Şimdi Ara

Dacia Duster 1.0 TCe 100 bg. alındı. (alan arkadaşları bekliyoruz.) (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
711
Cevap
8
Favori
105.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yayamaschocuk kullanıcısına yanıt
    Hocam araci daha tanimiyoruz, arac TRye gelince birileri acar illaki, biz de ordan yazariz bildiklerimizi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yayamaschocuk

    Üstadım,
    Yeni 1.0 TCE Eco G LPG li Duster için yeni bir başlık yakışır 👍
    Bu başlığı açmakta size düşer

    Alıntıları Göster
    Ayrı bir başlığa gerek yok konu dağılmasın, tek konu altında topluca şekillensin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • almayanları beklemiyormusunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    Ayrı bir başlığa gerek yok konu dağılmasın, tek konu altında topluca şekillensin

    Alıntıları Göster
    Bu tür değişikliklerde tek başlıktan devam edildiğinde Zaman geçip konu ve yazılanlar iyice büyüdüğünde, ileride aradığını bulmak iyice zorlaşıyor... İş, içinden çıkılmaz bir hal alıyor maalesef....
    Ama tabii @Carsever in de dediği gibi araç TR ye gelsin duruma göre hareket edilir...

    Bu arada ilk soruyu sormuş olayım:
    - LPG li 1.0 in Torku 10 NM artarak 170 mı olmuş?
    - TR de de, Benzinli 1.0 ile aynı fiyattan mı satılır?
    - Ve en merak ettiğim, LPG li 1.0 TCE Motorun performansı, çekişi nasıl olur? Özellikle de rampa yukarı?
    Saygılarımla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • engin_er_26 kullanıcısına yanıt
    Carsever kullanıcısına yanıt
    Ben de geçen hafta aracı teslim aldım. Diğer aracım yandaki Passat ama dusteri kullanmak hem çok keyifli hem de rahat. Eski dustere göre ciddi anlamda yalıtım,konfor ve direksiyon farkı var özellikle direksiyon çok yumuşak. Yakıt olarak çok beğendim bakalım depoyu doldurduk ilk depo sonucu ne olacak :)

    Dacia Duster 1.0 TCe 100 bg. alındı. (alan arkadaşları bekliyoruz.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yayamaschocuk

    Bu tür değişikliklerde tek başlıktan devam edildiğinde Zaman geçip konu ve yazılanlar iyice büyüdüğünde, ileride aradığını bulmak iyice zorlaşıyor... İş, içinden çıkılmaz bir hal alıyor maalesef....
    Ama tabii @Carsever in de dediği gibi araç TR ye gelsin duruma göre hareket edilir...

    Bu arada ilk soruyu sormuş olayım:
    - LPG li 1.0 in Torku 10 NM artarak 170 mı olmuş?
    - TR de de, Benzinli 1.0 ile aynı fiyattan mı satılır?
    - Ve en merak ettiğim, LPG li 1.0 TCE Motorun performansı, çekişi nasıl olur? Özellikle de rampa yukarı?
    Saygılarımla

    Alıntıları Göster
    1.0 TCE ECO-G

    Tork 170 Nm
    Fiyat olarak uretici kampanya dahilinde Benzinli versiyonla ayni fiyata sunsa bile ulkemizde mihtemelen bir fiyat farki olur diye dusunuyorum.

    Buyurun teknik veriler.

    Dacia Duster 1.0 TCe 100 bg. alındı. (alan arkadaşları bekliyoruz.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • başına gelen varmı bilmiyorum ama araç arada geç marş alıyor ve boşta hafif bir tireme oluyor ateşlemede dengesizlik yapar gibi diğer arkadaşlarında başına geldimi bu olay.
  • funnerman kullanıcısına yanıt
    Bu araç 98 bine alınıyor. 1.5 bluedci 150 bin civarinda. Yani bence 98 binlik araba 7 litre yakiyorsa 150 binlik araba 2 litre filan yakması lazım. Zira aradaki fark kapanmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avrupada bu aracin benzinli verisyonuyla, LPGli versiyonu (ECO-G 100) arasinda 400 Euro fark var.
    Bu da ulkemiz icin vergilerle vs maksimum 5000 TL fark yapiyor. LPGli veesiyonda tork 170 Nm'ye cikarilmis.

