hayırlı olsun iyi günlerde kullanın.. 2.el değeri yüksek olan otomobillerin alınmak zorunda olduğu bir coğrafyayı paylaşmak ise çok üzücü keyif almak yerine..( |
Cls 350 verdim Alfa Romeo giulia aldım… (25. sayfa)
-
-
her konuda cahil cahil konuşuyorsun banada sportage alım arefesinde açtığım konuya ocak söndürür benzincilerle kanka olursun demiştin ki aracımı aldım gayette memnunum C suv segmentinde gayet tatminkar bir tüketimi var daha C suv araç hakkında bir halt bilmeden ötüyorsun gulia gibi harika bir araç hakkında yorum yapmak sana mı kaldı ? Yolda guiletta görsen guila sanacak bir tipsin boş boş ötme her konuda
-
Elektrikli alınacaksa 600km üstü menziller bakılmali üst fiyat skalasında
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Her hafta sonu sapanca seferim olmasa, sadece şehir içi kullansam sıkıntı olmaz, haftada bir şarj yeter, ama hafta sonu seferim yüzünden en az dört şarj gerekecek, hiç bana göre değil elektrikli araç
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Premium sayılabilecek Renault Megane Sedan yeni motorlarına kavuştu !
-
-
Bugün halit bolkan autoclub test videosunu izledim.
O da fren pedalına değindi, Alfa mühendisleri bu fren olayını neden böyle yapmışlar anlamadım.
Test ettiğimde ilk dikkatimi çeken bu fren pedalı hissiyatı idi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Frenleri güzeldi siz nasıl olumsuz bir his hissettiniz?
-
4 milyona elektrikli alacaksam 2 milyona togg alıp 2 milyona da performanslı bir araba alırım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
A3 Insigniadan iyi direksiyon hissi yeter yazan biri için bence gayet normal cümleler
Değil mi @Moueson
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet fren hissiyatı biraz farklı, ama kesinlikle tedirginlik vermiyor, alışınca aksine çok güven veriyor. Pedala ilk dokunmada ısırma hissi yok…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aynı fikirdeyim. Elektrikliye karşıyım ama bir gün alacak olursam kesinlikle Togg olur…
Not: elektrikli araba benim gözümde traş makinesidir…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Bir sürü arkadaşıma togg aldırdım şimdiye kadar şikayet eden olmadı. Her yer şarj istasyonu zaten artık
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
acele etme togg un akibetini göreceğiz ömrümüz var ise 10 sene sonra togg nerelerde görürsünüz elbette başarılı olsun isterim asla milli ürün düşmanı değilim ama şartlar piyasa herşey ortada şuan çizilen pembe tablolar yönetim ve finans tarafında kapkara birşekilde ne hikmetse böyle yorum yapıca da chp li muhalif yaftası yiyoruz asla hiçbir partinin fanboyu değilim ama gerçekleride söylerim inşallah ömrümüz ve bu forum devam eder 10 sene sonra burayı yine editlerim
-
Bu mesajdan hareketle Togg kötü bir araba, alınmaz mı anlamalıyız?
Yoksa iyi araba ama kötü yönetiliyor mu anlamalıyız?
Yeni doğmuş hiç bir marka hemen kara geçemez…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Togg a sahip çıkılırsa gayet de başarılı olur, neden başarısız olsun ki?
Teslanin kaç kere battığını ne çabuk unuttuk?
Bu forumda chpli muhalif dediğiniz insanlar değil, sosyal faşistler yaftalaniyor
Şekil a:
https://forum.donanimhaber.com/togg-anket--157487015
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fren pedalı hep öyle maalesef. Geçen hafta arkadaştan giulietta kullandım çok korkuttu frene dokununca. Arabayı unutmuşum. Bendeki 159 da böyleydi. Alfa’lar hep böyle.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İtalya’da yaşayınca bu mevzuyu çözdüm. Adamların işçilik takıntısı var. Düz duvar yapacak, oraya bir çentik atmazsa içi rahat etmiyor. O çentiği atacak ki işin düşünce onu bul. Oraya o pirinç kulbu koyacak ki eşini aramak için ona gel. İşçilik bağımlılığı yaratarak hayatta kalıyor herkes. Giulietta gibi bir araç yapıyor, detaya girmese çağ açıp çağ kapatacak. Ama illa italyanlık dürtüyor, göğüste gözlük cebi var, havalandırma var. Sonra o göğüs çatlar tabi. Kapı döşemesini saçma sapan işçilikle dolduruyor, deri döşeme yapıştırıcısına abanıyor, zamanla kendini salıyor. Mis gibi deri koltuk koymuş ama emniyet kemeri sabit? Neden çünkü işçilik yapacak detayı yok.
böyle böyle kaybettiler bizi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar merhaba, öncelikle konu sahibine teşekkür ederim. Konuyu okudum baştan sona. Türkçe kaynaklarda ve medyada arabanın 200 hp rwd versiyonuna ilişkin fazla bilgi kaynağı bulamadım. Bilgisi veya tecrübesi olan yardımcı olabilir mi?. 280 hp 4 çeker versiyonu da çoğunlukla arkadan itiş gibi davranıyormuş ama özellikle esp’nin kapatılamaması ve önlerin duruma göre devreye girmesinden dolayı araç arkadan kaymaya fazla müsade etmiyor. Yol tutuşunu arayan ama yerine göre çıtır yanlayacak alfa arayan biri olarak hangi versiyonu tavsiye edebilirsiniz? Aracın tasarımına hastayım ve kopuk direksiyonlu bmw’ lere alternatif olarak arayıştayım. 200 hplik rwd versiyon hakkında bilgi veya tecrübe sahibi olanların yorumlarını bekliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Giulia'nın en büyük sorunu zaten bu: Esp'nin kapatılamaması. hafif oynamalara müsade var, Q4te limitleri görüp hafifçe geçiyorsun arka geliyor hemen ama şöyle yağmurda karda colin mcrae gibi takılayım olayı yok. Bmw'ler bu konuda çok daha serbest. kapatıyorsun bitiyor.
Limitlerde elektronik ağırlıklı çekiş sistemini anlıyorsun. yani ön-arka arasında aç kapa şeklinde gelip gidiyor gibi geldi bana güç transferi. Audi torsen quattrolar gibi smooth bir güç transferi yok.
Direksiyon sistemi çok çok hızlı ve hassas. Bmw'lere göre üstün ve spor otomobil gibi direksiyonu Giulia'ların. ama yol hissiyatı beklemeyin pek.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X