Şimdi Ara

Debriyaj teli ve Fren telleri ömrü ne kadar?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
1
Favori
14.440
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Başlıkta da bahsettiğim gibi bu tellerin ömürleri ne kadar merak ettim zamanı geldiyse değiştirmeyi düşünüyorum. Benim Renault Kangoo'da debriyaj biraz sert gibi geldi geçenler de bir Opel Astra'nın debriyajına bastığım da çok hassastı hemen gömüldü araç farkından mı tabi orasını bilemiyorum yalnız debriyajdan ayağımı çekince sanki böyle paslanmış bir şeyi kaldırıp indiriyormuşum gibi bir titreşim geliyor ama ses falan yok buna ek olarak bugün yokuşta birazcıkta yük vardı 200 kg civarı kalkışta gaz veriyorum araç titredi belli bir süre gaza daha çok yüklendim titreme kesildi acaba debriyaj mı kaçırıyor diye de düşündüm bir de yüksüz kullandım aracı böyle bir sorun olmadı tereddütte kaldım. Diğer bir konu ise fren geçen gün ustaya aracı verdim test et diye rot balans istiyor dedi ayrıca frene basınca fren pedalı titriyor dedi muayene de fren telleri aşınmış yazıyordu fren tellerinin değişmesi mi gerekiyor? Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim tahmini masraf bana ne kadar çıkar ustaya gitmeden önce sizin fikirlerinizi almak isterim. Şimdiden cevap veren arkadaşlar teşekkür ederim.







  • Bu konu da bilgisi olan kimse yok galiba
  • Lada samaranın debriyaj teli kopmuştu. Orijinal bulamadık. Yan sanayi taktırdık. Takan usta 6 ay garanti verdi. Tam 3 yıl kullanıldı. O tel ile satıldı. Kullanım sıklığına göre değişir bence.
  • Araçda abs varsa sert baslamalarda titreme ondan titrer ama hafif frenlerde titremez.Eger hafif frenlemelerdede titriyorsa diskleriniz yamulmuş demektir.Diskler sıcakken suya girmeyle olur genelllikle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Lada samaranın debriyaj teli kopmuştu. Orijinal bulamadık. Yan sanayi taktırdık. Takan usta 6 ay garanti verdi. Tam 3 yıl kullanıldı. O tel ile satıldı. Kullanım sıklığına göre değişir bence.

    Hocam ben kopmadan önlemi mi almak istiyorum ama durumu iyi ise dahi özel servise gittiğin zaman kötü diyorlar para almak için bu yüzden iki arada bir dere de kaldım eğer koparsa yolda kalırım kötü olur. Ayriyetten dün araştırırken bir şey okudum kesinliği var mı bilmiyorum ama biri yazmış kangoo da debriyaj hidrolik demiş kafamı karıştırdı görmediğim için bilemiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet0647

    Araçda abs varsa sert baslamalarda titreme ondan titrer ama hafif frenlerde titremez.Eger hafif frenlemelerdede titriyorsa diskleriniz yamulmuş demektir.Diskler sıcakken suya girmeyle olur genelllikle

    Araçta abs yok abs olunca da ani fren yaptığı zaman alttan vuruyor onu biliyorum ama bu nasıl söylesem frene basınca sanki tıkır tıkır ses gelmese de frende titreşim oluyor. İşte bu olabilir çünkü geçen bir taşın üstünden geçtim ondan olmuş olabilir bu disk düzeltme oluyor mu yoksa yenisi mi takılması lazım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nazarnet58