    Bakalim Subat ayindan itibaren kac TLden satisa sunacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akinal33

    başına gelen varmı bilmiyorum ama araç arada geç marş alıyor ve boşta hafif bir tireme oluyor ateşlemede dengesizlik yapar gibi diğer arkadaşlarında başına geldimi bu olay.
    İlk defa sizden duyduk??? Çok soğuk bir şehirde falan mı yaşıyorsunuz??? Benim araç 0 derece sıcaklıkta bile neredeyse yarım marşta araç çalışıyor. Yanlış bir şey mi yapıyorsunuz acaba marşa basarken???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akinal33

    başına gelen varmı bilmiyorum ama araç arada geç marş alıyor ve boşta hafif bir tireme oluyor ateşlemede dengesizlik yapar gibi diğer arkadaşlarında başına geldimi bu olay.
    Bir kaç kez benimde oldu sonra düzeldi, benim aklıma gelen şu oldu, araç rampa yukarı duruyorsa ve depoda benzin az ise ve borulardaki benzin geri kaçıyorsa diye düşündüm fakat böyle bir şeyinde sıfır araçta olamayacağı ihtimali var, servise uğrayıp bir sorun derim, benim araç bugünlerde bende değil bende gideceğim servise kontrol amaçlı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın ilk bakımı 1 yıl sonramı arkadaşlar. yoksa 1000 km olduğunda bir bakım varmı. ilk aracım olduğundan biraz yabancıyım :)

    Birde Benim lastik basınç ikazı yanıyor. Petrol istasyonunda Hava bastıktan sonra nasıl sıfırlıcaz ve ikazı kaldırıcaz. kaç bar basıyorsunuz. Benim lastikler ilk üzerinde gelen yazlıklar.
  • mr.nfyc M kullanıcısına yanıt
    1 yıl 20.000km sonra(önce hangisi dolarsa) rodaj bakımı için gittim yapmadılar. Ben yinede rodaja uygun kullandım ilk 1000-1500 km boyunca.

    Lastik basınç ikazı da yol bilgisayarından sıfırlayınca sönüyor ama dusterda nasıl bilmiyorum. Kitapçıkta yazar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Carsever kullanıcısına yanıt
    Ellerindeki 1.6 atmosferik eco g motorları bitirdikten sonra bence piyasaya süreceklerdir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Ellerindeki 1.6 atmosferik eco g motorları bitirdikten sonra bence piyasaya süreceklerdir
    2020den itibaren 1.6 motor uretimi yok
    Fiyat listesinde 1.6 ECO-G olarak 2020 fiyati belirtilmis ama bence onu guncelleyecekler ve ECO-G TCE 100 olarak degistirecekler.
    Cunku Avrupada satisina baslandi 12500 Eurodan.
    Bizim ulkeye özel 1.6 olarak ureteceklerini sanmiyorum.

    Yabanci forumlarda simdiden tartismalar baslamis durumda;
    1.6 dört silindirli atmosferik mi?
    1.0 üç silindirli turbo mu?
    LPG ile uzun yillar sorunsuz olur...gibi konular mevcut



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 14 Ocak 2020; 22:29:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • an itibariyle 1.0 aracımı teslim aldım :) Turbo sesi çok güzel otobanda 150 170 test ettim gayet performanslı beğendim güzel bir araç alan herkese hayırlı uğurlu olsun
  • Dacia Duster 1.0 TCe 100 bg. alındı. (alan arkadaşları bekliyoruz.)

    Dacia Duster 1.0 TCe 100 bg. alındı. (alan arkadaşları bekliyoruz.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin_er_26 -- 15 Ocak 2020; 13:27:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lythari

    an itibariyle 1.0 aracımı teslim aldım :) Turbo sesi çok güzel otobanda 150 170 test ettim gayet performanslı beğendim güzel bir araç alan herkese hayırlı uğurlu olsun
    Ya arkadaşım aracı alır almaz, 150-170 Nedir ya??? Yazık milli servet bu. Hiç mi rodaj diye bir şey duymadınız??? Yıllar önce çok aferdersin Hıyarın biri "Yeni araçlarda Rodaj yoktur, fabrika çıkışı rodaj yapılmış halde geliyor" diye bir tarafından bir şey uydurmuş, o gün bugündür herkes buna inanıyor.




  • Carsever kullanıcısına yanıt
    1.6 motoru zaten koduna bakarsak Nissan motoruydu. Demekki son atmosferik araçlar satılınca bitecek. Küçük hacimli motorlar gayet tatmin edici, ama mamussuz türbo sayesinde. Olası türbo arızaları da inşallah olmaz bu motorda

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    1.6 motoru zaten koduna bakarsak Nissan motoruydu. Demekki son atmosferik araçlar satılınca bitecek. Küçük hacimli motorlar gayet tatmin edici, ama mamussuz türbo sayesinde. Olası türbo arızaları da inşallah olmaz bu motorda
    Elbette 1.6 atmosferik 4 silindirli motorun vaad ettigi dayanikliligi 1.0 hacimli 3 silindirli turbo motor veremez.
    Ama gunumuz sartlari (emisyon, vergi, tuketim) bunu gerektiriyor.

    Örneğin şuan 1.6 LPGli Dustera sıcak bakan bircok kisi, 1.0 LPGli Dustera sicak bakmaz.
    Bir sürü muhabbet baslar, 1.0 LPGli Duster yokus cikarmi vs diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 15 Ocak 2020; 16:32:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.