Şimdi Ara

ÇÖZÜLDÜ!!! VDF PUBG ( STEAM ) OYNAYAN VAR MI ? 'UPLOAD PAKET KAYBI SORUNU' (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
377
Cevap
2
Favori
26.133
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yok

    ÇÖZÜLDÜ!!! VDF  PUBG ( STEAM ) OYNAYAN VAR MI ? "UPLOAD PAKET KAYBI SORUNU"


    25 mbps akıllı sınırsız + infinity 401


    Teşekkürler @yamaci1771

    Tr deki her kullanıcı yukarıdaki gibi oynamalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VII_outLaw -- 5 Eylül 2019; 12:43:35 >
  • ÇÖZÜLDÜ!!! VDF  PUBG ( STEAM ) OYNAYAN VAR MI ? "UPLOAD PAKET KAYBI SORUNU"



    TTNET Aynı makine


    PUBG


    ÇÖZÜLDÜ!!! VDF  PUBG ( STEAM ) OYNAYAN VAR MI ? "UPLOAD PAKET KAYBI SORUNU"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VII_outLaw -- 5 Eylül 2019; 12:45:8 >




  • GüvenlikMurat kullanıcısına yanıt
    istanbuldaki internet ile afyon'daki internet pinglerini nasıl karıştırıyorsunuz anlamıyorum arada 470 km fark var ?
  • Vodafone kullanıcıları online oyun oynamıyor demekki forumdaki şöyle bir araştırma yaptım technopatta 5-6 kişi konu açmış elemanlar çıldırmış yazık ya.

    Hevesli hevesli pc kurmuşlar nette çakılmışlar.

    Konuyu uplayalım isterseniz.
  • Merhabalar. VodafoNet kullanıyorum ve ping değerlerimde ya da herhangi bir oyunda hiçbir sıkıntım yok fakat ne zaman Pubg girsem Pkt Loss %1 ila %5 arasında sürekli gidip geliyor. Bütün yolları denedim format bile attım ama çözüm olmadı. İnternet sağlayıcısı ile görüştüm 3-4 kere kanal değişimi yaptılar fakat o da çözüm olmadı. Bilgisayar kasasını abimin evine götürdüm orda denedim orda bir sorun çıkmadı gayet %0 güzel bir şekilde oynanıyor. Gerçekten çok büyük stres yaratıyor bu olay bende lütfen bilenler yardımcı olsunlar.

    Format atıldı.
    Sistem ve driverlar güncellendi.
    İnternet sağlayıcısından yeni kanal ayarları yapıldı.
    PingPlotter isimli programdan test edildi, bir ID'de %30 civarı loss var fakat çözüm bilmiyorum.
  • istanbul TTNet fiber The Hollow nickli hocam aitdir

    ÇÖZÜLDÜ!!! VDF  PUBG ( STEAM ) OYNAYAN VAR MI ? "UPLOAD PAKET KAYBI SORUNU"  ÇÖZÜLDÜ!!! VDF  PUBG ( STEAM ) OYNAYAN VAR MI ? "UPLOAD PAKET KAYBI SORUNU"




  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    O WiFi üzerinden olduğu için normalden yüksek çıkmış. Aşağıdaki Ethernet üzerinden:

    ÇÖZÜLDÜ!!! VDF  PUBG ( STEAM ) OYNAYAN VAR MI ? "UPLOAD PAKET KAYBI SORUNU"
  • ÇÖZÜLDÜ!!! VDF  PUBG ( STEAM ) OYNAYAN VAR MI ? "UPLOAD PAKET KAYBI SORUNU"


    kablolu bir de paket kaybımız olmasa harika olacak ama var :S

    konuyu da uplayalım size zahmet.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VII_outLaw -- 5 Eylül 2019; 18:28:2 >
  • VII_outLaw kullanıcısına yanıt
    upload iyimiş
  • VII_outLaw kullanıcısına yanıt
    Buyrun hocam bugün sözleşmemin son ayında bulunduğum 24 mbps VDSL TTNET hattımdan PUBG Vodafone'a sövmemek elde değil

    ÇÖZÜLDÜ!!! VDF  PUBG ( STEAM ) OYNAYAN VAR MI ? "UPLOAD PAKET KAYBI SORUNU"


    ÇÖZÜLDÜ!!! VDF  PUBG ( STEAM ) OYNAYAN VAR MI ? "UPLOAD PAKET KAYBI SORUNU"


    ÇÖZÜLDÜ!!! VDF  PUBG ( STEAM ) OYNAYAN VAR MI ? "UPLOAD PAKET KAYBI SORUNU"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jeffogu

    Buyrun hocam bugün sözleşmemin son ayında bulunduğum 24 mbps VDSL TTNET hattımdan PUBG Vodafone'a sövmemek elde değil





    :( malesef vodafone düzeltene kadar paket kayıplı oynayacağız.

