Şimdi Ara

Çok Acil Yardım. Peugeot 508 mi Citroen C5 mi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
12.382
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar.
    Daha önceleri bikaç başlık açmıştım. Bu başlıklarda SUW tarzı araçlar da vardır. Fakat eşimle beraber bütçemizide üzmeyecek olması münasebetiyle bu 2 araç arasında kaldık.
    Şuanki aracım corolla dizel Satacam yaklaşlık ederi 38-39 bin tl.
    Alacağım araç max 52-53 bin olmalı.
    Senede 15-20 bin yapıyorum. Eşimde kullansın diye otomatik arıyorum. 2 de evladım var. Dolayısıyla sedan ve bagaj hacmi bizim için önemli.Senede 1-2 defa şehir dışı max 1500 km yol yapıyorum Gerisi şehir içi karışık (otoban ve yoğun trafik.)

    siz değerli forum üyelerinin tavsiyeleri benim için belirleyici etken. o yüzden yorum yaparken lütfen objektif olunuz.

    Siz olsanız hangisini alırsınız.
    Citroen C5
    Peugeot 508

    otomotik ve dizel olacak.

    Nedeni nedir.?
    Bu araçları kullandınız mı ?
    Hoşunuza giden veya gitmeyen özellikleri nedir ?
    alacağım araç 2.el. satarken sıkıntı olur mu ?
    otomotik vitesleri DSG gibi sıkıntılımıdır ? (sırf bu yüzden pasat almıyorum)
    D sınıfı bu bütçelerde ve özelliklerde başka araç önerir misiniz nedeni nedir ?







    saygılar.







  • 508 ve c5 aynı kabin farklı iki yana akan çeşmeleri gibidir .. Çoğu şey benzerlik gösterir, kalite aşağı yukarı benzerdir. Ama ve lakin pug 508 daha yeni bir yüz olduğu için ve daha estetik(bence) göründüğü için tercihim o yönde olurdu.. Biraz otomatik vitesi robotizma olduğu için ilk zamanlar garipsersiniz belki ama zamanla alışırsınız. Ama sunu da eklemeliyim son olarak ikisi de sizin isteklerinizi sonuna kadar rahat bir sekil de karşılayacak arabalardir. Şimdiden ne alacaksaniz hayırlı olsun, allah kaza bela vermesin.
  • Ben ikisi arasinda kalsam 508'i secerdim.Motorlari,altyapilari,sanzimanlari zaten ayni ama bence ic,dis tasarimda 508 bir adim onde.Hele o gobegi sabit direksiyonu yok mu C5'in..

    508 her sekilde C5'ten bir adim ondedir,yuzude daha yeni.
  • 508 yeni kAsa daha uygun olur.
  • Yorumunuz için çok teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reallist55

    Yorumunuz için çok teşekkür ederim
    Peki arkadaşlar bu araçları kullanan veya test edenleriniz var mı ?
    Robotize şanzıman nedir ? Cahilliğime verin ilk defa duyuyorum . Hep manuel kullandım bu zaman kadar, çok mu problem yaşarım yada beni hayata küstürür mü :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reallist55

    Peki arkadaşlar bu araçları kullanan veya test edenleriniz var mı ?
    Robotize şanzıman nedir ? Cahilliğime verin ilk defa duyuyorum . Hep manuel kullandım bu zaman kadar, çok mu problem yaşarım yada beni hayata küstürür mü :D

    Yarı otomatik manuel şanzımandır.Bende araç bakıyorum 1 aydır ve bu 2 araç içinde gezdim,dolaştım ve bu şanzımanı test ettim.Bir mekanizma var ve sizin yerinize vites değiştiriyor gibi bir his veriyor.Özellikle 1. viteslerden 2 ye geçerken bunu tamamen hissediyorsunuz.Forumda yazılanlar sonrasında gidip 3008 de test ettim bu şanzımanı ve ciddi anlamda hissettirdiğini gördüm.Konfor ve güncellik bakımından ben olsam 508 i tercih ederdim.Bu şanzımanın artısı yakıt tasarrufu çok yüksek ve bakımları manuel şanzımandan daha uygun.DSG şanzımanın nette binlerce şikayetini görürsünüz ama bunun göremezsiniz.Sadece dediğim gibi sarsıntılıdır biraz. Direksiyon arkasında ki kulaklardan vites geçişlerine müdahale edebiliyorsunuz ve bu sollamalarda ve yokuşta mutlak gerekiyor çünkü araç yığılıyor bizzat 1 hafta önce test ettim.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caglarozy

    quote:

