Şimdi Ara

Concorde kanatlarının içi ençok 85 m3 fakat 122 m3 yakıt alıyor? (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
206
Cevap
2
Favori
1.805
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Belki uçaklara kalkışta / inişte motorun yanma odasına kerosen veriyor olabilirler. Hani şu yakıt tankerleri dolaşıyor ya, onların doldurduğu birkaç yüz kg kerosen, sırf bu iş için kullanılıyor olabilir, uçaklarda bu amaç için birkaç yüz litrelik


    ne litresi komple tankeri alıyor ,izin isteyin gidip görün ,çok anlamsız teoriler ,pratikte yapılanı yadsımak hiçbir şeyi değiştirmez .Bu kadar merakı olan kişinin gidip incelememesi de ayrıca bir garip konu ....

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vezir kullanıcısına yanıt
    Benim cevap 2 şıklıydı. 2. şık uygulanıyor olabilir yani kalkış/inişlerde egzosa kerosen pulverize şekilde bırakıyor olabilirler. Bazı uçaklarda egzostan kızgın alev görüntüsü amaçlı düzenek var onlarıda kerosen ile yapıyor olabilir.

    Tüm bunları 1940-2000'ler arası yapıp, 2010'lar 20'lerde "çevreci, çok az yakan" Jet reklamlarıyla yapmayı bırakabilirler de. Egzosu hiç kokmayan uçak.

    Bu işlerde oyunun sonu gelmez.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • vezir kullanıcısına yanıt
    Tüm bunlar, binaların çevresindeki yüzlerce belki binlerce otomobilin kaportalarının neden kömürleşecek kadar yandığını açıklamadı.

    Özellikle resim gönderdim, kapısı yanıp kömürleşmiş araçları gösterdim. Ona dair hiçbir açıklama göremedim. Neyse...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • vezir kullanıcısına yanıt
    "komple tankeri alıyor ,izin isteyin gidip görün " dediniz. kanadın altında tanker yanaşıp hortumu bağlıyor, tankerin içinden kaç litre boşaldığını bağımsız olarak kontrol edebilecek miyim? Hayır.

    Şehir girişlerinde polislerin kamyon tartıları vardır. Onun gibi bir tartıyla o tankerler, uçaga gitmeden önce ve yakıt boşalttıktan sonra tartma imkanım var mı? Yok.

    Bunlar yok siz diyorsunuz ki "gidip yerinde görün" içini göremediğim, ağırlığını tartamadığım bir mizanseni yerinde görsem ne değişecek?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkandinçay -- 28 Kasım 2024; 21:10:31 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt
    Ben bunun yapıldığını biliyorum, benim için bir şüphe yok.Sonuçta ana yakıt deposu zaman içinde boşalıyor bunca yakıtı ne yapıyorlar o zaman ,muhasebe kayıtlarında satış yapıldığına dair bir kanıt yok .

    Yakıt Girişi var havaalanı silosuna ama geri dönüş yok

    Boş yargıya gerek yok uçaklar yakıtsız uçamaz nokta .

    madem iddianız var yakıt tankerleri kayıtları hakkında ,aksini kanıtlamak da size düşer. Yüz litre açık çıksın havalimanı persolenini sorguya çekip ,iş aktini fes ederler .Bütün silolar ve yakıt seviyeleri ayrıca elektronik olarak izlenip ,takip edilmektedir .


    istanbul havalimanı bu konuda en gelişmiş yakıt ikmal sistemlerine sahiptir

    AirportHTyoutube
    İstanbul Havalimanı akaryakıt tesisi dünyanın en büyüklerinden
    https://www.youtube.com/watch?si=qlkB45oP_Y0_kwB7&v=tEecXbQVcmU&feature=youtu.be




    https://web.shgm.gov.tr/documents/sivilhavacilik/files/mevzuat/sektorel/taslaklar/2019/HAD-AKY_(AKARYAKIT_TASLAK_TALIMATI).pdf



    https://www.facebook.com/share/v/1XWqATk3d7/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 29 Kasım 2024; 14:31:27 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt
    binaların yanarak yıkıldığını unuttunuz herhalde ,bunların dışında araçların içindeki depolar da alev almış olabilir .Buna ısının radyasyon ile yayılması denilmektedir, aynen güneş ısısının dünyaya ulaşması gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 29 Kasım 2024; 14:15:50 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vezir kullanıcısına yanıt
    2. şıkta dediğim gibi, uçakta "göstermelik" bir yakıt deposu vardır, ona 500lt-1m3 gibi yakıt dolduruluyordur.

