Şimdi Ara

Clio III 1.2 16V Quickshift geldi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40
Cevap
0
Favori
6.620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar bilindiği gibi Clio nun sadece 1.6 motor ve dynamique versiyon otomatik versiyonu vardı. Bunun da fiyatı baya yüksek neredeyse c segmenti seviyesinde.. şimdi 1.2 16v otomatikte geldi.. 1.2 quickshiftlerin motor gücü 80hp ye yükseltilmiş.. Yeni quickshift şanzumanla tüketim manuel versiyondan daha aşağı çekilmiş tutulur gibi geliyor

     Clio III 1.2 16V Quickshift geldi


     Clio III 1.2 16V Quickshift geldi


     Clio III 1.2 16V Quickshift geldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 1 Haziran 2007; 13:50:03 >







  • quickshift diğer markaların elektrohidroliklerinden daha kalite bir şanzıman...

    diresiyondan da değiştirilebiliyor bu sefer quickshiftte vitesler...

    tam şehiriçi arabası...dizele gerek yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    quickshift diğer markaların elektrohidroliklerinden daha kalite bir şanzıman...

    diresiyondan da değiştirilebiliyor bu sefer quickshiftte vitesler...

    tam şehiriçi arabası...dizele gerek yok...
    O değil de abicim çalışma stili nasıl bunun vites geçişlerini hissediyomusun?

    Hantallaştırmasın arabayı

    Dsg den öte otomatik bilmem valla.

    Dizele gerek yok dionuz da araba 105 nm torku var. Gitmez bu

    Bana göre gitmez yani yüksek torka alıştığım için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Loop

    O değil de abicim çalışma stili nasıl bunun vites geçişlerini hissediyomusun?

    Hantallaştırmasın arabayı

    Dsg den öte otomatik bilmem valla.

    Dizele gerek yok dionuz da araba 105 nm torku var. Gitmez bu

    Bana göre gitmez yani yüksek torka alıştığım için.

    Alıntıları Göster
    Herşeyi anladıkta direksiyondan vites olayı hızlı araba olursa güzel oluyor porshe larda yada f1 arabalarında bunda olsa ne olur olmasa ne olur zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hutaha

    Herşeyi anladıkta direksiyondan vites olayı hızlı araba olursa güzel oluyor porshe larda yada f1 arabalarında bunda olsa ne olur olmasa ne olur zaten

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: aadrty

    Herşeyi anladıkta direksiyondan vites olayı hızlı araba olursa güzel oluyor porshe larda yada f1 arabalarında bunda olsa ne olur olmasa ne olur zaten


    Yani....bazıları pratik bulabilir ama 1,2 motorlu bir araç için gereksiz bence onun yerine daha farklı donanımlar konulabilirdi.
    esp ve tekno paketle sattığı yağmur sensörü, far sensörü falan...bu fiyata kaç kişiye satarlar acaba ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Loop

    O değil de abicim çalışma stili nasıl bunun vites geçişlerini hissediyomusun?

    Hantallaştırmasın arabayı

    Dsg den öte otomatik bilmem valla.

    Dizele gerek yok dionuz da araba 105 nm torku var. Gitmez bu

    Bana göre gitmez yani yüksek torka alıştığım için.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Loop

    O değil de abicim çalışma stili nasıl bunun vites geçişlerini hissediyomusun?

    Hantallaştırmasın arabayı

    Dsg den öte otomatik bilmem valla.

    Dizele gerek yok dionuz da araba 105 nm torku var. Gitmez bu

    Bana göre gitmez yani yüksek torka alıştığım için.

    hep şikayet hep şikayet




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    quote:

    Orjinalden alıntı: Loop

    O değil de abicim çalışma stili nasıl bunun vites geçişlerini hissediyomusun?

    Hantallaştırmasın arabayı

    Dsg den öte otomatik bilmem valla.

    Dizele gerek yok dionuz da araba 105 nm torku var. Gitmez bu

    Bana göre gitmez yani yüksek torka alıştığım için.

    hep şikayet hep şikayet

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    hep şikayet hep şikayet



    Sen memnunsun değil mi ? O zaman no problem....