    Başlıkta da bahsettiğim gibi bu tellerin ömürleri ne kadar merak ettim zamanı geldiyse değiştirmeyi düşünüyorum. Benim Renault Kangoo'da debriyaj biraz sert gibi geldi geçenler de bir Opel Astra'nın debriyajına bastığım da çok hassastı hemen gömüldü araç farkından mı tabi orasını bilemiyorum yalnız debriyajdan ayağımı çekince sanki böyle paslanmış bir şeyi kaldırıp indiriyormuşum gibi bir titreşim geliyor ama ses falan yok buna ek olarak bugün yokuşta birazcıkta yük vardı 200 kg civarı kalkışta gaz veriyorum araç titredi belli bir süre gaza daha çok yüklendim titreme kesildi acaba debriyaj mı kaçırıyor diye de düşündüm bir de yüksüz kullandım aracı böyle bir sorun olmadı tereddütte kaldım. Diğer bir konu ise fren geçen gün ustaya aracı verdim test et diye rot balans istiyor dedi ayrıca frene basınca fren pedalı titriyor dedi muayene de fren telleri aşınmış yazıyordu fren tellerinin değişmesi mi gerekiyor? Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim tahmini masraf bana ne kadar çıkar ustaya gitmeden önce sizin fikirlerinizi almak isterim. Şimdiden cevap veren arkadaşlar teşekkür ederim.

    Gaz verince titremenin kesilmesi, enjektörlerle de ilgili olabilir. İlla ki budur da demiyorum ancak sadece debriyajın sıyırması anlamına gelmez, başka sebepleri de olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi desx -- 23 Temmuz 2012; 21:51:08 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: desx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nazarnet58

    Başlıkta da bahsettiğim gibi bu tellerin ömürleri ne kadar merak ettim zamanı geldiyse değiştirmeyi düşünüyorum. Benim Renault Kangoo'da debriyaj biraz sert gibi geldi geçenler de bir Opel Astra'nın debriyajına bastığım da çok hassastı hemen gömüldü araç farkından mı tabi orasını bilemiyorum yalnız debriyajdan ayağımı çekince sanki böyle paslanmış bir şeyi kaldırıp indiriyormuşum gibi bir titreşim geliyor ama ses falan yok buna ek olarak bugün yokuşta birazcıkta yük vardı 200 kg civarı kalkışta gaz veriyorum araç titredi belli bir süre gaza daha çok yüklendim titreme kesildi acaba debriyaj mı kaçırıyor diye de düşündüm bir de yüksüz kullandım aracı böyle bir sorun olmadı tereddütte kaldım. Diğer bir konu ise fren geçen gün ustaya aracı verdim test et diye rot balans istiyor dedi ayrıca frene basınca fren pedalı titriyor dedi muayene de fren telleri aşınmış yazıyordu fren tellerinin değişmesi mi gerekiyor? Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim tahmini masraf bana ne kadar çıkar ustaya gitmeden önce sizin fikirlerinizi almak isterim. Şimdiden cevap veren arkadaşlar teşekkür ederim.

    Gaz verince titremenin kesilmesi, enjektörlerle de ilgili olabilir. İlla ki budur da demiyorum ancak sadece debriyajın sıyırması anlamına gelmez, başka sebepleri de olabilir.

    Fren telleri ise söylendiği gibi kullanıma göre değişim zamanı farklılık gösterebilir.

    Anladım bunu oto pompacıları anlayabilir mi geçen gün bilgisayara bağladı baktı turbo hortumunun koptuğunu söylediydi ve aracı kullandıydı. Buna ek olarak bu gün devir saati değilde hız km\h düşük vitesler de yani 1-2 sapıtmaya başladı aşağı iniyor geri çıkıyor devir saati normal bir şekilde devirlenirken km\h çok geç devirleniyor bunu anlamış değilim neden böyle oluyor.

    O zaman bir frenciye gidip göstermek lazım fren tellerinden çok baskı balata ister diye korkuyorum motoru indiriyorlar falan diyorlar umarım solun debriyaj balatası değildir.

    Yorumlarınız için teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nazarnet58

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet0647

    Araçda abs varsa sert baslamalarda titreme ondan titrer ama hafif frenlerde titremez.Eger hafif frenlemelerdede titriyorsa diskleriniz yamulmuş demektir.Diskler sıcakken suya girmeyle olur genelllikle

    Araçta abs yok abs olunca da ani fren yaptığı zaman alttan vuruyor onu biliyorum ama bu nasıl söylesem frene basınca sanki tıkır tıkır ses gelmese de frende titreşim oluyor. İşte bu olabilir çünkü geçen bir taşın üstünden geçtim ondan olmuş olabilir bu disk düzeltme oluyor mu yoksa yenisi mi takılması lazım?

