Şimdi Ara

corsa 1.3 dizel tiptronik tavsiye edermisiniz?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
7.020
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • opel corsa 1.3 dizel araç almayı düşünüyorum.genelde şehiriçi rahat kullanım olsun diye tiptronik düşünüyorum.bu aracı kullanan arkadaşların görüşlerini merak ediyorum.tavsiye edermisiniz?ayrıca yakıt masrafı konusundada bilgi verirseniz sevinirim.



  • easytronic'ler tam olarak otomatik vites olmadığından genel kanının aksine düz vitesten daha az yakıt tüketiyot (en azından kağıt üzerinde)..

    kullanan bikaç arkadaşım var, memnunlar, bi şikayetlerini duymadım şimdiye kadar..
    ama alışmak gerek, manuel'den geçenler beğenmeyebilir, bi süre sonra hoşuna gidebilir..
  • 2.el alcaksın sanırım.o eski kasada sorun olacağı söyleniyor..
  • ne gibi sorun?motordamı şanzımandamı?
  • direksiyon kutusunda
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gokin

    opel corsa 1.3 dizel araç almayı düşünüyorum.genelde şehiriçi rahat kullanım olsun diye tiptronik düşünüyorum.bu aracı kullanan arkadaşların görüşlerini merak ediyorum.tavsiye edermisiniz?ayrıca yakıt masrafı konusundada bilgi verirseniz sevinirim.




    opelin astra ve corsasının easytronic şanzımanlarında ve ford fusıon fiesta ASM şanzımanlarında proplem vardır ama bu sorunları sıkışık trafikte ve cok dur kalkta yapmaktadır. ısınan şanzıman yanmasın diye kendi kilitliyor ve soğuyuncaya kadar sana hareket fırsatı tanımıyor. Arkadaşın fordunda bu sorun olduğu zaman servisi arıyor abi kenarda 20 dakika dinlen hareket eder bas git dediler tecrübe kazanmışlar yani nekadar komik değilmi sakin bir yerde yaşıyorsan sorun olacagını tahmin etmiyorum.
    ama sorunsuz otomatik hondadadır bunuda unutma derim




  • bu sorun sadece fordda var opelde duymadım eminmisin bu kilitlenmeden
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: NiNa




    opelin astra ve corsasının easytronic şanzımanlarında ve ford fusıon fiesta ASM şanzımanlarında proplem vardır ama bu sorunları sıkışık trafikte ve cok dur kalkta yapmaktadır. ısınan şanzıman yanmasın diye kendi kilitliyor ve soğuyuncaya kadar sana hareket fırsatı tanımıyor. Arkadaşın fordunda bu sorun olduğu zaman servisi arıyor abi kenarda 20 dakika dinlen hareket eder bas git dediler tecrübe kazanmışlar yani nekadar komik değilmi sakin bir yerde yaşıyorsan sorun olacagını tahmin etmiyorum.
    ama sorunsuz otomatik hondadadır bunuda unutma derim



    dediğiniz şikayetten bir tane opelden varsa hemen söyleyin. burası tartışma ve görüş bildirme platformu, yalan ve yanlış bilgilerin konuşulup tartışıldığı alan değil... opelin easytronik şanzumanlarında bu problemin p si dahi yok. bu problem ford ASM şanzumanlara ait ford yetkili satıcıları ve servisleri tarafından da kabul edilen bir problemdir.


    gokin kardeş eğer ikinci el düşünüyorsan 2006 almanı tavsiye ederim. çünkü 2006 da corsalarda bulunan kronik direksiyon problemini hallettiler. 2006 model araclarda bu sorun gercekleşmedi. ama 2005 ve altında da alsan bu sorunun çıkacağı kesin değil. her aracta çıkmıyor.

    easytronik normal otomatik viteslilerden farklı yarı otomatik şanzuman. kaba tabiriyle vitesli şanzumanın 3 adet neyin vasıtasıyla yarı otomatiğe çevrilmiş şekli. yakıt tasarrufu bariz şekilde ortada




  • quote:

    Orjinalden alıntı: NiNa


    quote:

    Orjinalden alıntı: gokin

    opel corsa 1.3 dizel araç almayı düşünüyorum.genelde şehiriçi rahat kullanım olsun diye tiptronik düşünüyorum.bu aracı kullanan arkadaşların görüşlerini merak ediyorum.tavsiye edermisiniz?ayrıca yakıt masrafı konusundada bilgi verirseniz sevinirim.




    opelin astra ve corsasının easytronic şanzımanlarında ve ford fusıon fiesta ASM şanzımanlarında proplem vardır ama bu sorunları sıkışık trafikte ve cok dur kalkta yapmaktadır. ısınan şanzıman yanmasın diye kendi kilitliyor ve soğuyuncaya kadar sana hareket fırsatı tanımıyor. Arkadaşın fordunda bu sorun olduğu zaman servisi arıyor abi kenarda 20 dakika dinlen hareket eder bas git dediler tecrübe kazanmışlar yani nekadar komik değilmi sakin bir yerde yaşıyorsan sorun olacagını tahmin etmiyorum.
    ama sorunsuz otomatik hondadadır bunuda unutma derim



    Kulaktan dolma bilgilerle insanları yanlış bilgilendirmeyin Opel'in bu şanzıman sorunuyla hiçbir ilgisi yok. Aynı şanzımanı kullanmıyor iki marka. Yapı olarak aynı olabilir ama farklı. Ford bu şanzımanı yeni modellerinde satmıyor. Öyle birşey Opel'de olsaydı ne Astra'da kullanılırdı ne Corsa'da ne Meriva'da. Bu şanzımanı Opel 5 seneden beri kullanıyor.




