Şimdi Ara

Corsa C easytronic arızası (alıştık [opel bu]) ÇÖZÜLDÜ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
42
Cevap
1
Favori
21.811
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sabah ışıklardayım yeşil yandı vitesi geçirmeyi denedim araç rölantide kaldı vitese girmedi (duruken vites genelde boşta olur)

    geçenlerde aynı sorunu yaşamıştım servisi aradım 3-5 dk bekle yeniden dene dedi o zaman sorun olmamıştı

    ışıklarda f ışığı yanıp söndü ne yaptıysam vitese geçmedi ışıkların ortasında arkadan gelen milletle uğraş işin yoksa

    üç beş eleman kenara çektik servisi aradık çekici geldi servise götürdük bilgisayarda belli olmadı araştıracagız dediler

    akşam pederi telefonla aramış bayan sadece masraftan bahsetmiş (parça değişimi var ama konuşmada adı geçmiyor)

    toplam masraf 600 ytl üstelik araç 2005 model bakımları eksiksiz olarak yapılmış ve araç hiçbir şekilde sıkıştırılmamış...

    ve sürekli otomatikte kullandıgımız bir araç nasıl oluyorda bu kadar kısa bir süre içerisinde bu arıza çıkıyor anlamış değilim...

    mesai saati sonları oldugu için servise yetişemedim yarın gidip bakacagız ne parçasıymış bu

     Corsa C easytronic arızası (alıştık [opel bu]) ÇÖZÜLDÜ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DG00 -- 11 Mayıs 2007; 22:11:50 >







  • Geçmiş olsun
  • DGO kardeşim geçmiş olsun. Yuh bu opele çüşş


    bence hakkınızı arayın
  • geçmiş olsun ufuk
  • F ne oluyor ya. Anladığım kadarıyla şanzıman kilitlenmiş. Ama Opel'de easytronic şanzıman kilitlenmesini ilk defa duyuyorum...
  • eywallah dostlar


    coşkunum öyle diyorsunda adamların yattığı çamuru cümle alem biliyor

    15 günde biten aküyede kulp buluyorlardı az kalsın (tabi adamlarla ahbabız olmasak durum daha vahim)

    adamlar açıklamalarında illaki müşteriyi eleştirecek bir noktayı ara ve bulurlar

    üstelik bu konuda profesyoneller tartışılmaz
    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    DGO kardeşim geçmiş olsun. Yuh bu opele çüşş


    bence hakkınızı arayın




  • çok çok geçmiş olsun olur böyle vakalar ama opele yakışmıyor yazıklar olsun

    o kasa corsalar bir düzen tutmadı gitti yahu
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • opel'se normal!!
  • Çok geçmiş olsun dostum...

    Aynı hata Autoshowun 100000km test aracındada olmuştu ilgili sayıyı bulursam sorunun çözümünüde yazmaya çalışırım

    Tekrar geçmiş olsun...
  • Abi hepsi öyle, doğuş sütten çıkma ak kaşık mı sanki? Bizim sol sürgülü kapı civatası mıdır neyi gevşedi, kapı düşüyodu rayından. Servise bıraktık, telefon açtılar "Sürgülü kapı menteşesi kırılmış, 140 lira, değişelim mi?" diye. Babam çıldırmış tabi, telefonda bayağı bir yüklenmiş, hatta en üst kim varsa onla görüşmek istemiş. Sonunda ikna olmuşlar ve kendileri ücret almadan değişim yaptılar. Hani sorun bizde olsa neyse, ben kapının öyle olduğunu görünce kapattım, servise gidene kadar 1-2 kez belki açılmıştır, o da babama göstermek için filan. Ama kapının menteşesi filan sağlamdı. Gözle görünen bir yer gevşemişti, iş yaptık da servise götürdük, dünya para istediler

    Ufuk gidin tartışın kavga edin bağırın çağırın




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Orcunsau

    F ne oluyor ya. Anladığım kadarıyla şanzıman kilitlenmiş. Ama Opel'de easytronic şanzıman kilitlenmesini ilk defa duyuyorum...


    F "Forward" yani ileri demek oluyor, yani sen gazlasan araba giderdi, boşuna servise götürmüşsün.

