Şimdi Ara

Concorde kanatlarının içi ençok 85 m3 fakat 122 m3 yakıt alıyor? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
206
Cevap
2
Favori
1.805
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt
    çok da bilemiyorum ,her şeyin altında birşey aramaya gerek yok sanırım. internette fotograflar mevcut

    www.gettyimages.fr
    452 Crash Of Concorde Stock Photos, High-Res Pictures, and Images - Getty Images
    https://www.gettyimages.fr/photos/crash-of-concorde

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vezir kullanıcısına yanıt
    Concorde kazası olmadan haftalar önce Concorde'un düşeceği bölge belirlenmişti.

    Concorde parçaları çamura bulandı, parçaların arasına bitki parçaları sokulup bölgeye bırakıldı.

    Olayın olduğu sırada kalkışlar yasaklanıp, pistte kamyon ile pistin üzerine kurum döküldü, Concorde'un arkasındaki dumanlar pistte öyle yoğun kurum bırakmaz, orada falso vermişler.

    Düştüğü yerde parçalar 10km yüksekten düşmüş gibi paramparça fakat 100 metre yüksekten düşen uçak öyle parçalanmaz. Cunku o bölgeye parça parça taşıdılar.

    Concorde ya Paris - NYC ya Londra - NYC arası uçan vakti dar parası bol kişiler için düzenlenen uçuşlarıyla bilinir. Burada Concorde tatil amaçlı egzotik bir bölgeye uçuyor!

    100 yolcu 9 uçak personeli olmak üzere 109 kişi ölüyor. Bu 109 kişi için sahte kimlikler düzenlendi, hepsi ölmüş gibi gösterildi.

    Uçağın pistte kalkış anı fotografı montaj. Bir tek foto? O anda fotograf cekebilen biri orada ne yapıyordu? Hadi o kişi orada olsun, neden tek foto neden çekti? Birkaç tane daha çekmedi? Cunku uçak biraz daha uçup, kamera alttan çekecekti alttan çekilmiş fotografı ayarlamak zor olacaktı, o yüzden düzenlemesi en kolay perspektiften tek fotograf ayarlayıp manşetlerde kullandılar.

    Bu kaza senaryosuna magazin katmayı da ihmal etmemişler. Günter Pfitzmann adında Alman aktör o uçuşa bilet almış, fakat kalp sorunu nedeniyle son anda gitmemiş. Bence bu olay, magazin basın tarafından, kaza senaryosunu ayarlayan ekiptenb bagımsız olarak ayarlandı. Adama dediler ki, seni bu uçuşa katılacakmış gibi göstereceğiz, karşılığında şu kadar para vereceğiz dediler, öyle ayarladılar.

    Tüm bu senaryo dünya kamuoyuna yutturulduktan sonra Fransa'da mahkeme düzenlendi ki Concorde'un uçuşları jüri oybirliğiyle mahkeme kararıyla yasaklanmış gibi görünsün diye oysa ki Concorde'un uçuştan kaldırılması çoktan planlanmıştı. O davaya katılacak hakim avukatlara bu dava için kim bilir ne paralar ödenmiştir.


    Concorde kanatlarının içi ençok 85 m3 fakat 122 m3 yakıt alıyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkandinçay

    Concorde kazası olmadan haftalar önce Concorde'un düşeceği bölge belirlenmişti.

    Concorde parçaları çamura bulandı, parçaların arasına bitki parçaları sokulup bölgeye bırakıldı.

    Olayın olduğu sırada kalkışlar yasaklanıp, pistte kamyon ile pistin üzerine kurum döküldü, Concorde'un arkasındaki dumanlar pistte öyle yoğun kurum bırakmaz, orada falso vermişler.

    Düştüğü yerde parçalar 10km yüksekten düşmüş gibi paramparça fakat 100 metre yüksekten düşen uçak öyle parçalanmaz. Cunku o bölgeye parça parça taşıdılar.

