Şimdi Ara

Corsa B Kulübü (42. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.222
Cevap
33
Favori
227.123
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar rolanti dengesizliği için forumda okuduğum bir uygulamayı denedim, fark edilir derecede faydası oldu, akünün kutularını çıkarttım, kontağı çevirdim içindeki elektriği boşalttım yani, tekrar kutuları takıp çalıştırdığımda araba kalibrasyon yaptı, mesela camlar otomatik açılma devre dışı oldu sonra tekrar devreye girdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil_tuyun48

    Arkadaşlar rolanti dengesizliği için forumda okuduğum bir uygulamayı denedim, fark edilir derecede faydası oldu, akünün kutularını çıkarttım, kontağı çevirdim içindeki elektriği boşalttım yani, tekrar kutuları takıp çalıştırdığımda araba kalibrasyon yaptı, mesela camlar otomatik açılma devre dışı oldu sonra tekrar devreye girdi.

    Halil kardeşim şuanda durum nasıl? Aynı sorunu tekrarladımı peki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • silent_melody kullanıcısına yanıt
    Dün tekrarladı malesef, işe yarar gibi olmuştu ama dün tekleme değilde ilk kalkışta araba boğulur gibi oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil_tuyun48

    Dün tekrarladı malesef, işe yarar gibi olmuştu ama dün tekleme değilde ilk kalkışta araba boğulur gibi oluyor

    bende bi deneyeyim bakalım. ama ben halen gaz kelebeğinden yaptıgını düşünüyorum.

    bu arada lpg markanız nedir?
  • silent_melody kullanıcısına yanıt
    Zararsız bir uygulama,denemekte sorun olmaz.Lpg kiti atiker,önceki sahibi taktırmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi halil_tuyun48 -- 14 Ekim 2017; 15:45:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • halil_tuyun48 kullanıcısına yanıt
    Bende cangaz var. Acaba lpg kitindenmi acaba diye düşünmüştüm. Aynı kiti kullanıyor olsaydık inada kafayı talacaktım. Ben bi gaz kelebeğini temizletip sonucu paylaşıcam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2000 model 1.5 Eco Dizel ile aranızdayım. Mesajım bulunsun.
  • Arkadaşlar sadece deneyim paylaşımı için yazıyorum.. Sabah aracı çalıştırıp birkaç dakika hareket etmeden beklerken az bi işim çıkınca tekrar stop edip indim bir süre sonra tekrar çalıştırdığımda aracın her zamanki sesinden daha farkli bir ses olduğunu hissedince direkt motor kapağını kaldırdım ve radyatör su deposunda su olmadığını sadece dibinde az bir miktar kaldığını görünce bagajda bulunan antifirizi hemen su deposuna koydum ve direkt ustama gösterdim. Sonuç çok şükür bu haliyle hiç yol yapmadan fark ettiğim için sadece Petek değişimi yeterliydi. Oris Marka Su Peteği 180, gitmişken Sol Rot başı değişti 20, bunların işçiliği 100 toplam 300 bunun dışında rot başı değişince rot ayarı 30, ayrıca ön iki tekerinde zamanı gelmişti petlas 125tl*2 masraf ettik çok şükür motor falan zarar görmedi allah esirgedi beterinden . Demem o ki sabah kontrol etmek 2 dakika almıyormuş. Hakkaten çoğu zaman bakmadan direkt trafiğe çıkıyoruz. Ha bu arada araba eski falan diye düşünenlerede şunu söyleyim ben ordayken otobandan çekici ile getirdiler 308 i. Motor yağ kapağı motor hararetinden erimişti su yokluğundan gerisini varın siz düşünün...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: absurde

