Şimdi Ara

D-Smart Yetkilisiyim D-Smart Hakkında Herşey (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
466
Cevap
10
Favori
43.075
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Denish35
    quote:

    Orijinalden alıntı: mito1172
    2009 dan beri nexs star cihazlı normal aboneyim uydu alıcılı led tv alınca birde modül alayım dedim ama uykularım kaçtı ne müşteri hizmetleri tam bilgili nede servisler. servis arayıp direk tersmi taktın kartı diyor ama bilmiyor ki kartı ters taksam tv ekranında uyarı verir neyse tam 8 kez M.H. aradım sonuç simsiyah ekran servis desen görmeden kartı ters taktın diyor en sonunda sinir olup doğru takılı kartı ters takıp hata mesajı verdirdim modüle sonra çıkarıp doğrusunu taktım bu defada bu kart bu modülün değildir M.H. yi arayın yazdı ekranda bende online hesabıma girip verdim sinyali ilkinde ses yok 2. cide şak diye açtı bütün hd kanal artı ne verildiyse hediye. tam 5 gündür M.H. ile uğraşıp 8 kez aradım sonuç sıfır oldu. tek yaptıkları olumlu iş şu online işlemlerde müşteriye sinyal yenileme hizmetini vermeleridir kim akıl edip bu hizmeti müşteriye sunduysa allah razı olsun diyorum

    Müşteri temsilciligi bu konuda dediginiz gibi teknik bilgiye sahip degiller. Çok basit bir çözûm. Sinyal yenileme. Ama yapamıyolar. O durumda banada ulaşabilirsinız sistemden sinyal yenileriz

    teşekkür ederim en sinir olduğumda servis çünkü cahilce sorular sorup insanı çileden çıkarıyor bukadarmı bilgi yoksunu ki ters takılan kartın uyarı vereceğini bilmiyor. ama şunu sorsa tamam der insan kart uyarı verdimi? ama yok illa hava yapıp direk kart ters dişyecek neyse hocam sözüm size değil yanlış anlaşılmasın artı şikayet edenlere kızmayın olur böyle şeyler burda konu açmanız bile çoğu insanı memnun etmiştir ben dahil küsüp gitmeyin lütfen.

    izleyemeyen arkadaş zahmet olmazsa izleyemediğin kanalları tam adıyla yazın bende açıksa bakıp size bilgi verebilirim artı üstte bir arkadaş kanal d hd izlenmiyor demiş ama ben izliyorum şuan




  • Olay burda küsüp gitme degil. İnsanlar teknosadan bimexten ürün alıyor aktivasyon için yarım saat bekliyor ben bunu direk olarak burdan yardımcı olayım diye açtım ve bayilere gidiyorlar ve bayii satış yapmak için yalan yanlış bilgilerle yada dolaylı anlatıp satış yapıyor. Örnegin bi arkadaşımıza kampayası biten paketi satmışlar ve ntv spor smart hd yi izleyemiyom dedi ve ona bahsedilmeyen haklarını söyledim ve oda bunları kullandı. Burdan direk ve dogru satış yapıp insanlara yardımcı oluyorum ama burda ayagımıza çelme takmaya yolumuza taş koymaya çalışıyolar buda benim açımdan hoş karşılanmıyo. Bu ülkede en dogru en düzgün yayın yapan platform dsmart bu konuda çok samimiyim digitürkte de çalıştım türktelekom yayın bölümünde de. Ben digitürkte çalışırken bile dsmart kullanıyodum. Bu ülkede 7gün kullanım ve cayma hakkını bir tek dsmart veriyo. Git digitürke üye ol 5gün sonra ben çıkıyom de bakalım alcagın cevap ne? Sorunlar elbet olucak aksaklıklar olucak ama bunlar burda dsmartın en üst birimiymişim gibi bana yansıtılamaz. M.h çok bilgisiz biliyorum ve bunu her toplantıda dile getirip üst birimlere yazı yazıyorum. Bizde madur duruma düşüyoruz onların verdigi yanlış bilgilerden dolayı. Ama lütfen banada biraz saygı gösterin. D-smart yetkilisi oldugumdan degil insan oldugumdan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: braveheartgs43

    Kardeş benim uydu alıcımun mülkiyeti benim. humax dcr-2002-s. bu cihazın usbye kayıt özelliği var ancak sanırım dsmart kilitlemiş ve kullanamıyorum. cihaz her açıldığında hd plus algılanamıyor yazısı çıkıyor. dsmartın böyle bir hakkı varmı? bunun sebebi nedir?