    Concorde ya Paris - NYC ya Londra - NYC arası uçan vakti dar parası bol kişiler için düzenlenen uçuşlarıyla bilinir. Burada Concorde tatil amaçlı egzotik bir bölgeye uçuyor!

    100 yolcu 9 uçak personeli olmak üzere 109 kişi ölüyor. Bu 109 kişi için sahte kimlikler düzenlendi, hepsi ölmüş gibi gösterildi.

    Uçağın pistte kalkış anı fotografı montaj. Bir tek foto? O anda fotograf cekebilen biri orada ne yapıyordu? Hadi o kişi orada olsun, neden tek foto neden çekti? Birkaç tane daha çekmedi? Cunku uçak biraz daha uçup, kamera alttan çekecekti alttan çekilmiş fotografı ayarlamak zor olacaktı, o yüzden düzenlemesi en kolay perspektiften tek fotograf ayarlayıp manşetlerde kullandılar.

    Bu kaza senaryosuna magazin katmayı da ihmal etmemişler. Günter Pfitzmann adında Alman aktör o uçuşa bilet almış, fakat kalp sorunu nedeniyle son anda gitmemiş. Bence bu olay, magazin basın tarafından, kaza senaryosunu ayarlayan ekiptenb bagımsız olarak ayarlandı. Adama dediler ki, seni bu uçuşa katılacakmış gibi göstereceğiz, karşılığında şu kadar para vereceğiz dediler, öyle ayarladılar.

    Tüm bu senaryo dünya kamuoyuna yutturulduktan sonra Fransa'da mahkeme düzenlendi ki Concorde'un uçuşları jüri oybirliğiyle mahkeme kararıyla yasaklanmış gibi görünsün diye oysa ki Concorde'un uçuştan kaldırılması çoktan planlanmıştı. O davaya katılacak hakim avukatlara bu dava için kim bilir ne paralar ödenmiştir.


    Doğru olabilir 9/11 uçaklarını incelersen daha da büyük senaryolar görebilirsiniz ,malezya uçağı halen bulunamadı ,buhar mı oldu yani ...

    Dünya'ya senaryo çok olay var arkasındaki güçler de ortada yok maalesef

    Büyük senaryo ise ilk çağlar,taş devri konusu senaryosunda, incelerseniz daha eskide büyük uygarlıklar varken birdenbire taş devrine mi geçiyorlar .Hani hep teknoloji ileriye gidiyordu...

    MÖ 50.000 hatta 100.000 öncesine ait kalıntılar var ama tarih kitapları başka bir senaryo anlatıyor .

    son söz ,

    Aslında tüm hayatınız da bir senaryodan ibaret olabilir ,bu konuyu araştırısanız tüm bildikleriniz değişebilir ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 25 Kasım 2024; 13:7:54 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • vezir kullanıcısına yanıt
    Concorde kazası gerçekten oldu demek için ironi amaçlı mı yoksa Concorde kazası senaryo olabilir demek için destek amaçlı mı

    9/11 Malezya, Taş Devri, Hayat Senaryosu vs. başka olayları konuya karıştırdınız ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt
    Gerçeği bilemeyiz , ama senaryo benzer kazalar çok demek istedim.

    9/11 saldırısında düştüğü ifade edilen radarda görülen bir uçak hakkında da benzer iddialar var ,kaza yeri kayıtları düzmece .Pentagon a saldırı olduğu ifade edilmiş idi .

    aynı şekilde ikiz kulelerin yıkılması da aynı senaryonun izlerini taşıdığı ,ideal bir kontrollu yıkılma olduğu belgeselerde işlendi .Belki izlemişinizdir diye detaya girmedim
    bakınız Michael Moore



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 25 Kasım 2024; 20:18:24 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vezir kullanıcısına yanıt
    9/11 olayıyla ilgilil senaryo haberlerini tabi ki cok gördüm fakat çok izlemedim.

    benim iddia 9/11den daha derine giriyor. 9/11de uçak kanatlarının içinde yakıt olup olmadığı konuşulmuyor bile.

    benim iddiayı doğru kabul edersek ikiz kulelerin uçak yakıt yıkılması olanaksız, cunku o uçaklar gerçek olsa bile kanatlarında yakıt yoktu

    bu durumda o kuleler tabi ki önceden planlanmış şekilde yıkılmış olmalı.

    jet uçak kanatlarında yakıt olmaması, 25.Temmuz. 2000 Concorde kazası, 9/11 olayında ortak tema yakıt.

