Şimdi Ara

DACIA DUSTER KULLANANLAR (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
615
Cevap
22
Favori
345.981
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar duster (4x4 lock) moduna aldığımızda kaç km hıza kadar hız yapabiliyoruz. sürekli bu şekilde kullanmanin araca bir zararı olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ecrasniann kullanıcısına yanıt
    Kardeşim araç 50 60 kmleri geçtikten sonra 2 çekere geçiyor tekrar auto modda kullanmanı tavsiye ederim sürekli 4x4de kullanırsan şanzıman zarar görebilir.
  • Clio sport tourer 2013 model aracimi satip dustera gecmek istiyorum max 50 bin tl civari olacak, ceki demiri takip karavan cekmek istiyorum,
    4×4 olursa hariks olacsk nasil bir yol izlemrm gerek arkadaslar,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freedom058

    Clio sport tourer 2013 model aracimi satip dustera gecmek istiyorum max 50 bin tl civari olacak, ceki demiri takip karavan cekmek istiyorum,
    4×4 olursa hariks olacsk nasil bir yol izlemrm gerek arkadaslar,

    sport tourer aracınızı bayiye götürün. öncelikle bi pazarlık yapın. arada ne kadar fark istiyorlar. sizin araç benzinli mi dizel mi. tam modeli nedir? 2. el piyasasına bakalım. eğer bayide 2. el piyasasına uygun bişeyler derse anlaşırsınız. duster alırsanız 4x4 olmasına dikkat edin, şuan vakumlu lastik yok bizimkinde, üstünde gelen 4 mevsim lastik ve tampona kadar karda 4x4 lock modda hiçbirşeye ihtiyaç duymadan rahatlıkla gidiyor. ama 2 çekere alınca yerinden kımıldamıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecrasniann

    quote:

    Orijinalden alıntı: freedom058

    Clio sport tourer 2013 model aracimi satip dustera gecmek istiyorum max 50 bin tl civari olacak, ceki demiri takip karavan cekmek istiyorum,
    4×4 olursa hariks olacsk nasil bir yol izlemrm gerek arkadaslar,

    sport tourer aracınızı bayiye götürün. öncelikle bi pazarlık yapın. arada ne kadar fark istiyorlar. sizin araç benzinli mi dizel mi. tam modeli nedir? 2. el piyasasına bakalım. eğer bayide 2. el piyasasına uygun bişeyler derse anlaşırsınız. duster alırsanız 4x4 olmasına dikkat edin, şuan vakumlu lastik yok bizimkinde, üstünde gelen 4 mevsim lastik ve tampona kadar karda 4x4 lock modda hiçbirşeye ihtiyaç duymadan rahatlıkla gidiyor. ama 2 çekere alınca yerinden kımıldamıyor.

    Tessekkurler hocam
    1.2 joy hocam aracim 8000 km 2013 model kazasiz sifir ayarinda garajda yatiyor

    Bayi bence oldurur fiyati alip kar edecek vs vs
    4 4 almak istiyorum uzun surede degistirmek istemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selam arkadaşlar.Yeni Duster Laureate 4x2 - 1.5 dCi 110 bg full,navigasyonlu,park sensörlü,esp asp tüm donanımlara sahip aracımı 2014 Ocak ayında tüm masraflar dahil 51.000 TL'ye almıştım ve 1 senedir kullanıyorum.Deneyimlerimi sizinle paylaşmak istedim.

    Gördüğüm artıları ve eksileri yazıyorum.Bu artılar eksiler sürüş şekline göre değişiklik gösterebilir bunu unutmayınız.

    Aracın +'ları
    Yakıt konusunda gayet uygn.100km hızla makul yakıtlarla yolculuk edebiliyorsunuz.120km/h üstüne çıkınca yakıtın düşüşü ibreden izleyebiliyorsunuz :D

    yol tutuş konusunda gayet makul.geçenlerde kar yağdığında şehir içi birçok aracın çıkamadığı yerlerden ben biraz kaymakla birlikte yinede çıkabildim 4 mevsim lastik ile.