    Son güncellemeden yani hd plus cktıktan sonra dsmart 320gb hdd veriyo hd plus üyeligi almak durumundasın buda ayrı fiyat. Ama o elindeki cihazın kıymetini bil 600tl degerinde ithal cihazdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Denish35

    Olay burda küsüp gitme degil. İnsanlar teknosadan bimexten ürün alıyor aktivasyon için yarım saat bekliyor ben bunu direk olarak burdan yardımcı olayım diye açtım ve bayilere gidiyorlar ve bayii satış yapmak için yalan yanlış bilgilerle yada dolaylı anlatıp satış yapıyor. Örnegin bi arkadaşımıza kampayası biten paketi satmışlar ve ntv spor smart hd yi izleyemiyom dedi ve ona bahsedilmeyen haklarını söyledim ve oda bunları kullandı. Burdan direk ve dogru satış yapıp insanlara yardımcı oluyorum ama burda ayagımıza çelme takmaya yolumuza taş koymaya çalışıyolar buda benim açımdan hoş karşılanmıyo. Bu ülkede en dogru en düzgün yayın yapan platform dsmart bu konuda çok samimiyim digitürkte de çalıştım türktelekom yayın bölümünde de. Ben digitürkte çalışırken bile dsmart kullanıyodum. Bu ülkede 7gün kullanım ve cayma hakkını bir tek dsmart veriyo. Git digitürke üye ol 5gün sonra ben çıkıyom de bakalım alcagın cevap ne? Sorunlar elbet olucak aksaklıklar olucak ama bunlar burda dsmartın en üst birimiymişim gibi bana yansıtılamaz. M.h çok bilgisiz biliyorum ve bunu her toplantıda dile getirip üst birimlere yazı yazıyorum. Bizde madur duruma düşüyoruz onların verdigi yanlış bilgilerden dolayı. Ama lütfen banada biraz saygı gösterin. D-smart yetkilisi oldugumdan degil insan oldugumdan

    Kimsenin size ya da şahsınıza bir şey söylediği yok. En başta size Fec değerleri ile ilgili sade bir soru sordum, oradan sen yapamamışsındır cihazın yapamamıştıra getirildi konu. Yoksa elbette buradan yardımınızın dokunacağı insanlarda olacaktır. Ama ben D-Smart'a derdimi anlatamadım ya da anlamak istemiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xuye -- 12 Kasım 2013; 2:27:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Denish35

    Olay burda küsüp gitme degil. İnsanlar teknosadan bimexten ürün alıyor aktivasyon için yarım saat bekliyor ben bunu direk olarak burdan yardımcı olayım diye açtım ve bayilere gidiyorlar ve bayii satış yapmak için yalan yanlış bilgilerle yada dolaylı anlatıp satış yapıyor. Örnegin bi arkadaşımıza kampayası biten paketi satmışlar ve ntv spor smart hd yi izleyemiyom dedi ve ona bahsedilmeyen haklarını söyledim ve oda bunları kullandı. Burdan direk ve dogru satış yapıp insanlara yardımcı oluyorum ama burda ayagımıza çelme takmaya yolumuza taş koymaya çalışıyolar buda benim açımdan hoş karşılanmıyo. Bu ülkede en dogru en düzgün yayın yapan platform dsmart bu konuda çok samimiyim digitürkte de çalıştım türktelekom yayın bölümünde de. Ben digitürkte çalışırken bile dsmart kullanıyodum. Bu ülkede 7gün kullanım ve cayma hakkını bir tek dsmart veriyo. Git digitürke üye ol 5gün sonra ben çıkıyom de bakalım alcagın cevap ne? Sorunlar elbet olucak aksaklıklar olucak ama bunlar burda dsmartın en üst birimiymişim gibi bana yansıtılamaz. M.h çok bilgisiz biliyorum ve bunu her toplantıda dile getirip üst birimlere yazı yazıyorum. Bizde madur duruma düşüyoruz onların verdigi yanlış bilgilerden dolayı. Ama lütfen banada biraz saygı gösterin. D-smart yetkilisi oldugumdan degil insan oldugumdan