    İstanbul Havalimanı karadeniz kıyısında, tankerler yanaşıp on binlerce m3 "kerosen" transfer ediyorlar tamam fakat her havalimanının denize kıyısı yok, onlar ne yapıyor?

    İstanbul, Frankfurt, Heathrow gibi öndegelen havalimanlarında göstermelik bir sistem kurmuş olabilirler.

    Yakıt müdürü, rakamları değiştirerek "yılda milyon m3 yakıt alıyoruz" gibi beyanda bulunabilir.

    İnsan beyanatında yalan olabilir.

    Fakat bir Concorde'un o "göreceli olarak" jilet gibi ince kanatlarına 122 m3 yakıt giremeyeceği, girse bile uçağın uçuş için dengeyi sağlayamayacağı, denge sağlasa bile kanatlardaki "göreceli olarak" mikroskopik haznelerden yakıtın cekilmesi, vs fizik matematik işi. Fizik, matematikte yalan olmaz.

    İnsan beyanatına mı, fizik matematiğe mi göre gerçeği bulacağız?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • vezir kullanıcısına yanıt
    9/11 in karanlık yüzüne ilişkin gönderdiğiniz 1. dokuman (15 years later başlıklı) iyiydi, 2. dokuman (Active Thermitic Material Discovered in Dust) kötüydü, bence.

    İyi derken; 9/11'ı ayarlayanlardan bağımsız araştırma, kötü derken 9/11'ı ayarlayanların istediği / ısmarladığı türden araştırma demek istedim yani.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt
    termit kimyasalının bulunması binada kimyasal patlayıcı olduğunu gösteriyor zaten .Yani ben komplocuların kanıtı için iletmiştim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt
    Hiçbir jet uçağı yakıtsız uçamaz menzilini de hızını da koruyamaz.

    Fizik dediniz mi orada duracaksınız ,çünkü sizin savınız fizik ve kimya bilgileri ile uyuşmuyor .Komplolar hariç birşey bu konu .

    Daha önce söyledim direk araca değil havanın içeriklerine bakın .Havanın içeriğimde yakıcı madde yok ,sadece oksijen ile yanma olayı gerçekleşemez ,nitrojen ile de ,hadi diyelim su buharı var onun içinde Hidrojen dediğinizi var sayıyorum .Bunu da oksijen ve hidrojen olarak ayırmak için hem enerji hem de düzenek gerekiyor. Ayrıca elde edeceğiniz güç ile harcadığınızın misli ile madde gerekir ki uçak uçurmak 800 kmh hızla .....😄

    Hava sıkıştırılıp yanma elde edilemez ,yakıt lazım .

    Ben mühendisim ve yanma konusunu da çok iyi bilirim ,yani inşaat mühendisi falan değilim ,bu konu için birşey öne sürmek için elinizde hiçbir argüman ve combustion denklemi yok .Bırakın pratiği ,teorik olarak elinizde hiçbir şey yok .

    Ben eminim elinizde belge varsa buyrun paylaşın ,teknik olarak analiz edelim ,teorik olarak öne süremiyeceğiniz argümanı pratikte zaten çalıştıramazsınız .

    Bu konu ustanın tecrübesi ile mühendise yeni bir buluşu kanıtlamaya benziyor .Halbuki elimizdeki teknik bilgiler ile teorikte olmayan bir şey "yoktan var etmek" konusuna girer ki ,insanoğlu için fazlaca cürret her zaman olan altı boş yargılara vardırır. Geçmişte bilinmeyen herşey Allah'a havale edilir idi ama bugün bu yargılar için elimizde birçok test imkanı var .Bunları kullanmadan havale yapmayın lütfen .

