Şimdi Ara

Corsa B Kulübü (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.222
Cevap
33
Favori
227.190
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdardardar

    Merhaba bendede 1999 model 1.4 16V var . Fakat ben aracımda klimada hava yönlendirici içeri kaçtı. Bu teybin olduğu tarafda üstte direk tarafında olan. Geçen YouTube'den video izledim . Klimanın ön tarafını çıkarıyorum fakat çekip çıkaramıyorum . Oranın sökülmesi nasıl oluyor ?? Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.

    Klima panelini Sökmene gerek yok diye düşünüyorum, tarifi biraz zor, el alışkanlığı istiyor, hava yönlendirmeyi kafasını aşağı eğip, tırnaktan kurtarıyorsunuz ama biraz dikkat istiyor kırmamak için. Arabanın sağ veya soldaki yönlerdirmelerden birini çıkarmayı deneyin, biri kolay çıkar oradan anlarsınız, aslında videolarda detaylı verilmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar 16bin tl butcem var ve corsa almak istiyorum. 1.2 swing mi almaliyim yoksa 1.4 gls mi 16v olmasina dikkat ediyorum. Masraf acmasi olarak yakit olarak hangisi tercih edilebilir.



    Simdiden cevap verenlere tesekkurler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wjs007

    Arkadaslar 16bin tl butcem var ve corsa almak istiyorum. 1.2 swing mi almaliyim yoksa 1.4 gls mi 16v olmasina dikkat ediyorum. Masraf acmasi olarak yakit olarak hangisi tercih edilebilir.



    Simdiden cevap verenlere tesekkurler...

    Hocam 1.4 Gls Manuel kullanıyorum yakıt lpg 2.33ten alıyorum karmada 0,20 kuruş civarı, araç lpgyi sevmiyor, ama 16000e bulursan kaçırma derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lpgyi sevmiyor derken yakit mi cok yoksa masraf mi aciyor surekli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wjs007

    Lpgyi sevmiyor derken yakit mi cok yoksa masraf mi aciyor surekli

    Genel anlamda alman arabaları özellikle opel lpg uyumu çokta iyi değildir,yakıt olarak değil çalışma düzeni olarak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar benim yakit sorunum buyuk ihtimalle gaz beyninden dolayi. 97 model arac.



    Bunu beyni degisince yeniden proje, onay vs.bi islem yaptirmam gerekiyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mb37

    Arkadaslar benim yakit sorunum buyuk ihtimalle gaz beyninden dolayi. 97 model arac.



    Bunu beyni degisince yeniden proje, onay vs.bi islem yaptirmam gerekiyor mu?

    Değiştirdiğiniz yerde yönlendirirler,bildiğim kadarı ile beyni başka marka ise kesilen fatura ile sızdırmazlık raporu alıp muayenede eski beyni kayıtlı olduğu için yenisi ile kaydı değiştiriliyor ve kazanda aynı marka olması gerekiyor diye biliyorum, geçen muayenede arkadaşım böyle bir durum yaşamıştı, yani değişen beyin mümkünse eskisi ile aynı marka olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel corsa 2000 1.4 GLS'ye Atiker Gold LPG takdırdım;
    75 liralık gazla 265 KM (şehir içi) yani ortalama 0.28 Krş. yakıyor.
    Sizce iyi bir değer mi..?
  • Arkadaşlar merhabalar. 99 model corsa 1.4 gls 16v ile aranıza katılmış bulunmaktayım. 3. Sahibi olduk aracın. Araç 168.000de 1 parça boyalı kalanlar orjinal. Kaput ve tavanda güneş yanığı var ama problem değil çok. Sahip olanlar memnun mudur acaba?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese iyi forumlar..

    Daha önce Corsa B'nin direksiyon hidroligini değiştiren oldumu arkadaşlar? Çoğumuz es gecsekte yapılması gereken önemli bir bakım.. Eğer değiştiren olduysa hangi tür hidrolik yağı kullandi ve herhangi bir hidrolik yağı ni direksiyonda kullanmak farkedermi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E_Aydin35 kullanıcısına yanıt
    Yağ tipi Dexron III değiştirmeye gerek yok ama eksiltmişse üstüne tamamla yada tamamen boşaltıp koy.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geberit

    Yağ tipi Dexron III değiştirmeye gerek yok ama eksiltmişse üstüne tamamla yada tamamen boşaltıp koy.

    Dexron 3 tamamdır hocam teşekkür ederim. Evet min çizgisinin hızasına gelmiş durumda, dediğiniz gibi boşaltıp tekrar doldurayım. Bu arada Dexron 3 olduğunu nereden anladınız hocam, bu tarz araca özel doğru şanzıman, hidrolik gibi yağları doğru antifriz seçimini nereden öğrenebiliriz?
  • Kitapçıkta yazar ,ben zamanında 7 sene evvel mi ne bakarak değiştirmiştim ordan aklımda kalmış ama kitapçıktan bakmıştım,antifirz olarak corsa b ye kırmızı antifriz koymayın ondan hariç yaşadığınız yere göre %50 su %50 antifriz koyun %100 antifriz koyunca bazı ufak çürümüş yerleri açıyor buda soruna sebep veriyor ,şanzıman manuelse hiç ellemeyin yağını falan sadece usta bir kişi özel şanzıman katkısı denen bişey var onu enjekte edebilirse etsin yoksa sakın açtırmayın içini sorun yaratır,selametle.
  • Tamamdır hocam çok sağolun..