  • 1.3 cdti 2006 corsa easytronic kullanıyorum 34000km de ve bi sorunu yok şimdiye kadar sadece arada saçmalaya bilio(kastım yersiz yere vites düşürüo arttrıo bazen ender ama)
  • Arkadaşım ben 2004 modem 1.3 cdti eastronic corsa c sahibiyim bana bu günde itibaren kimse düz vitesli bir araba aldıramaz bircok araba kullandım fakat opeldeki eastronik kadar rahat kullanımlı bir otomatik yada triptonik arabac görmedim.Sorunlara gelince arada bir saçmaladığı dogrudur ama otomatik vitesler arada karıştırıyor oyle yani opele has bir olay degil birde bu araclar normal baskı balata sistemi ile calısır diger araclarada turibin sistemi vardır.Bu nedemek su demek vites attığını çok bariz hissediosun araçta diger otomatiklerde geçişler fazla hissedilmez birde çok dik yokuşlarda kalkarken zorlanabilirsin gaza az bassan ivmeli bi şekilde geri kayıyor araç çok bassan buseferde ondeki araca toslama riski oluşuyor biraz uzmanlaşmak gerek alışmak gerek.Bunun dışın da konforuyla keyfiyle yakıttasarrufuyla ve performasyla hiç birşeye değişilmeyecek birşey eastronic şanzuman.Tavsiye edilir her eve lazım :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: steadyvswolwerine

    Arkadaşım ben 2004 modem 1.3 cdti eastronic corsa c sahibiyim bana bu günde itibaren kimse düz vitesli bir araba aldıramaz bircok araba kullandım fakat opeldeki eastronik kadar rahat kullanımlı bir otomatik yada triptonik arabac görmedim.Sorunlara gelince arada bir saçmaladığı dogrudur ama otomatik vitesler arada karıştırıyor oyle yani opele has bir olay degil birde bu araclar normal baskı balata sistemi ile calısır diger araclarada turibin sistemi vardır.Bu nedemek su demek vites attığını çok bariz hissediosun araçta diger otomatiklerde geçişler fazla hissedilmez birde çok dik yokuşlarda kalkarken zorlanabilirsin gaza az bassan ivmeli bi şekilde geri kayıyor araç çok bassan buseferde ondeki araca toslama riski oluşuyor biraz uzmanlaşmak gerek alışmak gerek.Bunun dışın da konforuyla keyfiyle yakıttasarrufuyla ve performasyla hiç birşeye değişilmeyecek birşey eastronic şanzuman.Tavsiye edilir her eve lazım :)



    aynen +100000000000000000000000000000000000000000000




  • yakıt konusunda bilgi verebilirmisiniz?mesela easytronik şanzımanlı corsa kaç litre yakar?düz şanzımanlı ne kadar yakar?
  • opel in Easytronic i ya da ford un asm si aynı prensible çalışıyor.tam otomatik denemez.şunu da belirteyim yokuş kalkışlarında geri kaçırma olduğu için el freniyle kalkışı tavsiye ediyorlarmış.
  • bildiğim teknik tablolardan takip ettiğim kadarıyla manuel dizellerde daha az yakıyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: gokin

    yakıt konusunda bilgi verebilirmisiniz?mesela easytronik şanzımanlı corsa kaç litre yakar?düz şanzımanlı ne kadar yakar?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    bildiğim teknik tablolardan takip ettiğim kadarıyla manuel dizellerde daha az yakıyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: gokin

    yakıt konusunda bilgi verebilirmisiniz?mesela easytronik şanzımanlı corsa kaç litre yakar?düz şanzımanlı ne kadar yakar?




    düz şanzumanlarla arkı yok. manuel kullanımla easytronik yani A modunda kullanma arasında da A(OTOMATİK MODDA) kullanım manuel moda göre 0.1 daha az yaktığı teknik verilerde.
  • Ben şehir içi trafikte istanbul trafiğinde 750 km rahatlıkla görebiliryorum 100 ytl ye ful depo (45lt) 133 kuruş yaparki bu rakam mütiş bir rakam şehir içi için.Şehir dışını uzun yolu düşünemiyorum bile.Yalnız şunu iyi anlamak gerek 1.3 cdti eastronic gerçekten performanslı bir araç.Gaza yüklendinizmi koltuğa yapıştırıyor sizi, buda hoşuna gidiyor insanın tabi ozamanda bastıkça basası geliyor ozamanda depoyla 600 km ancak yapıyorsunuz.Buarada max hız 195 km/h gördüm araçla deneme amaçlı istanbul izmit arasıdna bastım ama mazotu içti resmen :) sonuç 'herzanab heryerde en büyük eastronic sanzuman'
  • quote:

