< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eteksen -- 2 Haziran 2017; 11:56:54 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eteksen -- 2 Haziran 2017; 11:56:54 > |
Herkese selamlar. Aracımı ilk aldığımda bridgestone turanza vardı. sert gürültülü ama güven veren bir lastik. eskiyince CPC5 aldım 4. yılında hamurdaki sertleşme arttı. özellikle ani kalkışta patinaj yapmaya ve frenlemede abs daha sık devreye girmeye başladı.
sonraki yaz kendi hatamdan dolayı 3 kanallı yerli üretim 205/55/16 ebat goodyear efficient grip performance aldım. aslında ilk gördüğümde uyanmalıydım. dedim ya hatayı yaptık silsile şeklinde devam ediyor. lastiklerin hepsi aldığım senenin üretimi ama iki tanesi C/A etiketli 1 tanesi C/B etiketli bir tanesi B/A etiketli. adam 1 partide ürettiği 4 tane lastiğin standardını tutturamamış daha. neyse başladım kullanmaya gene iyi dedim yerli lastikte de sıkıntı yokmuş. ikinci sene baharda taktırdım lastikleri. oh may gad dedim. vat dı f** iz dis. geçen yılki lastik gitmiş, yerine tahta kağnı tekeri gelmiş. her kalkış patinaj, her fren abs. esp ikide bir devreye giriyor. 3. yaz geldi yanlışlıkla birisi yere 1 bardak su dökse araba virajda kaymaya başlıyor. bu sene artık guudyiır kıvamına geldiğinden emin olduğum kendilerine guudbay çekip lastikçimi aradım cpc6'ları hazır et dedim. dün akşam takıldı. bugün ilk kez 90 km civarı hızda deneyimledim. şimdilik vibrasyon çekme veya tutuş zaafiyeti yok. daha CPC6 yı çok kullanma fırsatım olmadı. o yüzden yorumlarım yüzeysel. yakın dönemde uzun yola gideceğim. seneye tekrar yorum yaparım. bu paragraf tahmini yorumumdur. Ecocontact 6 ile cpc6 arasında her ne kadar biri A/A diğeri C/A etiketli olsa da mutlaka fark vardır bence. zira adları üzerinde premium sınıf ile eco sınıf arasında fark olmasını beklememek hata olur diye düşünüyorum. gelelim yerli lastik petlas'a. kurumda kullandığımız 4x4 arazi araçlarına kiralama firması petlas taktırdı kış gelince. kışın karda bir halta benzemiyor ama yazın asfalt ısınıp da lastiği pişirince güzel yol tutuyor meret. NOT (ya da amerikalıların dediği gibi pi es): forumda sadece tek 1 mesajı olanlardan tek bir olumu yorum yok. büyük ihtimal mesajı yazan aynı kişi ve kendisi başka marka lastik satıcısı :) Hoş benim de 2 mesajım varmış. ama anlatımdan samimi olduğum anlaşılır umarım. Pi es 2: kışlıklarım continental TS850 6 kış kullandım sertleşti diye TS860 aldım. Sanki TS850 daha iyiydi. sonra sağ iki lastiği yanaktan yardım. TS860 bulamadığım için Nokian snowproof aldım. o da kara değemeden kış bitti. |
5000 km civarı yol yaptım. cpc6 ile.. daha önce 2 takım cpc2 ve 2 takım cpc5 bitirmiştim. cpc6 hariç eski serilerin yoltutuşu ve frenlemesi muhteşemdi. zaten özellikle fren performansından dolayı conti tutkusu başladı bende.
fakat, son aldığımız cpc5 te vibrasyon sorunu vardı(peugeot 308 de kullandık). o lastik bitince yerine goodyear efficent dynamic performance aldık 4 kanallı olanından. muhteşem yol tutuş muhteşem fren ve vibrasyon sıfır.. aynı şekilde seat leon fr marka aracımda gelen bridgestone turanxa t001 lastikleri beğenmediğim için ki aracı sıfır almıştım, gittim cpc6 aldım. vibrasyon var kesinlikle. çünkü aynı araçta ve aracım yeni olmasına rağmen kışlık lastik kullandım sıfırken üstünde gelen turanzaları 2000 km kullandım sonra da cpc6 kullandım bu nedenle çok iyi mukayese edebiliyorum. cpc 6 da vibrasyon var. lastik hatalı. garanti şartları rezalet.. ve 1 defa uzun yol yaptıktan sonra lastik inanılmaz derecede bıraktı kendini. sürekli patinaj ve sürekli abs çalıştırıyor. ben ki 6 yıl bilmem kaç bin km conti kullandım. 2011 yılından bu yana.. herkese de hep tavsiye ettim. ancak özellikle cpc6 yı hiç beğenmedim rezalet lastikler... muhtemelen eskimesini beklemeden michelin pilot sport 4 alacağım. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibiza123 -- 26 Nisan 2019; 8:23:15 > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emekkk -- 10 Mayıs 2019; 22:24:52 > |