    Boeing 737-800 Next Generation (burada Askeri versiyonu olan E7 Wedgetail görülüyor) kanatlarının altından yakın çekim.

    Kanadın önden arkadan yarısı, mekanik aksam oldugunu görmek için cetvelle ölçmeye, CAD çizimine gerek yok sanırım.

    Concorde kanatlarının içi ençok 85 m3 fakat 122 m3 yakıt alıyor?

    Wikipedia'da
    en.wikipedia.org
    Boeing 737 Next Generation - Wikipedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_737_Next_Generation
    makalesinde 737-800 yakıt kapasitesi 26 ton = 34.34 m3 geçiyor

    Yani şuradaki yarım porsiyon kanadın içindeki boşluklarda 17 m3 sıvı yakıt deposu var deniliyor. Olup olmadığı er geç ortaya çıkacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkandinçay

    9/11 olayıyla ilgilil senaryo haberlerini tabi ki cok gördüm fakat çok izlemedim.

    benim iddia 9/11den daha derine giriyor. 9/11de uçak kanatlarının içinde yakıt olup olmadığı konuşulmuyor bile.

    benim iddiayı doğru kabul edersek ikiz kulelerin uçak yakıt yıkılması olanaksız, cunku o uçaklar gerçek olsa bile kanatlarında yakıt yoktu

    bu durumda o kuleler tabi ki önceden planlanmış şekilde yıkılmış olmalı.

    jet uçak kanatlarında yakıt olmaması, 25.Temmuz. 2000 Concorde kazası, 9/11 olayında ortak tema yakıt.

    Boeing 737-800 Next Generation (burada Askeri versiyonu olan E7 Wedgetail görülüyor) kanatlarının altından yakın çekim.

    Kanadın önden arkadan yarısı, mekanik aksam oldugunu görmek için cetvelle ölçmeye, CAD çizimine gerek yok sanırım.



    Wikipedia'dahttps://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_737_Next_Generation makalesinde 737-800 yakıt kapasitesi 26 ton = 34.34 m3 geçiyor

    Yani şuradaki yarım porsiyon kanadın içindeki boşluklarda 17 m3 sıvı yakıt deposu var deniliyor. Olup olmadığı er geç ortaya çıkacak.
    binalar uçak çarpması nedeniyle değil ,kontrollü bir şekilde patlayıcılarla bina patlatılarak yıkıldığı iddia ediliyor micheal moore belgeselinde ,belgeseli bulup izleyiniz

    ancak hiçbir uçak yakıtsız uçamaz ,bu konu değişmez .

    Az yakıt çok yakıt konusu başka ,yakıtsız jet motorunun çalışması iddiası başka birşey .

    sizin hiçbir çabanız da bu sonucu değiştiremiyecektir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 25 Kasım 2024; 23:38:57 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • vezir kullanıcısına yanıt
    O olayda binaların ikisinin de aynı şekilde yıkılması biraz ilginç. Bir anormallik var. Olayı araştırabilirsem altından değişik şeyler çıkacak gibi.

    "ancak hiçbir uçak yakıtsız uçamaz, bu konu değişmez" dediğiniz kısım tartışılır.

    Uçağın yakıtsız uçmasına gelmeden önce, uçak kanatlarında yakıtın varlığını şüphe götürmez biçimde görebilmeliyiz.

    Örneğin Moskova'da 15 Ağustos 2019'da kalkıştan hemen sonra mısır tarlasına düşen Airbus A321, yakıy kapasitesi 30 m3.

    Kalkış full depo olduğuna göre her bir kanatta 15 m3 yakıt ile yere çarptığında 15 ton ağırlık ile o kanatların az veya çok bir parçalanması beklenirdi.