    Orjinalden alıntı: steadyvswolwerine

    Ben şehir içi trafikte istanbul trafiğinde 750 km rahatlıkla görebiliryorum 100 ytl ye ful depo (45lt) 133 kuruş yaparki bu rakam mütiş bir rakam şehir içi için.Şehir dışını uzun yolu düşünemiyorum bile.Yalnız şunu iyi anlamak gerek 1.3 cdti eastronic gerçekten performanslı bir araç.Gaza yüklendinizmi koltuğa yapıştırıyor sizi, buda hoşuna gidiyor insanın tabi ozamanda bastıkça basası geliyor ozamanda depoyla 600 km ancak yapıyorsunuz.Buarada max hız 195 km/h gördüm araçla deneme amaçlı istanbul izmit arasıdna bastım ama mazotu içti resmen :) sonuç 'herzanab heryerde en büyük eastronic sanzuman'



    özellikle virajlı yollarda Manuel modda virajlarda vites değiştirmekten müthiş haz alıyorum. sanki ralli araclarında kokpitteyim. bir + bir - düz yola gelincede zaten A




  • valla ben istanbuldan ankaraya ankaradan didime didimden istanbula gittim 180i geçmedi 1.3cdti 163 km/h fabrika verisi olan bi aracın 195 görmesi biraz düşündürücü. tamam ara hızlanma performansını çok beğeniyorum bende ama son hız konusunda 160 tan sora zaten çok isteksiz. defalarca izmite kartepeye gittim kış şartlarında belki motorun verimi düşüktü ama zaten araç 150 den sonra biraz tedirgin ediyor büyük kamyon ve otobüs sollarken.
    quote:

    Orjinalden alıntı: steadyvswolwerine

    Ben şehir içi trafikte istanbul trafiğinde 750 km rahatlıkla görebiliryorum 100 ytl ye ful depo (45lt) 133 kuruş yaparki bu rakam mütiş bir rakam şehir içi için.Şehir dışını uzun yolu düşünemiyorum bile.Yalnız şunu iyi anlamak gerek 1.3 cdti eastronic gerçekten performanslı bir araç.Gaza yüklendinizmi koltuğa yapıştırıyor sizi, buda hoşuna gidiyor insanın tabi ozamanda bastıkça basası geliyor ozamanda depoyla 600 km ancak yapıyorsunuz.Buarada max hız 195 km/h gördüm araçla deneme amaçlı istanbul izmit arasıdna bastım ama mazotu içti resmen :) sonuç 'herzanab heryerde en büyük eastronic sanzuman'




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    valla ben istanbuldan ankaraya ankaradan didime didimden istanbula gittim 180i geçmedi 1.3cdti 163 km/h fabrika verisi olan bi aracın 195 görmesi biraz düşündürücü. tamam ara hızlanma performansını çok beğeniyorum bende ama son hız konusunda 160 tan sora zaten çok isteksiz. defalarca izmite kartepeye gittim kış şartlarında belki motorun verimi düşüktü ama zaten araç 150 den sonra biraz tedirgin ediyor büyük kamyon ve otobüs sollarken.
    quote:

    Orjinalden alıntı: steadyvswolwerine

    Ben şehir içi trafikte istanbul trafiğinde 750 km rahatlıkla görebiliryorum 100 ytl ye ful depo (45lt) 133 kuruş yaparki bu rakam mütiş bir rakam şehir içi için.Şehir dışını uzun yolu düşünemiyorum bile.Yalnız şunu iyi anlamak gerek 1.3 cdti eastronic gerçekten performanslı bir araç.Gaza yüklendinizmi koltuğa yapıştırıyor sizi, buda hoşuna gidiyor insanın tabi ozamanda bastıkça basası geliyor ozamanda depoyla 600 km ancak yapıyorsunuz.Buarada max hız 195 km/h gördüm araçla deneme amaçlı istanbul izmit arasıdna bastım ama mazotu içti resmen :) sonuç 'herzanab heryerde en büyük eastronic sanzuman'



    Walla düşünebilirsin tabi ama denersern oldunu görüceksin. ANkra eskişehir yolunda sabaha karşı 4 de bende 190 gördüm daha zorlamadım. Belki görürdü 195 ide 200 ü gördüğünü söyleyenler war.Gerçi bana göre görse nolur göremese nolur. zaten 140 üstünde bu araba kullanılmaz . Kesinlikle tam olarak güvensiz o yüzden temiz temiz 100kmh en güzel hızdır ne hızlı ne yavaş




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.