< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Cls 350 verdim Alfa Romeo giulia aldım… (24. sayfa)
-
-
kimse sana yatırım dersi vermeye kalkmamış, herşeyi üzerine alınma. elemana biri sen cesaret edemezsin, alfa alamazsın gibi laf atmış. o da neden almayacağını/alamayacağını açıklamış. ben de o yönde düşündüğümü belirttim. yani konu senin dışında. senin bu şekilde bir tercih etme sebebini ekonomik açıklamasını yapmadığın için mantığını bilmiyoruz. merak edip soran da olmamış bunun mantığını zaten.
yaşa gelince. ben de 53 yaşındayım ve hala ders almaya devam. benim için öğrenmenin sonu yoktur. herkes bana ders verebilir, bundan gocunmam. illa ki kendime çıkaracak bir şeyler bulurum -bana yanlış gelse dahi-. ben böyle geliştiğime inanıyorum.
insanların zarar etmesinden sevinecek olsak alfa alayım mı diye sorana al al kardeşim derdik. sorana alma diyoruz. bu konuya girip biri bakacak olursa da onun için alma diyoruz zaten. maddi durumum çok iyi olsa yine alfa almazdım logosundan dolayı ama belki bmw z4 gibi saçma sapan bir araba bile alırdım. bu başka bir konu.
mutlu olacaklar falan diyerek insanları fesatlıkla suçlamak olmamış. hemen hemen benim yaşımdasın, böyle niyet okumalar bizim yaşımıza yakışmıyor.
-
Dostum,
Alfa alayım mı diye soran birine, alma zarar edersin, ikinci eli zayıf gibi gerekçeler sunmak yatırım tavsiyesidir, ama dersen ki, şu yönleri zayıf, şu yönleri yetersiz, şöyle sorunları var işte buna eyvallah, herkesin hassasiyeti farklı olmasına rağmen logoya da eyvallah, ama o para ona verilmez, bu paraya şunlar var demek laf-ı güzaftır.
Bir kişi gelip 3-4milyona ne alayım diye sorsa (ki o da boş muhabbet, alacağından değil vakit geçiriyordur) sunulacak 10 seçeneğin arasına Alfayı koymazsın anlarım, ama Alfa mı bmw mi diyen birine verilecek cevap farklıdır, orada artılar ve eksiker devreye girer…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: leigh_hunt
Yaaa ben konunun özünden uzaklaşmasından rahatsızım, yoksa kişisel bir rahatsızlığım yok, hakikaten bu arabayla ilgili yeterli kaynak, bilgi ve tecrübe yok internette. Ben bu arabayı alacağım zaman burada aktardığım problemlerden bihaberdim, iki üç youtube videosu, onlarda güzelleme şeklindeydi, hiç kimse kaput sallanmasından, cam tavan rüzgar sesinden yada kalitesiz plastiklerden bahsetmedi. Herkes kağıt üstündeki verilerden yola çıkarak şöyle uçar, böyle kaçar dedi…
Bana sorulması gerekenler, ve benim aktarmam gereken tecrübeler için açtım konuyu, adamlar benim hesabımı yapıyor. Ben bir gün çıkıp diyeceğim ki ; çok pişmanım, satamadım, zarar ettim, bunlarda sevinecek, biz söylemiştik diyecek ve mutlu olacaklar.
Dostlarım benim yaşım 50, bir çoğunuzun yeni geçmeye başladığı köprülerde ben deli dumrulluk yaptım. Bana ticaret, ekonomi, para idaresi yada yatırım dersi vermeye kalkmayın, herkes kendi çapında ekonomist, kendi çapında idarecidir…Halen zarar edersin diyor ya, Türkiye'de bugüne kadar hiçbir araba zarar etmedi,sadece biri hızlı satılırken biri yavaş satılıyor
Bunu bile anlayamadılar yıllardır:)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Benim gördüğüm, ülkede eskiye nazaran standart araba yerine kupon arabalar değer kazanmaya/korumaya başladı. Renkte bile premium aracın laciverti kırmızısına beyazdan griden 500k yüksek isteniyor artık. İnsanlar farklı olmak istiyor ki bu tarz araçlar tam olarak da bunu sağlıyor. Benim kuzen tek kapı 3 serisi coupe alırken de bayağı ısrar ettik en azından 4 kapı sedanını al falan diye. 150-200 üstüne teklifler alıyor vermiyor şimdi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ikinci eli ve aracın zayıflıkları, yetersizlikleri birbirine bağlı şeyler, ayıramazsın. ikinci elinin zayıf olması yetersizliklerinin bir sonucu.
alfa'nın 2. elinin zayıf olmasının sebepleri; kalite sorunları, fiat ile ortak parça kaynaklı özgünlük sorunları, şimdi seninkinde yoktur belki ama yok varyatör kaynaklı traktör sesiydi, yok hava yastığının barsak gibi dökülmesiydi vs.. kronik sorunu çok. araba çabuk dökülüyor, kendini salıyor. italyan arabalarının illeti bir işçilik sorunu alfa'da fazlasıyla var; onno usta elle üretilen maserati'de bile fabrikasyon üretim s serisinde olmayan işçilik sorunları olduğunu söylemişti.
logo konusunun kendi hassasiyetim olduğunu söylemiştim zaten.
