Şimdi Ara

DeLL Garanti Şartlarına uymuyor,ürün değişimi-para iadesi yapmıyor! Bide alay ediyor..!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.683
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • DeLL N5010 dizüstü bilgisayarım 3 kez aynı arızayı yaptı.. Ancak DeLL değişim yerine hala parça değişimi diyor..
    Yasal hakkım olan değişimi istiyorum dediğimde evet hakkınız ama firma politikası değişemeyiz gibi garip şey diyor.. Bu ne sorumsuzluk
    Aklınız varsa DeLL almayın... Satarken ne güzel satıyorlar fan'ı değişen anakartı değişen bilgisayarın tekrar anakartını değiştirmek istiyorlar
    İnsanlar klavye sorunuyla bile değişim alırken ben ısınma-donma-ram hatası sebeplerinin 3.tekrarından değişim alamıyorum

    Avukatım'la görüştük,söke söke paramı alacam üstelik tazminatımla...
    Sizce neler yapabiliriz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elementry -- 24 Aralık 2011; 14:43:11 >







  • yanisini vermek zorundalar yada başka bir modeliyle değiştirmek zorundalar ellerinde yoksa elindeki belgelerle tüketici haklarına baş vurup yasal süreci başlatabilirsin.tarafsız serviste durum gözden geçirilir haklı bulundunmu ki anlattığına göre bulunursun yenisiyle değişmek zorundalar.biraz süreç uzayabilir.yoksa her giişinde parça değiştirip durular.aynı arızayı 3 defa üstüste verirse değişim yapmak zorunda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elementry

    DeLL N5010 dizüstü bilgisayarım 3 kez aynı arızayı yaptı.. Ancak DeLL değişim yerine hala parça değişimi diyor..
    Yasal hakkım olan değişimi istiyorum dediğimde evet hakkınız ama firma politikası değişemeyiz gibi garip şey diyor.. Bu ne sorumsuzluk
    Aklınız varsa DeLL almayın... Satarken ne güzel satıyorlar fan'ı değişen anakartı değişen bilgisayarın tekrar anakartını değiştirmek istiyorlar
    İnsanlar klavye sorunuyla bile değişim alırken ben ısınma-donma-ram hatası sebeplerinin 3.tekrarından değişim alamıyorum

    Avukatım'la görüştük,söke söke paramı alacam üstelik tazminatımla...
    Sizce neler yapabiliriz?

    Hukuki olarak :

    Madde 14- Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;
    a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
    c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.


    Eğer bu şartlara uyuyorsa sorununuz Belediyelerdeki Tüketici Hakem Heyetine belgelerinizle birlikte şikayet dilekçesi verin. Birde sikayetvar.com sitesine şikayetini bildir, geri dönüş olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 35turka


    quote:

    Orijinalden alıntı: elementry

    DeLL N5010 dizüstü bilgisayarım 3 kez aynı arızayı yaptı.. Ancak DeLL değişim yerine hala parça değişimi diyor..
    Yasal hakkım olan değişimi istiyorum dediğimde evet hakkınız ama firma politikası değişemeyiz gibi garip şey diyor.. Bu ne sorumsuzluk
    Aklınız varsa DeLL almayın... Satarken ne güzel satıyorlar fan'ı değişen anakartı değişen bilgisayarın tekrar anakartını değiştirmek istiyorlar
    İnsanlar klavye sorunuyla bile değişim alırken ben ısınma-donma-ram hatası sebeplerinin 3.tekrarından değişim alamıyorum

    Avukatım'la görüştük,söke söke paramı alacam üstelik tazminatımla...
    Sizce neler yapabiliriz?

    Hukuki olarak :

    Madde 14- Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;
    a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
    c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.


    Eğer bu şartlara uyuyorsa sorununuz Belediyelerdeki Tüketici Hakem Heyetine belgelerinizle birlikte şikayet dilekçesi verin. Birde sikayetvar.com sitesine şikayetini bildir, geri dönüş olacaktır.


    Dostum tüketici hakem heyeti 1031TL'ye kadar bakıyoır..Benim sözleşme bedelimse 1475 lira... Deli ediyorlar beni... Bide gidin mahkemeye efendim haklısınız ama değişim yapılmasına üst kurul izin vermedi diyorlar..
    Şikayet var'da 1 tek şikayetle bile ilgilenmemiş bu adamlar...Ne sorumsuzluk.... Alırken ii hoş,parça değişimi ii hoş..Sorun büyük olunca değişime firmanın stratejisi diye cevap vermek, garanti belgesini hiçe saymak....
    DeLL alacak olanlar 1 kez daha düşünsün..Yerinde servis var ama firmanın türkiyede ne merkezi var ne numarası ne hukuk birimi!!




