Şimdi Ara

Corsair RMA Açmak, Ürün Değişimi, Detaylı Bilgiler, RESİMLİ ANLATIM ! (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
578
Cevap
49
Favori
41.295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yok be sahalara dönmüş değilim. Yanlız ben cx750 satmadım hiç. CX750M di oda. Sana yeni versiyonu göndermişlerdir büyük ihtimal. Sürekli revize ediyorlar çünkü. Bu arada benımle ne alakası var. :) Benım de DDR4 ram kit gitti. Sistemdeki hatanın ram dan olduğunu anlayana kadar 1 ay sistemsiz kaldım yine Corsair kullanıyorum. :)
  • zipcikti88 kullanıcısına yanıt
    Dogrudur cx750m di eski yeşil versinyondu. Siyah beyaz yeni versiyonu yollamışlardı cx750m i yegenime verdim ax1200i aldım. Artık corsairdan başka birşey alamaz oldum türkiyede ki garanti şartları yüzünden adamlar magdur etmiyor hiç degilse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ScriptKidie kullanıcısına yanıt
    Hocam bozuk fanı ptt ye verdikten 1 ay sonra tamir olup geri geldi turliyeye ama 1 hafta istanbuldakiler yüzünden gereksiz yere takılı kaldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cilekci kullanıcısına yanıt
    malesef ülkemizde bilmeyen bu durumları çok ülkecek büyükten küçüğe para koparmaya çalışıyor herkes.

    Benim de durum picked oldu.
  • Bugün h100i v2 su soğutmanın borusu yerinden çıktı ve neyseki hiçbir yere akmadan kurtardım. Bu bana gelen 3. değişim ürünü. Daha önce h100i versiyonunda boruların kenarları çatlamıştı şimdi yenilendi diye bu modeli verdiler.
    Sorum şu ki; garanti işlemleri için corsair'e mi yoksa vektrona mı yollamam daha mantıklı olur? Tr içinde 3 ay garantisi kaldı. Corsair'a yollarsam belki daha üst model verirler. v2 kullanalı daha 1 sene oldu.
  • Geçen hafta cuma günü kargoya verdiğim h100i v2 yenisi bugün elime ulaştı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar Corsair'in slev kablolarına ihtiyacım var satın alabileceğim bir yer var mı amazon vs Türkiye'ye kabloyu göndermiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ikinci el aldığım corsair kulaklıkta aslında çok önemsiz sayılabilecek bir sorun vardı corsair'e yazayım ne olacak dedim şöyle bir cevap geldi . Yanlış mı doğru mu anladım bilemiyorum ama düz olarak şunu dememişler mi , ürün geldiği zaman değişim ürününü göndercez diye.Herhangi bir şekilde ürüne göz atmadan böyle bir karar verebiliyorlar mı :)

    Your RMA has been approved for a standard RMA. Your ticket # is .

    Once it has been received, we will ship out the replacement. You can view the current status of your RMA by checking the RMA Status tracker located at the top of your ticket.
  • elinize sağlık çok faydalı konu olmuş yalnız adamlar telefonla falan arıyorlarsa yandık nasıl anlatacak yabancı dili yoksa derdini? yazıları tr ye çevirip bir şekilde halledilir de

    neyse ben değişim hızını okuyunca hayran kalıp yazmak istedim bizde böyle mi? asla değil. örnek bu ayın 14 de wd 1 tb hdd adım H.B com da bir satıcıdan hdd bozuk çıktı değişim için gönderdim hadi cuma ellerine geçti 2 gün tatil deyip es geçtim ayın 22 si ama hala ses yok dün salı günü yani aradım sözde satıcı yollayacakmış yahu sanki bedava yollayacaklar neyini oyalıyorsunuz arkadaş 2 dakika da hdd nin arızalı oluşu görülür ve yenisi kargoya verilir bu neyin kafası çözemiyorum gerçekten çok sinir bir ülkede yaşıyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 22 Şubat 2018; 7:56:58 >




  • üye olmaya çalışırken hata veriyor
    Lightshot
    Screenshot
    https://prnt.sc/iindmf




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xensia

    üye olmaya çalışırken hata veriyor
    https://prnt.sc/iindmf

    şunu diyor ama ne hatası bilmem

    BİR HATA OLUŞTU. KESME HATASI KODLARI İLE MÜŞTERİ HİZMETLE İLETİŞİMİ LÜTFEN SEÇİN:
    002D0CB679E-E677-444C-80E9-3C6823486909
  • Fedex değişim olan kulaklığıma gümrük vergisi istiyor 15 gündür oyalıyorlar corsair'e ilettim durumu fedex'in maillerine cevap vermediğini söylediler benim ne yapmam gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlarım corsair güç kaynağı corsair link çalışmıyor cihaz bozulmuş olabilir mi