-
çok iyi düşürmüş demek ki. komşu da kupe mercedes aldı, elinde patladı resmen. kupon araba, özel araba demektir. her kupe kupon değildir.
-
Hocam tutulmayan araba almanın da tabi ki incelikleri var, herkese göre değil. Ben bi alfa almadım ama hep zor satılır denilen araçları aldım, hiç de zarar yazmadı. En zarar ettiren 2 aracım biri Renault diğeri Fiat tı mesela.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şu zamana kadar en hızlı sattığım aracım Alfa 159 du, 3 günde satmıştım :))
-
Aynen katılıyorum +1
Banada Subaru Impreza konusunda aynı şeyler söylenmişti en kolay elden çıkardığım araç oldu.
Bende kimsenin ne dediğine bakmam, öncelikle ikinci el piyasasına bakarak araç alınmaz görüşündeyim. O en son iş.
Arkadaşıma ait 2015 te piyasada en çok tutulan Passat b7 yi kazasız boyasız çiçek gibi araba 6 ayda satılmadı mesela.
Sıfır kondisyonda 1 yaşında 3008 i 5 ayda zor sattım. Tutulmayan araç ayrı ikinci eli zayıf konusu ayrı.
Ama bu piyasayı gözümüzün önünde 7-8 yıl içinde allak bullak etti bu yönetim, o ayrı.
-
-
0-100 için kimi kaynaklarda 5,2 yazıyor, kendi denememde 6.1 ölçtüm
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
0-100'e hatta 0-400 m'ye bakmak artık çok eskilerde kaldı. 100-200 bence çok daha önemli.
-
0 dan 100 e çıkmadan, 100 / 200 ölçemezsin. Eskide kalan bir şey yok.
10.0 sıkıştırma oranı, 50/50 ağırlık dağılımı var. Araç gayet stabil ve 100 / 200 süresi de iyi,
Tek sıkıntı 10.0 sıkıştırma ile kaliteli yakıt o da ülke şartlarında yok. 95 oktan yakıt olarak aldığımız 89 oktan filan.
İyi ölçüm yapılacak yol da bulmak lazım. Kuzey Marmara çok rüzgarlı aracı tutuyor ve eğim var.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam V max iptalini kim yapıyor. Fiyat olarak nedir? Bilginiz var mı?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
stilo'mu koç çalışanı arkadaşımın üzerine almıştım. stilo'yu tam almışken bir kampanya yaptı koç çalışanlarına 159 full + full neredeyse stilo fiyatınaydı. içim gitti resmen. normalde logosu yüzünden ve 2. eli, kalite sorunları yüzünden tercih etmem ama fiyat inanılmazdı. yani demek istediğim 2. elinin zayıf olduğunu tofaş bile kabul ediyor, orası tartışma kaldırmaz. hızlı sattığına göre çok uygun bir fiyat yazmışsın demektir.
-
b7'yi de 3008'i de satamamak için ederinden yüksek yazmak lazım. piyasa aracını ederinin üstüne satamazsın. zira pazarda çok araç var. 2. eli zayıf, zor bulunan bir aracı ederinin üstüne satabilirsin, zira piyasası olmayan araç, adı üstünde, piyasası yok, sen oluşturuyorsun. söylediklerimde bir çelişki var gibi görünebilir ama yok. piyasa aracını ederinde koyarsan çok hızlı gider, üstüne gitmez. 2. eli zayıf aracı bazen öyle olur ki çok ucuz da satsan bir türlü gitmez (başıma geldi), bazen de ederinin üstüne satarsın. 2. eli zayıf aracın ederi düşüktür.
-
Açıkçası bir araştırmam olmadı, lakin bu yazılım işinde rsa bir numara, uygulamayı da 500€ civarı yapacağını tahmin ediyorum, size lazımsa sordurayım oğlumla muhabbetleri var, daha evvel yaptıkları 3,20 kullandım, stage 1 de 280 aldılar, daha sonra stage 2 de 320 ye çıktılar, srage 1 de benim arabayı geçemiyordu ama şimdi eze eze geçiyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Her malın bir alıcısı vardır siz rahat olun, yeter ki araç temiz ve bakımlı olsun, elinde parası olan gelir, bedelini verir ve alır, işin matematiği bu kadar benim için :) Ben zamanında 40 bin tl piyasası olan aracımı 42 bin tl ye satmıştım...
-
Aslında güzel bir takas teklifi geldi dün, bayağı aklımı çeldi ama elektrikli henüz bana uymuyor, kabul etmedim yoksa tam binilecek arabaydı. E tron 55 quatro, tank gibi araba, lakin şarj işi hiç bana göre değil…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X