Şimdi Ara

DELL STUDIO 1557 KULLANANLAR KULÜBÜ (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
545
Cevap
0
Favori
40.856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün aradım, telefonda birtakım testler yaptıracaklardı fakat bilgisayar yanımda olmadığı için yarına kaldı. RAM ve fan için test yapılacaktı. Bunun için gerekli araçların bilgisayarda mevcut olduğunu söylediler. Daha önce çalıştıran var mı? Bu araçlar hangi bellekte tutuluyor?
  • Ve gelip sorunlu fan değiştirildi. Telefon ettiğimin hemen ertesi günü, son derece güleryüzlü bir teknisyen tarafından sorun halledildi. Dell almayı düşünen arkadaşlara hitaben yazıyorum, donanım ve işçilik kalitesini bilmiyorum ama sırf bu mükemmel hizmet için Dell alınır.
  • abıler explorer fılanda yok ama belgelerımde kıtaplıkta ne bılım bılgısayarım beyaz ekranda asagıdan bakınca capraz bır dalgalanma var ama explorerda fılan olmuyor sızdede mevcutmu bu durum asagıdan soyle bakıp dıkkat edınce gorulen bır durum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemark

    Bugün fön ve süpürge makinesi ile bir hava sirkülasyonu yapıp eğer fanlarda toz birikimi varsa onu temizlemeye çalışıcam yoksa servis çağırıcam galiba eve. Hiç de servisle uğraşmak istemiyorum ya içini açıcaklar fln . Everest ile anlık sıcaklıkları ölçtüm resimdeki gibi çıktı sonuçlar. Ekran görüntüsü alırken kullandığım programlar: googlechrome da 4 sekme acık, everest acık,avasst antıvırus acık,itunes acık.

    Sizce bir anormallik varmı. Fan da çalışıyor bu esnada

     DELL STUDIO 1557 KULLANANLAR KULÜBÜ




    Ben bu cihazı sırf bu kapanma sorunu yüzünden değiştirdim. Anakart, heatsink, CPU fanı değiştirildi. Sorun düzelmek bilmedi. Israrla değişim talep ettim ve sonunda değiştirildi cihaz.




  • arkadaşlar bugün işlemci fanımın çalışmadığını fark ettim. buna rağmen işlemci sıcaklğı 50C civarında geziyor. gpu ise ortalama 1-2C daha aşağıda oluyor
    everest programından bakıyorum, gpu fanı 1900rpm hız ile döndüğünü yazıyor. sanırsam cpu ve gpu aynı soğutucu ile soğutuluyor ki yakın dereceler veriyor.
    yine de servisi aramakta fayda vardır diye düşünüyorum...

    düzenleme: gpu fanı 2200rpm e kadar çıkabiliyor...

    2. düzenleme: cpu fanı artık çalışıyor, meğer ses yapmamak için kendini durdurmuş, akıllı aletin hâli bi başka tabi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koxp94 -- 14 Mart 2011; 11:54:43 >
  • Makineyi yeniden kurdum (Windows 7 x64) ama webcam sürücüsünü bir türlü bulamadım. Bilen var mı?
  • Vallaha cihazı süper ucuza aldım. 999 TL'ye 6 taksitle buldum Best Buy'dan. Cihazdaki ilk sıkıntım ısınma idi, servistekiler Bios update yaptırdılar ve ısınma problemi azaldı. Tek eksik yönü ekran kartı oluyor ama benim için oyunun pek bir önemi yok. Böyle bir cihazı 999 TL'ye başka bulamam :)
  • Cihazı alalı bir yıldan az oldu. Açılışta şöyle bir uyarı çıkıyor:

    "Piliniz normal şarj yapabiliyor. Ancak kullanım süresinin sonuna yaklaşıyor." Piller garantiye giriyor mu ? Servisi arasam mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arion