    Klasına göre hızı normal düz yolda 150kmh- rampa aşağı max 160km/h hıza ulaşabiliyor.hız kesici olabilir entegre.160 üstü hızı göremedim çünkü gazı yapıştırmama rağmen

    Yeni makyajlı ön kokpiti gayet güzel.

    Dış görünüşü gayet kaslı ve yüksek araç sevenler için tatmin edici.

    Yüksek oluşu dağ yollarında kasisli yollarda pikniğe vs giderken gayet memnun edici.mangalımı bagajdan eksik etmiyorum haliyle (:

    Bagaj hacmi fena değil.yeterli geliyor 2 kişilik bir aile için.Gerektiğinde her araçta olduğu gibi arka koltuklar yatırılıp bagaj hacmi genişletilebiliyor.

    Gel gelelim aracın -'lerine
    Çıkarttığı ilk sorun sağ arka kapısında milimlik sarkma yaşandı hafif bir ve kapı kapatırken farkediliyordu..ilk 20bin bakımında da hemen çözdüler sağolsunlar yetkili arkadaşlar.

    Bazı araçlarda kapı kapatırken bu hani dup dup diye lastik sesi gelirken bu araçta metal sesi geliyor :D bu benim her araçta kulağıma çınlar dikkat ederim.

    Diğer bir sorunu arka koltukta düşünüp sağolsunlar emniyet kemeri koymuşlar fakat.bu emniyet kemerlerini yolcuların takması gerçekten zeka isteyen bir hal alıyor :D
    Pek ergonomik olmamış işin doğrusu daha kolay bi mekanizma yapabilirlerdi diye düşünüyorum arka emniyet kemerleri için.

    Birde 6 aylık vergisi 472.50TL arkadaş yazık değil mi bize..

    Son ve en can sıkıcı eksisi ise.Soğuk havalarda sıcak fanı açıyorum ön ve yan camların buharının gitmesi için fakat hiç etki etmiyor.içeriyi aşırı ısıtıyor..Hatırlamıyorum elektronik klima seçeneği varmıydı bu aracın fakat aldığım klima soğutması güzel yeterli,ısıtmasıda iyi fakat dediğim gibi camların buharını alması konusunda sınıfta kaldı kliması..
    Başka soruları olan arkadaşlar yazabilirler elimden geldiğince bilgilendirmeye çalışırım.




     DACIA DUSTER KULLANANLAR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zidnok

    Selam arkadaşlar.Yeni Duster Laureate 4x2 - 1.5 dCi 110 bg full,navigasyonlu,park sensörlü,esp asp tüm donanımlara sahip aracımı 2014 Ocak ayında tüm masraflar dahil 51.000 TL'ye almıştım ve 1 senedir kullanıyorum.Deneyimlerimi sizinle paylaşmak istedim.

    Gördüğüm artıları ve eksileri yazıyorum.Bu artılar eksiler sürüş şekline göre değişiklik gösterebilir bunu unutmayınız.

    Aracın +'ları
    Yakıt konusunda gayet uygn.100km hızla makul yakıtlarla yolculuk edebiliyorsunuz.120km/h üstüne çıkınca yakıtın düşüşü ibreden izleyebiliyorsunuz :D

    yol tutuş konusunda gayet makul.geçenlerde kar yağdığında şehir içi birçok aracın çıkamadığı yerlerden ben biraz kaymakla birlikte yinede çıkabildim 4 mevsim lastik ile.

    Klasına göre hızı normal düz yolda 150kmh- rampa aşağı max 160km/h hıza ulaşabiliyor.hız kesici olabilir entegre.160 üstü hızı göremedim çünkü gazı yapıştırmama rağmen

    Yeni makyajlı ön kokpiti gayet güzel.

    Dış görünüşü gayet kaslı ve yüksek araç sevenler için tatmin edici.

    Yüksek oluşu dağ yollarında kasisli yollarda pikniğe vs giderken gayet memnun edici.mangalımı bagajdan eksik etmiyorum haliyle (:

    Bagaj hacmi fena değil.yeterli geliyor 2 kişilik bir aile için.Gerektiğinde her araçta olduğu gibi arka koltuklar yatırılıp bagaj hacmi genişletilebiliyor.

