Şimdi Ara

D-Smart Yetkilisiyim D-Smart Hakkında Herşey (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
466
Cevap
10
Favori
43.089
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • öncelikle merhaba arkadaslar
    2 yıllık pesin satınaldığım d smart aboneliğin bitti
    hd+ cihazim var.
    https://www.dsmart.com.tr/Paketler/giris-paketi
    ben bu giris paketini 16 tl almak istiyorum olmazzz sen hd + sın sana 26 tl diyolar cihaz zaten benim
    neden ısrarla vermiyorlar 16 tl ye anlamıs degilim.
    illa yeni bi cihaz dahamı alalım 16 tl den izlemek icin
    tşk eder iyi calismalar dilerim
  • 2009 dan beri nexs star cihazlı normal aboneyim uydu alıcılı led tv alınca birde modül alayım dedim ama uykularım kaçtı ne müşteri hizmetleri tam bilgili nede servisler. servis arayıp direk tersmi taktın kartı diyor ama bilmiyor ki kartı ters taksam tv ekranında uyarı verir neyse tam 8 kez M.H. aradım sonuç simsiyah ekran servis desen görmeden kartı ters taktın diyor en sonunda sinir olup doğru takılı kartı ters takıp hata mesajı verdirdim modüle sonra çıkarıp doğrusunu taktım bu defada bu kart bu modülün değildir M.H. yi arayın yazdı ekranda bende online hesabıma girip verdim sinyali ilkinde ses yok 2. cide şak diye açtı bütün hd kanal artı ne verildiyse hediye. tam 5 gündür M.H. ile uğraşıp 8 kez aradım sonuç sıfır oldu. tek yaptıkları olumlu iş şu online işlemlerde müşteriye sinyal yenileme hizmetini vermeleridir kim akıl edip bu hizmeti müşteriye sunduysa allah razı olsun diyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 11 Kasım 2013; 8:39:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutlu25

    öncelikle merhaba arkadaslar
    2 yıllık pesin satınaldığım d smart aboneliğin bitti
    hd+ cihazim var.
    https://www.dsmart.com.tr/Paketler/giris-paketi
    ben bu giris paketini 16 tl almak istiyorum olmazzz sen hd + sın sana 26 tl diyolar cihaz zaten benim
    neden ısrarla vermiyorlar 16 tl ye anlamıs degilim.
    illa yeni bi cihaz dahamı alalım 16 tl den izlemek icin
    tşk eder iyi calismalar dilerim

    Sisteme kayıtlı olan kart numaranızı yada telefon numaranızı alabilirmiyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mito1172

    2009 dan beri nexs star cihazlı normal aboneyim uydu alıcılı led tv alınca birde modül alayım dedim ama uykularım kaçtı ne müşteri hizmetleri tam bilgili nede servisler. servis arayıp direk tersmi taktın kartı diyor ama bilmiyor ki kartı ters taksam tv ekranında uyarı verir neyse tam 8 kez M.H. aradım sonuç simsiyah ekran servis desen görmeden kartı ters taktın diyor en sonunda sinir olup doğru takılı kartı ters takıp hata mesajı verdirdim modüle sonra çıkarıp doğrusunu taktım bu defada bu kart bu modülün değildir M.H. yi arayın yazdı ekranda bende online hesabıma girip verdim sinyali ilkinde ses yok 2. cide şak diye açtı bütün hd kanal artı ne verildiyse hediye. tam 5 gündür M.H. ile uğraşıp 8 kez aradım sonuç sıfır oldu. tek yaptıkları olumlu iş şu online işlemlerde müşteriye sinyal yenileme hizmetini vermeleridir kim akıl edip bu hizmeti müşteriye sunduysa allah razı olsun diyorum

    Müşteri temsilciligi bu konuda dediginiz gibi teknik bilgiye sahip degiller. Çok basit bir çözûm. Sinyal yenileme. Ama yapamıyolar. O durumda banada ulaşabilirsinız sistemden sinyal yenileriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xuye

    Nisan ayından bu yana modüllü üyeler olarak hd yayınların çoğunu seyredemiyoruz. Nedeni ise değişen fec oranları. bu konuda d-smart bir şey yapmayı düşünüyor mu? 1 Kasımda süresi dolan mega hd paketimi bu nedenden dolayı yenilemedim.