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Clio II 1.2 16v nasıl?
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gendarme

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    hep şikayet hep şikayet



    Sen memnunsun değil mi ? O zaman no problem....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: gendarme


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    hep şikayet hep şikayet



    Sen memnunsun değil mi ? O zaman no problem....





    ben memnunum çok şükür Taşıyor bizi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    quote:

    Orjinalden alıntı: gendarme


    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    hep şikayet hep şikayet



    Sen memnunsun değil mi ? O zaman no problem....





    ben memnunum çok şükür Taşıyor bizi

    Alıntıları Göster
    Çok iyi bir gelişme Clio 3 1.2 otmle daha da fazla satıcak gibime geliyor bide dizel otm gelse off




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K@lken

    Çok iyi bir gelişme Clio 3 1.2 otmle daha da fazla satıcak gibime geliyor bide dizel otm gelse off

    Alıntıları Göster
    1.2 motorda f1 şanzıman

    bu gözler daha neler görecek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    1.2 motorda f1 şanzıman

    bu gözler daha neler görecek

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    1.2 motorda f1 şanzıman

    bu gözler daha neler görecek


    Bu çok iyiydi. Çok yaşa Platinium




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gendarme

    quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    1.2 motorda f1 şanzıman

    bu gözler daha neler görecek


    Bu çok iyiydi. Çok yaşa Platinium

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar ne güzel işte ellerini direksiyondan çekmeden vites değiştireceksin (manuel gibi) ve debriyaj yok bence super




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dartanyan5

    arkadaşlar ne güzel işte ellerini direksiyondan çekmeden vites değiştireceksin (manuel gibi) ve debriyaj yok bence super

    Alıntıları Göster
    asilx, sonuçta bu easytronic ile aynı şey değil mi? Yarı otomatik yani? Toyotanın mmt si gibi?

    yokuşta kalkış desteği var mı? Çünkü bu şansımanlar yokuşta arkaya kaçıyor ve ne yazık ki otomatiğin de bir anlamı kalmıyor böylece...

    Opel mesala sırf bu yüzden yeni corsa 1.4 benzinli motora tam otomatik şansıman koydu, bayan müşteriler.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    1.2 motorda f1 şanzıman

    bu gözler daha neler görecek

    Alıntıları Göster

    quote:

    Orjinalden alıntı: Platinium

    1.2 motorda f1 şanzıman

    bu gözler daha neler görecek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    asilx, sonuçta bu easytronic ile aynı şey değil mi? Yarı otomatik yani? Toyotanın mmt si gibi?

    yokuşta kalkış desteği var mı? Çünkü bu şansımanlar yokuşta arkaya kaçıyor ve ne yazık ki otomatiğin de bir anlamı kalmıyor böylece...

    Opel mesala sırf bu yüzden yeni corsa 1.4 benzinli motora tam otomatik şansıman koydu, bayan müşteriler.....

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    asilx, sonuçta bu easytronic ile aynı şey değil mi? Yarı otomatik yani? Toyotanın mmt si gibi?

    yokuşta kalkış desteği var mı? Çünkü bu şansımanlar yokuşta arkaya kaçıyor ve ne yazık ki otomatiğin de bir anlamı kalmıyor böylece...

    Opel mesala sırf bu yüzden yeni corsa 1.4 benzinli motora tam otomatik şansıman koydu, bayan müşteriler.....

    1.6 Clio III Otm de manuel kullanıma ve direksiyondan vites geçişe izin veren BVA denilen geleneksel otomatik şanzıman

    bu şanzıman benim bildiğim DSG tarzı bir şanzıman.. (Tüketimi manuelinden düşük, performansı ise aynı) Geriye kaçırıp kaçırmadığını bilmiyorum ama bu saatten sonra yeni çıkan bir şanzımanda öyle bir hataya düşmez kanımca Renault..