    Disk tornalanabilir.Disk yeniyse tornalatın ömrünün yarısı dolmuşsa değiştirin derim ben.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet0647

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nazarnet58

    quote:

    Orijinalden alıntı: samet0647

    Araçda abs varsa sert baslamalarda titreme ondan titrer ama hafif frenlerde titremez.Eger hafif frenlemelerdede titriyorsa diskleriniz yamulmuş demektir.Diskler sıcakken suya girmeyle olur genelllikle

    Araçta abs yok abs olunca da ani fren yaptığı zaman alttan vuruyor onu biliyorum ama bu nasıl söylesem frene basınca sanki tıkır tıkır ses gelmese de frende titreşim oluyor. İşte bu olabilir çünkü geçen bir taşın üstünden geçtim ondan olmuş olabilir bu disk düzeltme oluyor mu yoksa yenisi mi takılması lazım?

    Disk tornalanabilir.Disk yeniyse tornalatın ömrünün yarısı dolmuşsa değiştirin derim ben.

    Bakalım hocam kısmetse önümüzde ki hafta içi özel servise gitmeyi düşünüyorum neyi var neyi yok göreceğiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nazarnet58


    Anladım bunu oto pompacıları anlayabilir mi geçen gün bilgisayara bağladı baktı turbo hortumunun koptuğunu söylediydi ve aracı kullandıydı. Buna ek olarak bu gün devir saati değilde hız km\h düşük vitesler de yani 1-2 sapıtmaya başladı aşağı iniyor geri çıkıyor devir saati normal bir şekilde devirlenirken km\h çok geç devirleniyor bunu anlamış değilim neden böyle oluyor.

    O zaman bir frenciye gidip göstermek lazım fren tellerinden çok baskı balata ister diye korkuyorum motoru indiriyorlar falan diyorlar umarım solun debriyaj balatası değildir.

    Yorumlarınız için teşekkür ederim.

    Ben teşekkür ederim.

    Turboda veya gaz telinde de sorun olabilir (eğer Kangoo'da gaz teli kullanılıyorsa). Zamanında eski aracımızda (devir göstergesi yoktu ama )gazı köklememe ve araç karbüratörlü olmasına rağmen araç hızlanana kadar sanki ben ayağımla yerden itiyormuşum gibi yorulmuştum. O zamanlar küçüktüm ve çok fazla anlamıyordum arabalardan. Meğerse gaz teli kopmak üzereymiş ve biz o şekilde 420 km yol gelmiştik. Allah'dan ben kullanmıyordum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nazarnet58


    Anladım bunu oto pompacıları anlayabilir mi geçen gün bilgisayara bağladı baktı turbo hortumunun koptuğunu söylediydi ve aracı kullandıydı. Buna ek olarak bu gün devir saati değilde hız km\h düşük vitesler de yani 1-2 sapıtmaya başladı aşağı iniyor geri çıkıyor devir saati normal bir şekilde devirlenirken km\h çok geç devirleniyor bunu anlamış değilim neden böyle oluyor.

    O zaman bir frenciye gidip göstermek lazım fren tellerinden çok baskı balata ister diye korkuyorum motoru indiriyorlar falan diyorlar umarım solun debriyaj balatası değildir.

    Yorumlarınız için teşekkür ederim.

    Ben teşekkür ederim.

    Turboda veya gaz telinde de sorun olabilir (eğer Kangoo'da gaz teli kullanılıyorsa). Zamanında eski aracımızda (devir göstergesi yoktu ama )gazı köklememe ve araç karbüratörlü olmasına rağmen araç hızlanana kadar sanki ben ayağımla yerden itiyormuşum gibi yorulmuştum. O zamanlar küçüktüm ve çok fazla anlamıyordum arabalardan. Meğerse gaz teli kopmak üzereymiş ve biz o şekilde 420 km yol gelmiştik. Allah'dan ben kullanmıyordum.