    Bu yorumunuz gerçegi yansıtmamaktadır. Şu anda tüm müşterilerimiz hd yayın haklarındakidaha tüm yayınları alıyor. Eger siz alamıyorsanız bu sizin tv nin dahili uydu alıcısıyla yada çanaktan kaynaklanan probleminizdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaansay

    Merhabalar... Ben spot eşya satan bir yerden 2007 kutusunu 250 TL ödeyerek satın aldım. 2007 kutusu olduğundan dolayı, Discovery, eurosport gibi kanallar açık. Ben bu kutuyu kayıpsız olarak kendi adıma nasıl devir alabilirim? Veya her halukarda nasıl kendi adıma kaydettirebilirim???

    Yardımcı olursanız veya bilgi verirseniz sevinirim...

    Aldıgınız şahısla birlikte bayii ye gidip devir formu doldurup işlem yaptırmanız gerekir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 ay oldu 2 yıl kontratlı ful paket aldım 34 lira ayda bunu iptal ettirsem ne kadar ceza alırım lütfen yardım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Denish35


    quote:

    Orijinalden alıntı: xuye

    Nisan ayından bu yana modüllü üyeler olarak hd yayınların çoğunu seyredemiyoruz. Nedeni ise değişen fec oranları. bu konuda d-smart bir şey yapmayı düşünüyor mu? 1 Kasımda süresi dolan mega hd paketimi bu nedenden dolayı yenilemedim.

    Bu yorumunuz gerçegi yansıtmamaktadır. Şu anda tüm müşterilerimiz hd yayın haklarındakidaha tüm yayınları alıyor. Eger siz alamıyorsanız bu sizin tv nin dahili uydu alıcısıyla yada çanaktan kaynaklanan probleminizdir.

    Ben ve benim gibi onlarca kişi yalan mı söylüyor yani. Eve 30 TL verip D-Smart bayisinden servis de getirdim. Çanakta hiçbir sorun yok. Ayrıca Televizyonumda orijinal D-Smart yazılımlı Vestel LCD. Sizin daha bu sorunda haberiniz yok. Buyurun şurayı bir inceleyiverin lütfen; benim gibi sorun yaşayan kaç kişi varmış göreceksiniz:

    http://forum.donanimhaber.com/m_74244004/f_//tm.htm#74244004



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xuye -- 11 Kasım 2013; 20:24:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xuye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Denish35


    quote:

    Orijinalden alıntı: xuye

    Nisan ayından bu yana modüllü üyeler olarak hd yayınların çoğunu seyredemiyoruz. Nedeni ise değişen fec oranları. bu konuda d-smart bir şey yapmayı düşünüyor mu? 1 Kasımda süresi dolan mega hd paketimi bu nedenden dolayı yenilemedim.

    Bu yorumunuz gerçegi yansıtmamaktadır. Şu anda tüm müşterilerimiz hd yayın haklarındakidaha tüm yayınları alıyor. Eger siz alamıyorsanız bu sizin tv nin dahili uydu alıcısıyla yada çanaktan kaynaklanan probleminizdir.

    Ben ve benim gibi onlarca kişi yalan mı söylüyor yani. Eve 30 TL verip D-Smart bayisinden servis de getirdim. Çanakta hiçbir sorun yok. Ayrıca Televizyonumda orijinal D-Smart yazılımlı Vestel LCD. Sizin daha bu sorunda haberiniz yok. Buyurun şurayı bir inceleyiverin lütfen; benim gibi sorun yaşayan kaç kişi varmış göreceksiniz:

    http://forum.donanimhaber.com/m_74244004/f_//tm.htm#74244004

    Peki 2 seneden beri aktif olarak satışını gerçekleştirdiğim müşterilerden neden hiç bir şikayet gelmedi bu konuda yeni satışını gerçekleştirdiğimiz müşterilerimizin aktivasyonlarını yeri geliyor kendim yapıyorum teknosalarda bimexlerde dartylerde görüntüyü alıpta gönderiyorum.Peki ben ve diğer müşterilerimiz nasıl oluyorda bu hd kanalları alabiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xuye

    quote:

    Orijinalden alıntı: Denish35


    quote:

    Orijinalden alıntı: xuye

    Nisan ayından bu yana modüllü üyeler olarak hd yayınların çoğunu seyredemiyoruz. Nedeni ise değişen fec oranları. bu konuda d-smart bir şey yapmayı düşünüyor mu? 1 Kasımda süresi dolan mega hd paketimi bu nedenden dolayı yenilemedim.

    Bu yorumunuz gerçegi yansıtmamaktadır. Şu anda tüm müşterilerimiz hd yayın haklarındakidaha tüm yayınları alıyor. Eger siz alamıyorsanız bu sizin tv nin dahili uydu alıcısıyla yada çanaktan kaynaklanan probleminizdir.