    1.2 Quickshiftin verilerini bulamadım ama Türkiyeye gelmeyen dCi85 quickshiftin performans ve tüketim verilerini buradan inceleyip şanzımanın ne kadar başarılı olduğunu görebilirsiniz:
    http://www.renault.fr/RenaultSITe/puma/FR/PROD_FR/MEL_PROD/fr/Clio3_BC85/r5/p2.jsp?BV_SessionID=@@@@0933421575.1180715335@@@@&BV_EngineID=cccgaddldjkedddcfngcfkmdfkjdfnm.0&summary=true&currencyChanged=false&modelID=X85_1_VP_CL3_VP_FRAVP_2171_GP_IMPRIMEUR_CL3_null_null_APL03&ensembleAChanged=false&ensembleBChanged=false&car=Clio3&page=Engines&type=VP&ensembleIDA=ENS_8&ensembleIDB=ENS_8&versionIDA=VEC825_FRAN&versionIDB=VEC823_FRAN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    asilx, sonuçta bu easytronic ile aynı şey değil mi? Yarı otomatik yani? Toyotanın mmt si gibi?

    yokuşta kalkış desteği var mı? Çünkü bu şansımanlar yokuşta arkaya kaçıyor ve ne yazık ki otomatiğin de bir anlamı kalmıyor böylece...

    Opel mesala sırf bu yüzden yeni corsa 1.4 benzinli motora tam otomatik şansıman koydu, bayan müşteriler.....

    1.6 Clio III Otm de manuel kullanıma ve direksiyondan vites geçişe izin veren BVA denilen geleneksel otomatik şanzıman

    bu şanzıman benim bildiğim DSG tarzı bir şanzıman.. (Tüketimi manuelinden düşük, performansı ise aynı) Geriye kaçırıp kaçırmadığını bilmiyorum ama bu saatten sonra yeni çıkan bir şanzımanda öyle bir hataya düşmez kanımca Renault..

    1.2 Quickshiftin verilerini bulamadım ama Türkiyeye gelmeyen dCi85 quickshiftin performans ve tüketim verilerini buradan inceleyip şanzımanın ne kadar başarılı olduğunu görebilirsiniz:
    http://www.renault.fr/RenaultSITe/puma/FR/PROD_FR/MEL_PROD/fr/Clio3_BC85/r5/p2.jsp?BV_SessionID=@@@@0933421575.1180715335@@@@&BV_EngineID=cccgaddldjkedddcfngcfkmdfkjdfnm.0&summary=true&currencyChanged=false&modelID=X85_1_VP_CL3_VP_FRAVP_2171_GP_IMPRIMEUR_CL3_null_null_APL03&ensembleAChanged=false&ensembleBChanged=false&car=Clio3&page=Engines&type=VP&ensembleIDA=ENS_8&ensembleIDB=ENS_8&versionIDA=VEC825_FRAN&versionIDB=VEC823_FRAN

    Alıntıları Göster
    Yeni okudum, test etmişler . clio 3 1.6 BVA::: AMS haziran sayısı...

    Bildiğimiz klasik otomatik vites

    Düşük hızlarda sarsıntısız vites değişimi
    geri kayma yok.
    motor gücünden belli oranda çalıyor.
    yakıt tüketimi, manuele göre biraz daha yüksek..
    kulakcıklar ile direksiyondan vites değiştirebiliyorsunuz ( F1 ile tek alakası bu özellik diyor dergi)
    4 ileri otomatik vites

    Bu şansıman DSG değil kesinlikle...

    kısaca verimsiz bir tam otomatik şansıman demiş dergi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 1 Haziran 2007; 20:03:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    Yeni okudum, test etmişler . clio 3 1.6 BVA::: AMS haziran sayısı...

    Bildiğimiz klasik otomatik vites

    Düşük hızlarda sarsıntısız vites değişimi
    geri kayma yok.
    motor gücünden belli oranda çalıyor.
    yakıt tüketimi, manuele göre biraz daha yüksek..
    kulakcıklar ile direksiyondan vites değiştirebiliyorsunuz ( F1 ile tek alakası bu özellik diyor dergi)
    4 ileri otomatik vites

    Bu şansıman DSG değil kesinlikle...

    kısaca verimsiz bir tam otomatik şansıman demiş dergi...


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Yeni okudum, test etmişler . clio 3 1.6 BVA::: AMS haziran sayısı...