    Gel gelelim aracın -'lerine
    Çıkarttığı ilk sorun sağ arka kapısında milimlik sarkma yaşandı hafif bir ve kapı kapatırken farkediliyordu..ilk 20bin bakımında da hemen çözdüler sağolsunlar yetkili arkadaşlar.

    Bazı araçlarda kapı kapatırken bu hani dup dup diye lastik sesi gelirken bu araçta metal sesi geliyor :D bu benim her araçta kulağıma çınlar dikkat ederim.

    Diğer bir sorunu arka koltukta düşünüp sağolsunlar emniyet kemeri koymuşlar fakat.bu emniyet kemerlerini yolcuların takması gerçekten zeka isteyen bir hal alıyor :D
    Pek ergonomik olmamış işin doğrusu daha kolay bi mekanizma yapabilirlerdi diye düşünüyorum arka emniyet kemerleri için.

    Birde 6 aylık vergisi 472.50TL arkadaş yazık değil mi bize..

    Son ve en can sıkıcı eksisi ise.Soğuk havalarda sıcak fanı açıyorum ön ve yan camların buharının gitmesi için fakat hiç etki etmiyor.içeriyi aşırı ısıtıyor..Hatırlamıyorum elektronik klima seçeneği varmıydı bu aracın fakat aldığım klima soğutması güzel yeterli,ısıtmasıda iyi fakat dediğim gibi camların buharını alması konusunda sınıfta kaldı kliması..
    Başka soruları olan arkadaşlar yazabilirler elimden geldiğince bilgilendirmeye çalışırım.




     DACIA DUSTER KULLANANLAR

    tecrübeleriniz için tşkler ..bende netten araştırıyorum aracı. fiyat performans ta bence gayet makul bir araç .cam buharı için klimayı soğukta cama verirseniz çok hızla çözer.zira yeni bir çok arabada buğu çözme işini soğuk havayı cama vererek çözüyor.uzun yol tecrübeniz oldumu? yorgunluk yapıyor mu? yol sesi çok alıyor mu? zira uzun yolda belli bir süreden sonra kulaklarda uğultu oluyor. vuruntu vs benzer sesler varmı? son bir sorumda 51 e aldım demişsiniz şu an aracınızın piyasası nedir? çok değer kaybetti mi? saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freedom058


    quote:

    Orijinalden alıntı: ecrasniann

    quote:

    Orijinalden alıntı: freedom058

    Clio sport tourer 2013 model aracimi satip dustera gecmek istiyorum max 50 bin tl civari olacak, ceki demiri takip karavan cekmek istiyorum,
    4×4 olursa hariks olacsk nasil bir yol izlemrm gerek arkadaslar,

    sport tourer aracınızı bayiye götürün. öncelikle bi pazarlık yapın. arada ne kadar fark istiyorlar. sizin araç benzinli mi dizel mi. tam modeli nedir? 2. el piyasasına bakalım. eğer bayide 2. el piyasasına uygun bişeyler derse anlaşırsınız. duster alırsanız 4x4 olmasına dikkat edin, şuan vakumlu lastik yok bizimkinde, üstünde gelen 4 mevsim lastik ve tampona kadar karda 4x4 lock modda hiçbirşeye ihtiyaç duymadan rahatlıkla gidiyor. ama 2 çekere alınca yerinden kımıldamıyor.

    Tessekkurler hocam
    1.2 joy hocam aracim 8000 km 2013 model kazasiz sifir ayarinda garajda yatiyor

    Bayi bence oldurur fiyati alip kar edecek vs vs
    4 4 almak istiyorum uzun surede degistirmek istemiyorum

    senin arabanın piyasası 36-38 arası sahibindende. dusterın 2. ellerine bakmanı öneririm. 2013 model 110ps laurette 4x4 ve 40bin km geçmemiş araçlara 46-48bin tl civarı.