    tamam sizde haklısınız ama d smartta çok saçma işler yapıyor arkadaşım. bakın bende hızlıal.com dan aldım modülü sıfır ve 1 günde elime geçti ama d smart bir türlü bu karta görüntüyü veremedi tam 8 kez aradım 4 gün uğraştım sonuç sıfır sonunda kendim hallettim şans mı tesadüf mü bilemem. madem bu işi bilmiyorsun oturma müşteri hizmetleri koltuğuna yada sattırma kimseye sadece bayiden alınıp aktif edilecektir de. ben 5 yıl modüllere yazılım yükedim karta şifre kırıcı yükledim eski sistemde bile bukadar açmamazlık olmadı inan pişman olmuştum modülü aldığıma nerde var yayını izlemek için 8 kez m.h. yi aramak. bence çok yanlış işler yapılıyor hem d smartta hemde dıgıturk te. neyse bu böyle olunca insanlar doluyor ve dertleşecek bir yetkili arıyor buda sana denk geldi ve bence arkadaşın canı sıkkın yaşananlardan o yüzden seni yakalayınca yazıp bilgi almak istedi. şunuda belirteyim kusura bakma ama bence tr de ne digitürk nede d smart düzgün iş yapmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 12 Kasım 2013; 7:10:23 >




  • xuye kullanıcısına yanıt
    ++ Bu ilanı alın, mahkemeye gidin Vestel'e tazminat davası açın... Yanıltıcı bir reklamın kurbanı olmuşsunuz "VESTEL TARAFINDAN".....

    ++ D-Smart, dijital yayın platformudur. Hiçbir panel üreticisi ile YAZILIM & DONANIM işbirliği yoktur.

    ++ "Reklamdaki "D-Smartı içinde" veya "D-Smart uydu alıcılı" diye tabir edilen cümleler, o panelin "D-Smart modül ile uyumlu olduğunu belirtmek içindir" D-Smartın bu firmaya bir yazılım pompalaması veya sizin hayal ettiğiniz gibi uydu alıcı parçası verip al bunu tak demesi söz konusu bile olamaz...

    ++ Yukarıda yazdığım bilgiler DİGİTÜRK içinde geçerlidir.Digitürk'ünde ne VESTEL nede başka bir üretici ile yazılım donanım işbirliği yoktur....

    ++ DİGİTÜRK'ün yayın parametreleri farklıdır D-Smart'ın yayın parametleri farklıdır...Sizin paneliniz DİGİTÜRK'ü çalıştırıyorda D-Smartı çalıştırmıyorsa bu D-Smartın suçu değildir Sizin panelin suçudur... Demekki her parametreyi doğru okuyamamaktadır....

    ++ Hocam çuvaldızı kendinize iğneyi başkasına batırınız... VESTEL tarafından yanıltıcı bir reklamın kubanı olmuşsunuz mağduriyetinizi başka yerde aramaya çalışıyorsunuz....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi janjarre -- 12 Kasım 2013; 21:14:06 >




  • mito1172 kullanıcısına yanıt
    Burada sonuna kadar haklısın... "Dijital yayın dünyası çakalların dünyası"
  • merhabalar 15 gün içinde maxi+sinema+hd paketi modüllü üyeliğim bitiyor 3. seneme giriyorum yeni fiyat nasıl olur acaba 12 ay yada 24 aylık da olabılır.
  • bu arada unuttum dsmart net im de bitiyor aybaşında 8 mb kullanıyorum akn 50 yalın olarak ondada sanırım 4. seneme giriyorum bunada fiyat verebılırmısınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeytv


    quote:

    Orijinalden alıntı: kaansay

    Merhabalar... Ben spot eşya satan bir yerden 2007 kutusunu 250 TL ödeyerek satın aldım. 2007 kutusu olduğundan dolayı, Discovery, eurosport gibi kanallar açık. Ben bu kutuyu kayıpsız olarak kendi adıma nasıl devir alabilirim? Veya her halukarda nasıl kendi adıma kaydettirebilirim???