    Bildiğimiz klasik otomatik vites

    Düşük hızlarda sarsıntısız vites değişimi
    geri kayma yok.
    motor gücünden belli oranda çalıyor.
    yakıt tüketimi, manuele göre biraz daha yüksek..
    kulakcıklar ile direksiyondan vites değiştirebiliyorsunuz ( F1 ile tek alakası bu özellik diyor dergi)
    4 ileri otomatik vites

    Bu şansıman DSG değil kesinlikle...

    kısaca verisiz bir otomatik şansıman demiş dergi...


    Tamam işte BVA zaten klasik otomatik şanzıman...

    Quickshifte, DSG tarzı diyorum ben.. Linke bakarsan dizel quickshift ile, manuel dizelin performans verilerini görebilirsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Yeni okudum, test etmişler . clio 3 1.6 BVA::: AMS haziran sayısı...

    Bildiğimiz klasik otomatik vites

    Düşük hızlarda sarsıntısız vites değişimi
    geri kayma yok.
    motor gücünden belli oranda çalıyor.
    yakıt tüketimi, manuele göre biraz daha yüksek..
    kulakcıklar ile direksiyondan vites değiştirebiliyorsunuz ( F1 ile tek alakası bu özellik diyor dergi)
    4 ileri otomatik vites

    Bu şansıman DSG değil kesinlikle...

    kısaca verisiz bir otomatik şansıman demiş dergi...


    Tamam işte BVA zaten klasik otomatik şanzıman...

    Quickshifte, DSG tarzı diyorum ben.. Linke bakarsan dizel quickshift ile, manuel dizelin performans verilerini görebilirsin

    Alıntıları Göster
    sayfan açılmıyor amabu işte ki mantık hatası şu:::
    DSG çok pahalı bir şansıman, reno , DSG geliştirecek fakat gidip en üst donanıma koyacağına en basitine yani 1.2 motora başka bir anlamda en ucuza satmak zorunda kalacağı motora koyacak. DSG, 4-5 milyar daha pahalı...




    Neyseki ben buldun, quick shift bilinen yarı otomatik, kesinlikle DSG değil...

    link aşağıda...
    şu şekilde 1. kolona 1.2 75 ps düz vitesi diğer kolona 1. 2 quickshifti 78 ps yerleştirin.

    değerler şu şekilde...

    her ikisinin de yakıt tüketimi aynı, düz ve diğerinin yani( yarı otomatikdeki gibi)

    0-100 km /h hızlanma quickshiftde 14.9 sn, manuelde ise 13.4 sn:::: ( buda yarı otom. deki gibi)

    quickshift, düz ile aynı yakıyor ama performansı düzden kötü ( kaldıki düz vites 3 ps daha güçsüz) , yani DSG değil.....

    http://www.renault.co.uk/CarsDataPages.aspx?mm=newclio&m=newClio



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 1 Haziran 2007; 20:26:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    sayfan açılmıyor amabu işte ki mantık hatası şu:::
    DSG çok pahalı bir şansıman, reno , DSG geliştirecek fakat gidip en üst donanıma koyacağına en basitine yani 1.2 motora başka bir anlamda en ucuza satmak zorunda kalacağı motora koyacak. DSG, 4-5 milyar daha pahalı...




    Neyseki ben buldun, quick shift bilinen yarı otomatik, kesinlikle DSG değil...

    link aşağıda...
    şu şekilde 1. kolona 1.2 75 ps düz vitesi diğer kolona 1. 2 quickshifti 78 ps yerleştirin.

    değerler şu şekilde...

    her ikisinin de yakıt tüketimi aynı, düz ve diğerinin yani( yarı otomatikdeki gibi)

    0-100 km /h hızlanma quickshiftde 14.9 sn, manuelde ise 13.4 sn:::: ( buda yarı otom. deki gibi)

    quickshift, düz ile aynı yakıyor ama performansı düzden kötü ( kaldıki düz vites 3 ps daha güçsüz) , yani DSG değil.....

    http://www.renault.co.uk/CarsDataPages.aspx?mm=newclio&m=newClio


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    sayfan açılmıyor amabu işte ki mantık hatası şu:::
    DSG çok pahalı bir şansıman, reno , DSG geliştirecek fakat gidip en üst donanıma koyacağına en basitine yani 1.2 motora başka bir anlamda en ucuza satmak zorunda kalacağı motora koyacak. DSG, 4-5 milyar daha pahalı...




