Şimdi Ara

D-smart alma, aldırma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
1.087
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.D-smart'ın yapmış olduğu işgüzarlıktan bahsedeceğim.Daha doğrusu müşterisini nasıl kazıklamaya çalıştığından.

    İki yılı aşkın süredir dsmart net üyesiyim.Önce 12 ay taahhüt vererek ve modem de alarak dsmartnet'e geçtim.O zamanki adıyla smile adsl.Memnun kaldım ve taahhütüm bitince bir 12 ay daha taahhüt verdim ve bu aboneliğim de Eylül ayında son buldu.Bu zamana kadar normal tarife üzerinden ücretlendiriliyorum.

    Yaklaşık iki-üç hafta önce dsmarnet + televizyon hakkında iki farklı dsmart çağrı merkezi çalışanından bilgi aldım.Hd+ kutuyu alabileceğimi söylediler.3 Ocak günü ise başvurmak için aradım ve bana hd+ kutusunu veremeyeceklerini söylediler.Hd+ kutusunu alabilmem için şimdiki aboneliğimi sonlandırıp sıfırdan dsmartnet + televizyona başvurmam gerekiyormuş.Ancak böyle olunca da daha önce dsmart'dan almış olduğum ve halen sorunsuz bir biçimde kullandığım modemi bana yeniden satmak istediler.Yani dsmart daha önce satmış olduğu modemi bana yeniden satmak istiyor.


    Ben bu durumu kabul etmedim tabiki.Yetkili biriyle görüşmek istedim.Beni çağrı merkezi takım lideri ile görüştürdüler (İsmi bende kayıtlı, buradan yazmıyorum).Çağrı merkezi takım lideri daha önce görüştüğüm iki dsmart müşteri temsilcisinin bana yanlış bilgilendirme yapmış olduğunu, hd+ kutusunu veremeyeceklerini yineledi.Bende bunun üzerine bir ayrıcalık tanınıp(Sonuçta iki yıldan fazladır abonesiyim) modem vermeyin ve dolayısıyla ücretini de almayın dedim.Kabul etmediler.

    Çağrı merkezi takım liderine ondan da yetkili biriyle görüşmek istediğimi ilettim.Kendisinden daha yetkili birinin bulunmadığı söyledi.Yoğun ısrarlarım sonucu yetkili birinin olduğunu ancak görüştüremeyeceğini söyledi.Bu yalanını yüzüne vurduğumda ise adeta kıvırdı ve inkar etti.




    Ben gerekli şikayetleri hem dsmart'a e-posta yoluyla yazılı olarak hem de şikayet sitesine yazdım.Dsmart'dan gelen cevap bir şey yapamayacakları yönünde.Ancak çalışanlarının yalan beyanını görmezden gelmişler.O konuda hiç bir şey yazmamışlar.Beni arayıp durumu izah etme inceliğini bile göstermediler.Üstelik bu cevabı şikayeti yaptığım zamandan 5 gün sonra ilettiler.

    Bu durum karşısında yeniden dsmart'a şikayetimde bulundum.Bilgi Teknolojileri İletişim Kurumu'na da durumu ilettim.Şimdilik beklemedeyim.İlerleyen aşamaları buradan paylaşacağım.




    İki yılı aşkın süredir internet sağlayıcılarından memnun olsam da(Ki hızım 8 mbit'e kadar olmasına rağmen torrent de en fazla 500 kb görebiliyorum) bu yaşadığım süreçte ne kadar rezil bir kurum olduğunu anladım.Şikayet edebileceğiniz herhangi bir birimleri yok.Görüşebildiğiniz en yetkili kişi çağrı merkezi takım lideri.Onun da bir iş elinden gelmiyor, üstelik yalan söylüyor.Adeta kral biziz diyorlar.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.