    Vallaha cihazı süper ucuza aldım. 999 TL'ye 6 taksitle buldum Best Buy'dan. Cihazdaki ilk sıkıntım ısınma idi, servistekiler Bios update yaptırdılar ve ısınma problemi azaldı. Tek eksik yönü ekran kartı oluyor ama benim için oyunun pek bir önemi yok. Böyle bir cihazı 999 TL'ye başka bulamam :)

    Sen emin misin dell studio 1557 aldığına
  • Arkadaşlar,

    Bilgisayarda Dell WebCam Central programı kurulu. Ben evde yokken bilgisayarı açık bırakıp web camera ile kayıt etmek istiyorum. Lakin bu kaydı bilgisayarı kilitliyken yapmak istiyorum. Bu programda bu özellik yok. Bilgisayarı kilitleyince kayıt kesiliyor. Bunun yanında kamera ışığının otomatik kapanma ayarı da yok. Dell'in WebCam Center isimli programında ise bu özelliklerin hepsi var lakin görüntü driver yüklü değil deyip görüntü kaydı çalıştıramıyorum. Bu konuda yardımlarınızı rica edeceğim. Teşekkürler.
  • Yaklaşık 1 yıldır deli gibi kullanıytorum bilgisayarımı çok memnunum, 2 gündür pil ömrü azaldı yenisini sipariş edin gibi bir uyarı çıkıyor. Pili nereden sipariş edebilirim ?

    Isınma sorunu bende de var bununla ilgili bios update nasıl yapılıyor?

    yaklaşık 6 aydır oynamadığım oyunu (rome total war) bir haftadır oynamaya çalışıyorum ama çok yavaşlıyor. önceleri böyle değildi sebep ne olabilir?

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_suphiba

    Yaklaşık 1 yıldır deli gibi kullanıytorum bilgisayarımı çok memnunum, 2 gündür pil ömrü azaldı yenisini sipariş edin gibi bir uyarı çıkıyor. Pili nereden sipariş edebilirim ?

    Isınma sorunu bende de var bununla ilgili bios update nasıl yapılıyor?

    yaklaşık 6 aydır oynamadığım oyunu (rome total war) bir haftadır oynamaya çalışıyorum ama çok yavaşlıyor. önceleri böyle değildi sebep ne olabilir?

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..

    Bios update i driver'ları indirdiğin sayfadan indirebilirsin, son versiyon A09'du, tüm güncellemeler yapılmış oluyor onu yükleyince.
  • arkadaşlar bikaç sorum olacak.bu bilgisayarı aralık 2009dan beri kullanmaktayım genel olarak memnunum ama biraz ısınma ve oyunlarda problemim var.bilgisayarı servise versem fanı falan temizlerler mi acaba bibuçuk senedir baya toz tutmuştur heralde? bide acaba ekran kartını değiştirebiliyomuyuz bu aletin?
    grafik puanım 4.1 oyun puanım 5.7 aldığımdan beri bu puanlar böyle bunları nasıl yükseltebiliriz yardımcı olursanız sevinirim?

     DELL STUDIO 1557 KULLANANLAR KULÜBÜ
  • mrb arkadaşlar dell teknik servis numarasını bilen arkadaşlar varsa numarayı alabilir miyim?

    resmi sitedeki numaraları denedim.böyle bir numara kayıtlı değildir uyarısı verdi operatör.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ghstdoom


    mrb arkadaşlar dell teknik servis numarasını bilen arkadaşlar varsa numarayı alabilir miyim?

    resmi sitedeki numaraları denedim.böyle bir numara kayıtlı değildir uyarısı verdi operatör.



    02165750808 bu biri

    0080035390002 bu da diğeri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vlkngrlr

    arkadaşlar bikaç sorum olacak.bu bilgisayarı aralık 2009dan beri kullanmaktayım genel olarak memnunum ama biraz ısınma ve oyunlarda problemim var.bilgisayarı servise versem fanı falan temizlerler mi acaba bibuçuk senedir baya toz tutmuştur heralde? bide acaba ekran kartını değiştirebiliyomuyuz bu aletin?
    grafik puanım 4.1 oyun puanım 5.7 aldığımdan beri bu puanlar böyle bunları nasıl yükseltebiliriz yardımcı olursanız sevinirim?