    Şaka tabiki... Gönül isterdi ki "Forward" olsun, ama tahminim bu F "Fehler" demek, yani Almanca hata kelimesinin baş harfi.

    Sana çok geçmiş olsun. Umarım düzgün bir şekilde yapılır aracın.

    Bir zamanlar ben de düşünmüştüm easytronic corsa dizel almayı. daha sonra çok şikayet duyunca vazgeçtim. özellikle (sürücünün kontrol edemediği) baskı balatanın erkenden (5-10bin km'de) bitmesini kullanım hatası sayıp garanti dışı bıraktıklarını duyunca daha almadan buz gibi soğudum o araçlardan.




  • arkadaşım geçmiş olsun
    ilk defa easytronic arızası duyuyorum


    şahsi görüşüm:
    hiçbir zaman otomatik şanzımanlara iyi gözle bakmadım
    bakmam da bundan sonra
    malum durum ortada
    allah muhafaza bir sorun çıkarsalar normal şanzımandan daha fazla masraf çıkartıyorlar.
  • Gecmiş olsun Doğan.

    Benim corsada ara sıra yolun ortasında kalıp vitese gecmiyordu Sinir oluyordum.
  • bizim corsadada olmuştu ancak f harfi çıkmışmıydı hatırlamıyorum .şaka gibiydi ya arka stop lambaları patladığından araba kendini tehlikede sanıp şanzumanı kilitlemiş demişlerdi lambaları deiştiridiler bidahada ole bişi olmadı.
  • şaka deil gerçektende ole olmuştu
  • İlik defa duyanların olması ilginç.

    direksiyon kutusu ve f mode corsa nın kronik sorunlarıdır.
  • genelde corsalarda< olan bır sorun ople sorunu değil arkadaşlar.Bıde bu bakımların tam yapılmasıda ilginç yanı bır arac 2 yaşında arıza verıyosa ne bakımı yaptırırsan yaptır yanı verıyor demektir şansına.Normalde 5 6 sene hiç bir arıza vermemesi lazım aracın mekanık olarak eğer yağını suyunu unutmadıysan :).
  • quote:

    Orjinalden alıntı: turbo_diesel

    bizim corsadada olmuştu ancak f harfi çıkmışmıydı hatırlamıyorum .şaka gibiydi ya arka stop lambaları patladığından araba kendini tehlikede sanıp şanzumanı kilitlemiş demişlerdi lambaları deiştiridiler bidahada ole bişi olmadı.



    Aynı olay benim de başıma geldi. Sol arka stop lambası patlamıştı. Sanayiye gittim, lamba aldım. Fakat elemanın verdiği lamba çift duylu değil tek duyluymuş. Dolayısıyla fara kısa devre yaptırıyordu. Farları açtığımda F (FAIL) lambası yanıyor ve vitese geçmiyordu. Servise gittim 2000 YTL masraf çıkardı. Sanayide gezerken iyi bir ustaya rastladım, ve şak diye arızayı buldu. 5 YTL' ye lambayı değiştirip sorunumu çözdü. 2 yıldır çok şükür hiç arızasız gidiyorum. :)




  • Arkadaşımda 1.3 cdtı easytronic var , aynı sorun onda da oldu servisi aradık 5-10dk bekleyip calısıtrın dediler öyle yaptık düzeldi.Ama easytronic gerçekten kötü bir şanzuman söylermisiniz bana hangi otomatik şanzuman kalkışta aracı stop ettirme yeteneğine sahiptir
  • akşamüstü servisteydim yarı otomatik vites kolu değişecekmiş

    600 ytl masraf çıkardılar yanlız soyadımızdaki sıfır araba girişşlerinden ve servisle olan ahbablıgımızdan bir kıyak hakkımız

    garanti kapsamına alıyorlar

    bir gömleğe anlaştık

    tabi benden yine laf yediler opel i servisinde tek eleştiren benim sanırım kronikten bahsettim ustalar yine sustu

    yanlız ilk seferdeki telefon görüşmesinde 600 ytl yi duyunca hemen sanayideki opel özel servisini aradım 350 ytl+işçilik çıkardılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DG00 -- 11 Mayıs 2007; 22:17:24 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.