Şimdi Ara

Clio 4 (1.5 dci joy) alınır mı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
8.640
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2013-2016 modelleri var 85-100 bin lira bandında. Yakıt değerleri çok iyi gözüküyor doğru mudur acaba ? Ne diyorsunuz alınır mı ?




  • yakıtı seriliği iyidir. başka iyi olan özelliği yoktur. beklentiye bakar. ben olsam 1.5 dci icon alırdım. joy çok boş

  • Ne istedigine bagli. Az yaksin yurutme maliyeti ucuz olsun dersen tam alincak araba.

    Uzerine daha az yakan araba bilmiyorum.
    Arabadan konfor, genislik falan bekliyosan bulasma.

    Benim 2. arac Clio 4. Fazla km yapmadigi icin 0.9 Tce aldim memnunum simdilik. Hatta keyifli kullanmasi.

    Donanim seversen Joy alma Icon al.

    Benim donanımla pek isim olmaz Joy aldim. Lakin arka cam da manuel olmasa olurdu hani.

    Renonun sacmalamasi, start&stop var, yokus kalkis, hiz sabitleyici, sinirlayici var ama arka camlar manuel.

    Start& stop olmasa da olurdu benim icin mesela.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alisilin07 -- 14 Nisan 2021; 5:2:13 >
  • Yakiti müthiş , sürüşünü ben begenmistim , 75 hp ama gayet yeterli , torkdan dolayi gitmiyormuş hissi yok.Tam bekar, ögrenci yeni evli çift araci.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alisilin07

    Ne istedigine bagli. Az yaksin yurutme maliyeti ucuz olsun dersen tam alincak araba.

    Uzerine daha az yakan araba bilmiyorum.
    Arabadan konfor, genislik falan bekliyosan bulasma.

    Benim 2. arac Clio 4. Fazla km yapmadigi icin 0.9 Tce aldim memnunum simdilik. Hatta keyifli kullanmasi.

    Donanim seversen Joy alma Icon al.

    Benim donanımla pek isim olmaz Joy aldim. Lakin arka cam da manuel olmasa olurdu hani.

    Renonun sacmalamasi, start&stop var, yokus kalkis, hiz sabitleyici, sinirlayici var ama arka camlar manuel.

    Start& stop olmasa da olurdu benim icin mesela.

    Aynı saçmalık Citroen'de de var hocam.


    Saydıkların harici CarPlay, elektrikli ayna, dijital klima vs de var. Ama yağmur, far sensörü yok, arka camlar manuel...


    Konuya gelirsek, her köşe başında olan araba Clio 4. Servis konusunda da üzmez diye düşünüyorum





  • 85 - 100 bin tl bandında olanlar fazlaca yıpranmış şirket araçları gibi duruyor... sanayi ile uğraştıracak cinsten...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: websosyal

    85 - 100 bin tl bandında olanlar fazlaca yıpranmış şirket araçları gibi duruyor... sanayi ile uğraştıracak cinsten...

    80-90 bin km alınır mı peki hocam 100 -110 bin tl arası.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kepler Laveran -- 14 Nisan 2021; 13:59:30 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 2016 model 2017 çıkışlı station wagon kasa olanlardan var bende de. Sport Tourer diye geçiyor. Bursa merkeze 25 km uzaklıkta oturuyorum, sürekli git gel yapıyorum, sabah ve akşam saatlerinde çok sıkışık trafik de oluyor, o trafiğe de kalıyorum. 100 km'de 4.7 litre tüketimim var uzuuun bir zamandır. Ortalama hız 31 km/saat civarı. Ekim ayında almıştık o zamandan bu yana 11.000 küsür km yapmışız mesela. En az 4 defa Ağrı-Bursa arası uzun yol yaptım, hiç de yormadı beni. Çok konfor beklemeyeceksin malum b sınıfı bir araç, fiyatı belli, rakipleri belli. Ama en baz donanımda bile yokuş kalkış, hız sabitleme gibi özelliklerin olması, yan hava yastıklarının olması dolayısıyla bu aracı tercih ettik biz. Sıfır Egea almaya niyetliydik, zırt pırt zam gelince geniş aile arabası olsun diye bu aracı aldık. Sw kasa olduğu için bagajı çok rahat dolduruyorsun. Az yakıyor, görece konforlu. Tavsiye ederim yani. Hb kasa olanlarının çoğu şirket aracı oluyor ama ona bakarsan bizim araba da şirket arabasıydı. Çok önyargılı olmamak gerek bu konuda, servis bakımları yapıldıysa, araba bitik durmuyorsa değerlendirmelisin derim.




