Şimdi Ara

Clio 4 - 1.2 Turbo Motor ve Otomatik Vites hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
10.926
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese selamlar.. CLIO 4 hakkında Bazı sorularım var, cevaplarsanız sevinirim..

    ● 2012-2014 arası Clio 4 - 1.2 120hp turbo motor + otomatik şanzuman nasıldır? Artıları eksileri nelerdir?
    ● Clio 4 lerde kaç çeşit otomatik vites seçeneği vardır? Sadece EDC mi var tüm modellerde?
    ● Vitesin kronik bir sıkıntısı var mıdır? Daha önce otomatik vites arızasından servise giden arkadaşlar varsa nedenini ve masraflarını yazabilirler mi? Mesela komple şanzuman yapılsa kaç paraya çıkar?
    ● benzinli kullanımda yakıt ortalamanız kaç lt civarlarında gösteriyor? (şehir içi - şehir dışı)
    ● Sport Tourer'lar ve HB'ler arasında yakıt çok fark ediyor mu ?
    ● 120hp turbo motor gercekten uçuruyor mu arabayı? Yoksa bir hevesle alıp bumuymuş yaa diyeniniz oldu mu?
    ● Bu motor Lpg ile tam olarak uyumlu mu? Taktıran ve kullanan arkadaşlar deneyimlerini ve yakıt tüketimini yazabilir mi?

    Herkese kazasız belasız günler dilerim...







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Renault Clio 1.2 Turbo Otomatik: Kapsamlı Bilgiler

    Renault Clio'nun 1.2 turbo otomatik versiyonu, kompakt hatchback segmentinde popüler bir seçimdir. İşte bu modelle ilgili önemli bilgiler:

    1.2 Turbo Motor

    • Clio 1.2 turbo motoru, 120 beygir gücü ve 205 Nm tork üretir.
    • Bu motor, yüksek güç ve yakıt verimliliği sunar.
    • Turboşarjlı yapısı sayesinde düşük devirlerde bile güçlü bir çekiş sağlar.

    Otomatik Vites

    • Clio 1.2 turbo, çift kavramalı otomatik şanzıman (EDC) ile sunulur.
    • Bu şanzıman, sorunsuz vites geçişleri ve rahat bir sürüş deneyimi sunar.
    • Spor modu, daha dinamik bir sürüş için daha hızlı vites geçişleri sağlar.

    Kronik Sorunlar

    • Clio 1.2 turbo motorunda bilinen önemli kronik sorunlar bulunmamaktadır.
    • Bununla birlikte, bazı kullanıcılar turboşarj ile ilgili küçük sorunlar yaşadığını bildirmiştir.

    Kullanıcı Yorumları

    • Kullanıcı yorumları genel olarak olumludur ve Clio 1.2 turbo otomatik versiyonunun performansını, yakıt verimliliğini ve sürüş keyfini över.
    • Bazı kullanıcılar, küçük kabin alanını ve sert süspansiyonu bir eksiklik olarak belirtmektedir.

    Icon Donanım Paketi

    • Renault Clio 1.2 turbo, Icon donanım paketiyle sunulur.
    • Bu paket, 7 inç dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi, otomatik klima kontrolü ve geri görüş kamerası gibi özellikler içerir.

    Sport Tourer Versiyonu

    • Clio 1.2 turbo ayrıca Sport Tourer versiyonunda da mevcuttur.
    • Bu versiyon, hatchback modele göre daha geniş bir bagaj hacmi sunar.
    • Sport Tourer versiyonu, daha sportif bir görünüme ve daha dinamik sürüş özelliklerine sahiptir.

    Sonuç

    Renault Clio 1.2 turbo otomatik, güçlü ve yakıt verimli bir hatchback arayanlar için uygun bir seçenektir. Otomatik şanzımanı, rahat ve sorunsuz bir sürüş deneyimi sağlar. Kullanıcı yorumları genel olarak olumludur ve Clio 1.2 turbo otomatik, sınıfında rekabetçi bir modeldir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bu soruların bazılarını bende merak ediyorum.
    1.2 turbo suport tourer icon'un ağırlığı hb'e göre daha az diye biliyorum.
    Performans bana göre yeterli ama uçurmak konusu çok göreceli bir kavramdır dolayısı ile bunun kararını siz vermelisiniz.
    1.2 turbo motorların lpg için hem uyum sorunu vardır hemde uzun km ler yapmıyorsanız mantıklı olmaz
    1.2 atmosferik motor 75 bg yakıt tüketimi lpg de uzun yolda 7 litre gibidir, sport tourer 1.2 turbo için yaptığım ölçümde benzin tüketimi 5.2 litre çıktı buna göre hesap yaparsam yıllık 5000 km için arada 450 lira gibi bir fark çıkıyor yani lpg sistemi bu durumda kendini 3 senede amorti ediyor ama turbo sistemler için en sağlıklı sistem sıvı lpg sistemleridir ve 3500 liradan aşağı yaptırmanız zor bu durumda ise maliyetini yaklaşık 8 senede çıkarır 8 sene de ülkemiz koşullarında uzun bir süredir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zgrp -- 10 Kasım 2016; 10:16:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zgrp Z kullanıcısına yanıt
    Baktım teknik bilgilerine, Sport Tourer Station olanlar 100 kg daha fazla HB olandan.
  • Öyleymiş ben yanlış gördüm herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. 3 yildir 1.2 edc 120 bg kullaniyorum. Aciklayim
    1. Sanzimani guzel bir sıkınti ariza cikarmadi.yalniz sıkısık trafikte dur kalkta kafa karisiyor bazen silkeliyor.
    2.eco modu kapatirsan bu araba ucurur gercekten. Tabi sinifindaki arabalara göre.tutup sciroccolar la falan kapisamaz. Kalkisi heyecan veriyor.
    3.yakit tüketimi tamamen sürücuye bagli. eco yu kapatirim tadina varmak istiyorum dersen 9 lt falan yakarsin ortalama. Onun disinda normal bir surus durumunda 7-7.5 arasi yakar. Ben 6.3 yaktiriyorum o baska :) gaza basmadan götüruyorum arabayi ;)
    4.lpg olmaz kisaca.
    5. Sevmedigim yonu berbat ses sistemi ve virajlarda önden bir kayma egilimi var yavasta girsen hizlida girsen farketmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • loyoll L kullanıcısına yanıt
    LPG taktıranlar oldu mu bildiğin? Yoksa hiç mi takılmıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.