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • vezir kullanıcısına yanıt
    Onu komplocuların kanıtı için ilettiniz eyvallah fakat 9/11deki patlama klasik imha metodları ile olacak gibi görünmüyor. Ondan öte bir sistem kurulmuş olmalı. Ben ona dikkat çekmek istedim.

    Termit ile imhada termit bombalarının yerleştirildiği yerlerden dışarı doğru patlamalar oluyorken 9/11'de o türde patlamalar çok az görüldü, bina kumdan kale gibi aşağı indi.

    Bence 9/11'de termit patlayıcılar az sayıda sadece destek amaçlı kullanıldı. Esas başka bir sistem ile kum kale gibi göçertildi o bina.

    Bu iddia, jet uçaklarının klasik jet yakıtı ile sadece %1 o da izlenim amaçlı, %99 başka bir sistem ile uçuyor olması iddiasına benzedi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Termit ile imhada termit bombalarının yerleştirildiği yerlerden dışarı doğru patlamalar oluyorken 9/11'de o türde patlamalar çok az görüldü, bina kumdan kale gibi aşağı indi.


    aynen belirttiğiniz gibi aşağı katlardaki termit patlama ile bina yıkılıyor .Belgesellerde işlendiği için sahneyi hatırlıyorum, ben de zaten otada gördüğüm için termit kalıntısını ilettim .Yoksa nereden bilebilirim ki patlama ile yıkılabileceğini ...

    Belgeseli bulup izleyiniz ,ben de rastlarsam size iletirim ,kesin diyemeyiz ama ciddi şüphe var

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt
    var var dışarı doğru basınç görüntüsü var ,sen de biraz araştır videoları michael moore fahrenheit videosunda uzun yıllar önce seyretmiştim, kaldırmış olabilirler ama muhalif olduğu için videoları var halen

    mimar ve mühendislerin kurduğu web sitesinde birçok detay var


    https://www.ae911truth.org/

    Concorde kanatlarının içi ençok 85 m3 fakat 122 m3 yakıt alıyor?

    patlamalar çarpmanın 30 kat altında olduğunu düşününce...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 1 Aralık 2024; 20:15:22 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • patlamaya ait ses kayıtları

    AE911Truthyoutube
    4 WTC7 Part 3 Investigation That Ignored the Facts - ESO - Experts Speak Out
    https://www.youtube.com/watch?si=lkjEi4wFkQ-aza79&v=u6X6ZbZ4H8w&feature=youtu.be

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Binanın serbest düşmeyle yıkılmasının teknik analizi .

    Halbuki üstten aşağıya doğru bina yıkılırken aşağı katlar tek tek direnç göstererek ivmeyi azaltması gerekir idi .

    Bunu daha basitçe forumdaşların net kavrayabilmesi için araç kazası olarak simüle ediniz .

    Aracın uçurumdan direk uçması serbest düşüş ile aracın düşerken dallara vurarak inmesini düşünün

    çarptığı her engel aracı yavaşlatırdı değil mi ,aynısı bina da olması gerekir idi.Azalan ivme olması beklenirdi düz eğri değil .işte bu bence en büyük teknik kanıttır

    DavidChandler911youtube
    Downward Acceleration of the North Tower
    https://www.youtube.com/watch?si=IJApmPt8Qqtimsx-&v=ZjSd9wB55zk&feature=youtu.be

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Bu video da çökerken olmaması gereken patlama izleri analizi yapılmış



    DavidChandler911youtube
    High Speed Massive Projectiles from the WTC on 9/11
    https://www.youtube.com/watch?si=DIdYdRMwOzKdvnWL&v=eHnLlwqiu0A&feature=youtu.be

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • vezir kullanıcısına yanıt
    Resimde saga doğru fışkıran toz, o bölgedeki özel bir patlamadan (termit bombası) ziyade yük altında kaldığı için dışarı boşluğa fışkırıyor izlenimi veriyor.