    Yardımcı olursanız veya bilgi verirseniz sevinirim...

    Hocam musteri hizmetlerini arayin devir yapmak istiyorum soyleyin fakat hakkim gider mi diye sorun sonucu sizden bekliyorum olup olmadigina dair....:)

    devir yapmak : tüm kanuni haklarını başkasına vermektir. Bu durumda sizin haklarınız kaybolmaz sonuçta ortada olan bir hak var sadece ali bey diye sizi armazlar mehmet bey diye ararlar. sistemde ali ulaş diye çıkmazda mehmet yılmaz diye çıkar.bu kadar sadece isim değişikliği olur ama deviri m.h den değil bayiden devir formuyla yaptırmanız gerekir ve devir yapan kişinin bizzat ıslak imzası olması gerekir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mito1172

    quote:

    Orijinalden alıntı: Denish35

    Olay burda küsüp gitme degil. İnsanlar teknosadan bimexten ürün alıyor aktivasyon için yarım saat bekliyor ben bunu direk olarak burdan yardımcı olayım diye açtım ve bayilere gidiyorlar ve bayii satış yapmak için yalan yanlış bilgilerle yada dolaylı anlatıp satış yapıyor. Örnegin bi arkadaşımıza kampayası biten paketi satmışlar ve ntv spor smart hd yi izleyemiyom dedi ve ona bahsedilmeyen haklarını söyledim ve oda bunları kullandı. Burdan direk ve dogru satış yapıp insanlara yardımcı oluyorum ama burda ayagımıza çelme takmaya yolumuza taş koymaya çalışıyolar buda benim açımdan hoş karşılanmıyo. Bu ülkede en dogru en düzgün yayın yapan platform dsmart bu konuda çok samimiyim digitürkte de çalıştım türktelekom yayın bölümünde de. Ben digitürkte çalışırken bile dsmart kullanıyodum. Bu ülkede 7gün kullanım ve cayma hakkını bir tek dsmart veriyo. Git digitürke üye ol 5gün sonra ben çıkıyom de bakalım alcagın cevap ne? Sorunlar elbet olucak aksaklıklar olucak ama bunlar burda dsmartın en üst birimiymişim gibi bana yansıtılamaz. M.h çok bilgisiz biliyorum ve bunu her toplantıda dile getirip üst birimlere yazı yazıyorum. Bizde madur duruma düşüyoruz onların verdigi yanlış bilgilerden dolayı. Ama lütfen banada biraz saygı gösterin. D-smart yetkilisi oldugumdan degil insan oldugumdan

    tamam sizde haklısınız ama d smartta çok saçma işler yapıyor arkadaşım. bakın bende hızlıal.com dan aldım modülü sıfır ve 1 günde elime geçti ama d smart bir türlü bu karta görüntüyü veremedi tam 8 kez aradım 4 gün uğraştım sonuç sıfır sonunda kendim hallettim şans mı tesadüf mü bilemem. madem bu işi bilmiyorsun oturma müşteri hizmetleri koltuğuna yada sattırma kimseye sadece bayiden alınıp aktif edilecektir de. ben 5 yıl modüllere yazılım yükedim karta şifre kırıcı yükledim eski sistemde bile bukadar açmamazlık olmadı inan pişman olmuştum modülü aldığıma nerde var yayını izlemek için 8 kez m.h. yi aramak. bence çok yanlış işler yapılıyor hem d smartta hemde dıgıturk te. neyse bu böyle olunca insanlar doluyor ve dertleşecek bir yetkili arıyor buda sana denk geldi ve bence arkadaşın canı sıkkın yaşananlardan o yüzden seni yakalayınca yazıp bilgi almak istedi. şunuda belirteyim kusura bakma ama bence tr de ne digitürk nede d smart düzgün iş yapmıyor.