    Kanat içinde onbinlerce punto kaynaktan birinin kopup yakıt sızdırması beklenirdi. Hiçbiri olmadı.

    Tek damla yakıt görülmedi bu olayda. Ne sızdırmaz kanatlarmış bunlar böyle.


    Concorde kanatlarının içi ençok 85 m3 fakat 122 m3 yakıt alıyor?

    Concorde kanatlarının içi ençok 85 m3 fakat 122 m3 yakıt alıyor?

    Concorde kanatlarının içi ençok 85 m3 fakat 122 m3 yakıt alıyor?

    Concorde kanatlarının içi ençok 85 m3 fakat 122 m3 yakıt alıyor?
    Concorde kanatlarının içi ençok 85 m3 fakat 122 m3 yakıt alıyor?

    Dün sabah Litvanya Vilnius havalimanına iniş yaparken düşen Boeing 737-400, düştükten sonra çok kısa süreyle birkaç yangın görüldü fakat kısa sürede kendi kendine söndü.

    O yangınlar kanatlardaki yakıttan mı oluştu? Değil.

    https://www.reuters.com/business/aerospace-defense/dhl-cargo-plane-crashes-near-vilnius-airport-2024-11-25

    haberinde "several fires caused by incendiary devices hidden in parcels" diyor yani "kargodaki yanıcı cihazlar" dan kaynaklı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt
    quote:

    O olayda binaların ikisinin de aynı şekilde yıkılması biraz ilginç. Bir anormallik var. Olayı araştırabilirsem altından değişik şeyler çıkacak gibi.


    tr.m.wikipedia.org
    11 Eylül saldırıları ile ilgili komplo teorileri - Vikipedi
    https://tr.m.wikipedia.org/wiki/11_Eyl%C3%BCl_sald%C4%B1r%C4%B1lar%C4%B1_ile_ilgili_komplo_teorileri



    tr.m.wikipedia.org
    Loose Change - Vikipedi
    https://tr.m.wikipedia.org/wiki/Loose_Change

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • vezir kullanıcısına yanıt
    Loose Change filmini ilk kez duydum. Dolayısıyla hiç izlemedim.

    9/11 olayında uçaklar binanın içinde bomba gibi patlıyor. Kerosen bir tür benzin olarak aniden harlayabilir fakat kolay kolay patlamaz.

    Kanatlardaki şu yakıtın yandığını bir türlü göremedik ki. Hep görünmeyen yerlerde yanıyor o kanatlardaki yakıt.

    Concorde olayında da öyle oldu.

    9/11 de o dev kuleler ancak binaya önceden yerleştirilmiş bir düzenek ile öyle göçebiir. Hiç mi imha videosu izlemedik?

    Köprü iskeletinde bile onlarca bölgeye bomba koyup imha ediyorlar, dev gökdelenin öyle göçebilmesi için imha düzeneği kullanılmış olmalı

    ki bu da olayın baştan bir düzmece olduğunu gösterir.

    Dün Litvanya Vilnius 'ta gerçekleşen Boeing 737 kargo jet uçağı kazasında da bir tuhaflık var. Uçak havada iken patlamaya başlıyor ! Videoda bu görülüyor

    Olay tam da gece gerçekleşiyor ne yazık ki.

    Bu olaylarda hep görüşü engelleyecek bir faktör oluyor. 9/11 de bina içi, Concorde'ta kameralar çekemedi, Vilnius'ta da olay gece gerçekleşti.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt
    Konu bir görsel şölen idi ve gerçekler için uzun süre yapısal uzmanların görüşleri geciktirildi .