    Arkadaşlar sadece deneyim paylaşımı için yazıyorum.. Sabah aracı çalıştırıp birkaç dakika hareket etmeden beklerken az bi işim çıkınca tekrar stop edip indim bir süre sonra tekrar çalıştırdığımda aracın her zamanki sesinden daha farkli bir ses olduğunu hissedince direkt motor kapağını kaldırdım ve radyatör su deposunda su olmadığını sadece dibinde az bir miktar kaldığını görünce bagajda bulunan antifirizi hemen su deposuna koydum ve direkt ustama gösterdim. Sonuç çok şükür bu haliyle hiç yol yapmadan fark ettiğim için sadece Petek değişimi yeterliydi. Oris Marka Su Peteği 180, gitmişken Sol Rot başı değişti 20, bunların işçiliği 100 toplam 300 bunun dışında rot başı değişince rot ayarı 30, ayrıca ön iki tekerinde zamanı gelmişti petlas 125tl*2 masraf ettik çok şükür motor falan zarar görmedi allah esirgedi beterinden . Demem o ki sabah kontrol etmek 2 dakika almıyormuş. Hakkaten çoğu zaman bakmadan direkt trafiğe çıkıyoruz. Ha bu arada araba eski falan diye düşünenlerede şunu söyleyim ben ordayken otobandan çekici ile getirdiler 308 i. Motor yağ kapağı motor hararetinden erimişti su yokluğundan gerisini varın siz düşünün...

    İyiki erken farketmişsin kardeşim. Bendede ufaktan su kaybı var amaq ekleyip biniyorum mecburen. Biraz durumum düzelsin bende baktıracağım. Yine tahmini bi 500 gider. Birde benden önceki sahibi bagaj kapağını vurmuş. Biraz göçük var onu yaptıracağım. Kaportacı 100 boyacı 350 istiyor. Bişey olmasın diye gözünün içine bakıyorum arabanın o derece

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bende onu gün önce radyatörü patlattım su eksiltiyordu 150 km yol gittik.. puff dedi bembeyaz duman ... motoru kapattım indim hemen az bekleyip kaputu açtım başıma geleceği biliyorum. radyatör patlak. su hiç yok. 350 liraya mal oldu. buda yetmezmiş gibi yapan usta her ne hikmetse sıfır radyatöru plastik aksamından macunlamışş.. 150 km geri geldik baktım hala su eksiltiyor. iki ustaya gösterdim. demesinler mi bu radyatöre müdahale edilmiş. yapan ustayı aradım bi ton tantana.. "yerine yerleşmeyince boruyu açmak zorunda kaldım macun o yüzden" mazeret mi bu birader? madem öyleydi niye bana sormadın. belki ben istemiyorum... pazar günü sıfır radyatör getirecek eskisini alıp götürecek. durduk yere mevzu.. ama corsamın maşşallahı var başka araba olsa motoru kucaga verirdi..
  • radyatörü değiştirdikten sonra antifiriz koyuldumu? tekrar koyulduysa ne tür antifiriz koyuluyor? birde radyatörün sağlıklı olup olmadığını ( içerisinde pislik pas vs.) kendi yöntemlerimizle nasıl anlayabiliriz? benim yedek su deposunda biraz pas vardı temizledim. ama rengi biraz sarımtırak olduğu için içerisinde suyun ne denli temiz oldugunu göremiyorum.

    saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: silent_melody

    radyatörü değiştirdikten sonra antifiriz koyuldumu? tekrar koyulduysa ne tür antifiriz koyuluyor? birde radyatörün sağlıklı olup olmadığını ( içerisinde pislik pas vs.) kendi yöntemlerimizle nasıl anlayabiliriz? benim yedek su deposunda biraz pas vardı temizledim. ama rengi biraz sarımtırak olduğu için içerisinde suyun ne denli temiz oldugunu göremiyorum.

    saygılar

    Radyatör değiştikten sonra yeşil antifiriz koydu ustam. Zaten senin aracın tüm radyatör sistemini su deposunu yıkayarak temizleyemezsin yada istediğin temizlik ölçüsüne ulaşamazsın. Sonuçta yılların kiri pası her antifiriz koyduğunda tekrar suyu kirletecektir... Şu an yeni antifiriz koydum ve aşınıma bağlı hergün kaçak takibi yapıyorum ki antifiriz nereleri aşındırdıysa oradan kaçak verecektir diye...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: usorguncu

