Şimdi Ara

Corsa B Kulübü (40. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.222
Cevap
33
Favori
227.124
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim araçta da 1 ay öncesinde krank keçesinden yağ kaçırıyordu (bu arada buda olması en muhtemel sorunların başında geliyor diye okumuştum) usta değiştirelimmi diye sorunca beklememiz hata dedim çünkü ne zamandır kafamda triger seti ve devir daimin değişme zamanı geldiğine dair bir fikir vardı (çıkanıda ben takdırmıştım biliyordum zamanını) keçeyi değişmek için açınca zaten vaktide geldiği ama biraz daha beklerim diye düşündüğüm triger ve devir daim pompasınıda değiştirdim. Yağ yakma olayı ile ilgili bir bilgim yok aslında bu biraz da aracın önceki kullanıcılarının araca gösterdikleri ihtimam ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Bence aracını kesinlikle sanayide iyi tanıdığın farklı alandaki bir ustanın tavsiye ettiği yere götürmelisin çünkü sanayideki ustalar kimin hangi konuda ne kadar yetenekli ve eli yatkın olduğunu iyi biliyorlar aslında. Eğer sorun ile ilgili ustanın dediği kafana yatmadıysa farklı usta ve tanıdığın tamircilerden konu ile ilgili bilgi almanda fayda var diye düşünüyorum çünkü insanların çoğu sanayiye giderken usta konusunda emin olmadıkları için ruhlarının daraldığına eminim. Düşünsene biri senin araç ile ilgili bir sorun söylüyor ama senin konu hakkında elinden hiçbirşey gelmiyor mecburiyetten bir girişiyorsun soruna birde bakıyorsun karşına bambaşka birşey çıkabiliyor sonuç hem para hemde zaman kaybı olduğu gibi aracından da iğrendiriyorlar insanları. Bakım için gereken özeni göstermemek neticesi araç yaşa bağlı ister istemez problem çıkarabiliyor. Ben geçen aylarda periyodik bakım, krank keçesi değişimi triger kayışı devir daim pompası ön ve arka frenlerin ayarı ve kontrolü dahil tüm bunların hepsine 200 tl verdim. Aslında ustayı bir defa bulacaksın yeri geldiğinde ne sen onu üzeceksin ne de o seni. Şimdi sen az çok anlıyorsun teknik konulardan ben sadece gereken parçaları ezberledim artık periyodik bakıma yaklaşınca internetten ve parçacılardan fiyat öğrenip en uygun fiyata en kaliteli parçaları f/p olarak tedarik edip öyle gidiyorum ustaya. Ustam ilk başlarda yadırgasada benim aracıma gösterdiğim özeni görünce oda alıştı bana kendisi sadece el emeği alıyor bende kesinlikle itiraz etmiyorum çünkü kaliteli ve bilgili hizmet sunuyor saolsun. sonuç itibarı ile burada geçmişte yazan bir arkadaşında dediği gibi sen öncelikle kendi aracını bileceksin. Birazda aracımı seviyorum ama artık içimde yavaş yavaş da ayrılma vakti yaklaştığını düşünüyorum biraz hazırlanmam lazım bunun için... Araç konusunda da buradan senin her türlü bilgi ve paylaşımında merakla bekliyor ve okuyorum daha fazla ne öğrenebilirim diye. Çünkü sende bayağı ilgilisin maşallah. 😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: absurde