    Orijinalden alıntı: reallist55

    Peki arkadaşlar bu araçları kullanan veya test edenleriniz var mı ?
    Robotize şanzıman nedir ? Cahilliğime verin ilk defa duyuyorum . Hep manuel kullandım bu zaman kadar, çok mu problem yaşarım yada beni hayata küstürür mü :D

    Yarı otomatik manuel şanzımandır.Bende araç bakıyorum 1 aydır ve bu 2 araç içinde gezdim,dolaştım ve bu şanzımanı test ettim.Bir mekanizma var ve sizin yerinize vites değiştiriyor gibi bir his veriyor.Özellikle 1. viteslerden 2 ye geçerken bunu tamamen hissediyorsunuz.Forumda yazılanlar sonrasında gidip 3008 de test ettim bu şanzımanı ve ciddi anlamda hissettirdiğini gördüm.Konfor ve güncellik bakımından ben olsam 508 i tercih ederdim.Bu şanzımanın artısı yakıt tasarrufu çok yüksek ve bakımları manuel şanzımandan daha uygun.DSG şanzımanın nette binlerce şikayetini görürsünüz ama bunun göremezsiniz.Sadece dediğim gibi sarsıntılıdır biraz. Direksiyon arkasında ki kulaklardan vites geçişlerine müdahale edebiliyorsunuz ve bu sollamalarda ve yokuşta mutlak gerekiyor çünkü araç yığılıyor bizzat 1 hafta önce test ettim.

    Alıntıları Göster
    yarı otomatik şanzımanların tamamı 1 den 2 ye gecerken sarsıntılı ve yokuş yukarı bazen anlamsız vites değişimleri yaparlar. bu pejo ve citroene has değildir. size tavsiyem gidin bir citroen pejo bayine 0 araç alacakmış gibi araçları test edin. sürpriz yaşamayın.




  • Pejo 508 bana göre daha yeni bir yüzü ve iç tasarım olarak daha oturaklı geliyor , hele o c5 anormal direksiyonu ama sonuçta ikiside ihtiyaçlarınızı karşılar, bu devirde araba almak kolay değil Allah yardımcınız olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BiceeR01

    Pejo 508 bana göre daha yeni bir yüzü ve iç tasarım olarak daha oturaklı geliyor , hele o c5 anormal direksiyonu ama sonuçta ikiside ihtiyaçlarınızı karşılar, bu devirde araba almak kolay değil Allah yardımcınız olsun
    Evlat sahibi olmak güzel, Allah bağışlasın...

    Citroen C5 hakkında fikrim yok. Sadece dış görünüş itibariyle çabuk eskiyecek bir tasarıma sahip olduğunu düşünüyorum. Ayrıca ön taraf az çok kurtarsa da arkaya doğru gittikçe kabalaşan tasarım çizgilerine sahip olması da bence itici detaylardan... İç tasarımdan bahsetmiyorum bile.

    Peugeot 508 sınıfında gerçekten başarılı bir araç. Özellikle yakıt tüketimi dikkat çekici... Belirttiğiniz fiyat aralığında 508'in Access veya Active modellerini alabilirsiniz. Eğer kararınız 508'den yana olursa biraz daha biriktirip Allure modelini almanızı tavsiye ederim. Zira araç gerçekten dolu bir şekilde geliyor. Maddeler halinde bu aracın artı ve eksi yönlerini sıralayacak olursam;

    + Yakıt tüketimi
    + Sürüş keyfi
    + Donanım
    + Tasarım

    - Sınıfındaki rakiplerine oranla pazar payı düşük
    - Otomatik şanzıman geçişleri biraz sarsıntılı

    +- Performansını beğenmeyenler var. Fakat bana göre bu kasa bir araç için yeterli.

    Alternatif olarak önereceğim model; Passat.

    Şimdiden hayırlı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LNavigator

    Evlat sahibi olmak güzel, Allah bağışlasın...

    Citroen C5 hakkında fikrim yok. Sadece dış görünüş itibariyle çabuk eskiyecek bir tasarıma sahip olduğunu düşünüyorum. Ayrıca ön taraf az çok kurtarsa da arkaya doğru gittikçe kabalaşan tasarım çizgilerine sahip olması da bence itici detaylardan... İç tasarımdan bahsetmiyorum bile.

