Şimdi Ara

DELL STUDIO 1557 KULLANANLAR KULÜBÜ (26. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
545
Cevap
0
Favori
40.839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Abi şuanki durumu yazayim sana senin tagı verdim hiç aldırmadılar bile ona aynı sorun devam ediyor söyledim ama diyor bir sorun vardırki kağanıyordur.Yani şuanda bana driverları kontrol et dedi anakart ve fan değiştirildiğine göre artık parça değişimiyle biryere gelinmez dedi.Sorun yazılımsal olabilir dendi.Senin ısınıp kapanma sorunu tam olarak ne kadar zamanda oluyor ve oyun oynarken mi oluyor ? Ben şimdi sorunum hala devam ederse yarın arayacağım ve laboratuar gönderilecek notebook laboratuar gitmesini istemiyorum 15 gün sürecek okadar zaman notebook olmadan duramam yani benim ürün malesef böyle kaldı :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatalstroke21

    Abi şuanki durumu yazayim sana senin tagı verdim hiç aldırmadılar bile ona aynı sorun devam ediyor söyledim ama diyor bir sorun vardırki kağanıyordur.Yani şuanda bana driverları kontrol et dedi anakart ve fan değiştirildiğine göre artık parça değişimiyle biryere gelinmez dedi.Sorun yazılımsal olabilir dendi.Senin ısınıp kapanma sorunu tam olarak ne kadar zamanda oluyor ve oyun oynarken mi oluyor ? Ben şimdi sorunum hala devam ederse yarın arayacağım ve laboratuar gönderilecek notebook laboratuar gitmesini istemiyorum 15 gün sürecek okadar zaman notebook olmadan duramam yani benim ürün malesef böyle kaldı :(

    Ben bilgisayarı 'da formatladım fabrika ayarlarına döndüm sorun çözülmedi. Öyle bios update ile filan olacak iş değil.


    Oyun oynarken hangi notebook 90derece 94 derece sıcaklığa ulaşır. Dell Studio serisi ulaşıyor işte.

    Benim notebook 'da laboratuar'a gönderildi. 15 gün notebook olmadan geçirdim.

    Sonrasında da sorun tekrarlayınca bu sefer teknisyen onay verirse değiştiririz dediler ve değişim onayını verdi gelen teknisyen.


    Çok sinir bozucu bir süreç seni çok iyi anlıyorum. Sen cihazda fabrikasyon bir hata olduğunu ve değişim istediğini tekrarla.




  • Bugün öyle dedim arayıp laboratuar getir dediler of abi ya 15 gün uraşmıcam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatalstroke21

    Bugün öyle dedim arayıp laboratuar getir dediler of abi ya 15 gün uraşmıcam

    Laboratuvar'a götürürken internette ne kadar 1557 ısınma sorunu varsa onları da print alıp yanında götür.

    Bu cihazda bu sorunun genel sorun olduğunu belirt özellikle ve yine değişim talebinde bulun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By_Virus -- 6 Ekim 2011; 12:59:04 >
  • Ortalama 1,5 yildir kullaniyorum bu urunu, cok iyi alet ama acauip derecede isiniyor.

    (Ortalama 65-70 derece Muzik, etc...)
    (Oyun, Photoshop vs kullanirken 75-85 derece, bazen otesi)

    Cok uzun sure cooler arastirmasina girdim, 2 hafta once mukemmel cooleri buldum.

    Coolerin en mukemmel yani fanlarinin istenilen noktalara yerlestirilebilmesi, Dell 1557 ortalama 3 noktadan isiniyor, tam o noktalara 3 fani yerlestirdim. Isinma sorunumu kokten cozdum.

    (Ortalama 50-55 derece Muzik, etc...)
    (Oyun, Photoshop vs kullanirken 65-80 derece MAX 80)

    Herekse tavsiye ederim.

    CoolerMaster Notepal U3
     DELL STUDIO 1557 KULLANANLAR KULÜBÜ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_Virus

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatalstroke21

    Bugün öyle dedim arayıp laboratuar getir dediler of abi ya 15 gün uraşmıcam

    Laboratuvar'a götürürken internette ne kadar 1557 ısınma sorunu varsa onları da print alıp yanında götür.

    Bu cihazda bu sorunun genel sorun olduğunu belirt özellikle ve yine değişim talebinde bulun.