    Benim araçta da 1 ay öncesinde krank keçesinden yağ kaçırıyordu (bu arada buda olması en muhtemel sorunların başında geliyor diye okumuştum) usta değiştirelimmi diye sorunca beklememiz hata dedim çünkü ne zamandır kafamda triger seti ve devir daimin değişme zamanı geldiğine dair bir fikir vardı (çıkanıda ben takdırmıştım biliyordum zamanını) keçeyi değişmek için açınca zaten vaktide geldiği ama biraz daha beklerim diye düşündüğüm triger ve devir daim pompasınıda değiştirdim. Yağ yakma olayı ile ilgili bir bilgim yok aslında bu biraz da aracın önceki kullanıcılarının araca gösterdikleri ihtimam ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Bence aracını kesinlikle sanayide iyi tanıdığın farklı alandaki bir ustanın tavsiye ettiği yere götürmelisin çünkü sanayideki ustalar kimin hangi konuda ne kadar yetenekli ve eli yatkın olduğunu iyi biliyorlar aslında. Eğer sorun ile ilgili ustanın dediği kafana yatmadıysa farklı usta ve tanıdığın tamircilerden konu ile ilgili bilgi almanda fayda var diye düşünüyorum çünkü insanların çoğu sanayiye giderken usta konusunda emin olmadıkları için ruhlarının daraldığına eminim. Düşünsene biri senin araç ile ilgili bir sorun söylüyor ama senin konu hakkında elinden hiçbirşey gelmiyor mecburiyetten bir girişiyorsun soruna birde bakıyorsun karşına bambaşka birşey çıkabiliyor sonuç hem para hemde zaman kaybı olduğu gibi aracından da iğrendiriyorlar insanları. Bakım için gereken özeni göstermemek neticesi araç yaşa bağlı ister istemez problem çıkarabiliyor. Ben geçen aylarda periyodik bakım, krank keçesi değişimi triger kayışı devir daim pompası ön ve arka frenlerin ayarı ve kontrolü dahil tüm bunların hepsine 200 tl verdim. Aslında ustayı bir defa bulacaksın yeri geldiğinde ne sen onu üzeceksin ne de o seni. Şimdi sen az çok anlıyorsun teknik konulardan ben sadece gereken parçaları ezberledim artık periyodik bakıma yaklaşınca internetten ve parçacılardan fiyat öğrenip en uygun fiyata en kaliteli parçaları f/p olarak tedarik edip öyle gidiyorum ustaya. Ustam ilk başlarda yadırgasada benim aracıma gösterdiğim özeni görünce oda alıştı bana kendisi sadece el emeği alıyor bende kesinlikle itiraz etmiyorum çünkü kaliteli ve bilgili hizmet sunuyor saolsun. sonuç itibarı ile burada geçmişte yazan bir arkadaşında dediği gibi sen öncelikle kendi aracını bileceksin. Birazda aracımı seviyorum ama artık içimde yavaş yavaş da ayrılma vakti yaklaştığını düşünüyorum biraz hazırlanmam lazım bunun için... Araç konusunda da buradan senin her türlü bilgi ve paylaşımında merakla bekliyor ve okuyorum daha fazla ne öğrenebilirim diye. Çünkü sende bayağı ilgilisin maşallah. 😀

    Sağol hocam, elimden geldiğince yaşadıklarımı ve okuduklarımı paylaşmaya çalışıyorum, bildiğim fazla birşey yok 3 sene önce arabaya fazla para vermek istemedim corsayı da geçiş arabası olarak aldım, önceki sahibi güzel bakmamış ama fiyatı uygundu. Zaten anlamıyorum arabadan bari sanayiye gide gele öğrenirim dedim. Aldığım 2.gün akü bitti oradan başladık maceraya hala ufak tefek masraflarla devam ediyor. Diğer araçlara göre parça fiyatları bence ucuz ya orjinal alıyorum yada kaliteli yan sanayi geçen sene baskı balata, triger, su devirdaim değişti ama usta keçeyi değiştirmemiş sanırım. Sanayiden bundan soğudum işin açığı.dediğin gibi hem para hem zaman kaybı üç kere sol dış aks kafasını değiştirdim gene olmadı körük çıktımı işi bitiyor. Bulunduğum yerde malesef iyi usta yok ve artık fazla para harcamak istemiyorum. Amortisör patlak dedi, tamam eskimiş ama o kadarda kötü değilmiş gitti 500tl, acelesi olmadığı halde. Ama yaptığım masrafa üzülmüyorum çünkü biliyordum benden önceki sahibi düzgün bakmadığını, araçta yaşı ve km'si nedeniyle bir takım masrafları oluyor fakat parasını hak eden bir araç bana göre piyasada. Model yükselebiliyorsan yaşı dolayısıyla değiştirmek mantıklı olur ama uzun süre kullandığın aracı satmak zordur tabi, hayırlısı olsun hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • absurde A kullanıcısına yanıt
    Benzin pompasına bi baktırayım o zaman. Sonucu paylaşırım.