    Peugeot 508 sınıfında gerçekten başarılı bir araç. Özellikle yakıt tüketimi dikkat çekici... Belirttiğiniz fiyat aralığında 508'in Access veya Active modellerini alabilirsiniz. Eğer kararınız 508'den yana olursa biraz daha biriktirip Allure modelini almanızı tavsiye ederim. Zira araç gerçekten dolu bir şekilde geliyor. Maddeler halinde bu aracın artı ve eksi yönlerini sıralayacak olursam;

    + Yakıt tüketimi
    + Sürüş keyfi
    + Donanım
    + Tasarım

    - Sınıfındaki rakiplerine oranla pazar payı düşük
    - Otomatik şanzıman geçişleri biraz sarsıntılı

    +- Performansını beğenmeyenler var. Fakat bana göre bu kasa bir araç için yeterli.

    Alternatif olarak önereceğim model; Passat.

    Şimdiden hayırlı olsun.

    Alıntıları Göster
    Murat Bey merhabalar,
    Yazınızı okurken otomobil seçiminde yaşadığım düşünce değişimlerimi ve kararsızlıklarımın bir benzerini sizde de gördüm, kendi görüşümü şöyle özetliyeyim;
    Ben de şuan da 2006 model R.Laguna 2.0T otomatik bir araç kullanmaktayım ve aracımı model yenilemek maksadıyla değiştirmek istiyorum.
    Kafamda ilk önceleri Toyota Rav4, Suzuki G.Vitara 1.9dds, Honda CRV, Subaru Forester modellerinden birisi vardı, ancak bütçem itibariyle bu modellerin düşük km ve temizlerine yaklaşık 70bin TL ve üstü ayırmam gerektiği için vazgeçtim. Sonrasında yine D segmenti sedan bir araç bakmaya karar verdim. Tabi bu araçların sıfırları yine en düşük 72bin TL civarından başlıyor. Passat için ağustos sonrası diyorlar ve fiyat garantisi de vermiyorlar. Citroen C5'in artık sıfırı ülkemize getirilmiyor, dolayısıyla gittiğim showroomda aracın sıfırı yerine 2. elini inceleyebildim. Peugeot 508 ise en düşük 94bin TL'den satılıyor.

    Araçlar hakkındaki yorumlarım şu şekilde oldu, citroen c5 2008'den beri piyasada ve güncelliğini yitirdi, muhtemelen kasa değiştirecek, aracın boyu 508'den yaklaşık 10 cm daha uzun olmasına rağmen iç mekan genişliği anlamında 508'in gerisinde. Direksiyon sistemi alışkanlık gerekiyor, ben şahsen çok sevemedim. Koltukları çok rahat ve bej iç döşemesi çok şık. Pug 508 ise klasik bir dizayna sahip, çok daha klas duruyor. direksiyonu ve iç dizaynını hiç yadırgamıyorsunuz. Motorlar zaten Ford-PSA grubundabir çok modelde (focus, cmax, 308, c4 ) kullanılan 1.6 litrelik çok başarılı dizel ünite. Yalnız 508'de 2013 ve sonrasında motor 112bg'den 115bg'e çıkartıldı ve yakıt tüketimi düşürüldü. Araçların ikisinde de start stop sistemi mevcut. Şanzımanlar otomatikleştirilmiş manuel şanzımandır. debriyaj balatası vardır, geçişleri biraz sarsıntılıdır ancak yakıt tüketiminde yüzünüzü güldürür.

    508'i bayide kullanma şansım oldu, benzinli bir araç sonrası ilk izlenimlerim motor biraz sesli çalışıyor, ilk 3 vites geçişleri biraz sarsıntılı, süspansiyon sistemi ne çok sert ne çok yumuşak. Ancak uzun yolda çok keyifli bir araç olacağı yönünde oldu.