    Yardımların için çok saol laboratuar ısrarla istemedim pazartesi tekrar teknisyen gelecek ve anakart ve heatsink tekrar değişecekmiş :) dedim 1 hafta önce değişti bazen kullanılmış ürünler gelebiliyor ondan sorun devam etmiş olabilir dedi pazartesi sıfır bir anakart gelecek sanırım inş ben evde olurumda konuşma fırsatı bulurum sormak istediğim şey bu teknisyen sorunu tespit ederse değiştirme yetkisi var mı bu yetki kimde var birde sorun genel dersek yanlış olmazmı ozaman tüm studio serisini geri versinler ben henüz sorunun genel olduğunu vs söylemedim.İnşallah kurtulurum şu aletden 2 milyon verdik bir yararını göremedik valla




  • teknisyenler Dell'in kendi çalışanı olmadığı için, onlar da prosedürdeki zorluklardan nasiplerini alıyorlar.ben artık kabullendim ısınma olayını, en azından kışın işe yarıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi veterinarius -- 8 Ekim 2011; 0:25:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatalstroke21

    quote:

    Orijinalden alıntı: By_Virus

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatalstroke21

    Bugün öyle dedim arayıp laboratuar getir dediler of abi ya 15 gün uraşmıcam

    Laboratuvar'a götürürken internette ne kadar 1557 ısınma sorunu varsa onları da print alıp yanında götür.

    Bu cihazda bu sorunun genel sorun olduğunu belirt özellikle ve yine değişim talebinde bulun.

    Yardımların için çok saol laboratuar ısrarla istemedim pazartesi tekrar teknisyen gelecek ve anakart ve heatsink tekrar değişecekmiş :) dedim 1 hafta önce değişti bazen kullanılmış ürünler gelebiliyor ondan sorun devam etmiş olabilir dedi pazartesi sıfır bir anakart gelecek sanırım inş ben evde olurumda konuşma fırsatı bulurum sormak istediğim şey bu teknisyen sorunu tespit ederse değiştirme yetkisi var mı bu yetki kimde var birde sorun genel dersek yanlış olmazmı ozaman tüm studio serisini geri versinler ben henüz sorunun genel olduğunu vs söylemedim.İnşallah kurtulurum şu aletden 2 milyon verdik bir yararını göremedik valla

    Teknisyen sorunu tespit ettiğinde biraz onunla samimiyet kur. Yaşadığın sıkıntıları anlat.

    Mesela ben bir sürü para verip kullanamadığımı bir iş yapmak istediğimde yarım kaldığını anlatmıştım.

    Gelen teknisyen beni dinledikten sonra sorunu da görünce hak vermişti.

    Böylece değişim onayı vermişti. Ancak değişim onayı için teknisyen Dell destek hattıyla görüşüyor.

    Daha sonra ben Sony alıp rahata ermiştim darısı başına inşallah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_suphiba

    Yaklaşık 1 yıldır deli gibi kullanıytorum bilgisayarımı çok memnunum, 2 gündür pil ömrü azaldı yenisini sipariş edin gibi bir uyarı çıkıyor. Pili nereden sipariş edebilirim ?

    Isınma sorunu bende de var bununla ilgili bios update nasıl yapılıyor?

    yaklaşık 6 aydır oynamadığım oyunu (rome total war) bir haftadır oynamaya çalışıyorum ama çok yavaşlıyor. önceleri böyle değildi sebep ne olabilir?

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..

    Valla hocam büyük ihmimalle Windows'unuz ağırlaşmış ve format atma fakti gelmiştir.Pil olayına da gelince DELL'in Türkiye'de ki servis ağı bayağı iyi.Bunlardan biriyle irtibata geçerseniz yardımcı olacaktırlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: veterinarius


    quote:

    Orijinalden alıntı: vlkngrlr

    arkadaşlar bikaç sorum olacak.bu bilgisayarı aralık 2009dan beri kullanmaktayım genel olarak memnunum ama biraz ısınma ve oyunlarda problemim var.bilgisayarı servise versem fanı falan temizlerler mi acaba bibuçuk senedir baya toz tutmuştur heralde? bide acaba ekran kartını değiştirebiliyomuyuz bu aletin?
    grafik puanım 4.1 oyun puanım 5.7 aldığımdan beri bu puanlar böyle bunları nasıl yükseltebiliriz yardımcı olursanız sevinirim?

     DELL STUDIO 1557 KULLANANLAR KULÜBÜ



    ekran kartı ne yazıkki, anakarta entegre durumda, anakart değiştirmen gerekecek.