     DELL STUDIO 1557 KULLANANLAR KULÜBÜ



    ekran kartı ne yazıkki, anakarta entegre durumda, anakart değiştirmen gerekecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_Virus


    quote:

    Orijinalden alıntı: cemark

    Bugün fön ve süpürge makinesi ile bir hava sirkülasyonu yapıp eğer fanlarda toz birikimi varsa onu temizlemeye çalışıcam yoksa servis çağırıcam galiba eve. Hiç de servisle uğraşmak istemiyorum ya içini açıcaklar fln . Everest ile anlık sıcaklıkları ölçtüm resimdeki gibi çıktı sonuçlar. Ekran görüntüsü alırken kullandığım programlar: googlechrome da 4 sekme acık, everest acık,avasst antıvırus acık,itunes acık.

    Sizce bir anormallik varmı. Fan da çalışıyor bu esnada

     DELL STUDIO 1557 KULLANANLAR KULÜBÜ




    Ben bu cihazı sırf bu kapanma sorunu yüzünden değiştirdim. Anakart, heatsink, CPU fanı değiştirildi. Sorun düzelmek bilmedi. Israrla değişim talep ettim ve sonunda değiştirildi cihaz.


    Nasıl değiştirdin abi benimde sinirimi bozuyor kapanma sorunu birkez fan değiştirildi ama devam ediyor nasıl değiştirildiki tam olarak nasıl şikayet ettin?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatalstroke21

    quote:

    Orijinalden alıntı: By_Virus


    quote:

    Orijinalden alıntı: cemark

    Bugün fön ve süpürge makinesi ile bir hava sirkülasyonu yapıp eğer fanlarda toz birikimi varsa onu temizlemeye çalışıcam yoksa servis çağırıcam galiba eve. Hiç de servisle uğraşmak istemiyorum ya içini açıcaklar fln . Everest ile anlık sıcaklıkları ölçtüm resimdeki gibi çıktı sonuçlar. Ekran görüntüsü alırken kullandığım programlar: googlechrome da 4 sekme acık, everest acık,avasst antıvırus acık,itunes acık.

    Sizce bir anormallik varmı. Fan da çalışıyor bu esnada

     DELL STUDIO 1557 KULLANANLAR KULÜBÜ




    Ben bu cihazı sırf bu kapanma sorunu yüzünden değiştirdim. Anakart, heatsink, CPU fanı değiştirildi. Sorun düzelmek bilmedi. Israrla değişim talep ettim ve sonunda değiştirildi cihaz.


    Nasıl değiştirdin abi benimde sinirimi bozuyor kapanma sorunu birkez fan değiştirildi ama devam ediyor nasıl değiştirildiki tam olarak nasıl şikayet ettin?

    Kusura bakma yeni gördüm mesajını. Beni çok uğraştırdı Dell telefon destek hattındakiler.

    Bu sorun bu seride yaşanan genel bir sorun olmasına rağmen hala bunu saçma sapan parçalar değiştirerek giderebileceklerini sanıyr ve karşılarındakinin sinirlerini bozuyorlar.

    1. olduğunda Dell destek hattını aradım. 2 gün içinde gelip fan değiştirdiler.

    2. olduğunda aradığımda heatsink değiştirildi.

    3. olduğunda teknik servis 'e götürdüm cihazı. 15 gün sonra fan + heatsink tekrar değiştirildi.

    4. olduğunda ısrarlı bir şekilde iade talep ettiğimi bildirdim. Hatta kavga da ettiğimi söyleyebilirim. Sonunda Koç Sistem den bir personel geldi sorunu tespit etti bir kere daha.