    Dolayısıyla kendim için en mantıklı seçimin 2013 model Peugeot 508 1.6hdi Aut6R Access modeli olduğuna karar verdim. Ve arayışlarımı bu yönde devam ettirmekteyim. Size de tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eczbora -- 12 Mayıs 2015; 21:20:25 >




  • LNavigator kullanıcısına yanıt
    İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim

    Pejo beni birtek satarken üzer mi, onda şüpheliyim. Fakat herşeyi çok düşünürsek bu sefer de araç alamıyoruz. O vakit bindiğim arabayı satmamam gerekiyor :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczbora

    Murat Bey merhabalar,
    Yazınızı okurken otomobil seçiminde yaşadığım düşünce değişimlerimi ve kararsızlıklarımın bir benzerini sizde de gördüm, kendi görüşümü şöyle özetliyeyim;
    Ben de şuan da 2006 model R.Laguna 2.0T otomatik bir araç kullanmaktayım ve aracımı model yenilemek maksadıyla değiştirmek istiyorum.
    Kafamda ilk önceleri Toyota Rav4, Suzuki G.Vitara 1.9dds, Honda CRV, Subaru Forester modellerinden birisi vardı, ancak bütçem itibariyle bu modellerin düşük km ve temizlerine yaklaşık 70bin TL ve üstü ayırmam gerektiği için vazgeçtim. Sonrasında yine D segmenti sedan bir araç bakmaya karar verdim. Tabi bu araçların sıfırları yine en düşük 72bin TL civarından başlıyor. Passat için ağustos sonrası diyorlar ve fiyat garantisi de vermiyorlar. Citroen C5'in artık sıfırı ülkemize getirilmiyor, dolayısıyla gittiğim showroomda aracın sıfırı yerine 2. elini inceleyebildim. Peugeot 508 ise en düşük 94bin TL'den satılıyor.

    Araçlar hakkındaki yorumlarım şu şekilde oldu, citroen c5 2008'den beri piyasada ve güncelliğini yitirdi, muhtemelen kasa değiştirecek, aracın boyu 508'den yaklaşık 10 cm daha uzun olmasına rağmen iç mekan genişliği anlamında 508'in gerisinde. Direksiyon sistemi alışkanlık gerekiyor, ben şahsen çok sevemedim. Koltukları çok rahat ve bej iç döşemesi çok şık. Pug 508 ise klasik bir dizayna sahip, çok daha klas duruyor. direksiyonu ve iç dizaynını hiç yadırgamıyorsunuz. Motorlar zaten Ford-PSA grubundabir çok modelde (focus, cmax, 308, c4 ) kullanılan 1.6 litrelik çok başarılı dizel ünite. Yalnız 508'de 2013 ve sonrasında motor 112bg'den 115bg'e çıkartıldı ve yakıt tüketimi düşürüldü. Araçların ikisinde de start stop sistemi mevcut. Şanzımanlar otomatikleştirilmiş manuel şanzımandır. debriyaj balatası vardır, geçişleri biraz sarsıntılıdır ancak yakıt tüketiminde yüzünüzü güldürür.

    508'i bayide kullanma şansım oldu, benzinli bir araç sonrası ilk izlenimlerim motor biraz sesli çalışıyor, ilk 3 vites geçişleri biraz sarsıntılı, süspansiyon sistemi ne çok sert ne çok yumuşak. Ancak uzun yolda çok keyifli bir araç olacağı yönünde oldu.

    Dolayısıyla kendim için en mantıklı seçimin 2013 model Peugeot 508 1.6hdi Aut6R Access modeli olduğuna karar verdim. Ve arayışlarımı bu yönde devam ettirmekteyim. Size de tavsiye ederim.

    Çok açıklayıcı bir okada da yönlendirici bir cevap olmuş.
    Pejo bende de bir adım önde.
    Bi tek 2.elde biraz kuşkum var. Hayırlısı bakalım




  • C5 Yakında kasa değiştirir. O yüzden 2. El de daha da düşer.
  • Dün çekmeköy pejo bayisine gittim. sıfırını inceledim.
    Gerçekten çok dolu bir araçö. Sunroflu fyll bi araçtı.sadece led far yoktu.
    107bin tl fiyatı vardı.
    Test sürüşü yapmak istedim. Bana 2 kmlik otoyolda bi güzergah olduğunu orada test edebileceğimi söylediler. Aracı Yokuştaki performansını nasıl göreceğim yokuş vurmak istiyorum dedim, kabul görmedi.Sadece düz bi yolda gidip U dönüşü yapıp geri gelebileceğim söylendi.
    Adamlar acaba araçlarına mı güvenmiyor? anlamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reallist55