    bak düzgün iş yapmadığını belirttim ama içlerinde en dürüstünün ve müşteri haklarını tamamiyle müşterisine kullandıran tek platform olduğunu söyledim. Digitürk aldığınızda 7 gün içerisinde cayma hakkı diye birşey yoktur yayın açıldıysa 12-24 ay tahüt süresince kullanma zorunluluğun var çünkü imzaladığınız tahüt maddelerinde cayma hakkımın olmadığının bilgisindeyim diye bir madde var. ama yukarda bi üyemiz d-smart sinedizi hd ve yıl sonuna kadar ntv smart sporu izlersiniz demişler bende cayma hakkını kullanabilceğini söyledim kendisine bunu size kim açık bir şekilde söyle arayın bakalım digitürkü bu hakkınızı kullanabilcekmisiniz...




  • arkadaşlar işlem yaptımak istediğiniz d-smart üyeliğine dair sisteme kayıtlı cep numaranız yada kart numaranızı mesaj olarak atın lütfen bu şekilde bir fiyat veremiyoruz.Sistem üzerinden bakıp öyle işlem yapabiliyoruz.
  • bütün kanallar ömür boyu açık olacak dediniz gittik aldık SD yayın yapan cihazı sonra yeni kanallar ekleyip onları şifreli yaptınız ve kelime oyunlarıyla resmen ortada bıraktınız insanları

    full pakete üye olduk maxi paket çıkardınız yine yeni kanallar ekleyip insanları mağdur ettiniz. şimdi mega paket çıkmış maxi paketteki insanları mağdur ediosunuz. sürekli bi kelime oyunu..

    dsmart kullanıcısıyım ama taahütüm bitince bi daha almak istemiyorum. her seferinde kelime oyunlarıyla kandırılıyoruz
  • Arkadaşlar;

    Hakikatten işin suyunu çıkarmaya başladınız... Konuyu açan arkadaş D-Smart'ın Yetkili bayisi olup hepimizin şikayet ettiği paket fiyatları Vb. pazarlama stratejileri hakkında söz sahibi birisi değildir.....Bu tür şikayetleri D-Smart'ın en üst bölümlerine yapmamız gerekir....

    Buna istinaden bırakın adam işini yapsın yaw... Adam kaç kişiye yardımcı oldu ve olacak...
  • zeynelkoc kullanıcısına yanıt
    arkadaşım kusura bakma ama maalesef biz kendimiz kaşınıyoruz kimse kimseye zorla bir şey satamaz bakın ben 2009 yılından beri aboneyim defalarca arandım ama hiç bir paket satın almadım onlar özel günlerde açarsa izledim. biz millet olarak hemen herşeye atlayan milletiz o yüzden de mağdur çok oluyoruz. konuyu açan arkadaşta yardımcı olmak için açmış konuyu d smartı eleştirebilirsin ama konu sahibi d smartın sahibi değil sadece çalışanı

    @Denish35 hocam digitürkü şuan bilmiyorum yanlış hatırlamıyorsam 5 yıl önce kapattırdım sabah gazetesinin kampanyasıyla almıştım 9 tl ye ama kısa sürede 20 tl yapınca normal paketini kapattırdım ozaman kolaydı kapattırmak yalnız şimdi d smarttada çok şikayet var kapattık deyip kapamayıp fatura kesiyorlarmış yada ücret talep edip kapatmayı yokuşa sürüyorlarmış. forumda bu konu var okuyabilirsiniz neyse size sözüm yok yanlış anlamayın sizin amacınız belli burada yardım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mito1172 -- 12 Kasım 2013; 15:17:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeynelkoc

    bütün kanallar ömür boyu açık olacak dediniz gittik aldık SD yayın yapan cihazı sonra yeni kanallar ekleyip onları şifreli yaptınız ve kelime oyunlarıyla resmen ortada bıraktınız insanları

    full pakete üye olduk maxi paket çıkardınız yine yeni kanallar ekleyip insanları mağdur ettiniz. şimdi mega paket çıkmış maxi paketteki insanları mağdur ediosunuz. sürekli bi kelime oyunu..

