Şimdi Ara

[ÇÖZÜLDÜ] 'Yazıcı Durumu Toplanıyor' uyarısı!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
4.932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Canon IP7250 yazıcıda wifi ile çıktı almak istediğimde aşağıdaki uyarıyı alıyorum ve beklememe rağmen bir ilerleme olmuyor. Bu ne manaya geliyor.

    *Kendi bilgisayarım ile Usb kablosu ile sorunsuz çıktı alabiliyorum.
    *Farklı bir bilgisayar ile wi-fi üzerinden de çıktı alabiliyorum.


    *Ama kendi bilgisayarımda wifi üzerinden çıktı alamıyorum. Sebebi nedir?

    [ÇÖZÜLDÜ] "Yazıcı Durumu Toplanıyor" uyarısı!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eagle58 -- 29 Mart 2020; 13:48:18 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Yazıcı Durumu Toplanıyor Uyarısı: Nedenleri ve Çözümleri

    Yazıcı Durumu Toplanıyor uyarısı, yazıcının baskı yapmaya hazır olmadığını belirtir. Bu uyarı, çeşitli nedenlerden kaynaklanabilir ve aşağıdaki adımları izleyerek sorunu çözebilirsiniz:

    • Kabloları Kontrol Et: Yazıcının bilgisayarınıza veya ağınıza düzgün şekilde bağlı olduğundan emin ol. Tüm kabloların sıkı ve hasarsız olduğundan emin ol.
    • Canon Yazıcı Durumu Toplanıyor: Canon yazıcılarda, bu uyarı genellikle yazıcı sürücüsünün güncel olmamasından kaynaklanır. Canon'un resmi web sitesinden en son yazıcı sürücüsünü indir ve kur.
    • Yazıcıyı Yeniden Başlat: Yazıcıyı kapat ve birkaç dakika sonra tekrar aç. Bu, yazıcının sıfırlanmasına ve sorunun çözülmesine yardımcı olabilir.
    • Kağıt Sıkışmasını Kontrol Et: Yazıcıda sıkışmış kağıt varsa çıkar. Kağıt tepsisinde doğru kağıt türü ve boyutunun olduğundan emin ol.
    • Kartuşları Kontrol Et: Mürekkep veya toner kartuşları boş veya düşükse, yazıcı baskı yapmayacaktır. Kartuşları çıkar ve hasarlı veya boş olup olmadığını kontrol et. Gerekirse kartuşları değiştir.
    • Yazıcı Ayarlarını Kontrol Et: Yazıcı ayarlarının doğru olduğundan emin ol. Doğru kağıt boyutunu, türünü ve yazdırma kalitesini seçtiğinden emin ol.
    • Yazdırma Spooler'ını Temizle: Windows kullanıcıları yazdırma spooler'ını temizleyebilir. Bunu yapmak için Başlat menüsünü aç, "services.msc" yaz ve Enter tuşuna bas. "Yazdırma Spooleri" hizmetini bul, sağ tıkla ve "Yeniden Başlat"ı seç.

    Bu adımları izledikten sonra, Yazıcı Durumu Toplanıyor uyarısı ortadan kalkmalıdır. Sorun devam ederse, yazıcının üreticisiyle iletişime geçmek gerekebilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Problem çözüldü. Benzer sorunla karşılaşan için çözümü yazayım.

    Sorun sürücü kaynaklı sanıyorum. Normalde yazıcıyı bilgisayar ağdan otomatik algılıyor ve tanıyordu ama çıktı almaya çalıştığımda yukarıdaki pencereyi görüyor ve çıktı alamıyordum.

    *Yazıcıyı "Aygıtı Kaldır" komutu ile kaldırdım.
    *Canon un sitesinden güncel sürücüsünü indirdim.
    *İndirdiğim sürücü ile kurulum yaptım. Bu sürücü kurulmadan önce sanıyorum eski ne var ne yok silip öyle yeni temiz kurulum yapıyor.
    *Sorun çözüldü...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eagle58 -- 29 Mart 2020; 13:48:54 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.