|
Bildirim
|
Hocam bu sizin veya benim ihtiyacım olup olmamasıyla alakalı bir durum değil, ben 150.000 veriyorsam o araçta car play veya android auto isterim, rakiplerinde var mı var, ben kullanmıyorsam gereksizdir yaklaşımından kurtulmak lazım, arka kol dayamasız focus ne kadar saçmaysa corolladaki bu durumda o kadar saçmadır.
|
Legend3017 demiş ki; Mesajı Yerinde Gör
Bence ben isterim demek ki herkes ister mantığından kurtulmamız lazım. Kısacası herkes bizim istediğimizi istemek yada aramak zorunda değil. Bence bu mantıktan kurtulun |
1.araç gitmiyor chr da gitmezdi zaten
2. Az makyaj yapılmış aynı kasa devam 3. Ön konsol iç karartıcı 4. O ekran nedir öyle çıkıntı gibi duruuuu 5.arka yaşam alanı daralmış tavam yüksekliği azalmış 6. Bana göre kıyaalandığı civic fiyat olarak çok daha iyi ayrıca focus dersen en fullü 180.000tl ve yeni focus olmuş ağalar. 7. Toyota sen hiç sevmezdim süt oğlan gene sevmiyorum :)) |
8 inc ekran iyi güzel hoşta yanlarına dizdikleri ucuz görünümlü tuşlarla görüntüyü bozmuşlar, çerçevesiz tuşları aşağı dizildiği bir dizayn olabilirdi.
Başka bir eksi yönüyse araçta ne navigasyon var ne de android auto/apple car play o kadar para verip navigasyon için telefonu ızgaraya tutturmak gerek ne anladım o zaman 8 incten büyük puntolu radyo kanallarını görmek içinmi o kadar kalas gibi ekran, ayrıca kablosuz sarj özelliği yuvasının 5.5 ince kadar destek vermesi yine başka bir eksi yanı. Başka bir konu ise boyutlar 3 cm alçaltılan tavan ve ek olarak sunroof gelmesi iç kabini daraltmış özellikle baş mesafesini, önceki kasaya göre iç hacimde ciddi azalma var. Corollayı focusla kıyaslamaksa başka yanlış focus almanyada üretiliyor, üretim maliyetleri ve taşımacılık giderleri vs birde otosanın saçma fiyat politikasıyla birleşince bu fiyatlar ortaya çıkıyor. Toyatanın sakarya fabrikasında çalıştırdğı işçilere euro cinsinden ödeme yaptığını sanmıyorum, fiyat karşılaştırma yapılacaksa Megane ve Civic ile karşılaştırmanız daha doğru olur. Bu bahsettiği eksi yanlarla alakalı dün bir benzin tv bir ön inceleme videosu yapmıştı ama nedenini bilmiyorum sonraki saatlerde videoyu kaldırdı. |
Ya bunu yapmayın işte istediğin kadar eleştir ama sonuna bunu alan keriz diye yazma arkadaşım.
Azıcık saygı çokmu zor. Hayır sen bunu yazdığın zaman senin hakkında insanların çokmu iyi düşündüğünü sanıyorsun. Vay be ne laf ettim ben mi diyorsun. Yada ne kadar büyük eleştirmenim mi diyorsun. Bu araba yarın satış rekorları kırdığında herkes keriz bir ben akıllıyım modunamı gireceksin nedir yani. |
Hala daha dediklerimi anlamakta ısrar ediyorsunuz bu kimin ne istediğiyle alakalı bir durum değil!!!
100.000lik araçta donanımlar bellidir 150.000deki donanımlar bellidir. Car play ve android auto nun kablosuz sarjdan daha fazla müşteriye hitab edeceğinede emnim. Sizin bu bana lazım değilse gereksizdir yaklaşımıyla vision donanımdaki 4 kapı 4 tekerlek ile mutluluklar dilerim o zaman. |
Bugun ben de bayide aracı uzun süre inceledim. Test sürüşü yaptık. Hibrit versiyonu daha cezbedici , ancak en çok satılacak olan düşük paketlerde bana pek çağ atlamış gibi gelmedi.
- Malzeme kalitesi Civic seviyesine çıkamamış, halen Civic daha albenili. Focus ve Golf ile kıyaslamaya hiç girilmez zaten. Zayıf kalır. - Diz mesafesi olarak eski Corolla'dan biraz daha kötü. SAhip olduğum i20 'den 1 cm daha dar diyebilirim. - Baş mesafesi olarak aşırı kötü olmuş. Arka tarafta oturacaklar ancak 1.65-1.70 civarında ise rahat eder. Üst boylar için durum berbat. B sınıfı bir araç gibi hatta daha da kötü. ( Cam tavanlı versiyonda) - Bagaj eskisi ile aynı geldi bana. - Yol tutuş arttığı söyleniyor ama şehiriçi parkurda bunu anlayamadık tabi - Yol sesi filan klasik Japon, gelişme göremedim. Şahsi fikrim bir Japon'cu olarak Civic, Corolla'dan çok daha albenili. En azından daha geniş ve aileye uygun bir araç . Daha şık tasarıma sahip. Malzeme daha kaliteli, yakıt daha düşük. O yüzden benim nazarımda Yeni Corolla beklentilerimin altında kaldı. |
150 bin tl vereceğin araçta geri görüş kamerası yok, apple car play yok, sunroof istersen iç hacim daralıyor. ohoo kusura bakmayın bu araca bu parayı veren net kerizdir.
|
Haklısınız. İçten yanmalı motorun en verimsiz olduğu kalkış anını elektrik motoru ile desteklemek çok gereksiz. Elektrik motoru ile rejeneratif fren de çok gereksiz. Kalkış için herhangi bir konvertör veya kavrama mekanizması olmaması da çok gereksiz. Marş motoru, v-kayışı gibi şeylerin olmaması da çok gereksiz.
Hemen Toyota'ya mail atıyorum. Aracı geri çeksinler. Japon mühendisler de harakiri yapsın. |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legend3017 -- 15 Şubat 2019; 13:8:29 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karahancer2 -- 15 Şubat 2019; 13:53:28 > |
|