    dsmart kullanıcısıyım ama taahütüm bitince bi daha almak istemiyorum. her seferinde kelime oyunlarıyla kandırılıyoruz

    alma kardeşim sana zorlana al diyen mi var kafana silah dayayan mı var git bu derdini müşteri hizmetlerine anlat çözüm bulamadıklarını düşünüyosan görüşmeler kayıt altında zaten üst birimler direk olarak bunları takip ediyor.Eğer tekrar dediğim gibi çok haklı olduğunu savunuyosan git mahkemede hesaplaş burdaki insanların ve benim kafamı şişirme.Git işlerini nerden çözüyosan da çöz yeter yaa bu ne arkadaş.Bırakında gerçekten bilgi almak isteyen yardımda bulunan insanlar kullansın sayfayı boş yere işgal edip provakasyon yapmayın.ne istiyodun aylık 10 lira verip dünyadaki tüm kanalları mı izlemek istiyon.10tl ye şampiyonlar ligi uefa lig avrupa maçları hepsini mi vercek sana. ama bunu yapsa d-smarttan kralı olmaz.Ama senin gibiler onada bahane bulur yok aylık 10lira ödüoz da 3 tane hd kanalım açılmıoda şuda buda arkadaşım senin derdin yardım almak falan değil burda sinir atmak ego tatmin etmek başka birşey değil. ama insanında dayanma haddesi var bi yerden sonra patlıyo.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mito1172

    arkadaşım kusura bakma ama maalesef biz kendimiz kaşınıyoruz kimse kimseye zorla bir şey satamaz bakın ben 2009 yılından beri aboneyim defalarca arandım ama hiç bir paket satın almadım onlar özel günlerde açarsa izledim. biz millet olarak hemen herşeye atlayan milletiz o yüzden de mağdur çok oluyoruz. konuyu açan arkadaşta yardımcı olmak için açmış konuyu d smartı eleştirebilirsin ama konu sahibi d smartın sahibi değil sadece çalışanı

    @Denish35 hocam digitürkü şuan bilmiyorum yanlış hatırlamıyorsam 5 yıl önce kapattırdım sabah gazetesinin kampanyasıyla almıştım 9 tl ye ama kısa sürede 20 tl yapınca normal paketini kapattırdım ozaman kolaydı kapattırmak yalnız şimdi d smarttada çok şikayet var kapattık deyip kapamayıp fatura kesiyorlarmış yada ücret talep edip kapatmayı yokuşa sürüyorlarmış. forumda bu konu var okuyabilirsiniz neyse size sözüm yok yanlış anlamayın sizin amacınız belli burada yardım


    yok be kardeşim iptal ettirmek isteyen çok basit iptal ettiriyo
    Öncelikle telefonla arayarak iptal başvurunuzu yapın. Daha sonra tekrar aramalarını beklemeden verdiğimiz formu doldurarak kimlik fotokopinizle birlikle bir zarfa koyarak en yakın PTT den
    Alıcı: D-Smart
    Adres: P.K.138 Şişli/İstanbul
    adresine APS ile yollayın.




  • Denish35 kullanıcısına yanıt
    hocam zaten ben demiyorum şikayetleri okuyup örnek verdim bu arada formu nerden alabiliriz? belki ilerde lazım olursa bilgi bulunsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mito1172

    hocam zaten ben demiyorum şikayetleri okuyup örnek verdim bu arada formu nerden alabiliriz? belki ilerde lazım olursa bilgi bulunsun

    İptal Formu Linktedir. D-Smart Yada D-Smart Net Orayı değiştirip kullanabilirsiniz.
    http://img15.imageshack.us/img15/7514/dsmartg.jpg




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Denish35

    quote:

    Orijinalden alıntı: mito1172

    hocam zaten ben demiyorum şikayetleri okuyup örnek verdim bu arada formu nerden alabiliriz? belki ilerde lazım olursa bilgi bulunsun

    İptal Formu Linktedir. D-Smart Yada D-Smart Net Orayı değiştirip kullanabilirsiniz.
    http://img15.imageshack.us/img15/7514/dsmartg.jpg

    teşekkür ederim




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.