    Bilgi amaclı söylemek istiyorum. Bu sabah ilk calıştıtmadaki benzine gecerken-geçtiginde başlayan ve araç ısînana kadar devam eden rolanti dalgalanması sorununun asekron hava bişeyi dediler. Bu dedigi parca radyatörün hemen arkasında siyah bir motor gibi bisey. Ben tam bilmiyorum. Bu asekron hava bilmemnesinin lpg li corsaların çogunda iptal ettiklerini istersem benimkinide iptal edebilecegini söyledi tamirci arkadaş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: absurde

    Benim araçta da 1 ay öncesinde krank keçesinden yağ kaçırıyordu (bu arada buda olması en muhtemel sorunların başında geliyor diye okumuştum) usta değiştirelimmi diye sorunca beklememiz hata dedim çünkü ne zamandır kafamda triger seti ve devir daimin değişme zamanı geldiğine dair bir fikir vardı (çıkanıda ben takdırmıştım biliyordum zamanını) keçeyi değişmek için açınca zaten vaktide geldiği ama biraz daha beklerim diye düşündüğüm triger ve devir daim pompasınıda değiştirdim. Yağ yakma olayı ile ilgili bir bilgim yok aslında bu biraz da aracın önceki kullanıcılarının araca gösterdikleri ihtimam ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Bence aracını kesinlikle sanayide iyi tanıdığın farklı alandaki bir ustanın tavsiye ettiği yere götürmelisin çünkü sanayideki ustalar kimin hangi konuda ne kadar yetenekli ve eli yatkın olduğunu iyi biliyorlar aslında. Eğer sorun ile ilgili ustanın dediği kafana yatmadıysa farklı usta ve tanıdığın tamircilerden konu ile ilgili bilgi almanda fayda var diye düşünüyorum çünkü insanların çoğu sanayiye giderken usta konusunda emin olmadıkları için ruhlarının daraldığına eminim. Düşünsene biri senin araç ile ilgili bir sorun söylüyor ama senin konu hakkında elinden hiçbirşey gelmiyor mecburiyetten bir girişiyorsun soruna birde bakıyorsun karşına bambaşka birşey çıkabiliyor sonuç hem para hemde zaman kaybı olduğu gibi aracından da iğrendiriyorlar insanları. Bakım için gereken özeni göstermemek neticesi araç yaşa bağlı ister istemez problem çıkarabiliyor. Ben geçen aylarda periyodik bakım, krank keçesi değişimi triger kayışı devir daim pompası ön ve arka frenlerin ayarı ve kontrolü dahil tüm bunların hepsine 200 tl verdim. Aslında ustayı bir defa bulacaksın yeri geldiğinde ne sen onu üzeceksin ne de o seni. Şimdi sen az çok anlıyorsun teknik konulardan ben sadece gereken parçaları ezberledim artık periyodik bakıma yaklaşınca internetten ve parçacılardan fiyat öğrenip en uygun fiyata en kaliteli parçaları f/p olarak tedarik edip öyle gidiyorum ustaya. Ustam ilk başlarda yadırgasada benim aracıma gösterdiğim özeni görünce oda alıştı bana kendisi sadece el emeği alıyor bende kesinlikle itiraz etmiyorum çünkü kaliteli ve bilgili hizmet sunuyor saolsun. sonuç itibarı ile burada geçmişte yazan bir arkadaşında dediği gibi sen öncelikle kendi aracını bileceksin. Birazda aracımı seviyorum ama artık içimde yavaş yavaş da ayrılma vakti yaklaştığını düşünüyorum biraz hazırlanmam lazım bunun için... Araç konusunda da buradan senin her türlü bilgi ve paylaşımında merakla bekliyor ve okuyorum daha fazla ne öğrenebilirim diye. Çünkü sende bayağı ilgilisin maşallah. 😀