    Dün çekmeköy pejo bayisine gittim. sıfırını inceledim.
    Gerçekten çok dolu bir araçö. Sunroflu fyll bi araçtı.sadece led far yoktu.
    107bin tl fiyatı vardı.
    Test sürüşü yapmak istedim. Bana 2 kmlik otoyolda bi güzergah olduğunu orada test edebileceğimi söylediler. Aracı Yokuştaki performansını nasıl göreceğim yokuş vurmak istiyorum dedim, kabul görmedi.Sadece düz bi yolda gidip U dönüşü yapıp geri gelebileceğim söylendi.
    Adamlar acaba araçlarına mı güvenmiyor? anlamadım

    Peugeot bayileri showroom'larında genelde 508'in aksesuarı bol olan Allure ve Active modellerini sergiliyorlar, Ankara'da Göral pejoda Access modelini inceleyebildim. Araca beyaz rengi için 92bin lira fiyat teklifi veriyorlar. Aynı aracın 2 yaş max 25bin km'deki emsalleri 60bin TL bandında, dolayısıyla aracı sıfır alıp %30 oranında değer kaybetmesi çok ta mantıklı değil. Aynı araç bir passat olsa 2. eli ile sıfırı arasında neredeyse hiç fark yok. Dolayısıyla kendi adıma 2. el temiz bir 508 aramaya devam diyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczbora

    quote:

    Orijinalden alıntı: reallist55

    Dün çekmeköy pejo bayisine gittim. sıfırını inceledim.
    Gerçekten çok dolu bir araçö. Sunroflu fyll bi araçtı.sadece led far yoktu.
    107bin tl fiyatı vardı.
    Test sürüşü yapmak istedim. Bana 2 kmlik otoyolda bi güzergah olduğunu orada test edebileceğimi söylediler. Aracı Yokuştaki performansını nasıl göreceğim yokuş vurmak istiyorum dedim, kabul görmedi.Sadece düz bi yolda gidip U dönüşü yapıp geri gelebileceğim söylendi.
    Adamlar acaba araçlarına mı güvenmiyor? anlamadım

    Peugeot bayileri showroom'larında genelde 508'in aksesuarı bol olan Allure ve Active modellerini sergiliyorlar, Ankara'da Göral pejoda Access modelini inceleyebildim. Araca beyaz rengi için 92bin lira fiyat teklifi veriyorlar. Aynı aracın 2 yaş max 25bin km'deki emsalleri 60bin TL bandında, dolayısıyla aracı sıfır alıp %30 oranında değer kaybetmesi çok ta mantıklı değil. Aynı araç bir passat olsa 2. eli ile sıfırı arasında neredeyse hiç fark yok. Dolayısıyla kendi adıma 2. el temiz bir 508 aramaya devam diyorum.

    Bahsettiğiniz 2-3 yaşındaki araçlar zaten satıldığı sene 70-80 aralığında idi. Yoksa dün 100 e satılan araç bugün o fiyata düştü diye bir durum yok. Yanıltıcı bilgi olmuş biraz. Lakin 2. elde o fiyatlara alınabilecek en mantıklı araçtır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahas

    quote:

    Orijinalden alıntı: eczbora

    quote:

    Orijinalden alıntı: reallist55

    Dün çekmeköy pejo bayisine gittim. sıfırını inceledim.
    Gerçekten çok dolu bir araçö. Sunroflu fyll bi araçtı.sadece led far yoktu.
    107bin tl fiyatı vardı.
    Test sürüşü yapmak istedim. Bana 2 kmlik otoyolda bi güzergah olduğunu orada test edebileceğimi söylediler. Aracı Yokuştaki performansını nasıl göreceğim yokuş vurmak istiyorum dedim, kabul görmedi.Sadece düz bi yolda gidip U dönüşü yapıp geri gelebileceğim söylendi.
    Adamlar acaba araçlarına mı güvenmiyor? anlamadım

    Peugeot bayileri showroom'larında genelde 508'in aksesuarı bol olan Allure ve Active modellerini sergiliyorlar, Ankara'da Göral pejoda Access modelini inceleyebildim. Araca beyaz rengi için 92bin lira fiyat teklifi veriyorlar. Aynı aracın 2 yaş max 25bin km'deki emsalleri 60bin TL bandında, dolayısıyla aracı sıfır alıp %30 oranında değer kaybetmesi çok ta mantıklı değil. Aynı araç bir passat olsa 2. eli ile sıfırı arasında neredeyse hiç fark yok. Dolayısıyla kendi adıma 2. el temiz bir 508 aramaya devam diyorum.