  • Alınır.

  • Bu aracın yakıtı ve tipi konusun da başka artısı yok, ne zaman mazot koyduğunu unutursun.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adalande

    Bu aracın yakıtı ve tipi konusun da başka artısı yok, ne zaman mazot koyduğunu unutursun.

    Evet hocam bu bütçeye göre en güzel gözüken araç bu, yakıt beklentimi de karşılıyor en mantıklısı bu gibi geliyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Heyea

    2016 model 2017 çıkışlı station wagon kasa olanlardan var bende de. Sport Tourer diye geçiyor. Bursa merkeze 25 km uzaklıkta oturuyorum, sürekli git gel yapıyorum, sabah ve akşam saatlerinde çok sıkışık trafik de oluyor, o trafiğe de kalıyorum. 100 km'de 4.7 litre tüketimim var uzuuun bir zamandır. Ortalama hız 31 km/saat civarı. Ekim ayında almıştık o zamandan bu yana 11.000 küsür km yapmışız mesela. En az 4 defa Ağrı-Bursa arası uzun yol yaptım, hiç de yormadı beni. Çok konfor beklemeyeceksin malum b sınıfı bir araç, fiyatı belli, rakipleri belli. Ama en baz donanımda bile yokuş kalkış, hız sabitleme gibi özelliklerin olması, yan hava yastıklarının olması dolayısıyla bu aracı tercih ettik biz. Sıfır Egea almaya niyetliydik, zırt pırt zam gelince geniş aile arabası olsun diye bu aracı aldık. Sw kasa olduğu için bagajı çok rahat dolduruyorsun. Az yakıyor, görece konforlu. Tavsiye ederim yani. Hb kasa olanlarının çoğu şirket aracı oluyor ama ona bakarsan bizim araba da şirket arabasıydı. Çok önyargılı olmamak gerek bu konuda, servis bakımları yapıldıysa, araba bitik durmuyorsa değerlendirmelisin derim.

    Hocam dpf var mı aracınızda yada dpf hiç başınızı ağrıttı mı ? Bende dizel düşünüyorum ama dpf ve enjektörlerin pahalı olmasından çekiniyorum.





  • Henüz 11.000 km kullandık, bu süreçte başıma bir sıkıntı gelmedi çok şükür. Dpf tıkanmasını engellemek için haftada bir, iki haftada bir falan boşluk bulunca 3. viteste 85-90 ile gidip bi 5-10 dakika yüksek devirli sürüyorum. Bu şekilde sürüş yapıldığında filtredeki kurumların yandığını okudum/duydum. Kendimce böyle bir önlem alıyorum. Her dizel araçta partikül filtresi sıkıntı çıkarabilir, biraz şans işi bu. Biraz da ufak çaplı önlem almakla alakalı işte. Bundan çekinip de dizel araçtan vazgeçmeyin derim. Aracın az yakması insanı mutlu ediyor ister istemez.  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-1C9B63C59

    Hocam dpf var mı aracınızda yada dpf hiç başınızı ağrıttı mı ? Bende dizel düşünüyorum ama dpf ve enjektörlerin pahalı olmasından çekiniyorum.



    Alıntıları Göster

    reno dizel motorda 2013 yılından itibaren euro5 motora geçti, dpf var o yüzden ama adblue yok.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Heyea

    Henüz 11.000 km kullandık, bu süreçte başıma bir sıkıntı gelmedi çok şükür. Dpf tıkanmasını engellemek için haftada bir, iki haftada bir falan boşluk bulunca 3. viteste 85-90 ile gidip bi 5-10 dakika yüksek devirli sürüyorum. Bu şekilde sürüş yapıldığında filtredeki kurumların yandığını okudum/duydum. Kendimce böyle bir önlem alıyorum. Her dizel araçta partikül filtresi sıkıntı çıkarabilir, biraz şans işi bu. Biraz da ufak çaplı önlem almakla alakalı işte. Bundan çekinip de dizel araçtan vazgeçmeyin derim. Aracın az yakması insanı mutlu ediyor ister istemez.  

    Sağolun arkadaşlar bilgilerinizi paylaştığınız için.


    @suatcagdas





  • Heyea kullanıcısına yanıt
    Her hafta yapmanıza gerek yok, kül oranı belli bir yüzdeye ulaşmadığı sürece isterseniz 1 saat yüksek devir çevirin bi anlamı yok. Dpf kurum seviyesi belli bi orana gelir, motorda sıcak ise rejenerasyon işlemimi araç başlatır, kendi halinde halleder.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.