    Krank keçesi degişimi olmamıştır bencede. Çünkü sadece keçeyi degiştirmeye bile 200 den fazla isteyenler var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu pazartesi yağı, filtreleri, buji ve kabloları, viraj demiri lastikleri,fişekleri değişti, işçilik 100lira tuttu, usta arkadaşım normalde 150 imiş, parçalar 350lira tuttu.Ya pahalı ya da paranın değeri kalmamış. Buji ve kablolar değiştiği halde tekleme ve isteksiz kalkış düzelmedi sorun başka yerde. Ama şimdilik böyle bineceğim para kalmadı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim normal çünkü sadece yag ve filtreler 200 tl civarı tutyor. Bende daha 1 ay once degistirmistim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • silent_melody kullanıcısına yanıt
    Parça fiyatları değilde en fazla bir saat işçilik 100tl olması biraz fazla geldi. Bu tekleme ve isteksiz kalkış benzin veya lpg az olduğunda daha belirgin, nedeni ne olabilir acaba. Bir çok neden bulduk forumdaki arkadaşlarla ama sonuca daha ulaşamadık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: silent_melody


    quote:

    Orijinalden alıntı: absurde

    Benim araçta da 1 ay öncesinde krank keçesinden yağ kaçırıyordu (bu arada buda olması en muhtemel sorunların başında geliyor diye okumuştum) usta değiştirelimmi diye sorunca beklememiz hata dedim çünkü ne zamandır kafamda triger seti ve devir daimin değişme zamanı geldiğine dair bir fikir vardı (çıkanıda ben takdırmıştım biliyordum zamanını) keçeyi değişmek için açınca zaten vaktide geldiği ama biraz daha beklerim diye düşündüğüm triger ve devir daim pompasınıda değiştirdim. Yağ yakma olayı ile ilgili bir bilgim yok aslında bu biraz da aracın önceki kullanıcılarının araca gösterdikleri ihtimam ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Bence aracını kesinlikle sanayide iyi tanıdığın farklı alandaki bir ustanın tavsiye ettiği yere götürmelisin çünkü sanayideki ustalar kimin hangi konuda ne kadar yetenekli ve eli yatkın olduğunu iyi biliyorlar aslında. Eğer sorun ile ilgili ustanın dediği kafana yatmadıysa farklı usta ve tanıdığın tamircilerden konu ile ilgili bilgi almanda fayda var diye düşünüyorum çünkü insanların çoğu sanayiye giderken usta konusunda emin olmadıkları için ruhlarının daraldığına eminim. Düşünsene biri senin araç ile ilgili bir sorun söylüyor ama senin konu hakkında elinden hiçbirşey gelmiyor mecburiyetten bir girişiyorsun soruna birde bakıyorsun karşına bambaşka birşey çıkabiliyor sonuç hem para hemde zaman kaybı olduğu gibi aracından da iğrendiriyorlar insanları. Bakım için gereken özeni göstermemek neticesi araç yaşa bağlı ister istemez problem çıkarabiliyor. Ben geçen aylarda periyodik bakım, krank keçesi değişimi triger kayışı devir daim pompası ön ve arka frenlerin ayarı ve kontrolü dahil tüm bunların hepsine 200 tl verdim. Aslında ustayı bir defa bulacaksın yeri geldiğinde ne sen onu üzeceksin ne de o seni. Şimdi sen az çok anlıyorsun teknik konulardan ben sadece gereken parçaları ezberledim artık periyodik bakıma yaklaşınca internetten ve parçacılardan fiyat öğrenip en uygun fiyata en kaliteli parçaları f/p olarak tedarik edip öyle gidiyorum ustaya. Ustam ilk başlarda yadırgasada benim aracıma gösterdiğim özeni görünce oda alıştı bana kendisi sadece el emeği alıyor bende kesinlikle itiraz etmiyorum çünkü kaliteli ve bilgili hizmet sunuyor saolsun. sonuç itibarı ile burada geçmişte yazan bir arkadaşında dediği gibi sen öncelikle kendi aracını bileceksin. Birazda aracımı seviyorum ama artık içimde yavaş yavaş da ayrılma vakti yaklaştığını düşünüyorum biraz hazırlanmam lazım bunun için... Araç konusunda da buradan senin her türlü bilgi ve paylaşımında merakla bekliyor ve okuyorum daha fazla ne öğrenebilirim diye. Çünkü sende bayağı ilgilisin maşallah. 😀