    Bu hafta içi özel servise gitmeyi düşünüyorum güzelce arabaya baksınlar neyin var neyi yokmuş hem ben öğrenirim hem de fazla fiyat tutmayanları yaptırırım. Bazen görüyorum bende eski araçlarda devir saati yok aracı yabancı olanlar için kötü bir durum Sizin durumunuz benden kötüymüş bende sizin kadar olmasa da bu debriyajdan ve direksiyondan şikayet ediyorum direksiyon hidrolik mi toros direksiyonu mu anlamadım iki elimle çeviriyorum tek elimle yoruyor kolumu ve debriyaj ise o kadar yoruyor ki beni İstanbul gibi bir trafikte olsam kontağı kapatır giderim bu insana bir işkence oluyor. Şansınız yaver gitmiş Alllah'tan yolda kalmamışsınız




  • Sormadan edemeyeceğim, Fren teli nedir?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nazarnet58

    Başlıkta da bahsettiğim gibi bu tellerin ömürleri ne kadar merak ettim zamanı geldiyse değiştirmeyi düşünüyorum. Benim Renault Kangoo'da debriyaj biraz sert gibi geldi geçenler de bir Opel Astra'nın debriyajına bastığım da çok hassastı hemen gömüldü araç farkından mı tabi orasını bilemiyorum yalnız debriyajdan ayağımı çekince sanki böyle paslanmış bir şeyi kaldırıp indiriyormuşum gibi bir titreşim geliyor ama ses falan yok buna ek olarak bugün yokuşta birazcıkta yük vardı 200 kg civarı kalkışta gaz veriyorum araç titredi belli bir süre gaza daha çok yüklendim titreme kesildi acaba debriyaj mı kaçırıyor diye de düşündüm bir de yüksüz kullandım aracı böyle bir sorun olmadı tereddütte kaldım. Diğer bir konu ise fren geçen gün ustaya aracı verdim test et diye rot balans istiyor dedi ayrıca frene basınca fren pedalı titriyor dedi muayene de fren telleri aşınmış yazıyordu fren tellerinin değişmesi mi gerekiyor? Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim tahmini masraf bana ne kadar çıkar ustaya gitmeden önce sizin fikirlerinizi almak isterim. Şimdiden cevap veren arkadaşlar teşekkür ederim.

    Tel sisteminin ucunca bir yay bulunur, bu yay paslanmışsa pedalın sert olması normal.
    Bunun haricinde her aracın pedal yumuşaklığı birbirlerinden farklı olabiliyor.
    Debriyaj ve gaz telleri konusunda dayanıklılık marka kalitesine, iklim koşullarına ve kullanıma göre değişebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Sormadan edemeyeceğim, Fren teli nedir?

    Bende gözle görmedim ama araç muayene raporunda yazıyor. "Fren tel(leri):sürtünmeden dolayı yıpranmış. "
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iGroN

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nazarnet58

    Başlıkta da bahsettiğim gibi bu tellerin ömürleri ne kadar merak ettim zamanı geldiyse değiştirmeyi düşünüyorum. Benim Renault Kangoo'da debriyaj biraz sert gibi geldi geçenler de bir Opel Astra'nın debriyajına bastığım da çok hassastı hemen gömüldü araç farkından mı tabi orasını bilemiyorum yalnız debriyajdan ayağımı çekince sanki böyle paslanmış bir şeyi kaldırıp indiriyormuşum gibi bir titreşim geliyor ama ses falan yok buna ek olarak bugün yokuşta birazcıkta yük vardı 200 kg civarı kalkışta gaz veriyorum araç titredi belli bir süre gaza daha çok yüklendim titreme kesildi acaba debriyaj mı kaçırıyor diye de düşündüm bir de yüksüz kullandım aracı böyle bir sorun olmadı tereddütte kaldım. Diğer bir konu ise fren geçen gün ustaya aracı verdim test et diye rot balans istiyor dedi ayrıca frene basınca fren pedalı titriyor dedi muayene de fren telleri aşınmış yazıyordu fren tellerinin değişmesi mi gerekiyor? Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim tahmini masraf bana ne kadar çıkar ustaya gitmeden önce sizin fikirlerinizi almak isterim. Şimdiden cevap veren arkadaşlar teşekkür ederim.

