Şimdi Ara

Corsair RMA Açmak, Ürün Değişimi, Detaylı Bilgiler, RESİMLİ ANLATIM ! (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
578
Cevap
49
Favori
41.295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
51 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba, arkadaşlar

    RMA Hollanda adresini bana verir misiniz?

    Hollanda'daki yakınım aracılığı ile corsair aksesuar (sıvı soğutma montaj kiti)aldırmayı düşünüyorum.

    hollanda'daki yakımı bilgilendirmek için istiyorum

    yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maksi09 -- 30 Ağustos 2018; 18:33:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim açtığım rma nın karşısında submited yazıyor bu ne demek birde size e-posta gönderdik yazıyor ama eposta gelmedi ne yapmam gerekiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maksi09

    merhaba, arkadaşlar

    RMA Hollanda adresini bana verir misiniz?

    Hollanda'daki yakınım aracılığı ile corsair aksesuar (sıvı soğutma montaj kiti)aldırmayı düşünüyorum.

    hollanda'daki yakımı bilgilendirmek için istiyorum

    yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorun.
    yok mu yardımcı, bir adres yazacak hayır sever.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu ölmüş galiba yapacak bişi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ziyan82

    Konu ölmüş galiba yapacak bişi yok
    konu ölmemiş. insanlar ölmüş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ölmemiştir diye umut ediyorum başka çaremiz yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wormerweg 8,

    Almere,1311 XB,

    The Netherlands,

    Phone: +1(888) 222-4346



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ziyan82 -- 11 Eylül 2018; 1:32:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Void pro kulaklıklarda ses azaltma arttırma kısmında cızırtı yaşayan var mı? Aynı sorun yüzünden tekrar ürünü gönderdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçekten CORSAİR efsane bir müşteri anlayışı var, Kasanın yan panelinde bulunan kırık için kendilerine attığım mail kısa sürede onayladılar hiçbir zorluk çıkarmadan.Bu servis anlayışını ben bugüne kadar nadir olarak görmüşümdür hiç çekinmeden CORSAİR ürünlerini sırf satış sonrası müşteri hizmetlerine tam destek verdikleri için alınır .
  • PLEASE MAKE A SELECTION.
    EDIT YOUR ACCOUNT

    SEARCHING FOR EXISTING PROFILE

    SHIPPING INFORMATION

    yazıyor sayfada dolduracak bır sey cıkmıyor yardımcı olabilirmsiniz Corsair RMA Açmak, Ürün Değişimi, Detaylı Bilgiler, RESİMLİ ANLATIM !
  • Merhaba, arkadaşlar ben h100i v2 mi rma açıp garantiye göndermek istiyorum yakın zamanda 240mm sıvı soğutucu gönderen oldu mu 2018 içinde toplam kaç TL kargo parsı ödediniz gümrük vergisi ödediniz mi bide kargo onlara ulaşınca test yapıyorlar mı direk yenisini mi gönderiyorlar kabul edilmem gibi bir olasılık var mı bide gönderen varsa gönderme sebebini yaza bilir mi benim rulman sesi sorunum varda?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ismail42060 -- 26 Ekim 2018; 23:23:59 >
  • ismail42060 İ kullanıcısına yanıt
    Genelde direk yenisini yolluyorlar. Tamir yok diye biliyorum. Ben rm 750x psu nun kablolarinin yarisi eksik ve kutusuz yolladim direk yeni si ile degistirdi ler sifir jelatini olarak. Tabi 148 lira odemistim ben kargo parasi gelirkende bana hicbisey ödeme dim. Ama stock da yok ise biraz bekliyebilirsiniz cunki bende Hong Kong Dan urun ceki yolladilar. Elleri de kalmamis. Corsair mi kesinlikle adamlar musteri memnuniyeti cok iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz yolladığınızda kontrol ediyorlar mı ellerine geçmesi mi gerekiyor yoksa daha ellerine geçemeden yenisini mi yoluyorlar?
  • ismail42060 İ kullanıcısına yanıt
    Urun ellerine gecmesini bekliyor lar tabi.. Faturaniz vardi dimi onuda isitiyorlar cunki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Faturam varda ürün ellerine geçince test ediyorlar mı diye merak ediyorum.
  • ismail42060 İ kullanıcısına yanıt
    E diyorlardi bence bunu kimse bilemez. Hollanda adreslerine gidiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanırım ürünü gönderilen ve değişim olarak gelen ürünün kargo ücretini biz ödüyoruz. Ortalama Hollanda adresine giden gelen kargonun maliyeti ne kadar oluyor?
  • soulfly1 kullanıcısına yanıt
    Eğer mağduriyetini belirtirsen türkiye de kargo ücreti çok pahalı vesaire diye evinden dhl ile aldırıp fedex ile hızlı bir şekilde ücretsiz olarak getiriyorlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • DHL tam kanser, adamlar gönderdikleri 2 sayfa labelin yanında proforma invoice yollamayı unutmuşlar. Kurye eve gelip çıkarttığım belgenin proforma invoice olmadığını söyledi, daha sonra müşteri hizmetlerini aradım biz size göndermemiş miyiz dedi daha yeni mail attı :/
  • Merhaba arkadaşlar benim Corsair H100i v2 sıvı soğutucum var sorunu macunu yeniledikten 5 gün sonra ısı normal olmayan sıcaklıklar çıkıyor. Radyatörü farklı şekillerde taktım üste öne, fanları farklı şekillerle denedim düzelmedi. 10'dan fazla macun değiştirdim gene düzelmedi. Sonunda videoya çektim macunu değiştirdik den sonraki halini. Sonunda hava soğutmayı taktım 2 haftadır kullanıyorum sorun yok soğutucunun neresi sıkıntılı sizce garantiye yollayacağım ama ne diyeceğimi bilmiyorum gönderme fiyatı 100 TL civarlarındaymış. Gönderip sorunu bulamayıp paramın boşa gitmesi istemiyorum ne yapmam gerekiyor?




  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.