    Ekte çıkan rapor yer alıyor ve kontrollü yıkım videosu izleyen herkes binanın nasıl çöktüğünü görece olarak bilir .Büyük senaryolar büyük hazırlık gerektirir ,bu konuda çokça bilgi mevcuttur .
    https://www.europhysicsnews.org/articles/epn/pdf/2016/04/epn2016474p21.pdf


    şahsen olayların olmasından 3-4 hafta önce ağustos 2001 de o bölgedeydim,hatta binanın devasa muhteşem görünüşü de varlığında her turisti etkilerdi ,ben bir köşesini bile 20 dakikada dolaşabilmiştim .Döndükten sonra böyle bir olayı televizyondan izlediğimde bu bina bir uçak kazası ile yıkılamaz görüşündeydim .Hatta belki ciddi patlayıcı roket ile vurulsa bile yıkılamaz görüşündeyim .Tek istisnası bunker tarzı sığınak yıkan bombalar yıkabilirdi ,zaten kontrollü yıkım da yerleştirilen patlayıcılar binanın taşıyıcı elemanlarına ve hangi yöne devrilmesi öngörülüyorsa ona göre hassas hesap ile yerleştirilir ki çevresine zarar vermesin .Neyse ki eylülde Türkiye'de idim ,tesadüfleri hiç sevmem .

    Artık ne planlandı ise amaçlarına ulaştılar ama 2007 krizini engelleyemediler ,benzer şekilde daha büyük kriz kapıda buna da ne serinaryo yapacaklarını şaşırdılar ,rusyayı fişekliyorlar ama seçim istedikleri gibi bitmedi maalesef.

    Şimdi sıradaki senaryoları ne olacak derken güneş patlamaları senaryosu ile ikide bir haber atıyorkar ortaya ,korkarım ki son çare uzaylı istilası senaryosu sıraya alınmış gibi görünüyor .Ne yaparlarsa yapsınlar finansal açıdan ÇÖKÜŞ engellenemeyecek ve sonuçları çok ağır dünya siyaset etkileyecek bir zaman periodunu tarih kitaolarında yapacaktır .Şavaş işi ,bu senaryonun tetikçisi mi sonucu mu olacak ,yaşayarak hep beraber maalesef göreceğiz .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 27 Kasım 2024; 9:46:14 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • vezir kullanıcısına yanıt
    Linkteki dokümanda 4 kıdemli mühendis-mimar o çelik binalar bir uçak çarpması ile yıkılamaz diyor, özetle.

    Ancak tüm dünya o binaların uçak çarpmasıya yıkıldığına inanıyor. Fakat siz uçak çarpmasıyla olabileceğine inanmıyorsunuz ki o açıdan hemfikiriz.

    İnanmak derken anlatım gereği söyledim yoksa ben inanmaktan değil, bilmekten yanayım.

    9/11 de uçaklar bina içinde tamamen yanıp kül olduğu için arkasında delil bırakmadı. İyi düşünülmüş bir senaryo.

    Boeing 767 binaya girdi, içerde "güyya" uçak yakıtı yanıyor. Helikopter binanın etrafında çekim yapıyor.

    O helikopter 767'nin binaya girdiği yerden zoom yaparak uçağı görüntülese, paramparça kanatları görebilseydik fakat göremedik.

    Bak nereye bağlayacağım. Daha 2 gün önce (25.kasım.2024) Litvanya Vilnius'ta düşen Boeing 737'nin de, düşme sonrası kanatları görüntülenmedi.

    Olayın üzerinden 2 gün geçti, Google görsellerde baktım, bir "aerial photo" var mı diye yok. Olay sonrası gündüz vakti bir drone ile o 737'nin gövdesi, kanatları yukardan neden çekilmez?

    Olay sonrası bir tek, bir evin bahçesinde bulunan bir uçak jet motorunu görebildik. Uçağın gövdesi, kanatları yok!

    9/11 de binaya giren Boeing 767'nin de sadece yere düşen motorunu görebilmiştik. Tesadüf mü?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt
    Bina komple yıkıldığı için herşey eriyip beton ve çelik içine kaynamıştır.

    uçak kazası olmuştur ancak binanın yıkılması konusu başka bir şekilde kontrollü yıkım ile olabileceği düşünülüyor. Aksi takdirde bina aşağıdan yukarıya doğru yıkılması gerekliydi .Belgesellerde bulabilirseniz alt katlardaki patlamalar görülebiliyor. Belki de uçak çarpması ile birlikte bina içine depolanmış yakıtlar da ateşlenmiş olabilir .Kerosen yandığı görülüyor ama uçak içinde mi yoksa bina içinde mi bulunan yakıt belli değil.