    Bahsettiğiniz 2-3 yaşındaki araçlar zaten satıldığı sene 70-80 aralığında idi. Yoksa dün 100 e satılan araç bugün o fiyata düştü diye bir durum yok. Yanıltıcı bilgi olmuş biraz. Lakin 2. elde o fiyatlara alınabilecek en mantıklı araçtır.

    Alıntıları Göster
    Ben tercihimi 508'den yana kullanırdım sağladığı konfor ve yakıt ekonomisini düşünerek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caglarozy

    quote:

    Orijinalden alıntı: reallist55

    Peki arkadaşlar bu araçları kullanan veya test edenleriniz var mı ?
    Robotize şanzıman nedir ? Cahilliğime verin ilk defa duyuyorum . Hep manuel kullandım bu zaman kadar, çok mu problem yaşarım yada beni hayata küstürür mü :D

    Yarı otomatik manuel şanzımandır.Bende araç bakıyorum 1 aydır ve bu 2 araç içinde gezdim,dolaştım ve bu şanzımanı test ettim.Bir mekanizma var ve sizin yerinize vites değiştiriyor gibi bir his veriyor.Özellikle 1. viteslerden 2 ye geçerken bunu tamamen hissediyorsunuz.Forumda yazılanlar sonrasında gidip 3008 de test ettim bu şanzımanı ve ciddi anlamda hissettirdiğini gördüm.Konfor ve güncellik bakımından ben olsam 508 i tercih ederdim.Bu şanzımanın artısı yakıt tasarrufu çok yüksek ve bakımları manuel şanzımandan daha uygun.DSG şanzımanın nette binlerce şikayetini görürsünüz ama bunun göremezsiniz.Sadece dediğim gibi sarsıntılıdır biraz. Direksiyon arkasında ki kulaklardan vites geçişlerine müdahale edebiliyorsunuz ve bu sollamalarda ve yokuşta mutlak gerekiyor çünkü araç yığılıyor bizzat 1 hafta önce test ettim.

    Merhaba, Yourumunuza acizane bir anekdot düşmek istiyorum.

    Hali hazırda 54000km'dir 6 ileri MCP şanzıanlı araç kullanıyorum (5008, 3008, picasso, c4 vb modellerdeki)
    Bundan önce de
    70000 km Getrag yapımı 6 ileri AMT (mitsubishi)
    Onun öncesinde 5000 km 5 ileri Easytronic (Opel Corsa)

    kulanmış biri olarak arıca DSG ve CVT şanzımanı da test etmiş biri olarak.

    Tek kavrama robotize şanzımanlar içinde en iyisi MCP diyebilirim.

    Test ettiğinizde yığılma yaşamanızın en büyük sebebi bu robotize şanzımanların sürücünün tepkilerini öğrenmesi yatar. Örneğin siz benim eşimden sonra benim arabaya binerseniz gaz pedalına dokunduğundan yerinden fırlayan bir araçla karşılaşırsınız.. Çünkü eşimin ayağının ayarı yok.. Bol gaza basar.. Bol fren yapar..

    Böyle olunca araç vitesleri geç geçirir.. Vitesleri de hissedersiniz..

    Oysa ben kullandıktan sonra aracı kullansanız 2-3-4-5-6. viteslerde vites geçişini hissetmeniz gerçekten zor.. Bunu VW Caddy 1.9 TDI DSG kullanan arkadaşıma da onaylattım.

    1 den 2ye geçerken ise devir aralığı kısa olduğu için tecrübesiz kişiler daha çok sarsabilir ona birşey diyemem.

    MCP de 3-4-5-6. viteslerde vites geçişini hissetmek için nasıl dikkat ediyorsanız, DSG'de de dikkat edildiğinde pekala vites geçişleri hissediliyor. Ayrıca yokuş yukarı yada aşağı sapıttığı da oluyor.


    Son olarak bir aracın şanzımanı 6-7 yıl, 129bin km saat gibi çalışıyorsa.. ne yağı, ne kavraması değişmiyorsa.. Tebrik etmek gerek diyorum.

    Ne easytronic
    Ne ünlü alman Getrag yapımı AMT
    Ne Toyota'nın M/M şanzımanı
    Ne de DSG (

    Bu km'lere kolay kolay bakımsız,masrafsız ulaşamıyor..




  • tabiki 508...
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.