    Ben ve benim gibi onlarca kişi yalan mı söylüyor yani. Eve 30 TL verip D-Smart bayisinden servis de getirdim. Çanakta hiçbir sorun yok. Ayrıca Televizyonumda orijinal D-Smart yazılımlı Vestel LCD. Sizin daha bu sorunda haberiniz yok. Buyurun şurayı bir inceleyiverin lütfen; benim gibi sorun yaşayan kaç kişi varmış göreceksiniz:

    http://forum.donanimhaber.com/m_74244004/f_//tm.htm#74244004

    ayrıca forumdaki üyelerin yorumlarını okursan sevinirim uydu cihazından fec ayarlarını yapamıyosan bu sizden kaynaklanan problemdir.D-Smart modüller çalışıyor sıkıntı yok zaten problemli cihazlar 2010 da toplatıldı heryerden yeni seriler piyasaya sunuldu herhangi bir sıkıntı yok.
    @haks00 12130 da da 4/5 olarak arattım düzeldi.
    @ nk61 10970 frekansının fec: degeri 5/6 oldu ve pilot :kapalı şeklinde değiştirin. özellikle modüllü üyeler yapsın

    Bu sadece 2 üyenin yorumu bilmem yeterli cevap olabildimi.




  • Sorun Nisan ayı sonunda başladı. Ayrıca tüm HD kanallarda sorun yok. FEC oranları değiştirilen frekanslarda sorun var. Örneğin eskiden sorunsuz seyrettiğim 24Kitchen HD Discovery Showcase HD benzeri belgesel kanalların yanında bazı ulusal kanalların ve film kanalların da HD'si artık seyredilemiyordu. Seyredilebilen kanalların da maalesef frekanslara çok sayıda HD yayın sıkıştırıldığı için SD yayından bile kötü durumda görüntüleri. Zaten FEC oranlarının 5/6'lara çıkarılmasının nedeni frekanslara daha fazla HD yayın sıkıştırmak. Çözüm D-Smart'ın yeni frekanslar kiralamasıdır. Ben D-Smart müşteri hizmetleri ile durumumu defalarca konuştum ama olayı anlamadılar bile. Tek yaptıkları televizyonunuzun başına geçin, modülü çıkarın tekrar takın, TV'yi kapayın açın, 30. kanalda bekleyin sinyalinizi yeniliyoruz ve en sonda servis kaydı oluşturalım cırt 30 TL alalım. Her zaman çözüm(süzlük) sıralaması aynı maalesef. Sizin bazı müşterileriniz de eminim aynı sorunu yaşıyordur. Ben kafamdan sorun yaşamadığımı, yalnız da olmadığımı verdiğim linkte gösterdim zaten. Tekrar yazayım...

    http://forum.donanimhaber.com/m_74244004/f_//tm.htm#74244004




  • Harici uydu alıcılarının ve uydu alıcılı TV'lerin bazılarında Fec değiştirebilirsiniz belki ama pek çoğunda da değiştiremiyorsunuz. Dediğim gibi gidip dahili uydu alıcılı Samsung ya da LG alıp modül takmadım ben. Fabrika çıkışlı D-Smart yazılımlı, ilk kurulumdan D-Smart kurulumu yapılabilen Vestel TV aldım ben. 2007'den (önce Arçelik SD uydu alıcım vardı) bu yana D-Smart abonesi olduğum için sonrasında kablo ve kumanda karmaşasından kurtulmak için modüllü-D-Smart'lı TV aldım. Madem öyle D-Smart bu TV'nin yazılımını neden Fec değiştirilebilir şekilde yaptırmamış. Ben boşuna mı D-Smart yazılımlı TV ve modül aldım?

  • Kanal dhd yi izleye miyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Verdiğiniz linkte ben dahil birçok kişi sorunun D-Smart ta olmadığını teknik yönlerinden açıklamıştık...D-Smart modül, yazılım veya donanım problemi olmayan cihazlarda çalışmaktadır....Problem gösteren uydu alıcıların İthalatçıları / üreticileri sorunu kendi cihazlarında bulup gereken yazılım desteğini vermiş ve tüketici problemlerini gidermiştir.

    Fakat Panel'lerde yazılım güncellemesi, uydu alıcılardaki gibi kolay değildir.ve masraflıdır...Bu yüzden panel üreticileri konuya gereken önemi göstermemekte kulak arkası yapmaktadır... Herhangi bir platform basitçe FEC değerlerini değiştirir değiştirebilir bunun önemi yoktur çünkü yaptığı değişiklik DVB-s standartlarında yer almaktadır....Bu problem İngiltere Almanya gibi ülkelerin platformlarındada olur ve çözümü üreten Uydu alıcı / panel üreticileridir.