    Kanatlardaki yakıt bitmiş de olsa okyanus aşırı mesafeden gelen uçak içinde bu kadar fazla yakıt bulunması ancak önceden planlanmış bir operasyon dahilinde olabilir.

    yangın konusu değil ancak binanın çöküşü tamamen kurgu gibi duruyor tabii ki bugün arkasından gelişen olayları bildiğimiz için senaryo olduğu daha net anlaşılmaktadır .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 28 Kasım 2024; 8:55:48 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • vezir kullanıcısına yanıt
    9/11 konu ise ben de oradan ilerleyeyim o zaman.

    O binalar sadece yıkılmıyor aynı zamanda toza dönüşüyor. Binanın her yanına 10bin tane bomba konulsa bile o şekilde yıkılmaz orada başka bir sistem var.

    Binanın altından yukarı doğru sanki bir nehir akıyormuşcasına binayı toza dönüştürüyor.

    Toza dönüşüm en alttan başladığı için binanın üstü aşağı doğru iniyor.

    Bu durumda binanın temelinde binayı toza dönüştürebilen bir düzenek yerleştirilmiş olmalı.

    Ancak milyarlarca insan binanın en üst katlarına odaklandığı için, binanın üstten aşağı yük bindirmesi nedeniyle yıkıldığını düşünüyor.

    Şimdi bunu milyarlarca insana anlatamazsın. Birini kolundan çekip "şşt, o binalar uçak çarpmasıyla değil, binanın temeline yerleştirilmiş toz edici özel bombalar ateşlenerek yıkıldı" desen dediğini anlamaz, anlasa bile inanmaz.

    Bu benim iddia ile şu açıdan benzerlik taşıyor: Birini kolundan çekip "şşt, o jet uçaklarının kanatları içinde onlarca ton sıvı yakıt yok" desem dediğimi anlar fakat inanmaz.

    Bu arada "okyanus aşırı mesafeden gelen uçak içinde bu kadar fazla yakıt bulunması" derken 9/11'deki uçakları kastediyorsanız o uçaklar Boston'dan gelmedi mi? NY-Boston arası 220 mil yani uçak için çok yakın bir konum Bu durumda uçağın kanatlarında NY'ta o kadar fazla yakıt olması normal.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt
    Kalkış noktaları aklımda yanlış kalmış ,uçakların hepsi USA doğu kıyılarından havalanmış

    siyasi komplo konusu oldukça fazla işlenen bir konu bu noktalar asıl neden konusunda bizlere fikir verebilir

    Teknik kısmında ise kalıntılar arasında termit bulunduğu ifade eden raporlar var , bunların karşı açıklamalar da mevcut ama ufo gördüm diyen gözlemciye ,yapılan açıklamalar gibi havada kalan açıklamalar bunlar

    rapor aşağıdadır

    https://www.researchgate.net/publication/228660396_Active_Thermitic_Material_Discovered_in_Dust_from_the_911_World_Trade_Center_Catastrophe



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 28 Kasım 2024; 15:9:24 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Bu benim iddia ile şu açıdan benzerlik taşıyor: Birini kolundan çekip "şşt, o jet uçaklarının kanatları içinde onlarca ton sıvı yakıt yok" desem dediğimi anlar fakat inanmaz.


    Bu konu tek soru var ,cevabı da bence sizde yok .

    Peki uçaklar nasıl havalanıyor ,irtifa kazanıyor ve binlerce mil gidiyor !!!


    Havanın içindeki yakıt açıklaması bu yüzyıla ait olabilecek derinlikte bir konu değildir

    Çünkü spectrometreler her elementi yüzdesi dahil olmak üzere bugun için tespit edebiliyor .Sıkıştırılmış hava bile olsa her şey ispat edilebilir .Pratik olarak bunlar mümkündür .