    bende onu gün önce radyatörü patlattım su eksiltiyordu 150 km yol gittik.. puff dedi bembeyaz duman ... motoru kapattım indim hemen az bekleyip kaputu açtım başıma geleceği biliyorum. radyatör patlak. su hiç yok. 350 liraya mal oldu. buda yetmezmiş gibi yapan usta her ne hikmetse sıfır radyatöru plastik aksamından macunlamışş.. 150 km geri geldik baktım hala su eksiltiyor. iki ustaya gösterdim. demesinler mi bu radyatöre müdahale edilmiş. yapan ustayı aradım bi ton tantana.. "yerine yerleşmeyince boruyu açmak zorunda kaldım macun o yüzden" mazeret mi bu birader? madem öyleydi niye bana sormadın. belki ben istemiyorum... pazar günü sıfır radyatör getirecek eskisini alıp götürecek. durduk yere mevzu.. ama corsamın maşşallahı var başka araba olsa motoru kucaga verirdi..

    Macunla işi olmaz yeni radyatörün. Ama şöyle birşey varki ben radyatörü alırken radyatörcü uyardı ordan biliyorum bu radyatör peteğini takarken mutlaka söyle çünkü radyatörün su giriş ve çıkışlarını sağlayan plastiği kırabiliyorlar takarken demişti. Senin yeni radyatörü takarkende büyük ihtimal usta kırdı bu plastik parçayı ve macunladı diye düşünüyorum o sebeple parça takılırken aracın yanında bulunmanız daha sağlıklı diye düşünüyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhaba
    1998 gls otomatik vites arabam var km 113000 de arabanın ufak tefek sorunları sürekli çıkıyor ona alıştım ama ben 96 bin km de aldım lpg yi ben taktırdım 15 ay kadar oldu bir türlü yakıt değerlerini düşüremiyorum lpg atiker gitmediğim usta kalmadı şuan 45 kuruş gibi bir rakam yakıyor ayrıca lpg ye geçene kadar da acayip bir şekilde benzin tüketimi var aylık neredey se 100 tl lik de benzin alıyorum bütün bakımlarını zamanı gelince eksiksiz bir şekilde yaptırıyorum sizce bu yakıt değerini nasıl düşürebilirim. birde sizin otomatik yakıt değerleriniz nedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: absurde


    quote:

    Orijinalden alıntı: silent_melody

    radyatörü değiştirdikten sonra antifiriz koyuldumu? tekrar koyulduysa ne tür antifiriz koyuluyor? birde radyatörün sağlıklı olup olmadığını ( içerisinde pislik pas vs.) kendi yöntemlerimizle nasıl anlayabiliriz? benim yedek su deposunda biraz pas vardı temizledim. ama rengi biraz sarımtırak olduğu için içerisinde suyun ne denli temiz oldugunu göremiyorum.

    saygılar

    Radyatör değiştikten sonra yeşil antifiriz koydu ustam. Zaten senin aracın tüm radyatör sistemini su deposunu yıkayarak temizleyemezsin yada istediğin temizlik ölçüsüne ulaşamazsın. Sonuçta yılların kiri pası her antifiriz koyduğunda tekrar suyu kirletecektir... Şu an yeni antifiriz koydum ve aşınıma bağlı hergün kaçak takibi yapıyorum ki antifiriz nereleri aşındırdıysa oradan kaçak verecektir diye...

    daha öncede seninle konuşmuştuk bu konuyu. ben ustama gittim. bana dediği "senin termostatın yeni radyatörde dışarıdan bakıldığında temize benziyor. şimdi bir kurcalamaya başlarsak, bir sürü masraf çıkacak. sen en iyisi, su kaybın çoğalana kadar binmeye devam et, fazlada kafanı takma dedi" bende damaın verdiği o telkinle tamam dedim. arkamı döndüm gittim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silent_melody -- 27 Ekim 2017; 13:11:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ifluenza

    merhaba
    1998 gls otomatik vites arabam var km 113000 de arabanın ufak tefek sorunları sürekli çıkıyor ona alıştım ama ben 96 bin km de aldım lpg yi ben taktırdım 15 ay kadar oldu bir türlü yakıt değerlerini düşüremiyorum lpg atiker gitmediğim usta kalmadı şuan 45 kuruş gibi bir rakam yakıyor ayrıca lpg ye geçene kadar da acayip bir şekilde benzin tüketimi var aylık neredey se 100 tl lik de benzin alıyorum bütün bakımlarını zamanı gelince eksiksiz bir şekilde yaptırıyorum sizce bu yakıt değerini nasıl düşürebilirim. birde sizin otomatik yakıt değerleriniz nedir.