    Ben eklediğim resimdeki FEC değerlerine baktığım zaman D-Smartın bir hatasını göremiyorum.Sonuçta kullandığı FEC değerleri tablonun dahilinde olan değerlerdir.

    Bu arada bazen yanlış anlaşılıyor beni D-Smart çalışanı filan zannediyorlar. Hayır arkadaşlar, bu modül sıkıntısını mağduriyetini şiddetli yaşayanlardanım bende Yurt dışından getirdiğim 3 uydu alıcı modülde sıçarken diğer getirdiğim 4 uydu alıcı hiç problem çıkarmadı...Aynı şekilde yurt içinden satın aldığım uydu alıcılarda hiç problem çıkarmadı. Hadi bakalım suç kimde ???


     D-Smart Yetkilisiyim D-Smart Hakkında Herşey




  • quote:

    Orijinalden alıntı: janjarre

    Verdiğiniz linkte ben dahil birçok kişi sorunun D-Smart ta olmadığını teknik yönlerinden açıklamıştık...D-Smart modül, yazılım veya donanım problemi olmayan cihazlarda çalışmaktadır....Problem gösteren uydu alıcıların İthalatçıları / üreticileri sorunu kendi cihazlarında bulup gereken yazılım desteğini vermiş ve tüketici problemlerini gidermiştir.

    Fakat Panel'lerde yazılım güncellemesi, uydu alıcılardaki gibi kolay değildir.ve masraflıdır...Bu yüzden panel üreticileri konuya gereken önemi göstermemekte kulak arkası yapmaktadır... Herhangi bir platform basitçe FEC değerlerini değiştirir değiştirebilir bunun önemi yoktur çünkü yaptığı değişiklik DVB-s standartlarında yer almaktadır....Bu problem İngiltere Almanya gibi ülkelerin platformlarındada olur ve çözümü üreten Uydu alıcı / panel üreticileridir.

    Ben eklediğim resimdeki FEC değerlerine baktığım zaman D-Smartın bir hatasını göremiyorum.Sonuçta kullandığı FEC değerleri tablonun dahilinde olan değerlerdir.

    Bu arada bazen yanlış anlaşılıyor beni D-Smart çalışanı filan zannediyorlar. Hayır arkadaşlar, bu modül sıkıntısını mağduriyetini şiddetli yaşayanlardanım bende Yurt dışından getirdiğim 3 uydu alıcı modülde sıçarken diğer getirdiğim 4 uydu alıcı hiç problem çıkarmadı...Aynı şekilde yurt içinden satın aldığım uydu alıcılarda hiç problem çıkarmadı. Hadi bakalım suç kimde ???


     D-Smart Yetkilisiyim D-Smart Hakkında Herşey

    Ah be kardeşim bide çalışan olarak biz anlatabilsek. Ben yardım etmeye çalıştıkça bazı insanların provakasyonları yüzünden diger suçsuz insanlara yapabilcegim yardımlar engelleniyor. Soruyorum şimdi size bana mesaj atıpta geri dönmedigim tersledigim insan oldu mu? Eger şikayetçi arkadaşlar var ise benden şu anda başlıkları sildirip üyeligimi sonlandırcam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Denish35 kullanıcısına yanıt
    Olur böyle şeyler sıkma canını...

    Bu başlığı açmakla zaten büyük bir cesaret gösterdin Sen yardımcı olabileceğin kişileri düşün. İllaki şikayet olacak ama sende D-Smartın sahibi değilsin, elinden ne geliyorsa onu yapacaksın...
  • Kardeş benim uydu alıcımun mülkiyeti benim. humax dcr-2002-s. bu cihazın usbye kayıt özelliği var ancak sanırım dsmart kilitlemiş ve kullanamıyorum. cihaz her açıldığında hd plus algılanamıyor yazısı çıkıyor. dsmartın böyle bir hakkı varmı? bunun sebebi nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: janjarre

    Verdiğiniz linkte ben dahil birçok kişi sorunun D-Smart ta olmadığını teknik yönlerinden açıklamıştık...D-Smart modül, yazılım veya donanım problemi olmayan cihazlarda çalışmaktadır....Problem gösteren uydu alıcıların İthalatçıları / üreticileri sorunu kendi cihazlarında bulup gereken yazılım desteğini vermiş ve tüketici problemlerini gidermiştir.