    Krank keçesi degişimi olmamıştır bencede. Çünkü sadece keçeyi degiştirmeye bile 200 den fazla isteyenler var

    Olamaz diye birşey diyemem tabi ama ben araç tamiri bitene kadar başında bekliyorum bakıyorum nerede ne var ne olmuş diye o keçeyide ben alıp geldim tamirciye her gittiğimde ustanın çırağı beni gösteriyor bu abi parçaları internetten alıyor diye halil tuyun ile şu arabanın teklemesine kesin çözüm bulduğumuz anda artık sanayide beraber bir sadece corsa b tamir servisi açarız heralde...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • absurde A kullanıcısına yanıt
    Aynen bende neredeyse her parçayı internetten alıyorum,usta laf ediyor çaktırmadan benden alsana sahtedir sizin aldığınız yağlar filan ,bulunduğum bölgede işini düzgün yapan yok bende arkadaş diye ona götürüyorum.ustaya naptıysam gaz kelebeğini temizletemedim,başka ustalarda temizlemedi,hep bahane!Basit veya para tutacak iş varsa anca onu yapıyorlar.absurde arkadaş aynen araba hakkında sıfır bilgim vardı.Şu tekleme sorunu filan çözemesekte araştırırke baya bişi öğretti .tekleme ile denemediklerim boğaz kelebeği temizliği,rolanti ayarı,oksijen sensörü ve senin dediğin yakıt pompası değişimi.Umarım biriside şuraya bende de vardı aynı sorun şu şekilde çözdüm derde,bizde kurtuluruz bu sorundan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil_tuyun48

    Aynen bende neredeyse her parçayı internetten alıyorum,usta laf ediyor çaktırmadan benden alsana sahtedir sizin aldığınız yağlar filan ,bulunduğum bölgede işini düzgün yapan yok bende arkadaş diye ona götürüyorum.ustaya naptıysam gaz kelebeğini temizletemedim,başka ustalarda temizlemedi,hep bahane!Basit veya para tutacak iş varsa anca onu yapıyorlar.absurde arkadaş aynen araba hakkında sıfır bilgim vardı.Şu tekleme sorunu filan çözemesekte araştırırke baya bişi öğretti .tekleme ile denemediklerim boğaz kelebeği temizliği,rolanti ayarı,oksijen sensörü ve senin dediğin yakıt pompası değişimi.Umarım biriside şuraya bende de vardı aynı sorun şu şekilde çözdüm derde,bizde kurtuluruz bu sorundan

    Valla halil kardesim bende bir türlü gaz kelebegini temizletemedim. Kimse yanasmıyor temizlemeye. Bilemedim ya valla kafam atıyor bazen.



    Bir arkadas tek tırnak buji deneyin demiş. Uygun buji bakıyorum. Tekrar buji kabloları ile degistireyim diyorum bulursam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil_tuyun48

    Parça fiyatları değilde en fazla bir saat işçilik 100tl olması biraz fazla geldi. Bu tekleme ve isteksiz kalkış benzin veya lpg az olduğunda daha belirgin, nedeni ne olabilir acaba. Bir çok neden bulduk forumdaki arkadaşlarla ama sonuca daha ulaşamadık.