    otomatik corsa b lerde ben bu sorunu hep duyuyorum. enjektörlerin değişimi ile çözen arkadaşları duydum. ama sana en iyi çözümü forumdaki daha tecrübeli arkadaşlar sunacaktır. #halil tuyun ve #absurde arkadaşlarımızın bana baya faydası dokundu. umarım seninde sorununa çözüm bulurlar ;)




  • silent_melody kullanıcısına yanıt
    Bu konuda benimde fazla bilgim yok ama daha önceki sayfalarda otomatik kullanan birçok arkadaşa göre yakıtınız normal görünüyor onlarla oranladığım zaman, fakat onlara fazla yaktığından şikayetçiydi sorunların çözümü hakkında fikrim yok malesef.

    Kendimden örnek verirsem bende 99 1.4 Gls Atiker kullanıyorum. Geç gaza geçmesi motor belli sıcaklığa gelince geçiyor, ustana bunu ayarlatabilirsin daha düşük derecede geçer o zaman gaza faydası zararı olur mu bilmiyorum. #slilent_melody arkadaşın dediklerini bir kontrol ettir istersen.

    Yakıtı kıyaslamak istersen kendi aracım şuan için 3,10 lpg fiyatı ile 0.28 kuruş yakmakta hergün 9 km şehir içindeki iş yerine gidip geliyorum.

    Benzinde yakıt tüketimi nasıl?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benzinde deneme şansım olmadı ama yakıt konusunda etkileyecek ne kadar etki var ise denedim ama bir türlü aşağı çekemedim 1.4 olup bu kadar yakan araba başka yok galiba:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ifluenza

    benzinde deneme şansım olmadı ama yakıt konusunda etkileyecek ne kadar etki var ise denedim ama bir türlü aşağı çekemedim 1.4 olup bu kadar yakan araba başka yok galiba:)

    Kendime göre bir hesap yaptım.Arabanızın ortalama yakıt tüketimi 8.2lt buna göre km'de benzinde 0.44krş, lpgde 10.5lt tüketse 0.33 yapar.şehiriçi 11.4lt yakıyormuş benzinde 0.61krş ,lpgde 13lt yaksa 0.40krş yapar.lpg 3.10,benzinde 5.42 dersek.Mesela kendi aracım ortalama 9lt lpg yakıyor.



    Bu arada akşam birkaç saat önce ufak bir kaza atlattım.Bizim araçlar sanırım sağlam.Önüme öndeki köpük ambalaj taşıyan araçtan köpük tabaklar uçtu,arabanın altına girince hızım kesildi,arkadan seat leon yapıştırdı,onada iki önceki kasa civic,corsada çizik bile yok sadece plaka lambası düşmüş 13lira birşey aramadım,gerçi bir anlık refleksle aynadan arkadaki aracın çarpacağını anlayınca kaçamayınca boşa aldım onun faydası oldu sanırım.Civic önü dağıldı leonun altına girdi.leonda az hasar almış.Allah'tan yaralanan yok.Ambalaj taşıyan kamyonet kaçtı ama bulurlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi halil_tuyun48 -- 27 Ekim 2017; 19:59:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ifluenza

    merhaba
    1998 gls otomatik vites arabam var km 113000 de arabanın ufak tefek sorunları sürekli çıkıyor ona alıştım ama ben 96 bin km de aldım lpg yi ben taktırdım 15 ay kadar oldu bir türlü yakıt değerlerini düşüremiyorum lpg atiker gitmediğim usta kalmadı şuan 45 kuruş gibi bir rakam yakıyor ayrıca lpg ye geçene kadar da acayip bir şekilde benzin tüketimi var aylık neredey se 100 tl lik de benzin alıyorum bütün bakımlarını zamanı gelince eksiksiz bir şekilde yaptırıyorum sizce bu yakıt değerini nasıl düşürebilirim. birde sizin otomatik yakıt değerleriniz nedir.

    Dediğiniz değerler yüksek olması lazım ama bendeki araçta manuel olduğu için birşey diyemeyeceğim otomatik kullanan arkadaşların bir yorumunu o

    almak lazım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.