    Fakat Panel'lerde yazılım güncellemesi, uydu alıcılardaki gibi kolay değildir.ve masraflıdır...Bu yüzden panel üreticileri konuya gereken önemi göstermemekte kulak arkası yapmaktadır... Herhangi bir platform basitçe FEC değerlerini değiştirir değiştirebilir bunun önemi yoktur çünkü yaptığı değişiklik DVB-s standartlarında yer almaktadır....Bu problem İngiltere Almanya gibi ülkelerin platformlarındada olur ve çözümü üreten Uydu alıcı / panel üreticileridir.

    Ben eklediğim resimdeki FEC değerlerine baktığım zaman D-Smartın bir hatasını göremiyorum.Sonuçta kullandığı FEC değerleri tablonun dahilinde olan değerlerdir.

    Bu arada bazen yanlış anlaşılıyor beni D-Smart çalışanı filan zannediyorlar. Hayır arkadaşlar, bu modül sıkıntısını mağduriyetini şiddetli yaşayanlardanım bende Yurt dışından getirdiğim 3 uydu alıcı modülde sıçarken diğer getirdiğim 4 uydu alıcı hiç problem çıkarmadı...Aynı şekilde yurt içinden satın aldığım uydu alıcılarda hiç problem çıkarmadı. Hadi bakalım suç kimde ???


     D-Smart Yetkilisiyim D-Smart Hakkında Herşey

    Bu iş uzar gider ama son olarak sorunun D-Smart yazılımlı televizyon alan bende olduğunu kabul etmem gerek sanırım. Ayrıca Yine frekanslara haddinden fazla HD yayın sıkıştırarak izlenebilen HD yayınların da kalitesinin düşmesinden de benim TV sorumlu herhalde. Hem onca para veriyorum hem de yılın yarısında değişen ayarlar nedeniyle para verip izleyemediğim kanallar nedeniyle söyleniyorum... Olacak iş değil... D-Smart yazılımlı TV diyorum. Yani TV yazılımının D-Smart ile birlikte en azından D-Smart'ın verdiği bilgiler ile hazırlanması anlamına geliyor. Maden FEC falan değiştirmeyi planlıyor neden yazılımını buna göre yaptırmıyor. Sonuçta Vestel'in kendi kendine D-Smart yazlımı yapmasına imkan yok.




  • xuye kullanıcısına yanıt
    "D-Smart yazılımlı televizyon" neyin nesi ???? şunu bir açıklasana öğreneyim..... Hatta öyle bir belge varsa ekle göreyim. yada link ver inceleyeyim....

    Samimi söylüyorum ilk defa böyle bir şey duydum....

    ++ Çok fazla HD kanalı tek transpondere sıkışıp boktan yayın yapmak D-Smartın suçu haklısın.

    ++ Senin panelin D-Smart modülü çözemiyorsa senin panelin suçlu bunu bilesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: janjarre

    "D-Smart yazılımlı televizyon" neyin nesi ???? şunu bir açıklasana öğreneyim..... Hatta öyle bir belge varsa ekle göreyim. yada link ver inceleyeyim....

    Samimi söylüyorum ilk defa böyle bir şey duydum....

    ++ Çok fazla HD kanalı tek transpondere sıkışıp boktan yayın yapmak D-Smartın suçu haklısın.

    ++ Senin panelin D-Smart modülü çözemiyorsa senin panelin suçlu bunu bilesin.

    D-Smartlı Vestel TV'yi 2011'de aldım aynı dönemde Digiturk'lü Vestel TV'lerde çıkmıştı ve hâlâ varlar ve onlar çatır çatır düzgün çalışıyorlar da... Demek ki aynı TV'nin panelleri bugün bile Digiturk'ü sorunsuz çözebiliyor. 32" ve 42" LCD TV'leri vardı. Ayrıca bu yıl servis tarafından yazılım güncelleştirmesini de yaptırdım. Broşürleri ve bilgileri aşağıdaki linklerde:

    https://www.dsmart.com.tr/Kampanyalar/Gecmis/d-smart-icinde-vestel-televizyon

    http://www.markalarkampanyalar.com/beyazesya/vestel/vestel_dsmart_icinde_televizyon_kampanyasi.asp?sayfa=4

    http://www.cnnturk.com/2010/bilim.teknoloji/teknoloji/09/29/d.smart.ve.vestelden.full.hd.tv.kampanyasi/591304.0/



    Not: Broşürlere dikkatinizi çekerim D-Smart uydu alıcısı içinde diyor...

     D-Smart Yetkilisiyim D-Smart Hakkında Herşey


    Ben alır almaz o dönemde Full paket olarak bilinen Mega HD pakete yükselttim aboneliğimi ve 1 yıl sonra da yenileterek 2 yıl boyunca Mega HD paket kullandım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xuye -- 12 Kasım 2013; 1:13:14 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.