    Adamdan parça almazsan alır tabi 100 lira :) şaka bir yana hakkaten biraz fazla olmuş kardeşim. Ama işin görüldüyse üçe beşe bakma derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: absurde


    quote:

    Orijinalden alıntı: silent_melody


    quote:

    Orijinalden alıntı: absurde

    Benim araçta da 1 ay öncesinde krank keçesinden yağ kaçırıyordu (bu arada buda olması en muhtemel sorunların başında geliyor diye okumuştum) usta değiştirelimmi diye sorunca beklememiz hata dedim çünkü ne zamandır kafamda triger seti ve devir daimin değişme zamanı geldiğine dair bir fikir vardı (çıkanıda ben takdırmıştım biliyordum zamanını) keçeyi değişmek için açınca zaten vaktide geldiği ama biraz daha beklerim diye düşündüğüm triger ve devir daim pompasınıda değiştirdim. Yağ yakma olayı ile ilgili bir bilgim yok aslında bu biraz da aracın önceki kullanıcılarının araca gösterdikleri ihtimam ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Bence aracını kesinlikle sanayide iyi tanıdığın farklı alandaki bir ustanın tavsiye ettiği yere götürmelisin çünkü sanayideki ustalar kimin hangi konuda ne kadar yetenekli ve eli yatkın olduğunu iyi biliyorlar aslında. Eğer sorun ile ilgili ustanın dediği kafana yatmadıysa farklı usta ve tanıdığın tamircilerden konu ile ilgili bilgi almanda fayda var diye düşünüyorum çünkü insanların çoğu sanayiye giderken usta konusunda emin olmadıkları için ruhlarının daraldığına eminim. Düşünsene biri senin araç ile ilgili bir sorun söylüyor ama senin konu hakkında elinden hiçbirşey gelmiyor mecburiyetten bir girişiyorsun soruna birde bakıyorsun karşına bambaşka birşey çıkabiliyor sonuç hem para hemde zaman kaybı olduğu gibi aracından da iğrendiriyorlar insanları. Bakım için gereken özeni göstermemek neticesi araç yaşa bağlı ister istemez problem çıkarabiliyor. Ben geçen aylarda periyodik bakım, krank keçesi değişimi triger kayışı devir daim pompası ön ve arka frenlerin ayarı ve kontrolü dahil tüm bunların hepsine 200 tl verdim. Aslında ustayı bir defa bulacaksın yeri geldiğinde ne sen onu üzeceksin ne de o seni. Şimdi sen az çok anlıyorsun teknik konulardan ben sadece gereken parçaları ezberledim artık periyodik bakıma yaklaşınca internetten ve parçacılardan fiyat öğrenip en uygun fiyata en kaliteli parçaları f/p olarak tedarik edip öyle gidiyorum ustaya. Ustam ilk başlarda yadırgasada benim aracıma gösterdiğim özeni görünce oda alıştı bana kendisi sadece el emeği alıyor bende kesinlikle itiraz etmiyorum çünkü kaliteli ve bilgili hizmet sunuyor saolsun. sonuç itibarı ile burada geçmişte yazan bir arkadaşında dediği gibi sen öncelikle kendi aracını bileceksin. Birazda aracımı seviyorum ama artık içimde yavaş yavaş da ayrılma vakti yaklaştığını düşünüyorum biraz hazırlanmam lazım bunun için... Araç konusunda da buradan senin her türlü bilgi ve paylaşımında merakla bekliyor ve okuyorum daha fazla ne öğrenebilirim diye. Çünkü sende bayağı ilgilisin maşallah. 😀

    Krank keçesi degişimi olmamıştır bencede. Çünkü sadece keçeyi degiştirmeye bile 200 den fazla isteyenler var

    Olamaz diye birşey diyemem tabi ama ben araç tamiri bitene kadar başında bekliyorum bakıyorum nerede ne var ne olmuş diye o keçeyide ben alıp geldim tamirciye her gittiğimde ustanın çırağı beni gösteriyor bu abi parçaları internetten alıyor diye halil tuyun ile şu arabanın teklemesine kesin çözüm bulduğumuz anda artık sanayide beraber bir sadece corsa b tamir servisi açarız heralde...