    Birçok alt detay da var ,tekrar sormaya bile gerek duymuyorum ama haturlatma yapayım ,tekrar etmemeniz için

    uçaklara yüklenen tonlarca yakıt nerede harcanıyor ?

    uçaklar eksoz olarak karbon ve yanmış yakıt püskürtüyor ,hadi teknik olarak kabul etmiyorsunuz ,burnunuz da çıkan yanmış yakıtın kokusunu pistte alamıyor mu?Her uçağa aprondan inilip binilmiyor ,birçok küçük pistte kalkan uçak arkasından eksoz kokusunu rahatlıkla alabilirsiniz .

    Madem uçaklarsa yakıt yok ,o zaman yere inip kaza anında alev almasının sebebi nedir ,kontrollü patlatma mı !

    Küçük uçaklar neden okyanus aşırı menzile gidemiyor ,neden daha çok yakıt alabilecek uçaklar bu menzillere veriliyor .

    80 günde devri alem balonla yapılabilirken neden uçaklar Avustralya kıtasına Avrupa'dan küçük uçaklar ile uçamamaktadırlar .

    Onların önündeki teknik engel nedir ki büyük tip fazla yakıt alabilen uçaklar veriliyor vs vs



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 28 Kasım 2024; 15:40:28 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • vezir kullanıcısına yanıt
    Şimdi 1096 sayfalık 9/11thology adlı bir PDF indirdim. 9/11'de Termal etkili bomba kullanıldıgını iddia ediyor. Bence o çok daha mantıklı.

    Termit bomba binaların etrafındaki otomobillerin durduğu yerde yanmasına yol açamaz.

    Termit bomba buna yol açar mı?

    Concorde kanatlarının içi ençok 85 m3 fakat 122 m3 yakıt alıyor?

    Bu sayfayı 9/11thology PDF'sinden alıntıladım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • vezir kullanıcısına yanıt
    En son ne zaman havalimanı pistine çıkıp Boeing 737 motorlarından çıkan havayı teneffüs ettin? Havalimanı müdüründen izin alıp pistte kalkış yapan uçakların arkasında havayı kim koklayabilir?

    Cıkan o hava öncelikle sıcak bir hava. Karbon kokması ise 2 sebepten olabilir:

    1- Plasebo etkisi yani insanlar benzin / kerosen yandığını düşündüğü için yanık benzin / kerosen kokusu bekledikleri için
    2- Belki uçaklara kalkışta / inişte motorun yanma odasına kerosen veriyor olabilirler. Hani şu yakıt tankerleri dolaşıyor ya, onların doldurduğu birkaç yüz kg kerosen, sırf bu iş için kullanılıyor olabilir, uçaklarda bu amaç için birkaç yüz litrelik bir yakıt deposu gerçekten olabilir.

    "Madem uçaklarda yakıt yok, o zaman yere inip kaza anında alev almasının sebebi nedir, kontrollü patlatma mı?" Kanatların yandığı pek görülen şey değil. Gövde / kokpit yanıyor o da üstten. O da "kontrollü yangın" olabilir. Kanatlar alev almıyor. 9/11 'de güya kanatlar alev aldı fakat onu gözle göremedik, bina içinde kanatların alev aldıgını varsaydık.

    Öteki sorularınızın çoğu, baştaki ana iddianın (kanatlarda yakıt olması) doğru olduğu varsayımına dayalı. Örneğin "Küçük uçaklar neden okyanus aşırı menzile gidemiyor, neden daha çok yakıt alabilecek uçaklar bu menzillere veriliyor." da " daha çok yakıt alabilecek uçaklar" demişsiniz fakat ben zaten kanatların (pistte karbon yanığı gösterme, vs amaçlar için olan dışında) yakıt almadığını iddia ediyorum, o yüzden bu soru mantıksız. "Neden büyük tip fazla yakıt alabilen uçaklar veriliyor?" sorusu da aynı sebepten dolayı mantıksız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkandinçay

    Şimdi 1096 sayfalık 9/11thology adlı bir PDF indirdim. 9/11'de Termal etkili bomba kullanıldıgını iddia ediyor. Bence o çok daha mantıklı.