    Tel sisteminin ucunca bir yay bulunur, bu yay paslanmışsa pedalın sert olması normal.
    Bunun haricinde her aracın pedal yumuşaklığı birbirlerinden farklı olabiliyor.
    Debriyaj ve gaz telleri konusunda dayanıklılık marka kalitesine, iklim koşullarına ve kullanıma göre değişebilir.

    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim bu hafta içi özel servise gitmeyi planlıyorum aracın bütün kusurlarını sorunlarını söyleyeceğim umarım ki sizin de söylediğiniz gibi yay ile bu işi kurtarırım yüksek fiyatlı bakımlar çıkmasın da bana yeter.
    Bunu biliyorum her aracın pedalları farklı ama ne bileğim sanki bir lastiği gerer gibi güç uyguluyorum ayağımla bu biraz fazla gibi geldi bana.
    Yok değiştirirsem bu telleri kaliteli bir şey taktırmayı düşünüyorum sonra başımı ağrıtmasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nazarnet58

    quote:

    Orijinalden alıntı: desx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nazarnet58

    Başlıkta da bahsettiğim gibi bu tellerin ömürleri ne kadar merak ettim zamanı geldiyse değiştirmeyi düşünüyorum. Benim Renault Kangoo'da debriyaj biraz sert gibi geldi geçenler de bir Opel Astra'nın debriyajına bastığım da çok hassastı hemen gömüldü araç farkından mı tabi orasını bilemiyorum yalnız debriyajdan ayağımı çekince sanki böyle paslanmış bir şeyi kaldırıp indiriyormuşum gibi bir titreşim geliyor ama ses falan yok buna ek olarak bugün yokuşta birazcıkta yük vardı 200 kg civarı kalkışta gaz veriyorum araç titredi belli bir süre gaza daha çok yüklendim titreme kesildi acaba debriyaj mı kaçırıyor diye de düşündüm bir de yüksüz kullandım aracı böyle bir sorun olmadı tereddütte kaldım. Diğer bir konu ise fren geçen gün ustaya aracı verdim test et diye rot balans istiyor dedi ayrıca frene basınca fren pedalı titriyor dedi muayene de fren telleri aşınmış yazıyordu fren tellerinin değişmesi mi gerekiyor? Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim tahmini masraf bana ne kadar çıkar ustaya gitmeden önce sizin fikirlerinizi almak isterim. Şimdiden cevap veren arkadaşlar teşekkür ederim.

    Gaz verince titremenin kesilmesi, enjektörlerle de ilgili olabilir. İlla ki budur da demiyorum ancak sadece debriyajın sıyırması anlamına gelmez, başka sebepleri de olabilir.

    Fren telleri ise söylendiği gibi kullanıma göre değişim zamanı farklılık gösterebilir.

    Anladım bunu oto pompacıları anlayabilir mi geçen gün bilgisayara bağladı baktı turbo hortumunun koptuğunu söylediydi ve aracı kullandıydı. Buna ek olarak bu gün devir saati değilde hız km\h düşük vitesler de yani 1-2 sapıtmaya başladı aşağı iniyor geri çıkıyor devir saati normal bir şekilde devirlenirken km\h çok geç devirleniyor bunu anlamış değilim neden böyle oluyor.

    O zaman bir frenciye gidip göstermek lazım fren tellerinden çok baskı balata ister diye korkuyorum motoru indiriyorlar falan diyorlar umarım solun debriyaj balatası değildir.

    Yorumlarınız için teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    devir saati değilde hız km\h düşük vitesler de yani 1-2 sapıtmaya başladı aşağı iniyor geri çıkıyor devir saati normal bir şekilde devirlenirken km\h çok geç devirleniyor bunu anlamış değilim neden böyle oluyor.O zaman bir frenciye gidip göstermek lazım fren tellerinden çok baskı balata ister diye korkuyorum motoru indiriyorlar falan diyorlar umarım solun debriyaj balatası değildir.