    PC'imden şüphelenmiştim nerdeyse. Aynı pc ttnet değil mi ping güzel paket kaybı yok mis :)

    4 Ay önce her yerde pro benken :)




  • VII_outLaw kullanıcısına yanıt
    Evet aynı pc kablolu bağlantı, Vodafone ping değerleri olarak aynı sayılır fakat packet loss var malesef
  • zamanında aynı sorun solde yaşanmış 2014 birebir aynı sorunu vdf halledecek.
    https://forum.donanimhaber.com/super-online-oyunlarda-skype-vb-programlarda-lag-sorunu--90147616

    Axminster den alıntı solde bu şekilde çözülmüş
    quote:

    Axminster
    10 günlük uğraşının ardından bugün Superonline yeni bir saha ekibi yolladı , gelen görevliler bugüne kadar gördüğüm en donanımlı ve anlayışlı ekip idi , oturdular bilgisayarın başına adım adım kontrolleri yaptılar ve sorun olduğunu kabul ettiler ardından merkezi panoya kadar olan bütün tesisatı yeniden çektiler modemi tekrar kontrol ettiler ve en nihayetinde günlerdir gerek hizmet hattına konuşarak gerek mail adreslerine yazılı olarak belirttiğim paket kaybı söz konusu ve bu periyodik olarak tekrarlanıyor ifadesini nihayet kabul ederek kullandılar :) Ardından genel merkezle irtibata geçip sorunun kullanıcı kaynaklı olmayıp tamamen hatta özgü olduğunu ifade ederek çözümün bilgi işlem tarafından kontrol edilerek adım adım kontrollerin yapılmasının gerektiğini belirttiler. Akabinde bana verdikleri bilgi ise hafta sonuna kadar bu problemin çözüme kavuşacağı bilgisini verdiler. İşin ilginç yanı söz konusu arızanın 10 gündür bütün apartman sakinlerinde de ortaya çıkmış olması. Son durum bu yönde arkadaşlar
    saygılarımla


    quote:

    Axminster
    Ve mutlu son :)

    Tam 22 günlük uğraş sonunda son gelen ekibin özverili yaklaşımı ile mutlu son ve 22 gün sonra ilk defa Diablo da sorunsuz bir 1 saatlik oyunkeyfi

    Saygılarımla


    quote:

    Axminster
    Son durum bu , İstanbul , beylikdüzü ,aşağı yukarı 1 ay periyodik paket kayıpları ve ping sorunları yaşamıştım , geçmiş postlara bakarsanız göreceksiniz ; 20 gün hatanın benden kaynaklandığını ifade ettiler, ardından işi kaymakamlık hakem heyetine götürmeye ve gerekirse dava açacağımı belirtince önce modemi değiştiler, düzelmeyince kavga dövüş yeni bir ekip yolladılar , gelen ekip şaşırtıcı derecede özverili idi , modemi kontrol ettiler , ardından modeme gelen bütün hattı 0 dan yeniden çektiler , bütün bağlantıları kontrol ettiler ( bilgisayarlarım dahil ) Ardından sorun düzelmeyince genel merkeze durumu yazılı ve görsel olarak bildirerek durumu ifade ettiler , ardından 2 günlük periyotta sorun çözüldü , sorunun switch panosunda olduğu bunların değiştiği söylenmesine rağmen site görevlimiz panoya müdahele edilmediği bilgisini verdi ; sanıyorum bu arızalar internetin kontrol altına alınması ve kullanıcıların takibini amaçlayan bir filitreleme sisteminin yansımaları eğer ayarlar isp ler tarafından revize edilmezse sorunlar devam edecektir.

    Saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaq999 -- 6 Eylül 2019; 18:53:59 >




  • packet loss olayı bende de var ama ciddiye almadım pek çünkü sadece pubg de oluyor diye düşünüyorum. csgo lol gibi oyunlarda herhangi bi sorunum yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mânâlùx Râpérâ

    packet loss olayı bende de var ama ciddiye almadım pek çünkü sadece pubg de oluyor diye düşünüyorum. csgo lol gibi oyunlarda herhangi bi sorunum yok.
    VDF mi kullanıyorsunuz sizde? CS GO da da var nasıl dikkat etmezsin ara ara loss % 1 % 2 ping artar.

    Çok oynayan biri değilsiniz belli.

    3000 saat PUBG'si 5000 saat CS go'su olan biri olarak konuşuyorum.

    Ülkenin genel durumu gibi VDF'de zaten işini yapan eleman yok orada.

    TTNET ve Superonline'de sıkıntı olmayacak burada olacak akıl işimi sizce ?

    Herkes bilse sorun şimdiye halledilmişti zaten.Bilmediğiniz için durum böyle.

    LOL ve Dota 2 'de önemli fps gibi çok önemli değil.

    VDF'de oyun oynama hiç sıkıntı zaten firmada bunu biliyor kesinlikle.

    BİR TANE VODAFONE KULLANIP PAKET KAYIPSIZ İNTERNET İSTİYORUM 4 AYDIR ............



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VII_outLaw -- 7 Eylül 2019; 14:18:35 >




  • .
    ÇÖZÜLDÜ!!! VDF  PUBG ( STEAM ) OYNAYAN VAR MI ? "UPLOAD PAKET KAYBI SORUNU"


    07.09.2019 Mayıs ayından beri aynı bakalım. Halen vdf kullanmakta ısrar edenler var... ülkenin genel durumu :)

    Hocam kusurlu ürün satıyorsunuz.

    Mesut hocam sizde bunlara izin veriyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VII_outLaw -- 7 Eylül 2019; 14:21:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaq999

    zamanında aynı sorun solde yaşanmış 2014 birebir aynı sorunu vdf halledecek.
    https://forum.donanimhaber.com/super-online-oyunlarda-skype-vb-programlarda-lag-sorunu--90147616

    Axminster den alıntı solde bu şekilde çözülmüş
    quote:

    Axminster
    10 günlük uğraşının ardından bugün Superonline yeni bir saha ekibi yolladı , gelen görevliler bugüne kadar gördüğüm en donanımlı ve anlayışlı ekip idi , oturdular bilgisayarın başına adım adım kontrolleri yaptılar ve sorun olduğunu kabul ettiler ardından merkezi panoya kadar olan bütün tesisatı yeniden çektiler modemi tekrar kontrol ettiler ve en nihayetinde günlerdir gerek hizmet hattına konuşarak gerek mail adreslerine yazılı olarak belirttiğim paket kaybı söz konusu ve bu periyodik olarak tekrarlanıyor ifadesini nihayet kabul ederek kullandılar :) Ardından genel merkezle irtibata geçip sorunun kullanıcı kaynaklı olmayıp tamamen hatta özgü olduğunu ifade ederek çözümün bilgi işlem tarafından kontrol edilerek adım adım kontrollerin yapılmasının gerektiğini belirttiler. Akabinde bana verdikleri bilgi ise hafta sonuna kadar bu problemin çözüme kavuşacağı bilgisini verdiler. İşin ilginç yanı söz konusu arızanın 10 gündür bütün apartman sakinlerinde de ortaya çıkmış olması. Son durum bu yönde arkadaşlar
    saygılarımla


    quote:

    Axminster
    Ve mutlu son :)

    Tam 22 günlük uğraş sonunda son gelen ekibin özverili yaklaşımı ile mutlu son ve 22 gün sonra ilk defa Diablo da sorunsuz bir 1 saatlik oyunkeyfi

    Saygılarımla


    quote:

