Şimdi Ara

Dell satıcı firmaya değişim talebini iletmeyince tüketici hakkımı kaybettim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
912
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 28.02.2013'te Dell inspiron 3521 marka urunu goldbilgisayar'ın internet adresinden tarafıma hediye alındı 18./03/2013 yani 18 . gün ekranda ölü pixel gördüm ve gold bilgisayara ürünü geri gönderim. gold bilgisayara anlaşmalı kargosuna verdim 20/03/2013 bu sırada urun goldbilgisayara ulaşmış anlaşmalı kargo urunu açmış bakmış sonra paketi kapatıp "yoğunluk gerekçesiyle alınmamıştır "ibaresiyle kargo yurtiçi kargo depolarında bekletildi.bu süre zarfında goldbilgisayar hiçbir telefona çıkmıyor sadece PM atarak sürekli birseyler yapılmasını istememe rağmen ürünün heba olacagı düşüncesiyle tarafıma gönderin dedim gold bilgisayar sorunun kendileriyle çözülemeyeceğini(!) dell yerinde seervise servis tag no'sunu belirterek kayıt yaptırmama gerektiğini söylüyor servis tag numarasını kargoda 30/03/2013 den itibaren girebildim ki Dell servis ilk otuzgün 30 sorunlu ürünü alacağını söyledi fakat ben süreci zaten başlatmısım ki goldbilgisayarın bildiri yapmamasının kendini bağlamadığı firmanın sorunu olduğunu ve dolayısıyla sizin elinizde patlayan bir ürün olacagı iletildi. bu tuketici sorunu ömrümden birkaç yıl çaldı . tüketici hakem heyetinden bir umut bana yardımcı olurlar dedim oda servis raporu ilk 30 gündeyse tamam diyor yoksa arıza belirtirsin diyor başka iade yolu yok .olayı özetlemek gerekirse;

    1-goldbilgisayar tuketici hakkımı kargoda urunu tutarak çaldı 10 gün
    2-yurtiçi kargo yanlış bilgi vererek ürünün yoğunluk gerekçesiyle alınmadığını hatta ürün şirket hesabına gönderilmesine ramen bana geri geldiğinden benden ücret talep ediyor.
    3-dell servis bu iki sorumsuzluğu belgeleyebilirim diyorum ..Sorun çözümüne bende başlamalıydın diyor ürününü satan firmanın sorumsuzluğundan yararlanıyor.
    4-son olarak tüketici hakları hikaye adama ürünü gönder kargoda prosedür çürüsün kimi bağlar.kanunun açığı var vatandaş yine mağdur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kingston4401 -- 3 Nisan 2013; 18:30:54 >







  • xxxxxxxxxx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huhuq -- 21 Mayıs 2020; 12:24:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hams

    gold bilgisayar çok sorumsuz teknosada öyle oyalıyorlar insanı kandırıyorlar hatta bazıları garantiye diye verdiğiniz üründe bilerek kullanıcı hatası denilebilecek hasara yol açıyor , kendileri artık servisin neye ne diğeceğini ezberlemiş . elektronikte bi arıza çıktımı hemen aldığınız yere değil yetkili servisine götürmelisiniz

    aynen öyle bu iki firma fena yani vede arkadaşın dediği gibi o firmalarda resmi servise gönderiyor zaten fazladan arada bir kişi ve zaman kaybı oluyor elektornikte fatura ile beraber resmi servise gitmek en iyisi
  • madur oldğun pc elimde en azından suan çalışıyor .artık pixel bakmıyorum .ama şurası unutulmamali ki bu sirketler bir marka değeri yoktur ve bunlar herzaman küçülecek yada yokolmaya mahkumdurlar. marka olmak hakkında ne çok sey bilinsede marka yaratmak her şirketin harcı değil goldbilgisayar.com sonu belli
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.