    Neyseki ben buldun, quick shift bilinen yarı otomatik, kesinlikle DSG değil...

    link aşağıda...
    şu şekilde 1. kolona 1.2 75 ps düz vitesi diğer kolona 1. 2 quickshifti 78 ps yerleştirin.

    değerler şu şekilde...

    her ikisinin de yakıt tüketimi aynı, düz ve diğerinin yani( yarı otomatikdeki gibi)

    0-100 km /h hızlanma quickshiftde 14.9 sn, manuelde ise 13.4 sn:::: ( buda yarı otom. deki gibi)

    quickshift, düz ile aynı yakıyor ama performansı düzden kötü ( kaldıki düz 3 ps daha güçsüz) , yani DSG değil.....

    http://www.renault.co.uk/CarsDataPages.aspx?mm=newclio&m=newClio


    franszı sitesinde dCi85 lerde ikisi de 12.7sn 0-100e sahip




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    sayfan açılmıyor amabu işte ki mantık hatası şu:::
    DSG çok pahalı bir şansıman, reno , DSG geliştirecek fakat gidip en üst donanıma koyacağına en basitine yani 1.2 motora başka bir anlamda en ucuza satmak zorunda kalacağı motora koyacak. DSG, 4-5 milyar daha pahalı...




    Neyseki ben buldun, quick shift bilinen yarı otomatik, kesinlikle DSG değil...

    link aşağıda...
    şu şekilde 1. kolona 1.2 75 ps düz vitesi diğer kolona 1. 2 quickshifti 78 ps yerleştirin.

    değerler şu şekilde...

    her ikisinin de yakıt tüketimi aynı, düz ve diğerinin yani( yarı otomatikdeki gibi)

    0-100 km /h hızlanma quickshiftde 14.9 sn, manuelde ise 13.4 sn:::: ( buda yarı otom. deki gibi)

    quickshift, düz ile aynı yakıyor ama performansı düzden kötü ( kaldıki düz 3 ps daha güçsüz) , yani DSG değil.....

    http://www.renault.co.uk/CarsDataPages.aspx?mm=newclio&m=newClio


    franszı sitesinde dCi85 lerde ikisi de 12.7sn 0-100e sahip

    Alıntıları Göster
    Bir yanlışlık var demek ki fransız sitesinde, yarı otomatikler ucuz ama etkili sistemler, yakıt açısından...
    1.2 motora koyuyorlar ki 1.5 milyara otomatik alınabilsin diye, aynen yeni corsa 1.2 80 ps easytronic gibi...

    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    sayfan açılmıyor amabu işte ki mantık hatası şu:::
    DSG çok pahalı bir şansıman, reno , DSG geliştirecek fakat gidip en üst donanıma koyacağına en basitine yani 1.2 motora başka bir anlamda en ucuza satmak zorunda kalacağı motora koyacak. DSG, 4-5 milyar daha pahalı...




    Neyseki ben buldun, quick shift bilinen yarı otomatik, kesinlikle DSG değil...

    link aşağıda...
    şu şekilde 1. kolona 1.2 75 ps düz vitesi diğer kolona 1. 2 quickshifti 78 ps yerleştirin.

    değerler şu şekilde...

    her ikisinin de yakıt tüketimi aynı, düz ve diğerinin yani( yarı otomatikdeki gibi)

    0-100 km /h hızlanma quickshiftde 14.9 sn, manuelde ise 13.4 sn:::: ( buda yarı otom. deki gibi)

    quickshift, düz ile aynı yakıyor ama performansı düzden kötü ( kaldıki düz 3 ps daha güçsüz) , yani DSG değil.....

    http://www.renault.co.uk/CarsDataPages.aspx?mm=newclio&m=newClio


    franszı sitesinde dCi85 lerde ikisi de 12.7sn 0-100e sahip




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.