  • ecrasniann kullanıcısına yanıt
    2013 modelde olur aslinda sifiri 60 dayaniykr cok para bence
    simdi nasil bir yol izlesem acaba bayi dedigkm gibi olu fihag verir istanbul anaxolu yakasinda soyle duzgun bir dacia reno bayisi yok acikcasi hepsi doymus resmem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,
    Ben de duster fiyat olarak avantajlı olduğu için ve araç yüksek olduğu için almayı planlıyorum. Forumlardan araştırdım ve hep plastikten yapılmış, dandik görünüyor diye yorumlar okudum. Ama bu forumda kullanıcıların genelde memnun olduğunu gördüm.
    Benim bebeğim var ve aracı şehir içinde ayda bir iki kere de şehir dışında ancak çok engebeli olmayan arazide kullanacağım. Yani öncelik güvenli ve uygun fiyatı araç olduğu için , ve de annemin yüksek araç güvenli olur baskılarından bunaldığım için düşünüyorum.
    Arabalardan hiç anlamıyorum ve anlayan bir yakınım da yok, alırken neye dikkat etmeyelim full artı full istiyorum çünkü aracı değiştirmeyi düşünmüyorum bir kere alayım ömür boyu kullanayım yani.
    Neye dikkat etmeliyim? Bayiye gittiğimde neler sormalıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokizm

    Merhaba arkadaşlar,
    Ben de duster fiyat olarak avantajlı olduğu için ve araç yüksek olduğu için almayı planlıyorum. Forumlardan araştırdım ve hep plastikten yapılmış, dandik görünüyor diye yorumlar okudum. Ama bu forumda kullanıcıların genelde memnun olduğunu gördüm.
    Benim bebeğim var ve aracı şehir içinde ayda bir iki kere de şehir dışında ancak çok engebeli olmayan arazide kullanacağım. Yani öncelik güvenli ve uygun fiyatı araç olduğu için , ve de annemin yüksek araç güvenli olur baskılarından bunaldığım için düşünüyorum.
    Arabalardan hiç anlamıyorum ve anlayan bir yakınım da yok, alırken neye dikkat etmeyelim full artı full istiyorum çünkü aracı değiştirmeyi düşünmüyorum bir kere alayım ömür boyu kullanayım yani.
    Neye dikkat etmeliyim? Bayiye gittiğimde neler sormalıyım?

     DACIA DUSTER KULLANANLAR


    Bundan istiyorum de onlar yardımcı olurlar.


    şaka bir yana eğer full istiyorsanız laureate donanım paketli olanına bakın.

    opsiyonları sorun ona göre ekletin.
    opsiyon olarak hız sabitleyici,deri direksiyon,kolçak eklenebiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebula72

    quote:

    Orijinalden alıntı: zidnok

    Selam arkadaşlar.Yeni Duster Laureate 4x2 - 1.5 dCi 110 bg full,navigasyonlu,park sensörlü,esp asp tüm donanımlara sahip aracımı 2014 Ocak ayında tüm masraflar dahil 51.000 TL'ye almıştım ve 1 senedir kullanıyorum.Deneyimlerimi sizinle paylaşmak istedim.

    Gördüğüm artıları ve eksileri yazıyorum.Bu artılar eksiler sürüş şekline göre değişiklik gösterebilir bunu unutmayınız.

    Aracın +'ları
    Yakıt konusunda gayet uygn.100km hızla makul yakıtlarla yolculuk edebiliyorsunuz.120km/h üstüne çıkınca yakıtın düşüşü ibreden izleyebiliyorsunuz :D

    yol tutuş konusunda gayet makul.geçenlerde kar yağdığında şehir içi birçok aracın çıkamadığı yerlerden ben biraz kaymakla birlikte yinede çıkabildim 4 mevsim lastik ile.

    Klasına göre hızı normal düz yolda 150kmh- rampa aşağı max 160km/h hıza ulaşabiliyor.hız kesici olabilir entegre.160 üstü hızı göremedim çünkü gazı yapıştırmama rağmen

    Yeni makyajlı ön kokpiti gayet güzel.

    Dış görünüşü gayet kaslı ve yüksek araç sevenler için tatmin edici.