    Arkadaşın dediği doğru.Sadece RAM ve Harddisk değişimi yapılabiliyor.Bu arada puanların gerçekten çok düşük.Niye böyle anlayamadım.Bende Windows 7 Ultimate 64Bit var ve puanlarım yukarıdan aşağı şöyle;7
    7,4
    5
    6,3
    6,2




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkcombil

    quote:

    Orijinalden alıntı: dr_suphiba

    Yaklaşık 1 yıldır deli gibi kullanıytorum bilgisayarımı çok memnunum, 2 gündür pil ömrü azaldı yenisini sipariş edin gibi bir uyarı çıkıyor. Pili nereden sipariş edebilirim ?

    Isınma sorunu bende de var bununla ilgili bios update nasıl yapılıyor?

    yaklaşık 6 aydır oynamadığım oyunu (rome total war) bir haftadır oynamaya çalışıyorum ama çok yavaşlıyor. önceleri böyle değildi sebep ne olabilir?

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..

    Valla hocam büyük ihmimalle Windows'unuz ağırlaşmış ve format atma fakti gelmiştir.Pil olayına da gelince DELL'in Türkiye'de ki servis ağı bayağı iyi.Bunlardan biriyle irtibata geçerseniz yardımcı olacaktırlar

    teşekkkür ederim bios updateinden sonra bilgisayarım bayağı düzeldi. ısınma ve yavaşlama kalmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_Virus

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatalstroke21

    quote:

    Orijinalden alıntı: By_Virus

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatalstroke21

    Bugün öyle dedim arayıp laboratuar getir dediler of abi ya 15 gün uraşmıcam

    Laboratuvar'a götürürken internette ne kadar 1557 ısınma sorunu varsa onları da print alıp yanında götür.

    Bu cihazda bu sorunun genel sorun olduğunu belirt özellikle ve yine değişim talebinde bulun.

    Yardımların için çok saol laboratuar ısrarla istemedim pazartesi tekrar teknisyen gelecek ve anakart ve heatsink tekrar değişecekmiş :) dedim 1 hafta önce değişti bazen kullanılmış ürünler gelebiliyor ondan sorun devam etmiş olabilir dedi pazartesi sıfır bir anakart gelecek sanırım inş ben evde olurumda konuşma fırsatı bulurum sormak istediğim şey bu teknisyen sorunu tespit ederse değiştirme yetkisi var mı bu yetki kimde var birde sorun genel dersek yanlış olmazmı ozaman tüm studio serisini geri versinler ben henüz sorunun genel olduğunu vs söylemedim.İnşallah kurtulurum şu aletden 2 milyon verdik bir yararını göremedik valla

    Teknisyen sorunu tespit ettiğinde biraz onunla samimiyet kur. Yaşadığın sıkıntıları anlat.

    Mesela ben bir sürü para verip kullanamadığımı bir iş yapmak istediğimde yarım kaldığını anlatmıştım.

    Gelen teknisyen beni dinledikten sonra sorunu da görünce hak vermişti.

    Böylece değişim onayı vermişti. Ancak değişim onayı için teknisyen Dell destek hattıyla görüşüyor.

    Daha sonra ben Sony alıp rahata ermiştim darısı başına inşallah



    Belliki baya uğraşmışsın :) Ne diyeyim bende inş kurtulurum :) labaratuara gitmeden sence imkanı var mı değişimin bana ne olursa olsun her türlü bir labaratuar isterler önce gibi geliyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatalstroke21

    quote:

    Orijinalden alıntı: By_Virus

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatalstroke21

    quote:

    Orijinalden alıntı: By_Virus

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatalstroke21

    Bugün öyle dedim arayıp laboratuar getir dediler of abi ya 15 gün uraşmıcam

    Laboratuvar'a götürürken internette ne kadar 1557 ısınma sorunu varsa onları da print alıp yanında götür.

    Bu cihazda bu sorunun genel sorun olduğunu belirt özellikle ve yine değişim talebinde bulun.

    Yardımların için çok saol laboratuar ısrarla istemedim pazartesi tekrar teknisyen gelecek ve anakart ve heatsink tekrar değişecekmiş :) dedim 1 hafta önce değişti bazen kullanılmış ürünler gelebiliyor ondan sorun devam etmiş olabilir dedi pazartesi sıfır bir anakart gelecek sanırım inş ben evde olurumda konuşma fırsatı bulurum sormak istediğim şey bu teknisyen sorunu tespit ederse değiştirme yetkisi var mı bu yetki kimde var birde sorun genel dersek yanlış olmazmı ozaman tüm studio serisini geri versinler ben henüz sorunun genel olduğunu vs söylemedim.İnşallah kurtulurum şu aletden 2 milyon verdik bir yararını göremedik valla

    Teknisyen sorunu tespit ettiğinde biraz onunla samimiyet kur. Yaşadığın sıkıntıları anlat.