    hahaha :))) opel corsa b teklemeye kesin çözüm diye pankart asarsınız dükkanın önü e artık :) ha birde gaz kelebegi itina ile temizlenir yazdınmı tamamdır :) ben bile mugladan kalkıp gelirim valla :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • silent_melody kullanıcısına yanıt
    Bende Muğla'da oturuyorum ama bu son bakımları kendim yapacağım,tamir işini Manisa'daki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • silent_melody kullanıcısına yanıt
    Zaten münibüs tamircisi benim arabanın parçaları yok, yağ dersen benim aldığımın iki katı fiyata satıyor. Muğla'nın sanayisini sevmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim usta sağolsun beni kırmadı geçen hafta tüm ateşleme sistemi (birtek buji kablosu kaldı oda yarın değişecek inşallah) periyodik bakım birde egr valf temizliği gaz kelebeği temizliği radyatör su deposu değişimi dahil tüm işlemleri yaptı önce yok der gibi olduda sonra dedim yapalım oda zaten egr yi yapacaz açmışken madem onuda yapalım dedi ha bu arada halil tuyun kardeşim birtek buji kablosu kaldı değiştiremedim onuda yarın değiştirip tekleme yapıp yapmadığını detaylı olarak yazarım buji kablosu hariç tüm ateşleme değişti ama tekleme devam ediyor şu an tek umudum buji kablosuna bağlı ama için için biliyorum ki buji kablosuda değişse tekleme gitmeyecek hissediyor insan sorunun gidip gitmeyeceğini. Sorun başka bir yerde ama nerede... Yinede bir umut buji kablosu😰😩

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: silent_melody


    quote:

    Orijinalden alıntı: absurde


    quote:

    Orijinalden alıntı: silent_melody


    quote:

    Orijinalden alıntı: absurde

    Benim araçta da 1 ay öncesinde krank keçesinden yağ kaçırıyordu (bu arada buda olması en muhtemel sorunların başında geliyor diye okumuştum) usta değiştirelimmi diye sorunca beklememiz hata dedim çünkü ne zamandır kafamda triger seti ve devir daimin değişme zamanı geldiğine dair bir fikir vardı (çıkanıda ben takdırmıştım biliyordum zamanını) keçeyi değişmek için açınca zaten vaktide geldiği ama biraz daha beklerim diye düşündüğüm triger ve devir daim pompasınıda değiştirdim. Yağ yakma olayı ile ilgili bir bilgim yok aslında bu biraz da aracın önceki kullanıcılarının araca gösterdikleri ihtimam ile alakalı olduğunu düşünüyorum. Bence aracını kesinlikle sanayide iyi tanıdığın farklı alandaki bir ustanın tavsiye ettiği yere götürmelisin çünkü sanayideki ustalar kimin hangi konuda ne kadar yetenekli ve eli yatkın olduğunu iyi biliyorlar aslında. Eğer sorun ile ilgili ustanın dediği kafana yatmadıysa farklı usta ve tanıdığın tamircilerden konu ile ilgili bilgi almanda fayda var diye düşünüyorum çünkü insanların çoğu sanayiye giderken usta konusunda emin olmadıkları için ruhlarının daraldığına eminim. Düşünsene biri senin araç ile ilgili bir sorun söylüyor ama senin konu hakkında elinden hiçbirşey gelmiyor mecburiyetten bir girişiyorsun soruna birde bakıyorsun karşına bambaşka birşey çıkabiliyor sonuç hem para hemde zaman kaybı olduğu gibi aracından da iğrendiriyorlar insanları. Bakım için gereken özeni göstermemek neticesi araç yaşa bağlı ister istemez problem çıkarabiliyor. Ben geçen aylarda periyodik bakım, krank keçesi değişimi triger kayışı devir daim pompası ön ve arka frenlerin ayarı ve kontrolü dahil tüm bunların hepsine 200 tl verdim. Aslında ustayı bir defa bulacaksın yeri geldiğinde ne sen onu üzeceksin ne de o seni. Şimdi sen az çok anlıyorsun teknik konulardan ben sadece gereken parçaları ezberledim artık periyodik bakıma yaklaşınca internetten ve parçacılardan fiyat öğrenip en uygun fiyata en kaliteli parçaları f/p olarak tedarik edip öyle gidiyorum ustaya. Ustam ilk başlarda yadırgasada benim aracıma gösterdiğim özeni görünce oda alıştı bana kendisi sadece el emeği alıyor bende kesinlikle itiraz etmiyorum çünkü kaliteli ve bilgili hizmet sunuyor saolsun. sonuç itibarı ile burada geçmişte yazan bir arkadaşında dediği gibi sen öncelikle kendi aracını bileceksin. Birazda aracımı seviyorum ama artık içimde yavaş yavaş da ayrılma vakti yaklaştığını düşünüyorum biraz hazırlanmam lazım bunun için... Araç konusunda da buradan senin her türlü bilgi ve paylaşımında merakla bekliyor ve okuyorum daha fazla ne öğrenebilirim diye. Çünkü sende bayağı ilgilisin maşallah. 😀