    Yüksek oluşu dağ yollarında kasisli yollarda pikniğe vs giderken gayet memnun edici.mangalımı bagajdan eksik etmiyorum haliyle (:

    Bagaj hacmi fena değil.yeterli geliyor 2 kişilik bir aile için.Gerektiğinde her araçta olduğu gibi arka koltuklar yatırılıp bagaj hacmi genişletilebiliyor.

    Gel gelelim aracın -'lerine
    Çıkarttığı ilk sorun sağ arka kapısında milimlik sarkma yaşandı hafif bir ve kapı kapatırken farkediliyordu..ilk 20bin bakımında da hemen çözdüler sağolsunlar yetkili arkadaşlar.

    Bazı araçlarda kapı kapatırken bu hani dup dup diye lastik sesi gelirken bu araçta metal sesi geliyor :D bu benim her araçta kulağıma çınlar dikkat ederim.

    Diğer bir sorunu arka koltukta düşünüp sağolsunlar emniyet kemeri koymuşlar fakat.bu emniyet kemerlerini yolcuların takması gerçekten zeka isteyen bir hal alıyor :D
    Pek ergonomik olmamış işin doğrusu daha kolay bi mekanizma yapabilirlerdi diye düşünüyorum arka emniyet kemerleri için.

    Birde 6 aylık vergisi 472.50TL arkadaş yazık değil mi bize..

    Son ve en can sıkıcı eksisi ise.Soğuk havalarda sıcak fanı açıyorum ön ve yan camların buharının gitmesi için fakat hiç etki etmiyor.içeriyi aşırı ısıtıyor..Hatırlamıyorum elektronik klima seçeneği varmıydı bu aracın fakat aldığım klima soğutması güzel yeterli,ısıtmasıda iyi fakat dediğim gibi camların buharını alması konusunda sınıfta kaldı kliması..
    Başka soruları olan arkadaşlar yazabilirler elimden geldiğince bilgilendirmeye çalışırım.




     DACIA DUSTER KULLANANLAR

    tecrübeleriniz için tşkler ..bende netten araştırıyorum aracı. fiyat performans ta bence gayet makul bir araç .cam buharı için klimayı soğukta cama verirseniz çok hızla çözer.zira yeni bir çok arabada buğu çözme işini soğuk havayı cama vererek çözüyor.uzun yol tecrübeniz oldumu? yorgunluk yapıyor mu? yol sesi çok alıyor mu? zira uzun yolda belli bir süreden sonra kulaklarda uğultu oluyor. vuruntu vs benzer sesler varmı? son bir sorumda 51 e aldım demişsiniz şu an aracınızın piyasası nedir? çok değer kaybetti mi? saygılar..

    Kışın soğuk açma imkanı zor olur kardeşim (: hadi açtım farzedelim aldı buharı.mecbur bidaha sıcağı açınca tekrar buhar yapıyor.

    Uzun yola gidiyorum araçla bursa izmir balıkesir ankaraya kadar. yazın içeri ses vermesi fena değil.aşırı bi uğultu yok,klasik diesel araçların motor sesi kadar alıyor içeri ses.genelde tatile çıkarken yaptığım için uzun yolu hiç kulağıma gelmiyor ses mes müziği açınca. o pencereyi açtığımda gelen hışırtı bile güzel geliyor kulağa (: koltukları yüksek olduğu için ve amortisörler yüksek olduğu için yolda gayet akıyor..6.viteste 2500 devire 110-120km hız arasında yol alıyor.120km hızı her geçtiğin kilometrede ses biraz artıyor. zaten bu tarz araçlar hız aracı değildir.100km/h geçmemek yakıtı düşürür.sürüşle doğrudan alakalıdır yakıt tüketimi.

