Şimdi Ara

corolla-astra-focus tavsiye

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
401
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar uzun zaman oldu araba bakıyoruz birçok araba bulduk ama içimize sinmedi hiçbiri.Araştırdıgımız fiyata denk araçlar
    Ford focus 95hplik dizel
    Opel astra 1.3 95hp dizel
    Toyota Corolla otomatik 1.4 dizel araçlar denk geldi.
    Sizce guzel bir fiyat ve araba bulunduğunda hangisi öncelikli olarak alınmalıdır?
    Donanımları bilmiyorum ve donanımlar değişebilir.
    Max fiyat 50.000tl



  • Focus ve Astra otomatik mi?

    Ben bu 3 araç içerisinden dış görünüş olarak Astra'yı beğeniyorum.

    Donanım ve performans olarak da Asta ve Focus önde gelir.

    Fakat Corolla'yı da es geçemem. 2013 Toyota'daki bazı donanımlar, 2013 BMW'de yok...

    Bu 3'ü arasında tek otomatik olan Corolla ise şahsen onu tercih ederim. 2013 ve üstü olmak şartıyla.
  • Corollo otomatik diğerleri manual.
    Şuanki araçta focus 1 toyata ve asttaya geçersem suruş zevkinde azalma olurmu ?Çünkü kendi aracımızı kullanırken çok keyif alıyorum
  • Astra h ve focus3 se ben corolla alırdım
  • Yanılmıyorsam focus 3 ve astra j o fiyata alınabiliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat101994

    Corollo otomatik diğerleri manual.
    Şuanki araçta focus 1 toyata ve asttaya geçersem suruş zevkinde azalma olurmu ?Çünkü kendi aracımızı kullanırken çok keyif alıyorum

    Focus 1 den aldığın keyfi focus 3 ten de alamazsın, yinede diğerlerine göre daha iyi.
  • Focus 3 dizel al geç dua edersin
  • Volkswagenin olmadigi bir yerde tabiki focus dizel
  • VW'i hiç bir şekilde düşünmedik zaten,allah dusundurmesin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serhat101994 -- 5 Ağustos 2016; 0:24:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F57B183FE

    Volkswagenin olmadigi bir yerde tabiki focus dizel
    focus
  • Fokus 3 95hp, astra 95hpyi tokatlar performansta. Corollaya da acımaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 5 Ağustos 2016; 0:15:23 >
  • 3 ü arasından en alınası araç focus. Performans ve sürüş keyfi açısından daha iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    3 ü arasından en alınası araç focus. Performans ve sürüş keyfi açısından daha iyi.
    FOCUS.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atal

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Söylediğiniz 3 otomobil içerisinde; motor olarak Focus 3, tasarım olarak Astra J, kabin ferahlığı ve konfor olarak Corolla. Biri birinden iyi diyemeyiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Söylediğiniz 3 otomobil içerisinde; motor olarak Focus 3, tasarım olarak Astra J, kabin ferahlığı ve konfor olarak Corolla. Biri birinden iyi diyemeyiz.

    Alıntıları Göster
    Corolla almanız daha mantıklı olacaktır. Focus'ların içi ve bagajı dar, ayrıca Toyota'ya göre sorun çıkarma ihtimali daha yüksek. Toyota alıp yıllarca sorunsuz kullanırsınız.
    Ayrıca Corolla'nın otomatik olması yeter.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 5 Ağustos 2016; 13:16:14 >




  • Dizel manuel= Focus
    Dizel otomatik= Corolla
    Benzin otomatik= Astra

    Yakıt ve vites tercihini kararlaştırın sonuç belli olacaktır.
  • 4kişilik bir aileyiz focus 1in konforu bile güzel geliyor focus 3ün daha iyidir diye tahmin ediyorum.Corollanın sorunlarını bilmiyorum fakat araç sahibiyle konuştuğumuzda sorun olmadığını söyledi.Astraya bindim fakat kullanmadım konforu iyi değildi.Astra fazla sorun çıkarırmı?Sorunsuz bir araç arıyoruz en azından kronik sorunu olmayan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serhat101994 -- 5 Ağustos 2016; 18:19:33 >
  • Hocam ben M/M vites de kullandım, MMT de. Dediğiniz problemler MMT şanzıman da oluyordu doğru. Ama şanzımanın sadece adı değişmedi yani :)

    Geri kaçırma neredeyse tüm yarı otomatiklerde oluyor. Hatta kardeşimde 2012 tam otomatik Corsa var o da kaçırıyor. Şimdi Toyota Hill Holder seçeneği sunuyor yarı otomatiklerde. Sistem otomatik devreye girmiyor, frene biraz sert basıp "tık" sesi alıyorsunuz, aracı 5 saniye askıda tutuyor.

    Performans olayına gelirsek, yokuşlu yollarda M/M şanzımanı otomatik modda kullanmak gerçekten sinir bozucu. Araç yüksek vites düşük deviri sevdiği için bazen boğulacak gibi oluyor. O yüzden o tip durumlarda ya sport moda almak gerekiyor ya da manuel moda. Bu şekilde yapılınca keçi gibi tırmanıyor :)

    Bir de sarsıntı olayını zamanla çözebiliyorsunuz, vites geçiş devirlerine öyle alışıyorsunuz ki vites değiştiği an ayağınızı gazdan çekince sarsıntı neredeyse sıfır oluyor. Düz vites araçlardaki sistem gibi yani.

    Ya "otomatik vites diye aldım ben bunu" bu kadar şeyle mi uğraşacağım diyebilirsiniz :) Haklısınız da. Ama bu zor gibi gözüken şeylere çok kısa sürede bir sürede alışılabiliyor.

    Sonuç olarak M/M vitese alışınca sevmeye başlamıştım ben. Tak tuk sağa sola aşağı yukarı çekip oynuyordum trafikte, yanda oturanlar napıyorsun falan diyordu :) Yani manuel zevki bile alabiliyorsunuz o vitesten.

    Ha şu an ZF vites kullanıyorum ve bu dediklerimin hiçbirini yapmıyorum. Takıyorum D'ye, arabayı park edene kadar bir daha vitese bakmıyorum :) Ama bazen M/M'yi de özlediğimi hissediyorum.

    Yazarken sanki tekrar yaşıyormuş gibi hissettim. Bu yüzden epey uzun oldu, lütfen kusura bakmayın.




  • 140hp astra 1.4T. hem güçlü hem ekonomik lpg'li hem de konforlu. Toyota güvenlik sıkıntısı olduğu söyleniyor. Ayrıca sert. Focus arkadaşta var, performans var ancak kaba duruyor.
  • Astra benzin kesinlikle düşünmüyoruz hatta hiçbir aracın benzinlisini düşünmüyoruz.Sadece arabayı kullanırken baymasın az yaksın ve birazda performans lazım
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.