    Mesela ben bir sürü para verip kullanamadığımı bir iş yapmak istediğimde yarım kaldığını anlatmıştım.

    Gelen teknisyen beni dinledikten sonra sorunu da görünce hak vermişti.

    Böylece değişim onayı vermişti. Ancak değişim onayı için teknisyen Dell destek hattıyla görüşüyor.

    Daha sonra ben Sony alıp rahata ermiştim darısı başına inşallah



    Belliki baya uğraşmışsın :) Ne diyeyim bende inş kurtulurum :) labaratuara gitmeden sence imkanı var mı değişimin bana ne olursa olsun her türlü bir labaratuar isterler önce gibi geliyor

    Yok onu kesin isterler.




  • Ürünün garanti süresi 31 inde doluyor ve malesef işim hallolmadı sizce ne yapabilirim :)
  • merhabalar benim bir sorum olacaktı windowsu tekrar yüklemek istiyorum dell studio 1555 fakat harddiskte recovery kısmına nasıl ulaşacağımı bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denz003

    merhabalar benim bir sorum olacaktı windowsu tekrar yüklemek istiyorum dell studio 1555 fakat harddiskte recovery kısmına nasıl ulaşacağımı bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim...

    Windows Vista mı kullanıyorsunuz?
  • arkadaşlar benm dell studio 1555 laptopum var garanti süresi doldu maalesef. benim sorunum laptopun şarj olmaması ac güç adaptörü türü tanımlanamıyor sisteminiz daha yavaş çalışıcak gibisinden bir hata veriyor. şarj aleti saglam eger bataryayı çıkarıp çalıstırırsam bilgisayar çalısıyor ama bataryayı şarj etmiyor acaba sorun bataryada mıdır yoksa şarj giriş yerinde mi? eger bataryadaysa hem fiyat hemde kalite olarak en uygun bataryayı nerede bulabilirim? şimdiden teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hawkril

    arkadaşlar benm dell studio 1555 laptopum var garanti süresi doldu maalesef. benim sorunum laptopun şarj olmaması ac güç adaptörü türü tanımlanamıyor sisteminiz daha yavaş çalışıcak gibisinden bir hata veriyor. şarj aleti saglam eger bataryayı çıkarıp çalıstırırsam bilgisayar çalısıyor ama bataryayı şarj etmiyor acaba sorun bataryada mıdır yoksa şarj giriş yerinde mi? eger bataryadaysa hem fiyat hemde kalite olarak en uygun bataryayı nerede bulabilirim? şimdiden teşekkürler

    Bataryayı çıkarıp laptobu çalıştırabildiğinize göre sorun büyük ihtimalle bataryadadır.Uygun fiyatlı batarya olayına gelince muhakkak çakma bataryalar daha ucuzdur ama orjinali kadar performans vereceğini zannetmem.Eğer illa ki batarya alacaksanız orjinalini alın bence.




  • Merhaba Arkadaşlar,

    Ben de Vatan dan yerinde destek servisi övülmesi sebebi ile aldım.

    Hiç bir oyundan sevk alamadım.

    1-İlk hata şarj aleti ucu arıza verdi pil ömrü bitti 1 yl olmadan.
    2. ısınmadan dolayı donmalar oldu-fan-soğucu üniteler değişti.
    3.Anakart ve işlemci değişti.
    4. Şimdi de mavi ekran çıkıp seond processor vs diyen hata veriyor.

    aradım garanti bitti ama faturayı gönderin güncelleyelim dediler.

    Faturayı scan edip hatayı da fotoğraf ile göndereceğim.

    Umarım bir şey olur da kurtulurum.

    İnsan o kadar verip alıyor, son işlemci diyor. sonuç hüsran... Bakalım Hayırlısı
  • Arkadaşlar,

    Touchpad'i iptal etmek istiyorum.
    Sürücülerden kaldırmama rağmen kendiliğinden gidiyor.
    Ben mausesuz laptop kullanamam. Bu nedenle touchpad kısmına elim falan çarpıyor ve mause atıyor.
    Bu nedenle touchpad'i hiç kullanmak istemiyorum.
    Nasıl iptal edeceğim?

    Teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.