    Şimdiki fiyatı hakkında hiçbir bilgim yok malesef.yaklaşık 30.000Km yol yaptım 1 senede hiç araştırmadım fiyatı fakat değer kaybetceğini sanmıyorum.Bu tarz orta sınıf araçlar çok değer kaybetmiyor diye düşünüyorum.
     DACIA DUSTER KULLANANLAR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: conquista35

    herkese iyi günler... ben veteriner hekimim şu anda kullandığım araç focus c-max ve birkaç tane ulaşımı kötü olan çiftliğin hekimliğini yapıyorum mevcut aracımla bu çiftliklere ulaşmada güçlük çekiyorum karter koruyucum plastik olduğu için sürekli kırılıyor dahası 500 metre kadar bir mesafeyi dere içinde akıntının tersi istikamette gitmek zorunda kalıyorum. yağışların çok olduğu günlerde bu çiftliklere ulaşmam neredeyse imkansız hale geliyor...yolların çamuru desenız cabası... dusterın 4x2 sini kullanan arkadaslarım var fakat hepsi aracın çok dengesiz oldugunu söyluyor hatta bir meslektaşım takla attı...dusterın off road videolarını izliyorum aynı arazıde giden duster sürekli patinaj atıp batarken diğer off road araçları sorunsuz ilerliyor... uzun lafın kısası 4x4 duster almayı düşünüyorum... c-max benım kullanım sartlarımda 7,4 litre/100 km mazot tüketiyor... 4x4 dusterın yakıt tüketimi hemde arazide sıkıntı yaşarmıyım merak içindeyim. 55 60 bin lira para verip sonuc alamamakta var işin ucunda...bilgi verirseniz sevinirim..

    c-max ile dusterı karılaştıramazsınız bile arazide... 4x4 sizi her yere götürür...
    ayrıca bildiğim kadarıyla 4x2 dusterlarda (ucube yani hem yüksek dengesiz hem 4 çeker değil, niye tutar niye alınır anlamam)
    esp sistemi yok... dolayısıyla daha da dengesiz... 4x4 lerde esp var o biraz daha dengeli hale getiriyor aracı...
    bir de orijinal lastiklerinden azıcık daha dar ebatta lastik alırsanız aracın dengesi önemli ölçüde düzeliyor...
    en alçak yeri 21 cm zaten... o payınız var... ben çapta 2 yarı çapta 1 cm daha alçak kış lastiği aldım. arabanın dengesiz baya düzeldi eskiye oranla
    21 cm yükselik 20 cm oldu fazla değişmedi.
    c-max la gitmeyi "düşünebildiğiniz" hiçbir şartta dusterla sorun yaşamazsınız...
    ama off-road yarı bişi... duster gercek bir jip de değil abartmamak lazım... zaten ruhsatında da otomobil olarak geçer...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecrasniann

    arkadaslar duster (4x4 lock) moduna aldığımızda kaç km hıza kadar hız yapabiliyoruz. sürekli bu şekilde kullanmanin araca bir zararı olur mu?

    80 km den sonra otomatik devreden çıkıyor kilit...
    muhtemelen şu yüzden yapmışlar: kilit ön ve arka akslara giden gücü eşitleyip kitliyor...
    ve fakat ön ve arka kaymayan yolda farklı devirlerde döner...
    bu da aktarma organlarında kasılma yapar...
    karda-buzda-çamurda hiçbir zararı olmaz... ama tekerlerin iyi tutundugu asfalt yolda araca zarar verir...
    80 km hız kilidin hareket halindeyken devreden zararsız şekilde çıkması için bir sınır değer.
    yani sen 120 olup aktarma organlarına gereksiz kasılmalar yüklemeden devreden cıkartıyor...
    ama şöyle bir dezavantajı var... karlı-buzlu yolda 120 yapacaksan kilit açık olsaydı aracın daha dengeli olurdu...
    yol durumu kötüyse zaten 80 den yavas gitsin diye düşünmüşler sanırım...
    neden jiplerde orta kilit devreden cıkmıyor dersen... duster sonucta binek araç olarak geçiyor...
    gerçek bir jipin aktarma organları kadar dayanıklı değil... binek araç ile jip arası bir şey...
    ama fiyat/performans açısından harika...
    düz asfalttta kullanacaksan 40-50 ile gitsen bile uzun vadede araca zarar verirsin...
    uzun vadede derken 1000 km gitsen bişi olmaz... ama öyle gittikçe 150.000 km de bozulacak parcanın omrunu 100.000 e 70.000 e indirirsin gibi...