    Ben bu aralar bir problem yaşıyorum onu sizinle paylaşmak isterim hocam belki tecrübe ettiğiniz bir durumdur.. Problem şu; aracım motor sicakligi yuksekken rölanti devrinde yağ lambası yakıyor.. Yani aracı kullanırken hareket halindeyken bir problem yok hatta motor soğukken sıcaklık 100'lere gelmemişken rölantide yine yakmıyor ama sıcaklık seviyesi yuksekken rölanti devrinde yağ lambası yakiyor, gaz veriyorum biraz sönüyor sonra devir düşünce tekrar yakıyor..



    Bu problemin sebebi nedir hocam acaba? Bu problemi yasayan bir çok kişi var hatta DH de konusuda var ama kesin bir kani koyan olmamış.. Yağ pompası mi, yağ turumu, yoksa motor yatakları ile pistonlar arasındaki bosluklar yağda boyle bir basınç dusuklugune mi yol açıyor anlamış değilim..



    Rölanti devrini yükseltip problemi ötelemek ileride başka bir probleme yol acarmi acaba? Şimdiden teşekkür ederim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hic böyle birşey yaşamadım ama mantıkla düşünürsek birincisi yağ pompası cunki devirle harekete geçen bir parça alt devirler cansiz olduğundan eger bir eskime varsa parcada bunu yapabilir bir ikincisi motor yağın ne tip bu yaşta ve ozellikle 2000 öncesi bir oto olarak düşünürsek 10-40 dan başka yağ kullanmayın benim tavsiyem yag filtresi ile mobil 1 x2000 10-40 yag koydurun ve deneyin eger cozulmez ise sorun yağ pompasidir büyük ihtimal yağ koyarken 3.5 litre koyulacak bazıları kutuyu boca eder izin vermeyin, geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geberit kullanıcısına yanıt
    Yağ değişim zamanı geldi zaten yağı ve filtreyi degistirecegim.. Hocam motor yağ kapasitesi 4 lt degilmi?



    Bunun dışında dediginiz gibi alt devirlerde bayıldığı için lamba yakıyor.. Benim rölanti devrim 800Rpm civar i bunu 900 1000 arası yapıp kullanmaya devam etsem ileride bir problem olurmu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E_Aydin35

    Yağ değişim zamanı geldi zaten yağı ve filtreyi degistirecegim.. Hocam motor yağ kapasitesi 4 lt degilmi?



    Bunun dışında dediginiz gibi alt devirlerde bayıldığı için lamba yakıyor.. Benim rölanti devrim 800Rpm civar i bunu 900 1000 arası yapıp kullanmaya devam etsem ileride bir problem olurmu?

    Merhaba hocam, umarım sorunu çözersiniz, kendi aracım ilk ısınmadan 1100 devirde daha sonra 900 devirde çalışıyor, gayet normal geliyor bana rolantisi belki bir fikir olur size

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • halil_tuyun48 kullanıcısına yanıt
    Sagolun hocam teşekkür ederim inşallah düzelir..

    Doğru rölanti devrini bir miktar yükseltmek problem olmaz herhalde ama "düşük yağ basıncı" sorunu örtbas etmek için bunu yapacağımız için ileride yağ pompası daha büyük.bir sorun çıkartır mi acaba bunu merak ediyorum hocam..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E_Aydin35

    Sagolun hocam teşekkür ederim inşallah düzelir..

    Doğru rölanti devrini bir miktar yükseltmek problem olmaz herhalde ama "düşük yağ basıncı" sorunu örtbas etmek için bunu yapacağımız için ileride yağ pompası daha büyük.bir sorun çıkartır mi acaba bunu merak ediyorum hocam..

    Ben olsam ilk rolanti ayarı yaptırırım,ısındıktan sonra 900 devire ayarlatın sorun düzelmese bile size zararı olmaz,yağ pompası daha masraflı iş.
  • Olayın üstünü örtsen bile ilerde yüksek devirde kurtarmayabilir parça hepten bozulursa yağı dağıtamaz yatak bile sarabilir motor ama olmayabilirde kumar biraz yani.

    motor 3.5 litre yağ alıyor 4 değil ne zaman 4 koysam motorda aşırı terleme yapıyor keçelerden ve bujilerin oradanda yağ atmaya başlıyor 3.5 koyduğumda kuru kalıyor motor ,fazla yağın uzun vadede zararıda olabilir neticede içerdeki basıncı arttırıyor yağda çıkacak yer arıyor haliyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi geberit -- 29 Haziran 2017; 21:17:33 >
  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.