    Yorumlarınız için teşekkür ederim.

    devir saati normal bir şekilde devirlenirken km\h çok geç devirleniyor bunu anlamış değilim neden böyle oluyor

    Bence debriyajınız kaçırıyor,titremeyi de bundan dolayı yapmıştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nazarnet58

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Sormadan edemeyeceğim, Fren teli nedir?

    Bende gözle görmedim ama araç muayene raporunda yazıyor. "Fren tel(leri):sürtünmeden dolayı yıpranmış. "

    Peki. Bende bildiklerimi aktarayım belki işine yarar.

    Fren teli diye bir şey yoktur. Fren hidrolik basıncı ile çalışır. Frenlerde sadece "el freni teli" vardır, oda el freni tabancasından tek olarak çıkar, sonra ikili tel ile birleşerek arka sağ ve sol frenlere gider. Zamanla birleşme veya makara üzerinde çalışan kısımlarından yıpranma yapabilir, bakımlarda kontrol edilir yıpranmışsa değiştirilir, ömrü şu kadardır denilecek bir süresi yoktur.

    Debriyaj ise telli yada hidrolik olabilir, telli debriyaj ise debriyaj çatalına ve pedala bağlantı uçları ve sürtünme bölgelerinde yıpranma yoksa kopmaz, yine bakımlarda kontrol edilip yıpranmışsa değiştirilir. Belli bir ömrü yoktur. Debriyaj teli spiraline toz pislik girmişse pedalda sertleşme yapar. Telde hasar yoksa spiralin içine yağ basılması sorunu çözer. Çok pahalı bir parça değil değiştirmek en mantıklısıdır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: glf26

    devir saati değilde hız km\h düşük vitesler de yani 1-2 sapıtmaya başladı aşağı iniyor geri çıkıyor devir saati normal bir şekilde devirlenirken km\h çok geç devirleniyor bunu anlamış değilim neden böyle oluyor.O zaman bir frenciye gidip göstermek lazım fren tellerinden çok baskı balata ister diye korkuyorum motoru indiriyorlar falan diyorlar umarım solun debriyaj balatası değildir.

    Yorumlarınız için teşekkür ederim.

    devir saati normal bir şekilde devirlenirken km\h çok geç devirleniyor bunu anlamış değilim neden böyle oluyor

    Bence debriyajınız kaçırıyor,titremeyi de bundan dolayı yapmıştır.

    Umarım debriyaj kaçırmıyordur motor indirmek kötü olur şuan bu araçlar da debriyaj baskı balata ne kadara çıkar özel serviste?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nazarnet58 -- 23 Temmuz 2012; 14:38:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nazarnet58

    quote:

    Orijinalden alıntı: glf26

    devir saati değilde hız km\h düşük vitesler de yani 1-2 sapıtmaya başladı aşağı iniyor geri çıkıyor devir saati normal bir şekilde devirlenirken km\h çok geç devirleniyor bunu anlamış değilim neden böyle oluyor.O zaman bir frenciye gidip göstermek lazım fren tellerinden çok baskı balata ister diye korkuyorum motoru indiriyorlar falan diyorlar umarım solun debriyaj balatası değildir.

    Yorumlarınız için teşekkür ederim.

    devir saati normal bir şekilde devirlenirken km\h çok geç devirleniyor bunu anlamış değilim neden böyle oluyor

    Bence debriyajınız kaçırıyor,titremeyi de bundan dolayı yapmıştır.

    Umarım debriyaj kaçırmıyordur motor indirmek kötü olur şuan bu araçlar da debriyaj baskı balata ne kadara çıkar özel serviste?

    Alıntıları Göster
    Umarım debriyaj kaçırmıyordur motor indirmek kötü olur şuan bu araçlar da debriyaj baskı balata ne kadara çıkar özel serviste?


    Motor değil,şanzıman açılıyor debriyaj için.
    Sizin aracınız kaça çıkar maalesef hiç bir bilgim yok,tecrübeli arkadaşlar cevap yazarlar diye tahmin ediyorum.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.