  • kompliman K kullanıcısına yanıt
    buzda kullandım da... off-road dediğiniz şey apayrı bir şey...
    imzamdaki gv'nin lastikleri tutan kollarını bakıyorsunuz, bir de dustera... arada dağlar kadar fark var...
    ki gv bile bir off-road aracı değil... modifiye edilmesi gerekir hard off-road için...
    yani kar kış kıyamet 2 çeker araçlar zincirsiz ilerleyemiyor... bu durumda ben zincirsiz gider miyim, dik yokuş çıkar mıyım, kış lastiği ile kesinlikle...
    köy yoluna girdim, yol bozuk sel gelmiş vs... geçer miyim... geçersin...
    ama özel yapılmış ya da yarım metre camur dolu off road parkuruna giremezsin...
    50-60 cm suya girer gecersin... ama fazlası için özel donanım lazım...
    duster ın açıları güzel ama off road parkuru için en baba araçlardan olan toyoya land cruiser vx80 leri bile yükseltme kitiyle yükseltiyorlar...
    standart haliyle onun bile açıları yeterli değil...
    duster ın karda buzda tek sorunu orta klidin 80 den sonra devreden çıkması...
    devreden cıkmasa daha stabil gidecek yüksek hızlarda 130 la kar buz üstünde otoyolda giderken daha stabil duracak araç...
    bir de karda buzda 4x4 araçlarla kaza yapma riskin 2 ceker araca göre çok daha yüksek...
    neden dersen 2 ceker arac kayar 40-50 ile gidersin hadi 80-100 le gidersin... sürekli sana hatırlatır yolun kaygan oldugunu...
    ama 4 ceker araç 4 tekere de güç verdiği için hem daha stabil olursun hem çok daha kısa sürede hızlanırsın...
    ama iş fren yapıp yavaşlamaya geldi mi 2 çeker de 4 çeker de eşittir... fren yaparsın ve aracın durmadığını görürsün!




  • Duster fb. Çıkış orjinal lpg li aracım var. Lpg markası ne acaba bunun bilen varmı içimizde?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadasşlar babama 2014 model duster 90 hp laurete modelini aldık en dolu modelini fakat pas pas lar çok dandik lastik paspas lar verildi. orjinali nasıldır. yardımcı olursanz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onuracer

    arkadasşlar babama 2014 model duster 90 hp laurete modelini aldık en dolu modelini fakat pas pas lar çok dandik lastik paspas lar verildi. orjinali nasıldır. yardımcı olursanz sevinirim.

    önerim aracınıza özel üretilen havuz paspaslardan almanız. bu sayede kar suyu, toz, çamur vs. aracın paspaslarında kalıyor. daha önce her hafta aracın içini süpürmek zorunda kalırken, şimdi duruma göre, sadece paspasları çırpıp, 2 ayda bir aracın içini süpürsem yetiyor. havuz paspasları alırken dikkat etmeniz gereken alt tarafının kaydırmaz yapıda olanlar olursa daha iyi oluyor. paspasın debriyajın altına girmesi gıcık bir durum çünkü.
  • Gokizm G kullanıcısına yanıt
    kendi tavsiyem tabi bütçeyede bağlı olarak çocuğum var ailem içn öncelikli tercihim guvenlik diyorsan subaru xv modeline bakmalısın.ömür boyu kullanabileceğin bir araç.
  • Malum 215 65 16 98 h lastiklerimiz, agresif kullanımda bolca onden arkadan kopmalar yasıyorum .
    215 60 16 95v avantajları ve dez avantajları neler olur arkadaslar? Virajda yatma kayma olurmu 60 yanakta?

    Arazi harici virajlı yol cok gidiyorum süratli bi şekilde

    98 yuk ındeksi 4 lastik 3000kg yapıyo duster 1200kg , arac tutunması zayıf ,direk kayıyor..
    215 55 16 93v nasıl olur??

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.