    Axminster
    Son durum bu , İstanbul , beylikdüzü ,aşağı yukarı 1 ay periyodik paket kayıpları ve ping sorunları yaşamıştım , geçmiş postlara bakarsanız göreceksiniz ; 20 gün hatanın benden kaynaklandığını ifade ettiler, ardından işi kaymakamlık hakem heyetine götürmeye ve gerekirse dava açacağımı belirtince önce modemi değiştiler, düzelmeyince kavga dövüş yeni bir ekip yolladılar , gelen ekip şaşırtıcı derecede özverili idi , modemi kontrol ettiler , ardından modeme gelen bütün hattı 0 dan yeniden çektiler , bütün bağlantıları kontrol ettiler ( bilgisayarlarım dahil ) Ardından sorun düzelmeyince genel merkeze durumu yazılı ve görsel olarak bildirerek durumu ifade ettiler , ardından 2 günlük periyotta sorun çözüldü , sorunun switch panosunda olduğu bunların değiştiği söylenmesine rağmen site görevlimiz panoya müdahele edilmediği bilgisini verdi ; sanıyorum bu arızalar internetin kontrol altına alınması ve kullanıcıların takibini amaçlayan bir filitreleme sisteminin yansımaları eğer ayarlar isp ler tarafından revize edilmezse sorunlar devam edecektir.

    Saygılarımla
    Elemanın başına gelenler benim de başıma geldi şuan :)

    Sitede 50 daire var 3 kişide fln internet var ha şuan kesinlikle vdf kullanmayın diyorum. Türksat çağırdık bakalım çünkü daha 8 aylık site.

    Ben hepsine gittim test hepsinde aynı yani.

    Bana böyle ekip lazım gelenlerle oturup çay sigara içiyorum :)

    VDF 'de durum böyle abi diyorlar çaresizler ;ben ne yapayım ...............



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VII_outLaw -- 7 Eylül 2019; 14:25:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VII_outLaw

    VDF mi kullanıyorsunuz sizde? CS GO da da var nasıl dikkat etmezsin ara ara loss % 1 % 2 ping artar.

    Çok oynayan biri değilsiniz belli.

    3000 saat PUBG'si 5000 saat CS go'su olan biri olarak konuşuyorum.

    Ülkenin genel durumu gibi VDF'de zaten işini yapan eleman yok orada.

    TTNET ve Superonline'de sıkıntı olmayacak burada olacak akıl işimi sizce ?

    Herkes bilse sorun şimdiye halledilmişti zaten.Bilmediğiniz için durum böyle.

    LOL ve Dota 2 'de önemli fps gibi çok önemli değil.

    VDF'de oyun oynama hiç sıkıntı zaten firmada bunu biliyor kesinlikle.

    BİR TANE VODAFONE KULLANIP PAKET KAYIPSIZ İNTERNET İSTİYORUM 4 AYDIR ............

    Alıntıları Göster
    csgo da packet loss 1-2 de olsa dikkat ederdim diye düşünüyorum keza net_graph açık şekilde oynuyorum. ayrıca benimde 3k saatim var oyunda ama dediğiniz gibi fazla oynamıyorum şuan csgo ve pubg. bu arada yaklaşık 9 yıl superonline fiber kullandım ben 2 yıl once de vodafone a geçtim. modem kurmaya gelen adamlar aynı kabloya modemi takıp gittiler 5dk içinde yani aynı altyapı değilmi bu tamamen? modemin şifresi default şifresi bile superonline yani.




  • ÇÖZÜLDÜ!!! VDF  PUBG ( STEAM ) OYNAYAN VAR MI ? "UPLOAD PAKET KAYBI SORUNU"


    Ankara / Mamak cs go'dan başka online oyun oynamam ama PUBG varken deneyim dedim. Bende de varmış teşekkürler outlaw.

    Müşteri hizmetleri diyordu ki bin de bir başa gelecek sorun muş. ( iyi gazlıyorlar )

    Araştırdım herkes te var :)

    Hız proplemi diye arıza kaydı açılıyorlar müşteri hizmetleri de salak.

    Hocam cs go da ping fırlıyor paket loss girince. 60 ile girdiğim oyunda 90 100 oluyor.

    ALTYAPI VODAFONE ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Breath Of fire -- 7 Eylül 2019; 14:45:44 >




  • VII_outLaw kullanıcısına yanıt
    vdf genel merkezdeki network ekibi sorunu bulup çözmeli sol le anlaşmaları olduğuna göre bir sol network ekibi le konuşup bu 2014 deki packetloss sorununu nasıl çözdüğü öğrenilip nokta atışı vdf de sorun çözüle bilir arkadaşın yazdığı gibi:
    "sanıyorum bu arızalar internetin kontrol altına alınması ve kullanıcıların takibini amaçlayan bir filitreleme sisteminin yansımaları eğer ayarlar isp ler tarafından revize edilmezse sorunlar devam edecektir."
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.