  • yanlıs hatırlamıyorsam aynı arızadan 3 kez , farklı arızalardan 5 kez olusursa yenisi ile değişim oluyordu. Ya ben yanlısım ya siz iyice bi araştırın isterseniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopatx

    yanlıs hatırlamıyorsam aynı arızadan 3 kez , farklı arızalardan 5 kez olusursa yenisi ile değişim oluyordu. Ya ben yanlısım ya siz iyice bi araştırın isterseniz.

    Dediğiniz doğru.Firma bunu kabul ediyor,arızanın 3.kez tekrarladığını,değişimin şart olduğunu kabul ediyor ama değişim yapmıyor..!Sorunda burda... Mahkemeye gidin kazanırsınız diyor müşteri temsilcisi ben talep ediyorum üst kurula diyor üst kurul onay vermiyor bizim yetkimiz dahilinde değil mahkemeye gidin diyor allahın belaları
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elementry

    quote:

    Orijinalden alıntı: pckopatx

    yanlıs hatırlamıyorsam aynı arızadan 3 kez , farklı arızalardan 5 kez olusursa yenisi ile değişim oluyordu. Ya ben yanlısım ya siz iyice bi araştırın isterseniz.

    Dediğiniz doğru.Firma bunu kabul ediyor,arızanın 3.kez tekrarladığını,değişimin şart olduğunu kabul ediyor ama değişim yapmıyor..!Sorunda burda... Mahkemeye gidin kazanırsınız diyor müşteri temsilcisi ben talep ediyorum üst kurula diyor üst kurul onay vermiyor bizim yetkimiz dahilinde değil mahkemeye gidin diyor allahın belaları

    yukarıda yazdıkların 3 farklı arıza bundan değişim olmaz.

    bide cok önemli bi parca değilse bence dırasıda yaptırın. çünkü avukat parası giderler yıpranma payını düşünürsek aklınızda bulunsun derim .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopatx

    quote:

    Orijinalden alıntı: elementry

    quote:

    Orijinalden alıntı: pckopatx

    yanlıs hatırlamıyorsam aynı arızadan 3 kez , farklı arızalardan 5 kez olusursa yenisi ile değişim oluyordu. Ya ben yanlısım ya siz iyice bi araştırın isterseniz.

    Dediğiniz doğru.Firma bunu kabul ediyor,arızanın 3.kez tekrarladığını,değişimin şart olduğunu kabul ediyor ama değişim yapmıyor..!Sorunda burda... Mahkemeye gidin kazanırsınız diyor müşteri temsilcisi ben talep ediyorum üst kurula diyor üst kurul onay vermiyor bizim yetkimiz dahilinde değil mahkemeye gidin diyor allahın belaları

    yukarıda yazdıkların 3 farklı arıza bundan değişim olmaz.

    bide cok önemli bi parca değilse bence dırasıda yaptırın. çünkü avukat parası giderler yıpranma payını düşünürsek aklınızda bulunsun derim .

    1.servis:Isınma sorunu,kapanma sorunu,ram hatası,mavi ekran sorunu
    1.değişim:Fan.
    2.servis:ısınma sorunu kapanma sorunu ram hatası klavye sorunu
    2.değişim;: anakart-tuş takımı
    3.servis:Isınma sorunu,kapanma sorunu,ram hatası...
    Yani 3 kez aynı arıza.. Değişim şart..Garanti belgesi öyle diyor..Yaptırmayacam değiştirecekler..Onlarda kabul ediyor..Dertleri uğraşmaktan kaçan masum türk insanının ürününü değiştirmemek...Eğer değişim yapmazlarsa iade talebiyle mahkemeye gidiyorum...Servis tutanakları elimde..Avukatım bilirkişi bile olmadan tek celsede kazanacağından emin.. Çünkü arıza tespitini kendi servisleri yapmış..

    Niye böyle şer.fsiz.ik ediyor bu DeLL onu anlamıyorum... Arızayı kabul edip değişmemekte ne demek...




  • Güncel,Up!
  • Arkadaşlar bu tür durumlarda kullanıcıların doğru söyleyip söylemediğini bilemiyoruz.O nedenle forum kuralları gereğince konu kilitlenmiştir,bilginize.

    Forum anlaşması 16. madde..

    http://resim.donanimhaber.com/m_34494164/tm.htm
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.