    Daha önce değişim yaptıran oldu mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • h100 v2 pompa pert oldu sanırım....
    radyatörün bir tarafından baya sıcak hava gelirken diğer tarafından baya baya soğuk hava geliyor.
    pompada sorun olduğunu ve sıvıyı döndüremediğini düşünüyorum..
    RMA açtım... 5 mart 2016 amazon çıkışlıymış benim soğutma...bakalım ne diyecekler
  • RMA talebimi kabul ettiler.
    bugun orijinal kutusuna koydum ürünü ve PTT ye verdim.
    Hollandaya bilgisayar parçası gönderilmiyor gibi bişey söylediler. Şubat ayında gönderenler var sorun olmuyormuş bi sorun dedim..
    Biyerlere sordular tamam gümrük problem çıkarmıyormuş dendi ve kabul edildi.

    1,880 gram geldi ve gönderim ücreti de 68,50 çıktı.

    inşallah değişim ürünümü de böyle problemsiz teslim alırım:)
  • Merhaba,
    Elimde h80i soğutucu var. bunun hortum girişlerinde çatlamalar var ve ledleri arızalandı sanırım. sadece yeşil yanıyor. Corsair den yardım için destek istedim, bana rma kaydı açıp ürünü göndermemi istiyorlar. fakat sanırım kargo ücreti gönderirken bize ait. Bu ürünü en iyi ptt kargo ile mi gönderebilirim, ve eğer corsair bana yenisini veya aynısını gönderirken, gelen ürünün kargo parasınıda mı biz ödeyeceğiz. yani giderken 70 gelirken 70 liramı vereceğiz.
    Diğer sorum da fatura adı benim adıma değil. Bir sorun teşkil edermi, Rma açarken fatura ve ürün resimlerini göndermiştim bir sorun olurmu. Geri gönderimi fatura adresine mi, yoksa açtığım rma da ki kayıtlı adrese mi gönderirler.
    Birde bilet son işlemden 15 gün sonra otomatik kapanacaktır falan yazmışlar yanlış anlamadıysam. benim kargo 20 güne giderse ne olur.
    Gönderen tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursanız sevirim...




  • İyi akşamlar arkadaslar 2hafta önce AMD tr4 işlemcilerle ve asus x399 prime kartla uyumlu olgunu soyledikleri 3466 mhzlik 4x8 LED serisi ramleri aldım uyumsuz çıktı firma üstüne fark verip RGB uyumlu 4.31 versiyon modelle değişim talebimi reddetti RMA dan RGB serisi 4.31 versiyon ramlerde değişim istesem mümkün mü ramlerde bozukluk yok AMD 1950x uyumlu değiller 3466mhz lik ram 2133-3000 MHz arası çalışıyor mavi ekran veriyor bazen uyumsuz kullanamıyorum bu tarz değişim oluyormu tekrar tşk...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cancancan23 -- 17 Nisan 2018; 14:19:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar corsair rma değişim talebim onaylanmış fakat verilen değişim kağıdında kargolama diye bir ibare var burda (The consumer is responsible for return freight costs to Corsair) şu yazıyor burda bize gönderilen üründede gümrük bize mi ait sistem değiştimi bilgisi olan yazarsa sevinirim
  • hs50 model kulaklıkta yaşadığım bir problemden dolayı rma onaylandı ürünü göndermemi istiyorlar, süreci biraz anlatabilecek var mı? ptt ye gidip hollanda adresini yazmamız yeterli mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ingrid

    hs50 model kulaklıkta yaşadığım bir problemden dolayı rma onaylandı ürünü göndermemi istiyorlar, süreci biraz anlatabilecek var mı? ptt ye gidip hollanda adresini yazmamız yeterli mi?
    Ptt kargo ile verdikleri adrese yollayacaksin.

    Ellerine ulastigi anda max 2 haftada dedisim ve gumrugumuzde sorun vikmazsa eline ulastiracaklar.

    Sana dhl veya ups le gelecektir

    Yollarken hatasiz adres ve duzgun paketlemeye dikkat edilmeli.

    Ordaki subeye ulasipta teslim edilmezse vs corsaire mail atarsan subefen paketi isteyebikirler.

    Dil sorunun olmadigi icin basitce halledersin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.