    Su dolu balonun yanında ufak delik açsan suyun dışarı çıkması gibi.

    Belki o bölgede termit bombası da kullanılmış olabilir (Kemal Sunal filmlerindeki gibi oldu bu) ancak neden öyle birkaç bölgede termit ? Hiç termit kullanılmasa bile bina yukardan aşağı toz halinde iniyor zaten.

    Bir de termit bombasıyla imhada ardı ardına termit patlama sesleri gelir sonra bina yıkılır, 9/11'de öyle patlama sesleri duyulmadı. Bina sessiz biçimde göçüverdi. Fakat göçmeden çok kısa süre önce (sallıyorum 10 saniye önce) derinden gelen bir patlama sesi duyulmuş.

    Bilmecenin parçalarını birleştirdiğinizde o binaların altında bir düzeneğin ateşlendiğini iddia etmek mümkün.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • vezir kullanıcısına yanıt
    Biraz zorlama bir analiz yada şöyle ifade edeyim: Adam binanın içinde termit patlayıcıların oldugunu düşünüyor, binadan yana doğru fırlayan parçalarla o düşünceyi doğrulamaya calışıyor.

    Bence o parçalar, bina aşağı doğru göçerken üstten gelen ağırlık ile yanlara fırlıyor ki o fırlayan parçaların coğu topak halinde toz gibi görünüyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • vezir kullanıcısına yanıt
    Forumdaşlara yada gerçekte insanlara 9/11 de binalar içerden bomba ile imha edildi dersen inanmazlar cunku en başta uçakları gördüler, uçaklar çarptı binayı zayıflattı, saatlerce yanan bina o yüzden göçtü. Mantık bu.

    Gerçekte insanlara "jet uçaklarının kanatlarında belirtilen tonajda örneğin Airbus A321 30bin litre yakıt yok" desen ona da inanmazlar çünkü zamanında ilkokulda uçaklarda yakıt kanatlara konuluyor diye öğretildi bir kez, insanlar ona inanır, başkasının iddiasına değil.

    Ancak insanların inanması konusu bence önemli değil çünkü ben birşeye inanmak zorunda değil isem, başkası neden olsun?

    Evet ben birşeye inanmam ancak bilebilirim. Ben inanma değil, bilme taraftarıyım.

    Şu anda örneğimizdeki Airbus A321, kalkış yapmadan önce (yani kanatları full depo, 30bin litre yakıtla dolu olduğu anda) durdurulup o kanatlar iş makinalarıyla kesilip, kesimeden önce kanatların altına her biri 15bin litre sıvı alabilecek kaplar yerleştirilip, kanatların her ikisinden 15bin litre sıvının cıkıp kapları doldurduğunu görmeden o kanatların her birinde 15bin lt sıvı olduğuna inanmam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkandinçay -- 1 Aralık 2024; 23:23:40 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Bir de termit bombasıyla imhada ardı ardına termit patlama sesleri gelir sonra bina yıkılır, 9/11'de öyle patlama sesleri duyulmadı. Bina sessiz biçimde göçüverdi. Fakat göçmeden çok kısa süre önce (sallıyorum 10 saniye önce) derinden gelen bir patlama sesi duyulmuş.


    sanırım videoyu izlemeden yine yorum yaptınız, patlamalar ve kayıtları videoda mevcut !!!

    DavidChandler911youtube
    WTC 7: Sound Evidence for Explosions
    https://www.youtube.com/watch?si=OKZN2p3ZmVH5j510&v=ERhoNYj9_fg&feature=youtu.be



    Betonu toz haline getirmek ve çelik yapıları parçalamak için gereken yaklaşık enerji miktarının basit bir analizi, binalarda bulunan tahmini 508 gigajoule yerçekimi potansiyel enerjisini çok aşan yaklaşık 1.255 gigajoule enerji gerekeceğini gösteriyor. 



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezir -- 2 Aralık 2024; 0:25:26 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.