    Termit bomba binaların etrafındaki otomobillerin durduğu yerde yanmasına yol açamaz.

    Termit bomba buna yol açar mı?



    Bu sayfayı 9/11thology PDF'sinden alıntıladım.
    Termit bomba çelik kolonları ani olarak eritme için kullanılabilir ,uçaktaki yakıt bu derecelere çıkıp kolonları eritme durumu olması teknik olarak zor durum .

    Taşıyıcı kolonlar ani ısıyabmaruz kalmış ise ermesine de gerek yok metal plastik deformansyona uğrayacağı içşn taşıma yük değeri aniden düşer ve kontrollü yıkım olabilir .

    çıkan mikroskopik kalıntılar böyle bir olayın olduğunu göstermektedir .


    Termit bombası, alüminyumun farklı metal oksitlerle reaksiyona girdiği bomba türüdür.
    Demir oksitle reaksiyon denklemi;
    Fe2O3 + 2Al → 2Fe + Al2O3 + ISI
    Bakır Oksitle reaksiyonu;
    3CuO + 2Al → 3Cu + Al2O3 + ISI
    Denklemlerdende anlaşıldığı gibi dışarıya ısı verilmektedir, Ortalama 1,621 °C - 2,519 °C sıcaklık açığa çıkmaktadır. Bu bombaların en büyük özelliği reaksiyona girerek ani bir ısı yükselmesi meydana getirmektir




    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkandinçay

    En son ne zaman havalimanı pistine çıkıp Boeing 737 motorlarından çıkan havayı teneffüs ettin? Havalimanı müdüründen izin alıp pistte kalkış yapan uçakların arkasında havayı kim koklayabilir?

    Cıkan o hava öncelikle sıcak bir hava. Karbon kokması ise 2 sebepten olabilir:

    1- Plasebo etkisi yani insanlar benzin / kerosen yandığını düşündüğü için yanık benzin / kerosen kokusu bekledikleri için
    2- Belki uçaklara kalkışta / inişte motorun yanma odasına kerosen veriyor olabilirler. Hani şu yakıt tankerleri dolaşıyor ya, onların doldurduğu birkaç yüz kg kerosen, sırf bu iş için kullanılıyor olabilir, uçaklarda bu amaç için birkaç yüz litrelik bir yakıt deposu gerçekten olabilir.

    "Madem uçaklarda yakıt yok, o zaman yere inip kaza anında alev almasının sebebi nedir, kontrollü patlatma mı?" Kanatların yandığı pek görülen şey değil. Gövde / kokpit yanıyor o da üstten. O da "kontrollü yangın" olabilir. Kanatlar alev almıyor. 9/11 'de güya kanatlar alev aldı fakat onu gözle göremedik, bina içinde kanatların alev aldıgını varsaydık.

    Öteki sorularınızın çoğu, baştaki ana iddianın (kanatlarda yakıt olması) doğru olduğu varsayımına dayalı. Örneğin "Küçük uçaklar neden okyanus aşırı menzile gidemiyor, neden daha çok yakıt alabilecek uçaklar bu menzillere veriliyor." da " daha çok yakıt alabilecek uçaklar" demişsiniz fakat ben zaten kanatların (pistte karbon yanığı gösterme, vs amaçlar için olan dışında) yakıt almadığını iddia ediyorum, o yüzden bu soru mantıksız. "Neden büyük tip fazla yakıt alabilen uçaklar veriliyor?" sorusu da aynı sebepten dolayı mantıksız.
    defalarca test ettim ,eskiden çoğu pistte uçaktan aşağı inerdik ,ben yeni nesil havalimanlarının dışında da çok fazla tecrübe ettim ,size de öneririm anlaması bu kadar hayali bir şeyi anlatmaktan kolaydır

    maksimum trust ile kalkan uçak arkasında çok kesif bir koku bırakıyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.