    Yanımdan aradığında Dell destek hattındaki sivri zekalı arkadaş tekrar heatsink + fan değiştirilmesini istedi.

    Ben hemen müdahale edip zaten bu parçaların defalarca değiştirildiği ve sorunumun çözülmediğini söyleyince Koç Sistemden gelen arkadaş cihaz değişim onayını verdi.


    Anladığım kadarıyla 1 kere para değişimi olmuş sende. Tekrar ara sorunun tekrarladığını aynı sorun olduğunu ilet. Yalnız aynı sorun olduğunu söylemen önemli.

    Çünkü garanti yönetmeliği 14. Madde olan Diğer Yükümlülüklerde aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi durumunda cihaz değişimini talep etme hakkın doğuyor.


    quote:

    Diğer Yükümlülükler
    Madde 14 — Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;
    a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
    c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,
    durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.
    Bu maddenin (c) bendinde belirtilen raporun, tüketicinin başvuru tarihinden itibaren yedi gün içerisinde düzenlenmesi zorunludur. Tüketici, raporun belirtilen süre içerisinde düzenlenmemesi veya raporu kabul etmemesi hallerinde, ilgili tüketici sorunları hakem heyetine başvurarak mevcut durumun tespit edilmesini isteyebilir.
    Satıcı, tüketicinin bu Yönetmeliğin 13 ve 14 üncü maddelerinde belirtilen taleplerini reddedemez. Tüketicinin bu taleplerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı- üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludurlar.



    Bu linkten garanti şartlarına bakabilirsiniz.

    http://www.alomaliye.com/garanti_belgesi_uyg_yonetmelik.htm




  • Çok saol cevapladığın için bugün tekrar aradım anakart ı değişmeye gelecek bir eleman cihazıda biraz inceleyecekmiş.Değişime hiç ama hiç olumlu bakmıyorlar hani bir belirti dahi yok değişim yapacaklarına dair anakart değiştikten sonra tekrar arayacağım bu sefer ne diyecekler merak ediyorum.Bu arada koç sistemden gelen arkadaş demişsin ? anlamadım ben nasıl ulaşabilirim ben o kişiye banada yardımcı olsa gerçekten çok iyi olur :)
    Yardımların için çok teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatalstroke21

    Çok saol cevapladığın için bugün tekrar aradım anakart ı değişmeye gelecek bir eleman cihazıda biraz inceleyecekmiş.Değişime hiç ama hiç olumlu bakmıyorlar hani bir belirti dahi yok değişim yapacaklarına dair anakart değiştikten sonra tekrar arayacağım bu sefer ne diyecekler merak ediyorum.Bu arada koç sistemden gelen arkadaş demişsin ? anlamadım ben nasıl ulaşabilirim ben o kişiye banada yardımcı olsa gerçekten çok iyi olur :)
    Yardımların için çok teşekkürler..


    Gelen teknisyen Koç Sistemden geliyor. Onunla paylaş sıkıntını.

    Ben dedim bir sürü para verdim cihazı kullanamadım. Sen benim yerimde olsan değişim istemezmisin filan diye.

    Bir de cihazı alalı ne kadar oldu?

    Ayrıca Dell hiç bir zaman değişim yapmak istemez. Çünkü diğer parçalarla garanti süresi çerçevesinde işini görmeyi amaçlıyor.

    Şunu da belirt benim bir tanıdığım aynı cihazı aldı ve aynı arızadan dolayı değişim yapıldı.

    bakalım nasıl bir reaksiyon gösterecekler

    Benim cihazın Service Tag 'i
    BGYZWK1
    . Hani sistemlerinden kontrol etmek isterlerse diye elinin altında bulunsun.

    Benim bir tanıdığım dediğinde bir de bu numarayı söylersen gerçekten olduğunu anlarlar :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By_Virus -- 30 Eylül 2011; 11:44:27 >




  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.