Bildirim
DCT Şanzıman Uyarıları
![](/static/forum/img/populer-yerinde.png)
![Daha fazla göster butonu](/static/forum/img/Layer_3.png)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü,
2 Mobil
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
Giriş
Mesaj
-
-
i30 dan sonra accent blue ların dizeline de dct şanzıman eklenmiş.. yeni fiyatlar sitede mevcut..
kavramanın kuru tip olduğunu yukarıdaki metinden öğrendik ama zf gibi meşhur üretici önümüzdeki 2-3 yılda kuru tipi bırakıp
yağlı tipe döneceğini açıkladı. malum vw nin kuru dsg si yıllarca sorun çıkardı, en son çıkanlar sorunsuz gibi ama nereye kadar
bunu gelecek 2 yıl (50-70.000 km bandı) gösterecek.. bu gelişmeler ışığı altında hyundai ninde yağlı tipe daha en baştan başlaması
gerekirdi..bu şanzıman 2-3 yıldır velostar üzerinde deneniyordu, umarım dsg ler kadar sorun çıkarmaz. çıkarmazsa yok satar,
çıkarırsa elinde patlar..
yağlı tip, kuru tipe göre daha fazla yakıt harcıyor ama kavrama sorununu daha az yaşatıyor.
işte bu yüzden zf bile yağlı tipe döneceğini açıkladı, demekki sorunsuz kuru tipi yıllardır yapmayı başaramadılar.. e onların işi buyken
yapamadılarsa, vw nin durumu ortada iken, hyundai dct ne yapacak merak içersindeyim..
kuru vw sorun ağırlığı ilk 50.000 km de (masraf 3-4.000 tl)
reno yağlı ilk 70.000 km de. (bilmiyorum en az 2500 tl dir)
normal manuel şanzımanlı baskı-balata dikkatli kullanımla en az 100.000 km (600-1000 tl)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mdmrx -- 8 Nisan 2015; 17:49:03 >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X