastgele parça değişimi, masraftan kurtarır)


    Şu an arıza lambası yanıyor mu? Araç lpg li mi?

  • Bende uzun süredir bu sorunla uğraşıyorum. Yolda giderken yanıp sönmeye başlıyor motor ikaz lambası. Yanıp sönerken çekişten düşüyor, titreme yapıyor. Kontağı açıp kapadığımda ışık sönüyor, normale dönüyor. Sonra yolda tekrar yanıp sönmeye başlıyor. Sürekli yandığı için hata kodu yok. Benzin ve LPG de de aynı durum söz konusu. Bobin+kablo+bujiler değişti. Sorun devam ediyor. Ustalar birşey bulamıyor. Yakın pompası, oksijen snsörü sırayla değiştireceğiz sanırım. Subap ayarı yaptırmadım, ustaya söyledim, ondan olmaz dedi. Çözüm bulan varsa paylaşırsa çok makbule geçer. Araç 2005 Clio HB 1.2V

    Teşekkürler

  • Benim sorun çözüldü, deneyimleri paylaşayım: Daha önce birkaç yerde bilgisayara taktığımızda hata kodu çıkmadı. Sürekli yanması gerekiyor dediler, hata kodu olması için, bu bilgi yanlış. Sadece renault araçlara bakan özel serviste bilgisayara bağladığımızda hatanın silindir yanmama sorunu olduğu gözüktü. Bu bilgiye göre silindirlerin basınçlarını ölçtüler, orada bir sorun olmayınca sibop ayarı yapılması gerektiğini söylediler. Manifolt contası ve sıvı contası ile birlikte 2000 işçilik 600 contalar tuttu. Sibop ayarı yapıldığında arabanın çekişi arttı, arıza lambası da artık yanmıyor. Araç 2005 model clio 2 hb 1.2 LPG, 300 bin KM

  • furkanufuk F kullanıcısına yanıt

    Merhabalar bu işlemleri nerede yaptırdınız acaba ??


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.