    Krank keçesi degişimi olmamıştır bencede. Çünkü sadece keçeyi degiştirmeye bile 200 den fazla isteyenler var

    Olamaz diye birşey diyemem tabi ama ben araç tamiri bitene kadar başında bekliyorum bakıyorum nerede ne var ne olmuş diye o keçeyide ben alıp geldim tamirciye her gittiğimde ustanın çırağı beni gösteriyor bu abi parçaları internetten alıyor diye halil tuyun ile şu arabanın teklemesine kesin çözüm bulduğumuz anda artık sanayide beraber bir sadece corsa b tamir servisi açarız heralde...

    hahaha :))) opel corsa b teklemeye kesin çözüm diye pankart asarsınız dükkanın önü e artık :) ha birde gaz kelebegi itina ile temizlenir yazdınmı tamamdır :) ben bile mugladan kalkıp gelirim valla :))

    Gaz kelebeği hakkaten zor yerdeymiş yani bende gördüm sökerken.usta sökerken o kadar zor yerdeydi ki aracı sökerken içimden sürekli aman usta dikkat dediğimi bilirim. Adam napsın öyle bir yere saklamışlar ki gaz kelebeğini oda haklı yani...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • absurde A kullanıcısına yanıt
    O konuda haklısın, bir keresinde gözümü kararttım temizleyeceğim gaz kelebeğini. Geçtim arabanın başına yarım saat aradım bulamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • absurde A kullanıcısına yanıt
    O zaman gaz kelebeği, egr valfini listeden çıkarıyorum çünkü sende de geçmemiş, buji kablosunu ben değiştirdim düzelmedi malesef. Rolanti valfi olabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • absurde A kullanıcısına yanıt
    O zaman gaz kelebeği, egr valfini ekliyorum çünkü sende geçmemiş, buji kablosunu ben değiştirdim düzelmedi malesef. Rolanti valfi olabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil_tuyun48

    O zaman gaz kelebeği, egr valfini ekliyorum çünkü sende geçmemiş, buji kablosunu ben değiştirdim düzelmedi malesef. Rolanti valfi olabilir mi?

    İlk olarak gaz kelebeğini aramak girişimin bile takdire şayan çünkü bana göstererek sorsalar bilmem. Aramak için kaputun altında hangi parçaların gaz kelebeği olmadığını da bilmek gerek değilmi. Ayrıcada önce bizi bir bilgilendir ki rölanti valfi nedir ne işe yarar arıza belirtileri nedir hatta resmini at görünce tanıyabileceğimiz😂 şu benzin pompası ve oksijen (lambda) sensörünüde listeye eklemekte fayda var diye düşünüyorum... Bu lambda sensörünün belirli km kullanımdan sonra olan internetteki fotosunu gördüm yani bizimkilerin yaşındaki araçlar için bence tasarruf konusunda direkt etkisi var... Önemli bir sensör. Kısaca ateşleme değilse suçlu kim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi absurde -- 16 Eylül 2017; 11:47:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.